Про результати внутрішнього моніторингу якості освіти з предмету "Образотворче мистецтво"

Про матеріал
В довідці про моніториг якості з предмету "Образотворче мистецтво" описується короткий огляд освітнього процесу в області мистецтва та методи оцінки успішності учнів.
Перегляд файлу

                                                                До наради при директору від 30.10.2023

                                                                протокол №

 

Про результати внутрішнього моніторингу якості надання освітніх послуг з предмету «Образотворче мистецтво»

 

Відповідно до річного плану роботи закладу на 2023-2024 навчальний рік протягом жовтня 2023 року заступником директора з виховної роботи Сидоренко Ю.М. проведено моніторинг викладання образотворчого мистецтва у 5-7 класах.

Означений моніторинг здійснювався за наступними напрямами:

- кадрове забезпечення;

- навчально-методичне і технічне забезпечення;

- підготовка вчителя до уроку. Навчально-виховна робота на уроці;

- якість навчальних досягнень учнів;

- робота з обдарованими учнями;

- результативність участі учнів у конкурсах з образотворчого мистецтва.

З метою реалізації плану моніторингу, адміністрацією школи було відвідано 6 уроків у 5-7 класах, вивчено документацію, проведено індивідуальні бесіди з педагогами щодо питань удосконалення освітньої та самоосвітньої роботи, проаналізовано стан матеріально-технічного і навчально-методичного забезпечення викладання предмета, відповідно до переліку рекомендованого Міністерством освіти і науки України.

Образотворче мистецтво у 5-А, 5-Б, 5-В, 6-А, 6-В, 7-А, 7-Б класах викладає Щербак Сергій Володимирович, педагогічне звання - «старший вчитель», 11 тарифний розряд.

Царинна Людмила Геннадіївна викладає образотворче мистецтво у 6-Б класі, кваліфікаційна категорія - «вища», педагогічне звання - «старший вчитель».

Викладання образотворчого мистецтва у закладі здійснюється згідно із вимогами чинних програм з навчального предмету, вчителі обізнані з Критеріями оцінювання навчальних досягнень, календарне планування складено відповідно до діючих програм, чітко ведеться тематичний облік знань, систематично ведеться поурочне планування.

Проаналізувавши основні аспекти роботи, зроблено висновки про те, що педагоги, маючи достатній рівень науково-теоретичної, фахової підготовки, забезпечують належний стан викладання предмета, враховують вікові особливості учнів, спрямовують діяльність учнів на практичне засвоєння програмового матеріалу.

Навчальна програма «Образотворчого мистецтва» реалізує вимоги освітньої галузі «Мистецтво» (змістова лінія «Образотворче мистецтво») Державного стандарту початкової загальної освіти та гармонійного поєднує навчально-виховний потенціал образотворчої культури з її естетично-мистецькою та творчо-діяльнісною складовими.

Сергій Володимирович добре володіє ефективними формами та методами педагогічної діяльності. Багато уваги приділяє розвитку творчих здібностей школярів, застосовує індивідуальний підхід до кожної дитини, зокрема аналізу дитячих робіт. Намагаючись оцінити досягнення дитини у відповідності з її особистими можливостями та у порівнянні з попередніми малюнками, ґрунтовно аргументує оцінку та акцентує увагу здобувачів освіти на її позитивний характер, що відкриває шлях до виправлення помилок у наступних роботах.

У сьомому класі учні продовжують знайомства з видами образотворчого мистецтва: архітектурою, графікою, традиціями українського народу, історією виникнення костюму, художнім конструюванням і промисловим дизайном. Дуже велику зацікавленість викликає у дітей конструювання.

Учні Щербака Сергія Володимировича є учасниками Всеукраїнських конкурсів «Намалюй мою мрію», «Охорона та праця очима дітей».

Царинна Людмила Геннадіївна старанно готується до кожного уроку, наповнює його цікавим матеріалом. Людмила Геннадіївна приділяє велику увагу розвитку творчих здібностей обдарованих учнів у процесі позакласної роботи з предмета, які потребують постійної підтримки, заохочень. Результатом роботи є участь та перемоги здобувачів освіти у Всеукраїнській інтернет-олімпіаді (учні 5-8 класів отримали І,ІІ та ІІІ місця) та у різноманітних конкурсах, як-от: Міжнародний конкурс «Я зможу» Від ГО «Динаміка успіху» у номінації «Образотворче мистецтво» (І місце Царинна Юлія, учениця 7-А класу); обласні конкурси - «Український сувенір», «Новорічна композиція».

Варто зазначити, що педагоги керуються гаслом: «Кожна дитина талановита!» та постійно прагнуть розпізнати у кожній дитині талант, розвинути та підтримати його, оскільки яку б професію не обрали учні в майбутньому, дуже важливо, щоб вони почувалися в ній митцями та були вільними від стереотипів.

 

 

ПРОПОЗИЦІЇ:

 

       1. Визнати якість надання освітніх послуг та рівня навчальних досягнень учнів з предмету «Образотворче мистецтво» достатніми.

       2. Учителям образотворчого мистецтва Щербаку С. В., Царинній Л. Г.:

       2.1. Продовжувати упровадження в практику роботи інноваційні форми та методи викладання предмету.

       2.2. Активно залучати обдарованих учнів до участі у різноманітних конкурсах, проєктах з образотворчого мистецтва.

       2.3. Постійно підвищувати фаховий рівень, висвітлювати власні педагогічні знахідки у освітянському середовищі, інтернет-спільнотах, на освітніх інтернет-платформах.

 

 

 

docx
Додано
4 березня
Переглядів
344
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку