Прийом використання методики лего 2.0

Про матеріал
Презентація розроблена для використання на уроках математики методики Лего 2.0.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Методика «Шість цеглинок 2.0»

Номер слайду 2

Методика «Шість цеглинок 2.0» «Шість цеглинок» – це практичний та, водночас, дієвий інструмент педагога, завдяки якому можна підготувати дитину сьогодні до світу завтра. Методика «Шість цеглинок 2.0» спрямована на формування вміння співпраці в парі та команді; вміння зосереджуватися, доводити справу до кінця, починати знову і знову і таким чином розвивати впевненість у собі та своїх уміннях. Окрім цього, використання даної методики сприяє розвитку виконавчих функцій мозку, а саме: оперативної пам’яті, ментальної гнучкості, самоконтролю. Як відомо, рівень розвитку виконавчих функцій мозку впливає на якість нашого життя: успішність у навчанні, здатність вибудовувати стосунки, власну життєву та професійну траєкторію. Особливістю методики «Шість цеглинок 2.0» є те, що вона покликана розвивати просторове сприйняття і мислення. Просторове мислення потрібно не лише для успішного опанування зазначеними предметами, а це і те, що допомагає нам переходити вулицю, керувати автомобілем, працювати з технікою. Окрім того, просторове мислення має виняткове значення для успішної реалізації у таких професіях як архітектор, хірург, будівельник, дизайнер, пілот тощо. А підготовка дітей до успішної професійної реалізації є одним з ключових завдань школи.

Номер слайду 3

Просторове сприйняття та мисленнягеометріякресленняфізикагеографіямалювання

Номер слайду 4

Методика «Шість цеглинок 2.0» передбачає роботу з набором з шести цеглинок DUPLO та килимком формату А-3 (площиною), що пропонує у грі формувати просторове мислення школярів, адже кожна запропонована вправа дозволяє чути і використовувати «мову простору» та математики (вгору-вниз, під-над, попереду-позаду, ліворуч-праворуч, додати-відняти, поділити-помножити тощо), аналізувати і встановлювати прямі зв’язки між розміщенням цеглинок у просторі, усно виконувати математичні дії та відображати отримані результати на килимку.  Методика «Шість цеглинок 2.0» дозволяє стимулювати розумову діяльність через тактильний досвід і таким чином практично реалізувати загальновідому теорію про те, що інтелект знаходиться на кінчиках пальців. Окрім тактильного сприйняття у методиці «Шість цеглинок 2.0» включені органи слуху (інструкції) та зору, що дозволяє накопичувати різнобічний життєвий досвід що, в свою чергу, сприяє формуванню та збереженню якнайбільшої кількості нейронних зв’язків у головному мозку, головною функцією яких є отримання, передача та опрацювання сигналів. Для ефективної роботи нейронної сітки важливими є власне кількість нейронних зв’язків та мієлін. Мієлін – це речовина, яка вкриває нервові зв’язки та сприяє швидкості і силі передачі сигналів у мозку.

Номер слайду 5

Номер слайду 6

«Базові рухи»

Номер слайду 7

Правила

Номер слайду 8

Правила

Номер слайду 9

Шість цеглинок 2.0: Базова математика. Цеглинки рухаються по прямій лінії вгору чи вниз. Приклади: -1 = назад на одну лінію +1 = вперед на одну лінію -2 = назад на дві лінії +2 = вперед на дві лінії 1 + 2 = рухайте цеглинку на третю лінію. Усі завдання починаються з розташування всіх Шести цеглинок на червоній лінії в будьякому порядку або в прямокутниках. Горизонтальне положення

Номер слайду 10

Вправа 1 «Базові рухи»

Номер слайду 11

Результат

Номер слайду 12

Вправа 2 «Цеглинку на число»

Номер слайду 13

Результат

Номер слайду 14

Вправа 3 «Оперативна пам’ять в дії»

Номер слайду 15

Результат

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Шість цеглинок 2.0: Поглиблена математика «ВПРАВИ НА 2 ДІЇ ЗА ДОПОМОГОЮ ЦЕГЛИНОК З ВІДПОВІДЯМИ ДО 10»Усі завдання починаються з розташування всіх Шести цеглинок на червоній лінії в будьякому порядку або в прямокутниках. Горизонтальне положення

Номер слайду 18

33+18-4841-(29+3)67+28-9084-81+545-(32+6)(6*7 – 2*9) : 6

Номер слайду 19

Результат

Номер слайду 20

Шість цеглинок 2.0: Поглиблена математика ВПРАВИ ВІДПОВІДЯМИ ДО 10 НА МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯУсі завдання починаються з розташування всіх Шести цеглинок на червоній лінії в будьякому порядку або в прямокутниках. Горизонтальне положення

Номер слайду 21

35:730:104*232:856:848:8

Номер слайду 22

Результат

Номер слайду 23

Рефлексія Цікаво!Творчо!Розвивально!Фантастично!Креативно!Захопливо!

Номер слайду 24

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Презентації
НУШ
Додано
17 листопада
Переглядів
112
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку