Методика «Шість цеглинок 2.0» «Шість цеглинок» – це практичний та, водночас, дієвий інструмент педагога, завдяки якому можна підготувати дитину сьогодні до світу завтра. Методика «Шість цеглинок 2.0» спрямована на формування вміння співпраці в парі та команді; вміння зосереджуватися, доводити справу до кінця, починати знову і знову і таким чином розвивати впевненість у собі та своїх уміннях. Окрім цього, використання даної методики сприяє розвитку виконавчих функцій мозку, а саме: оперативної пам’яті, ментальної гнучкості, самоконтролю. Як відомо, рівень розвитку виконавчих функцій мозку впливає на якість нашого життя: успішність у навчанні, здатність вибудовувати стосунки, власну життєву та професійну траєкторію. Особливістю методики «Шість цеглинок 2.0» є те, що вона покликана розвивати просторове сприйняття і мислення. Просторове мислення потрібно не лише для успішного опанування зазначеними предметами, а це і те, що допомагає нам переходити вулицю, керувати автомобілем, працювати з технікою. Окрім того, просторове мислення має виняткове значення для успішної реалізації у таких професіях як архітектор, хірург, будівельник, дизайнер, пілот тощо. А підготовка дітей до успішної професійної реалізації є одним з ключових завдань школи.
Номер слайду 3
Просторове сприйняття та мисленнягеометріякресленняфізикагеографіямалювання
Номер слайду 4
Методика «Шість цеглинок 2.0» передбачає роботу з набором з шести цеглинок DUPLO та килимком формату А-3 (площиною), що пропонує у грі формувати просторове мислення школярів, адже кожна запропонована вправа дозволяє чути і використовувати «мову простору» та математики (вгору-вниз, під-над, попереду-позаду, ліворуч-праворуч, додати-відняти, поділити-помножити тощо), аналізувати і встановлювати прямі зв’язки між розміщенням цеглинок у просторі, усно виконувати математичні дії та відображати отримані результати на килимку. Методика «Шість цеглинок 2.0» дозволяє стимулювати розумову діяльність через тактильний досвід і таким чином практично реалізувати загальновідому теорію про те, що інтелект знаходиться на кінчиках пальців. Окрім тактильного сприйняття у методиці «Шість цеглинок 2.0» включені органи слуху (інструкції) та зору, що дозволяє накопичувати різнобічний життєвий досвід що, в свою чергу, сприяє формуванню та збереженню якнайбільшої кількості нейронних зв’язків у головному мозку, головною функцією яких є отримання, передача та опрацювання сигналів. Для ефективної роботи нейронної сітки важливими є власне кількість нейронних зв’язків та мієлін. Мієлін – це речовина, яка вкриває нервові зв’язки та сприяє швидкості і силі передачі сигналів у мозку.
Номер слайду 5
Номер слайду 6
«Базові рухи»
Номер слайду 7
Правила
Номер слайду 8
Правила
Номер слайду 9
Шість цеглинок 2.0: Базова математика. Цеглинки рухаються по прямій лінії вгору чи вниз. Приклади: -1 = назад на одну лінію +1 = вперед на одну лінію -2 = назад на дві лінії +2 = вперед на дві лінії 1 + 2 = рухайте цеглинку на третю лінію. Усі завдання починаються з розташування всіх Шести цеглинок на червоній лінії в будьякому порядку або в прямокутниках. Горизонтальне положення
Номер слайду 10
Вправа 1 «Базові рухи»
Номер слайду 11
Результат
Номер слайду 12
Вправа 2 «Цеглинку на число»
Номер слайду 13
Результат
Номер слайду 14
Вправа 3 «Оперативна пам’ять в дії»
Номер слайду 15
Результат
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Шість цеглинок 2.0: Поглиблена математика «ВПРАВИ НА 2 ДІЇ ЗА ДОПОМОГОЮ ЦЕГЛИНОК З ВІДПОВІДЯМИ ДО 10»Усі завдання починаються з розташування всіх Шести цеглинок на червоній лінії в будьякому порядку або в прямокутниках. Горизонтальне положення
Шість цеглинок 2.0: Поглиблена математика ВПРАВИ ВІДПОВІДЯМИ ДО 10 НА МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯУсі завдання починаються з розташування всіх Шести цеглинок на червоній лінії в будьякому порядку або в прямокутниках. Горизонтальне положення