Проблемне питання"Навіщо допомагати іншим"(3 клас.Тиждень 4)

Про матеріал
Проблемне питанн:"Навіщо допомагати іншим" Мета:обговорити з дітьми,чому потрібно думати про інших людей,допомагати їм;вияснити,хто такий справжній друг;поглибити та систематизувати знання про річки;обговорити проблему зникнення питної води;збагачувати словниковий запас учнів відповідно до тематики тижня;удосконалювати вміння ділити текст на частини і називати їх;активізувати пізнавальну діяльністьучнів;розвивати доказове мовлення;розвивати критичне мислення і навички вільного спілкування;виховувати повагу і вміння дружити;виховувати дбайливе ставлення до водних ресурсів планети. Обладнання:картки для групової роботи,презентація,цеглинки конструктора,олівці. I ЧАСТИНА (Читання) 1.Ранкова зустріч. Разом з сонечком встаємо ми. На ранкову зустріч в школу поспішаємо. Поділившись настроєм своїм Ми частинку серця друзям залишаємо. Другу руку простягни І міцніше обніми, Подаруй йому тепло своїх долонь. З добрим ранком привітай. 2)Привітання. 3)Вправа"Крісло автора"-"Я-ангел-помічник" Пропоную дітям уявити себе ангелом-помічником.Учні обирають.кому вони хочуть допомогти. 4)Діагностична вправа"Кольоровий настрій". - Прислухайтеся до себе.Що ви уявляєте:радість,сум,тривогу,спокій.Якого кольору уявляєте свій настрій?З чим ви асоціюєте обраний колір? 2.Робота над змістом оповідання В.Сухомлинського "Бо я - людина". -Що означає на вашу думку бути людиною? Після прочитаного діти заповнюють таблицю.Обмінюються інформацфєю. 3.Робота над коміксом "Моя хата скраю". 4.Вправа"Фішбоун".Робота в групах. -Чи кожен може мати друга?( Проблемне питання) (Учні в групах обговорюють недоліки цієї проблеми та її переваги) 5.Складання сенкану до слова"Друг". 6.Вправа "Віднови приказку" 7.Робота у Щоденнику вражень. II ЧАСТИНА (Я досліджую світ + Математика) 1.Мотивація навчально - пізнавальної діяльності. -Щоб дізнатися який природній об,єкт Дніпропетровщини ми будемо досліджувати , відгадайте загадку. - Отже,ми досліджуватимемо річки Дніпропетровщини. 2.Робота з географічною картою Дніпропетровської області.Робота в групах. 3.Пояснення вчителя з елементами бесіди.Будова річки. 4.Вправа "Дискусійна шкала" ( Ставлю перед дітьми проблемне запитання - чи потрібно берегти річки). 5.Вправа "Доповни міркування". 6.Гра "Впізнай рибу". - Чи бачили ви цих рибок? Підпишіть назву. 7.Цікава математика."Рибальські історії". ---Троє рибалок пішли ловити рибу і впіймали рибу-пилу,рибу-молот і рибу-меч. Риба-меч довша за рибу-молот і коротша за рибу-пилу. Яка риба поміж з них найдовша? ---Троє рибалок тягають з озера коропів і кидають їх у човен. Човен перевозить до 500 кг вантажу .Кожний рибалка має масу 70 кг. Скільки коропів масою по 5 кг можуть упіймати рибалки , не ризикуючи потопити човен? ---На річці перший рибалка впіймав 3 щуки ,другий -16 карасів,а третій -40 пліток. Чий улов важчий, якщо 1 щука важить стільки ж , скільки 5 карасів або 13 пліток? 8.Складання розповіді за малюнком. - Що може статися на планеті Земля, якщо зникнуть річки? Розгляньте малюнок , складіть цікаву історію за малюнком. 9.Опрацювання тексту Галини Ткачук "Нуль відходів". 10.Вправа "Кошик ідей". - Запишіть три нові ідеї про дбайливе ставлення до довкілля, що у вас виникли під час читання цього уривку. 11.Вправа "Фотограф" -Уявіть,що ви фотографи.Вам потрібно зробити фотографію з уроку. Що зафіксуєте на фото? 12.Підсумок уроку.
Перегляд файлу

 

 

 

 

                               ПРЕЗЕНТАЦІЯ

 

 

     МІЙ     ПЛАН   ІНТЕГРОВАНОГО

    НАВЧАЛЬНОГО     ДНЯ

 

 

 

Підготувала:Федосєєнко І.В.

docx
Додано
5 лютого 2021
Переглядів
565
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку