Продукти.Їжа. Український національний посуд і страви.

Про матеріал
Матеріал можна використати на уроці засвоєння нових знань. розвивати мовлення і словниковий запас учнів.
Перегляд файлу

Крутимось на каруселі. Сім, вісім! Діти милі Ніжками затупотіли.

Дев’ять, десять!Відпочили I з- парти дружно сіли.

5. Сприимання та усвідомлення нових знань

  1. Робота за малюнками, поданими у підручнику ( C.68 )
  • Читання слів хором
  • Питания слів індивідуально.
  • Гра « Кращий перакладач ».

Соль  Мороженое

Перец  Варенье

Хлеб  Печенье

Пирожки  Caxap

Вареники  Пирожные

  1. Словникова робота ( підручник, с. 68 - 69)
  2. Читання уинями тексту « У шкільній їдальні » С. 68
  3. Бесіда
  •    Як називасться текст?
  •    Коли учні обідають?
  •    Як виглядала шкільна їдальня?
  •    Що стояло на столах?

Про що говорила кухар Марія Андріівна?

  •   Що у свою чергу, відповідали діти?
  1. Засвосння дісслова їсти в різних формах Учні читають слова, записані на дошці.

Я їм ми їмо

Ти їcu ви їcme

Він,вона,воно ’їсть вони‘їдять

  1. Робота над виразним читанням вірша « Жарт »
  2. Бесіда за малюнком підручника «День народження » 8.Читання тексту учнями

6.  Підсумок уроку

  • Про що дізнались на уроці?
  • Якою була тема нашого уроку?
  • Які нові слова запам’ятали?
  1. Домашнс завдання.

Повторити нові слова, вивчені на уроці. Навчитися виразно читати текст на с. 68 — 69 підручника.

docx
Додано
2 листопада 2021
Переглядів
357
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку