Довідка
про підсумки класно-узагальнюючого контролю в 11 класі
Географія
Географію в 11 класі викладає ПІП , вчитель географії, освіта вища, стаж педагогічної роботи 25 років, спеціаліст вищої категорії, «старший учитель».
У 2024-2025 н.р. предмет «Географія» вивчається за навчальною програмою «ГЕОГРАФІЯ 10 – 11 класи Рівень стандарту для закладів загальної середньої освіти» (наказ Міністерства освіти і науки України від 03 серпня 2022 року №698). Курс географії в 11 класі «Географічний простір Землі» (35 годин/ 1година на тиждень) та підручником авт. Довгань Г., Стадник О., Географія 11 клас, «Ранок», 2019. Календарні плани вчителя складено з урахуванням методичних рекомендацій щодо вивчення географії у поточному навчальному році з відповідною кількістю практичних робіт та досліджень. Поурочні плани відображають роботу вчителя з виконання державних вимог програми, індивідуальну та диференційовану роботу з учнями. На уроках, з метою підвищення його ефективності, вчитель використовує різні форми і методи навчання: робота з атласом, контурними картами, інтернет-ресурсами та онлайн-сервісами (інтерактивні вправи, інтерактивні та електронні карти, глобуси, 3-Д моделі, віртуальні екскурсії і т.д), застосовує порівняльний, проблемний та пошуковий метод навчання. Візуалізує географічну інформацію - мультимедійні презентації, тематичні відео.
Велика увага приділяється розвитку ключових компетентностей учнів та усвідомленому вивченню географічного матеріалу з метою застосування набутих теоретичних знань в практичній діяльності та повсякденному житті.
На уроках вчитель звертає значну увагу на організацію самостійної роботи. Учні виконують завдання щодо відтворення інформації, її пошуку на географічних інтернет-ресурсах. Діти працюють з картами, схемами, таблицями, акцентується увага на глибокому розумінні та самостійному використанні знань у нестандартних ситуаціях та успішному розв’язанні проблемних завдань.
Серед учнів класу виділяються старанністю, вміють чітко відповідати на поставлені запитання, самостійно працювати з джерелами географічної інформації, критично та творчо мислити, завжди виконують домашні завдання, проводять дослідження, активні на уроках та мають високий рівень навчальних досягнень «10-12» :
1)
2)
3)
Учні ______ та _______ мають достатній рівень знань «7-9», проявляють інтерес до навчання, активні на уроках, виконують домашні завдання.
Решті учням класу, не вистачає мотивації, систематичності у відвідуванні занять, виконанні домашніх завдань та підготовці до уроків.
Учні активно беруть участь у позакласних заходах з географії, а саме – у листопаді проведено І (шкільний) етап олімпіади з географії, переможцем якої став …_На ІІ (міському) етапі учень зайняв ІІ місце.
У січні місяці учні взяли участь у Всеукраїнському інтернет-конкурсі «Яскрава Антарктика: погляд зі станції «Академік Вернадський» де здобули призові місця:
Диплом І ступеня – …..
Диплом ІІ ступеня – …..
Диплом ІІІ ступеня – …..
У лютому до участі в онлайн олімпіаді з географії було залучено 17 учнів 11 класу, переможцем (диплом І ступеня) став _...._________
Рекомендації:
1)Удосконалювати роботу щодо підвищення рівня навчальних досягнень
учнів, які мають низьку мотивацію.
2) Продовжувати роботу над умінням учнів формулювати та висловлювати свою думку, робити висновки, порівнювати, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, застосовувати інформаційно-комунікаційні технології.