Тема: Продукти, їжа. Український національний посуд i страви. Розвиток умінь складати розповідь за малюнком. День народження.
Мета: розширювати лексичний запас учнів; розвивати мовленнєві вміння, творчу уяву, пам’ять; виховування ввічливість, гарні манери; сприяти мовленєвому розвитку. .
Слова для засвоєння: їжа, їсти, їдальня, смачно, смачного. Тип уроку: комбінований.
Хід уроку
Емоційне налаштування на урок Bci мершій сідайте, діти, Домовляймось: не шуміти,
На уроці не дрімати, Руки вчасно піднімати.
Ліс кущ гриб мох звір лис вовк їжак пmax шпак дрізд сова
жyк оса муха джміль
Які слова запам’ятали? Назвіть ïx.
Їжа,їжак, їзда, ïxamu, їжачиха, їдальня, їстівний.
Трамвай, традиції, чаї, мої,їдальня,їстівний.
Мовна гра « Розшифруй слова »
» Картина, рис, апельсин, їжа, нива, акула. ( Країна )
[ пойізд ] [ йіхала ]
[ йідал’н’а ]
Сьогодні ми поговоримо про їжу, продукти вивчимо ïx назви.
» Фізкультхвилинка Раз!Два! Bci присіли, Потім вгору підлетіли.
Три, чотири! Нахилились,
Зі струмочка гарно вмились. П’ять, шість! Bci веселі
Крутимось на каруселі. Сім, вісім! Діти милі Ніжками затупотіли.
Дев’ять, десять!Відпочили I з- парти дружно сіли.
Соль — Мороженое —
Перец — Варенье —
Хлеб — Печенье —
Пирожки — Caxap —
Вареники — Пирожные —
Про що говорила кухар Марія Андріівна?
Я їм ми їмо
Ти їcu ви їcme
Він,вона,воно ’їсть вони‘їдять
Повторити нові слова, вивчені на уроці. Навчитися виразно читати текст на с. 68 — 69 підручника.