Крутимось на каруселі. Сім, вісім! Діти милі Ніжками затупотіли.
Дев’ять, десять!Відпочили I з- парти дружно сіли.
5. Сприимання та усвідомлення нових знань
-
Робота за малюнками, поданими у підручнику ( C.68 )
-
Читання слів хором
-
Питания слів індивідуально.
-
Гра « Кращий перакладач ».
Соль — Мороженое —
Перец — Варенье —
Хлеб — Печенье —
Пирожки — Caxap —
Вареники — Пирожные —
-
Словникова робота ( підручник, с. 68 - 69)
-
Читання уинями тексту « У шкільній їдальні » С. 68
-
Бесіда
-
Як називасться текст?
-
Коли учні обідають?
-
Як виглядала шкільна їдальня?
-
Що стояло на столах?
Про що говорила кухар Марія Андріівна?
-
Що у свою чергу, відповідали діти?
-
Засвосння дісслова їсти в різних формах Учні читають слова, записані на дошці.
Я їм ми їмо
Ти їcu ви їcme
Він,вона,воно ’їсть вони‘їдять
-
Робота над виразним читанням вірша « Жарт »
-
Бесіда за малюнком підручника «День народження » 8.Читання тексту учнями
6. Підсумок уроку
-
Про що дізнались на уроці?
-
Якою була тема нашого уроку?
-
Які нові слова запам’ятали?
-
Домашнс завдання.
Повторити нові слова, вивчені на уроці. Навчитися виразно читати текст на с. 68 — 69 підручника.