Ідеали і образи Ренесансу. (Презентація)

Про матеріал

Цілі: - з'ясувати причини підйому культури в Італії у XIV столітті;

-забезпечити засвоєння нового поняття

«Культура Відродження»

- познайомитися з гуманістами та їх поглядами;

- розвивати вміння працювати з підручником та знаходити потрібну інформацію.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ідеалиіобрази Ренесансу XIV (початок) - XVII (перші десятиліття століття) Урок 7

Номер слайду 2

Цілі: - з'ясувати причини підйому культури в Італії у XIV столітті;-забезпечити засвоєння нового поняття«Культура Відродження»- познайомитися з гуманістами та їх поглядами;- розвивати вміння працювати з підручником та знаходити потрібну інформацію ; - розвивати вміння розмірковувати, висловлюватися, робити висновки.- виховувати інтерес до вивчення культури інших народів.

Номер слайду 3

Відродження, або Ренесанс — епоха в історії культури Європи, яка прийшла на зміну культурі Середніх віків і передує культурі нового часу . Відмінна риса епохи Відродження - світський характер культури та її антропоцентризм (цікавість, насамперед, до людини та її діяльності). З'являється інтерес до античної культури, відбувається її «відродження» — так і виник термін.

Номер слайду 4

У сучасному значенні термін був узвичаєний французьким істориком XIX століття Жюлем Мішле. Термін Відродження зустрічається вже в італійських гуманістів, наприклад, Джорджо Вазарі. 

Номер слайду 5

Найбільшим розквітом відзначений італійський Ренесанс. У передових центрах Італії пристрасне захоплення мистецтвом захопило найширші верстви суспільства — від правлячих кіл до простих людей. 

Номер слайду 6

Зведення громадських будівель, встановлення монументів, прикраса головних споруд міста були справою державної ваги та предметом уваги вищих посадових осіб.

Номер слайду 7

З'являється картини видатних художників Леонардо ді сір П'єро да Вінчі(15 квітня1452 - 2 травня 1519) - італійський художник (живописець, скульптор, архітектор) та вчений (анатом, природовипробувач), винахідник, письменник, музикант, один з найбільших представників мистецтва Високого ».

Номер слайду 8

Мона Ліза Автомобиль. Військова машина

Номер слайду 9

Рафаель Санті( 28 березня 1483-6 квітня 1520) – великий італійський живописець,графік і архітектор, представник умбрійської школи .

Номер слайду 10

Перетворення Сикстинська мадонна

Номер слайду 11

При першому погляді на цю картину може скластися враження, що Папа Сікст II на правій руці зображено 6 пальців. Однак при детальному розгляді те, що можна прийняти за 6-й палець, виявляється внутрішньою стороною долоні. А ось наріст на правій нозі Мадонни, який нагадує ще один мізинець, може бути ознакою полідактилії- хвороби, для якої характерна більша кількість пальців .

Номер слайду 12

Сандро Боттічеллі1 березня 1445 – 17 травня 1510 Справжнє ім'я - Алессандро ді Маріано Філіпепі (прізвисько Боттічеллі було успадковано від старшого брата і в перекладі означає «черепачок»). Великий італійський живописець епохи. Відродження, представник флорентійської школи живопису.

Номер слайду 13

Народження Венери

Номер слайду 14

Хоча Боттічеллі і жив в Епоху Відродження, для якої характерна анатомічна точність у картинах і скульптурах, його картини далекі від реалізму. Богиня краси в нього написана з вадами, серед найпомітніших - припухлість на нозі і надто довга шия. За однією з версій, такі помилки художник робив навмисно, намагаючись уникнути зображення ідеального жіночого тіла.

Номер слайду 15

Мікеландже Буонарротіповне ім'я( 6 березня 1475 -18 лютого1564) італійський скульптор,художник, архітектор, поет, мислитель. Один з найбільших майстрів епохи Відродження та раннього бароко . 

Номер слайду 16

Мадонна біля сходів Статуя Давида

Номер слайду 17

Ця статуя іудейського царя була висічена з цілісного шматка карарського мармуру. Незважаючи на те, що скульптури Мікеланджело відомі своєю анатомічною точністю, статуя Давида має невеликий дефект: між хребтом та правою лопаткою не вистачає одного м'яза. Скульптору не вдалося вирізати м'яз через дефект мармуру в цьому місці.

Номер слайду 18

 Італійський вчений,гуманіст, письменник, один із зачинателів нової європейської архітектури і провідний теоретик мистецтва епохи Відродження. Леон Баттіста Альберті( 18 лютого 1404- 25 квітня 1472)Санта-Марія-Новелла

Номер слайду 19

Палаццо Ручеллаї Творилатинською мовою

Номер слайду 20

Андреа Палладіо (30 листопад 1508 -19 серпня 1580) — справжнє ім'я Андреа ді П'єтро великий італійський архітектор пізнього Відродження і маньєризму. Основоположник паладіанства і класицизму. Ймовірно, найвпливовіший архітектор в історії .

Номер слайду 21

Вілла Ротонда собор Сан-Джорджо Маджоре

Номер слайду 22

Вільям Шекспір 26 квітня 1564-23 квітня (3 травня) 1616 - англійський поет і драматург, найчастіше вважається найбільшим англомовним письменником і одним з кращих драматургів світу. Часто називається національним поетом Англії.

Номер слайду 23

Гамлет, Гораціо, Марцелл та примара батька Гамлета. Ромео та Джульєтта

Номер слайду 24

Мігель де Сервантес Сааведра( 29 вересня 1547- 22 квітня 1616)- всесвітньо відомий іспанський письменник. Насамперед, відомий як автор одного з найвидатніших творів світової літератури - романа «Хитромудрий ідальго Дон Кіхот Ламанчський ».

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Практичнаробота

Номер слайду 27

Сьогодні на уроці ми подивимося і навчимося як із плоскої намальованої картинки зробити об'ємну панораму. Панорама-«широкоформатне» зображення, розгорнуте перед глядачем, вид на місцевість, що відкривається зі зручної для огляду точки (як правило, з висоти: обриву скелі, пагорба, сопки, високої будівлі, колеса огляду тощо), при цьому, характеризується як великою глибиною простору, що оглядається, так і широким кутом огляду.

Номер слайду 28

Ми зображатимемо два головні персонажі відомого роману іспанського письменника Мігеля Сервантеса «Хитромудрий ідальго Дон Кіхот Ламанчський». Це історія сумного лицаря, який вирушив за славою разом зі своїм зброєносцем Санчо Пансою . Пригоди їх дуже незвичайні. Дон Кіхот на своїй старій кобиліРоссинанте уособлював пристрасність і божевілля, а Санчо Панса на віслюку - розсудливість та розсудливість.

Номер слайду 29

Для того, щоб вирізати деталі нашої панорамки, а потім зібрати її нам знадобляться ножиці, клей ПВА, канцелярський ніж, стека, лінійка .

Номер слайду 30

Згадуємо пункти ТБ під час роботи з ножицями.1. Працювати обережно, не відволікатися та не балуватися.2. Ножиці після використання тримати на столі зімкнутими лезами.3. Клей із тюбика видавлювати обережно, не проливаючи його на стіл або на себе;4. Не працювати з ножем у напрямку до свого тіла; 5. ¦Міцно тримати рукоятку ножа ;6. Використовувати тільки добре заточені ножі та інструменти; 7. ¦Слідкувати, щоб руки та рукоятка ножа були сухими; 8. Не залишати ніж у положенні ріжучою кромкою вгору; 9. Не залишати ніж вколотим у деталі або між ними; 10. Не намагатися зловити падаючий ніж.

Номер слайду 31

Панорамка завдяки своїй триярусній конструкції дає ефект об'єму. Наша робота надрукована на аркуші. Але складається з кількох деталей .

Номер слайду 32

Перший ярус-фігурка Дон Кіхота. Другий ярус – фігурка Санчо Панса.

Номер слайду 33

Третій ярус є основним фоном. На підставі приклеюватимемо 1 і 2 фон за ранньо вирізаними смужками.

Номер слайду 34

Приступаючи до роботи, треба пам'ятати, що малюнок і заготівля повинні з'єднуватися жорстко не рухаючись. Уникнення подвійних ліній. Можете допомогти один одному притримати листи.

Номер слайду 35

На перший картон переносимо лише Дон Кіхота. На другий картон переносимо лише Санчо Панса. А третій ви малюєте самі (самі вигадуєте тло – ліс, млини, гори …)

Номер слайду 36

Вирізаємо ножицями усі внутрішні деталі першого фону.

Номер слайду 37

Вирізаємо ножицями усі внутрішні деталі другого фону.

Номер слайду 38

Третій фон малюєте самі

Номер слайду 39

Зверніть увагу на місця склеювання деталей. Нижні місця склеювання позначити на третьому фоні. Верхнє кріплення трьох ярусів між собою здійснюється паперовими смужками.

Номер слайду 40

Починаємо з деталей збирати панорамку в єдине ціле. Обережно та акуратно приступаємо до склеювання деталей між собою. Перше. Починаємо приклеювати низ другого тла. Друге. Потім низ першого фону .

Номер слайду 41

Третє. Смужки приклеюються між ярусами у місця нагору панорамки. Згинають буквою "П". До першої із заду так і до другої щоб їх не було видно .

Номер слайду 42

Готові роботи учнів.

Номер слайду 43

4-6 балів.3. Скласти тест на тему . Домашнє завдання10-12 бал.1. Написати твір - міркування на слова Мікеланджело:«Творіння може пережити творця: Творець піде, природою переможений. Проте образ, ним зображений. Повіками зігріватиме серця… »7-9 бал.2. Взяти інтерв'ю на тему. (адміністрація школи) Можливі питання: Як ви ставитеся до творчості?Як ви думаєте, чому епоха Ренесансу дала людству стільки великих художників, поетів, архітекторів, як…?Як ви вважаєте, що хотів сказати своїми творами ...?

Номер слайду 44

Підручник з Мистецтва. 8 клас. Гайдамака https://history.vn.ua/pidruchniki/gajdamaka-art-8-class-2016/§ 12-13. ІДЕАЛИ ТА ОБРАЗИ РЕНЕСАНСУhttps://uahistory.co/pidruchniki/gajdamaka-art-8-class-2016/7.php. Презентація підготовленадля уроку «МИСТЕЦТВО» в 8 класі учителем Бердянського НВК №1 «Мрія»Картамишева Ігорем Павловичем

Номер слайду 45

ДЯКУЮЗА РОБОТУ

Номер слайду 46

pptx
До підручника
Мистецтво 8 клас (Гайдамака О.В.)
Додано
21 січня 2022
Переглядів
1785
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку