Конспект уроку української мови з використанням цифрових технологій
Прізвище, ім'я автора розробки |
Хиль Людмила Василівна |
Повна назва закладу освіти |
К Корсунівська гімназія Сенчанської сільської ради |
Посада |
Вчитель початкових класів |
Предмет, за яким подається розробка |
Українська мова |
Тема уроку |
Про бібліотеку «Лисичка йде до бібліотеки» (за Лоренцом Паулі і Катрін Шерер) підручник - с. 15-17 |
Клас |
2 клас |
Тип уроку |
онлайн урок засвоєння нових знань та формування компетентностей |
Стіна слів |
Аудіокниги, диск, бібліотечна картка, енциклопедія, трюк |
Цифрові інструменти\сервіси\ресурси |
liveworksheets для перевірки домашнього завдання, платформа для проведення дистанційного уроку Zoom, сервіс Canva для створення презентації , сервіс wordwall для проведення ранкової зустрічі і для гри ; mindomo для сторення асоціативного куща, платформа «Classroom» для виконання домашнього завдання, YouTube для слухання аудіоказки та для проведення фізкультхвилинки, learningapp для проведення гри «Схованка» |
Очікувані результати навчання |
- визначати головних героїв тексту і місце подій; - відповідати на питання за змістом тексту; - переказувати текст, користуючись лінією часу; - оформлювати власне висловлювання, дотримуючись норм літературної мови. |
Посилання на презентацію до уроку
|
https://www.canva.com/design/DAGVJVgjIwM/H-nxUoZ39Er5xg5vabN8Hg/edit |
e-mail телефон |
ludmilahil037@gmail.com 0689928227 |
номінація |
початкова освіта +Захист України |
КОРОТКИЙ ОПИС УРОКУ
№ |
Етап уроку |
Тривалість етапу |
Завдання етапу |
Перелік активностей |
Вправи чи завдання, створені і виконувані з використанням цифрових технологій |
1. |
Ранкова зустріч
|
2 хв |
Створення позитивного психологічного клімату класу
|
https://wordwall.net/uk/result/shareable/a/b5516f944fba4599847ca4fa24386d4f
|
1.Вправа «Ранкове коло» 2.Ранкове вітання (слова на презентації) |
2. |
Тренування читання відкритих складів |
2 хв |
Формування навички швидкого читання |
1. Розчитування за таблицею |
|
3. |
Мотивація навчальної діяльності |
3 хв
|
Зацікавити дітей до вивчення нового матеріал |
https://wordwall.net/play/80896/771/891
|
1.Гра “Схованка”( Із переплутаних букв складіть слово) |
4 |
Актуаліза ція опорних знань |
2 хв |
Розвивати мотивацію до навчання
|
https://www.mindomo.com/mindmap/a789cba16b1944be80294b346026cae3 |
Активність «Асоціативний кущ» - Що спадає на думку, коли ви чуєте слово бібліотека ? - Запишіть всі думки, не виправляючи і не оцінюючи або дайте дітям можливість записати на картках наліпках, які розташуйте навколо слова. - Встановіть разом зв’язки іменників у пари (книга-полиці, бо книги у бібліотеці стоять на полицях; казки-бібліотекар, бо - казки можна взяти прочитати у бібліотекаря ) т - Дізнайтеся: Хто із вас відвідував бібліотеку? За яких обставин? Навіщо? Стіна слів: бібліотека
|
6 |
Вивчення нового матеріалу
|
10 хв |
Формувати навички усвідомленого читання. Відповідати на питання за змістом тексту; |
https://youtu.be/zPveJcRX8xk?si=T2JrZeCQRQs7vsXy
|
1.Слухаємо аудіоказку 2. Робота за підручником(ст..15-17): -Читаємо казку з зупинками. Працюємо в підручнику завдання 1 Передбачаємо події тексту за заголовком та малюнками у тексті - Чи бували ви в бібліотеці? - Чи зустрічали ви лисиць у бібліотеці? А навіщо лисичка пішла до бібліотеки? - Що, на вашу думку, може статися з лисичкою в бібліотеці? - Запропонуйте розглянути малюнки до казки і передбачити зміст казки - Це авторська казка. Чим вона відрізняється від народної? (дайте учням можливість зробити висновок) - Пригадайте ▪ В авторських казках письменник може придумати будь яку історію, яку захоче, можуть зовсім нові герої і пригоди, яких ви ніколи не чули в інших казках. Стіна слів: авторська казка,аудіокниги( повторення), диск.
|
7. |
Фізкульпауза |
2хв |
Підвищити працездатність, зняти втому, дати відпочинок організму
|
YouTube канал Українська Руханка ПЕС ПАТРОН – Патріотичні Дитячі Пісні – З Любов'ю до Дітей
|
Повторення рухів та слів за відео |
8 |
Досліджуємо мову. |
5 хв |
Закріплення матеріалу на практиці у життєвій ситуації |
Стіна слів |
Працюємо зі словом зі стіни слів. Пишемо в зошиті. Розвиваємо мовлення - Прописуємо слова бібліотека + дописуємо форми слова |
9. |
Закріплення вивченого матеріалу |
4 хв
2 хв
|
Закріпити набуті знання
Перевірити поточний прогрес учнів |
https://naurok.com.ua/test/lisichka-yde-do-biblioteki-722173.html
|
1. Перевіряємо розуміння тексту - Пройдіть тестування у режимі ресурсу “На Урок” 2. Метод « Порушена послідовність» - Ваше завдання: визначити порядок, в якому ці речення зустрічаються в тексті. |
10. |
Етап рефлексійно-оцінюючий |
3 хв |
|
Сервіс Wordart https://wordart.com/edit/ug813tki1r45
|
1.Метод « Незакінчене речення» • Сьогодні на уроці я дізнався… • Найцікавішим було завдання… 2.Створення «Хмари слів» до поняття «дріб» Коментар: варіант 1: вчитель виводить сервіс на екран та заповнює онлайн, діти говорять слова та бачать як утворюється хмара варіант 2 : хмару слів роблять діти на сервісі, скачують малюнок та поширюють у групі або у чаті |
11 |
Заключна частина. Рефлексія
|
2 хв |
Відстежити прогрес кожного учня |
https://wordwall.net/play/55338/622/1899
|
1.Метод « Незакінчене речення» • Сьогодні на уроці я дізнався… • Найцікавішим було завдання… |
12 |
Домашнє завдання |
1 хв |
|
Платформа «Classroom»
|
Домашнє завдання: На платформі «Classroom» виконати завдання Коментар: учні зареєстровані на платформі, мають свій пароль, бачать відразу результат виконаної роботи з коментарем від вчителя.
|