Мета уроку - ознайомити учнів з основними частинами класичного герба, символічним значенням кольору і форми в них.
Завдання: Сформувати уявлення про герб як відмітний знак будь-якого людського співтовариства, що символізує відміну від інших спільнот. Виховувати любов до Батьківщини, її історії, культурі, почуття громадянина своєї країни. Розвивати творчий інтерес, пізнавальну активність і асоціативно-образне мислення.
Щит розділений на два поля- верхнє зелене, на якому зображена срібна ногайська кибитка, і чорний плуг, що позначає напівкочовий побут населяють повіт ногайців і заняття хліборобством інших місцевих обивателів;- нижньому полі -блакитний з чорним якорем, які говорять про те, що землі повіту прилягають до Азовського моря. Герб Бердянська
Великий Герб України. Корона. Золотий вінець Ярослава Мудрого. Щит Англійська, лазуровий з тонкою золотою облямівкою Щитотримачі Праворуч - Золотий лев, коронований золотим вінцем Данила Галицького; зліва - Козак в золотом мундирі і червені шароварах, озброєний золотими мушкетом і шаблею Підстава Блакитному-золота стрічка або лазоревая стрічка з девізом, написаним золотом. Девіз. Воля. Злагода. Добро. Інші елементи. Золотий тризуб, золота гроно калини, золоте колосся
Презентація підготовлена для уроку «МИСТЕЦТВО» в 8 класіучителем Бердянського НВК №1 «Мрія»Картамишева Ігорем Павловичем. Підручник з Мистецтва. 8 клас. Гайдамака https://history.vn.ua/pidruchniki/gajdamaka-art-8-class-2016/§ 7-8. «ВАЖКЕ МОВЧАННЯ» АРХІТЕКТУРИ ТА ЛИЦАРСЬКИЙ КОДЕКС ЧЕСТІhttps://uahistory.co/pidruchniki/gajdamaka-art-8-class-2016/4.php