Проект - дослідження : "Чи щаслива я людина" на основі теми 2 підручника О. Карпюк , 8 клас " Ми хороша команда".

Про матеріал
Пропоную вашій увазі сценарій проекту - дослідження , який охоплює теми розділу 2 підручника О. Карпюк англійська мова, 8 клас " Чи щасливий я у школі ", Люди , які мене підтримують" , "хороші вчителі - які вони " тощо , і спрямований на визначення і покращення психоемоційного стану учнів в умовах, що склалися ю
Перегляд файлу

Проект – дослідження : «Чи щаслива я людина»  на основі теми з підручника О. Карпюк , 8 клас « Ми хороша команда» ( розділ 2, ст 80-84 та 96  )

Мета : визначити психоемоційний стан учнів в умовах, що склалися , і знайти шляхи подолання проблем для покращення якості навчання і повсякденного життя.

Тривалість:  1-2 тижні ( в залежності від кількості уроків на тиждень)

Реалізація:

Учні заводять окремий зошит ( можна красивий блокнот ),  який підписують « Щоденник мого щастя»  ( My happiness diary). У ньому можна малювати , лишати замітки , писати нові слова і  граматичні правила . Туди переписуються усі етапи роботи по мірі їх виконання,  або ж він заповнюється в кінці усього проекту.

І етап :  « Люди ,які мене оточують в школі» ст.80-84 . Читаємо текст про школу і людей , які в ній працюють , щоб краще зрозуміти їхню точку зору на освітній процес і труднощі, з  якими вони стикаються на роботі. Для закріплення виконуємо усі подані вправи і вчимо лексику .

II етап :  « Хороший учитель- який він ?» За основу беремо вправу, в якій перелічені професійні і особистісні якості вчителя. Учні записують відповіді на чотири запитання для роздумів, використовуючи пункти зі списку на свій розсуд , у порядку від найбільш до найменш важливого саме для них .

Питання 1 :  It’s important to me that the teachers:

Питання 2 :  It’s preferable that the teachers:

Питання 3 : In my opinion it’s inappropriate when the teachers:

Питання 4: It’s an absolute no for me if a teacher :

Завдання виконується в зошиті/ на окремому листку/ в онлайн – групі .

 Важливo!  Дати поняття про Subjunctive mood і нагадати правило написання дієслів в третій особі однини і множини в Present Simple .

Приклад виконання робіт у вкладеному файлі. Роботи можуть містити помилки , тому що це навчальний процес. Також ці роботи можна використати як один з видів семестрового контролю , а саме письмо, і оформити у вигляді міні – твору.

III  етап . « Поговоримо про мене».  Працюємо на дошці і на листках формату А4 , який ділимо на три колонки. Перша 8 см шириною, дві інших однакові  – по 11 см. Першу колонку називаємо vocabulary , другу   «What makes me sad»,  та третю «What helps me feel better».  Першу колонку у довільному порядку заповнюємо на дошці і на аркушах разом з учнями. Учитель пише сам ( якщо клас слабший) , або викликає учнів до дошки. Серед речей, які  засмучують підлітків , найчастіше з’являються  loneliness, boredom, absence of friends , fights with parents, difficult school classes and tests , у той час як приводами для радості стають good weather, enough sleep, going out with friends. Далі на  основі поданих варіантів учні заповнюють дві колонки від найбільш до найменш важливого. В кінці уроку учитель і учні систематизують виконану роботу і на основі відповідей складають загальну таблицю . Її  можна оформити у вигляді постера і повісити в / біля класу. Заголовок варто зробити клікбейтним , вигадавши разом з учнями .

IV етап:  фотопроект « Моє улюблене місце «. Учні фотографують улюблений куточок міста чи села і пишуть декілька речень, за що їм подобається це місце. Це може бути парк , магазин, майданчик , власний сад – не треба обмежувати їх у виборі. Роботи оформлюються у вигляді стінівки або презентації.

V етап : спільна творчість. Цей етап не є  обов’язковим , але дуже покращує емоційний клімат і згуртовує клас. Учитель  з учнями вивчає і співає пісню англійською, можна разом зіграти на музичних інструментах або зобразити уявний ансамбль/ музичку групу. Пісня обирається оптимістична і легка , з урахуванням вікових особливостей учнів.

Підсумок: в умовах епідемій , війни і вимушеного переходу на дистанційне навчання важливою є згуртованість усіх учасників навчального процесу і робота однією командою задля покращення психоемоційного стану учнів і вчителів і створення атмосфери радості і задоволення життям навіть в складних життєвих обставинах.

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (8-й рік навчання) 8 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
12 грудня 2023
Переглядів
235
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку