Про бібліотеку "Лисичка йде у бібліотеку"

Про матеріал
Урок української мови 2 клас за підручником Інни Большакової Про Бібліотеку "Лисичка йду в бібліотеку"(за Лоренцом Паулі і Катрін Шерер) підручник - с. 15-17
Перегляд файлу

Конспект уроку української мови з використанням цифрових технологій

Прізвище, ім'я автора розробки

Хиль Людмила Василівна

Повна назва закладу освіти

К Корсунівська гімназія Сенчанської сільської ради

Посада

Вчитель початкових класів

Предмет, за яким подається розробка

Українська мова

Тема уроку

Про бібліотеку «Лисичка йде до бібліотеки» (за Лоренцом Паулі і Катрін Шерер) підручник - с. 15-17

Клас

2 клас

Тип уроку

онлайн урок засвоєння нових знань та  формування компетентностей

Стіна слів

Аудіокниги,  диск, бібліотечна картка, енциклопедія, трюк

Цифрові інструменти\сервіси\ресурси

 liveworksheets для перевірки домашнього завдання, платформа для проведення дистанційного уроку Zoom, сервіс  Canva для створення презентації , сервіс  wordwall для проведення ранкової зустрічі і для гри ;  mindomo для сторення асоціативного куща, платформа «Classroom» для виконання домашнього завдання, YouTube для слухання аудіоказки та для проведення фізкультхвилинки, learningapp для проведення гри «Схованка»

Очікувані результати навчання

- визначати головних героїв тексту і місце подій;

 - відповідати на питання за змістом тексту;

- переказувати текст, користуючись лінією часу;

- оформлювати власне висловлювання, дотримуючись  норм літературної мови.

Посилання на презентацію до уроку

 

 

 

https://www.canva.com/design/DAGVJVgjIwM/H-nxUoZ39Er5xg5vabN8Hg/edit

e-mail  телефон

ludmilahil037@gmail.com  0689928227

номінація

початкова освіта +Захист України

 

КОРОТКИЙ ОПИС  УРОКУ

 

Етап уроку

Тривалість етапу

Завдання етапу

Перелік активностей

Вправи чи завдання, створені

і виконувані з використанням цифрових технологій

1.

Ранкова зустріч

 

2 хв

Створення позитивного психологічного клімату класу

 

https://wordwall.net/uk/result/shareable/a/b5516f944fba4599847ca4fa24386d4f

 

1.Вправа «Ранкове коло»

2.Ранкове вітання (слова на презентації)

2.

Тренування читання відкритих складів

2 хв

Формування навички швидкого читання

https://youtu.be/iQC07NMuFXE?si=ZwgbvMiqySGRYgVA

1. Розчитування за таблицею

3.

Мотивація навчальної діяльності

3 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зацікавити дітей до вивчення нового матеріал

https://wordwall.net/play/80896/771/891

 

 

1.Гра “Схованка”( Із переплутаних букв складіть слово)

4

Актуаліза

ція опорних знань

2 хв

Розвивати мотивацію до навчання

 

 

https://www.mindomo.com/mindmap/a789cba16b1944be80294b346026cae3

Активність «Асоціативний кущ»

- Що спадає на думку, коли ви чуєте слово бібліотека ? - Запишіть всі думки, не виправляючи і не оцінюючи або дайте дітям можливість записати на картках наліпках, які розташуйте навколо слова. 

- Встановіть разом зв’язки іменників у пари (книга-полиці, бо  книги у бібліотеці стоять на полицях; казки-бібліотекар, бо - казки можна взяти прочитати у бібліотекаря ) т

- Дізнайтеся: Хто із вас відвідував бібліотеку? За яких  обставин? Навіщо?

Стіна слів: бібліотека 

 

6

Вивчення нового матеріалу

 

10 хв

Формувати навички усвідомленого читання. Відповідати на питання за змістом тексту;

 

https://youtu.be/zPveJcRX8xk?si=T2JrZeCQRQs7vsXy

 

 

1.Слухаємо аудіоказку

2. Робота за підручником(ст..15-17):

-Читаємо казку з зупинками. 

Працюємо в підручнику завдання 1 

Передбачаємо події тексту за заголовком та малюнками у тексті 

- Чи бували ви в бібліотеці?

- Чи зустрічали ви лисиць у бібліотеці? А навіщо лисичка пішла до бібліотеки?

- Що, на вашу думку, може статися з лисичкою в бібліотеці?

- Запропонуйте розглянути малюнки до казки і передбачити зміст казки - Це авторська казка. Чим вона відрізняється від народної? (дайте учням  можливість зробити висновок)

- Пригадайте

В авторських казках письменник може придумати будь

яку історію, яку захоче, можуть зовсім нові герої і  пригоди, яких ви ніколи не чули в інших казках.

Стіна слів: авторська казка,аудіокниги( повторення), диск.

 

 

7.

Фізкульпауза

2хв

Підвищити працездатність, зняти втому, дати відпочинок організму

 

YouTube канал

Українська Руханка ПЕС ПАТРОН – Патріотичні Дитячі Пісні – З Любов'ю до Дітей

 

 

 

 

Повторення рухів та слів за відео

8

Досліджуємо мову. 

5 хв

Закріплення матеріалу на практиці у життєвій ситуації

Стіна слів

Працюємо зі словом зі стіни слів.

Пишемо в зошиті. Розвиваємо мовлення 

- Прописуємо слова бібліотека + дописуємо форми слова

9.

Закріплення вивченого матеріалу

4 хв

 

 

 

2 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

Закріпити набуті знання

 

 

Перевірити поточний прогрес учнів

https://naurok.com.ua/test/lisichka-yde-do-biblioteki-722173.html

 

https://learningapps.org/display?v=pb068nmx224

1. Перевіряємо розуміння  тексту

-  Пройдіть тестування   

    у режимі ресурсу “На   

    Урок”

2. Метод « Порушена 

    послідовність»

- Ваше завдання: визначити  

   порядок, в якому ці речення

   зустрічаються в тексті.

10.

Етап рефлексійно-оцінюючий

3 хв

 

 

Сервіс Wordart

https://wordart.com/edit/ug813tki1r45

 

 

1.Метод « Незакінчене речення»

• Сьогодні на уроці я  дізнався…

• Найцікавішим було завдання…

2.Створення «Хмари слів» до поняття «дріб»

Коментар: варіант 1:

вчитель виводить сервіс на екран та заповнює онлайн, діти говорять слова та бачать як утворюється хмара

варіант 2 : хмару слів роблять діти на сервісі, скачують малюнок та поширюють у групі або у чаті

11

Заключна частина. Рефлексія

 

2 хв

Відстежити прогрес кожного учня

https://wordwall.net/play/55338/622/1899

1.Метод « Незакінчене речення»

• Сьогодні на уроці я  дізнався…

• Найцікавішим було завдання…

12

Домашнє завдання

1 хв

 

Платформа  «Classroom»

 

 

Домашнє завдання:

На платформі «Classroom» виконати завдання

Коментар: учні зареєстровані на платформі, мають свій пароль, бачать відразу результат виконаної роботи з коментарем від вчителя.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
4 грудня
Переглядів
3
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку