Проблема формування історичного мислення в учнів

Про матеріал
Презентація з теми "Формування історичного мислення в учнів" містить в собі зміст історичної освіти; етапи розвитку; підхід до класифікації історичних понять.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Проблема формування історичного мислення в учнів Виконала студентка Групи Зім-15 Постоян Валерія Ельдарівна

Номер слайду 2

Зміст історичної освіти знання уміння і навички досвід творчої діяльності цінності уявлення історичні закономірності поняття

Номер слайду 3

Етапи розвитку мислення людини: Наочно-дійове мислення Наочно-образне Словесно-логічне (характеризується мисленням у поняттях) Поняття – це логічна форма мислення, найвищий рівень узагальнення, характерний для словесно-логічного мислення.

Номер слайду 4

Поняття виникають внаслідок узагальнення. Узагальнення скорочує обсяг інформації. Формування понятійного узагальнення: Конкретне і одиничне Абстрактне та загальне

Номер слайду 5

Підходи до класифікації історичних понять Класифікація запропонована М. Зинов'євим: Історичні поняття поділяв на чотири групи: Поняття про поодинокі факти політичного, економічного і культурного характеру; Поняття про історичні процеси; Широкі історичні узагальнення; Загальнонаукові терміни і поняття, що вживаються при висвітленні історичних явищ.

Номер слайду 6

Способи формування історичних понять «класичний» опис явища перерахування явищ, що охоплюються певним поняттям приклад стисле пояснення уведення історичних понять із поступовим уточненням і закріпленням терміном

Номер слайду 7

Умови формування понять Особливості особистості й мотивація Наявність відповідний знань і вмінь Спрямованість Попередній аналіз суті розумової задачі й оцінка можливих шляхів її розв'язання Скеровані зусилля, пошуки і багаторазові спроби, що супроводжуються перевіркою результатів.

Номер слайду 8

Теоретичні поняття Виникають на основі аналізу ролі та функцій певного відношення речей усередині розчленованої системи. Відображають внутрішні відношення і зв'язки. Емпіричні поняття Створюються під час порівняння предметів і уявлень про них. Відображають лише зовнішні властивості предметів

Номер слайду 9

Для керування процесом формування правильних понять вчителю необхідно Разом з учнями відзначити відповідні суттєві властивості об'єктів. Розкрити їх значення для розв'язання певних задач.

ppt
Додано
28 серпня 2020
Переглядів
772
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку