Цілі: - з'ясувати причини підйому культури в Італії у XIV столітті;
-забезпечити засвоєння нового поняття
«Культура Відродження»
- познайомитися з гуманістами та їх поглядами;
- розвивати вміння працювати з підручником та знаходити потрібну інформацію.
Цілі: - з'ясувати причини підйому культури в Італії у XIV столітті;-забезпечити засвоєння нового поняття«Культура Відродження»- познайомитися з гуманістами та їх поглядами;- розвивати вміння працювати з підручником та знаходити потрібну інформацію ; - розвивати вміння розмірковувати, висловлюватися, робити висновки.- виховувати інтерес до вивчення культури інших народів.
Відродження, або Ренесанс — епоха в історії культури Європи, яка прийшла на зміну культурі Середніх віків і передує культурі нового часу . Відмінна риса епохи Відродження - світський характер культури та її антропоцентризм (цікавість, насамперед, до людини та її діяльності). З'являється інтерес до античної культури, відбувається її «відродження» — так і виник термін.
З'являється картини видатних художників Леонардо ді сір П'єро да Вінчі(15 квітня1452 - 2 травня 1519) - італійський художник (живописець, скульптор, архітектор) та вчений (анатом, природовипробувач), винахідник, письменник, музикант, один з найбільших представників мистецтва Високого ».
При першому погляді на цю картину може скластися враження, що Папа Сікст II на правій руці зображено 6 пальців. Однак при детальному розгляді те, що можна прийняти за 6-й палець, виявляється внутрішньою стороною долоні. А ось наріст на правій нозі Мадонни, який нагадує ще один мізинець, може бути ознакою полідактилії- хвороби, для якої характерна більша кількість пальців .
Сандро Боттічеллі1 березня 1445 – 17 травня 1510 Справжнє ім'я - Алессандро ді Маріано Філіпепі (прізвисько Боттічеллі було успадковано від старшого брата і в перекладі означає «черепачок»). Великий італійський живописець епохи. Відродження, представник флорентійської школи живопису.
Хоча Боттічеллі і жив в Епоху Відродження, для якої характерна анатомічна точність у картинах і скульптурах, його картини далекі від реалізму. Богиня краси в нього написана з вадами, серед найпомітніших - припухлість на нозі і надто довга шия. За однією з версій, такі помилки художник робив навмисно, намагаючись уникнути зображення ідеального жіночого тіла.
Ця статуя іудейського царя була висічена з цілісного шматка карарського мармуру. Незважаючи на те, що скульптури Мікеланджело відомі своєю анатомічною точністю, статуя Давида має невеликий дефект: між хребтом та правою лопаткою не вистачає одного м'яза. Скульптору не вдалося вирізати м'яз через дефект мармуру в цьому місці.
Сьогодні на уроці ми подивимося і навчимося як із плоскої намальованої картинки зробити об'ємну панораму. Панорама-«широкоформатне» зображення, розгорнуте перед глядачем, вид на місцевість, що відкривається зі зручної для огляду точки (як правило, з висоти: обриву скелі, пагорба, сопки, високої будівлі, колеса огляду тощо), при цьому, характеризується як великою глибиною простору, що оглядається, так і широким кутом огляду.
Ми зображатимемо два головні персонажі відомого роману іспанського письменника Мігеля Сервантеса «Хитромудрий ідальго Дон Кіхот Ламанчський». Це історія сумного лицаря, який вирушив за славою разом зі своїм зброєносцем Санчо Пансою . Пригоди їх дуже незвичайні. Дон Кіхот на своїй старій кобиліРоссинанте уособлював пристрасність і божевілля, а Санчо Панса на віслюку - розсудливість та розсудливість.
Згадуємо пункти ТБ під час роботи з ножицями.1. Працювати обережно, не відволікатися та не балуватися.2. Ножиці після використання тримати на столі зімкнутими лезами.3. Клей із тюбика видавлювати обережно, не проливаючи його на стіл або на себе;4. Не працювати з ножем у напрямку до свого тіла; 5. ¦Міцно тримати рукоятку ножа ;6. Використовувати тільки добре заточені ножі та інструменти; 7. ¦Слідкувати, щоб руки та рукоятка ножа були сухими; 8. Не залишати ніж у положенні ріжучою кромкою вгору; 9. Не залишати ніж вколотим у деталі або між ними; 10. Не намагатися зловити падаючий ніж.
4-6 балів.3. Скласти тест на тему . Домашнє завдання10-12 бал.1. Написати твір - міркування на слова Мікеланджело:«Творіння може пережити творця: Творець піде, природою переможений. Проте образ, ним зображений. Повіками зігріватиме серця… »7-9 бал.2. Взяти інтерв'ю на тему. (адміністрація школи) Можливі питання: Як ви ставитеся до творчості?Як ви думаєте, чому епоха Ренесансу дала людству стільки великих художників, поетів, архітекторів, як…?Як ви вважаєте, що хотів сказати своїми творами ...?
Підручник з Мистецтва. 8 клас. Гайдамака https://history.vn.ua/pidruchniki/gajdamaka-art-8-class-2016/§ 12-13. ІДЕАЛИ ТА ОБРАЗИ РЕНЕСАНСУhttps://uahistory.co/pidruchniki/gajdamaka-art-8-class-2016/7.php. Презентація підготовленадля уроку «МИСТЕЦТВО» в 8 класі учителем Бердянського НВК №1 «Мрія»Картамишева Ігорем Павловичем