УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ АДМІНІСТРАЦІЇ
ІНДУСТРІАЛЬНОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Харківська спеціалізована школа I-III ступенів №119
Харківської міської ради
Харківської області
Міський конкурс учнівських проектів
«Харків очима небайдужих дітей»,
номінація - «Харків – місто щастя і добра»
ПРОЕКТ
«Академія шкільної моди»
Виконали: колектив |
учнів та батьків 3-Г класу |
Харківської спеціалізованої |
школи I-III ступенів №119 |
Харківської міської ради |
Харківської області |
Керівник проекту: |
Пєнкіна Олена Анатоліївна, |
учитель початкових класів |
Харків
ЗМІСТ
ПАСПОРТ ПРОЕКТУ
НАЗВА ЗНЗ |
Харківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №119 Харківської міської ради Харківської області |
|
ПІБ АВТОРА |
Пєнкіна Олена Анатоліївна |
|
НАЗВА ПРОЕКТУ |
«Академія шкільної моди» |
|
МЕТА ПРОЕКТУ |
|
|
ЗАВДАННЯ ПРОЕКТУ |
|
|
ТИП ПРОЕКТУ |
За напрямом |
історичний, дослідницький |
За складом учасників проектної групи |
груповий |
|
За характером партнерських взаємодій між учасниками проектної діяльності |
кооперативний |
|
За рівнем реалізації міжпредметних зв’язків |
міжпредметний |
|
За кінцевим результатом |
пізнавальний |
|
За метою і характером проектної діяльності |
інформаційний |
|
За формою захисту |
стендовий,мультимедійний |
|
За тривалістю |
довгоотривалий |
|
АНОТАЦІЯ |
Даний проект спрямований на вирішення проблеми, формування у школярів позитивного погляду на майбутнє Харкова, виховання активної громадянської позиції. |
|
ДОДАТКИ |
Зразки анкет, моніторинг анкетування, фото учасників проектної групи;фото проведених заходів, мультимедійна презентація. |
|
УЧАСНИКИ ПРОЕКТУ |
Колектив учнів та батьків 3-Г класу ХСШ № 119 |
|
КЕРІВНИК ПРОЕКТУ |
Пєнкіна Олена Анатоліївна, вчитель початкових класів, класний керівник 3-Г класу ХСШ № 119. |
Вступ
Важливим фактором впровадження знань та формування компетентностейНової української школи є стратегія держави щодо здоров'я дитини як підґрунтя здорової нації, яка послідовно здійснюється в системі освіти.
Питання поінформованості школярів, їх батьків та педагогічної громадськості з питань обов’язкового введення шкільної форми тісно пов'язане сьогодні з сучасними уявленнями про моду, культуру, інтеграційні процеси у середовище європейських країн, має значний вплив на споживчий вибір завдяки засобам масової інформації, серед якої зовнішня реклама, реклама на телебаченні та інформація, що міститься у мережі Інтернет.Адже сьогодні, покладаючись на рекламу модного одягу, діти та батьки нерідко опиняються перед складним вибором і часто роблять його не на користь натуральних тканин, ділового стилю в одязі, який вимагають навчальні заклади. Питання вибору одягу, який діти шкільного віку використовують щодня, є визначальним для їхнього здоров'я, прищеплення навичок культури, відповідальності, охайності, усвідомлення себе як особистості. Батьки та педагоги повинні якомога змістовніше знайомити школярів з основами сучасної моди для дітей, традиціями різних країн, таким чином сприяючи їх повноцінному розвитку та підготовці до життя в умовах ринку, вимог роботодавців.Наш проект спрямований на вирішення конкретної актуальної проблеми - проблеми раціонального ставлення до носіння шкільної форми, яка є достатньо суперечливою. Вона є своєрідним відображенням соціального добробуту країни та населення і наразі в Україні остаточно не вирішена.
Зараз багато сперечаються про те, потрібна учням шкільна форма чи ні. У дискусію вступають як батьки, вчителі, учні, так і люди, зі школою ніяк не пов’язані. Деякі згадують своє дитинство і юність, коли шкільна форма була невід’ємним атрибутом школяра. З’являється відчуття ностальгії. Сучасне покоління молодих людей , як правило, негативно ставиться до даного виду одягу, вважаючи, що це буде обмежувати їхню індивідуальність. Саме тому, щоб відповісти на ці питання, спробувати розв’язати цю проблему, ми обрали проект «Академія шкільної моди».
Мета проекту:
Процес залучення дітей до свідомого вибору шкільної форми під час перебування у школі, на офіційних заходах поза стінами школи , визначення позитивних і негативних сторін використання цього виду одягубуде більш ефективним та продуктивним, якщо реалізація ідеї і задуму проекту буде проводитися за допомогою засобів ТЗН; художньо-ілюстративного матеріалу; бесід; спостережень; дискусій; продуктивної діяльності.
1.4. Географічна територія: м. Харків
1.5. Термін реалізації виконання проекту: довгостроковий
II. ОПИС ПРОЕКТУ
2.1. Завдання проекту:
2.2. Стратегія, методи та форми реалізації проекту
Стратегічна мета:
Створення сприятливих умов дітям, батькам для оволодіння навичками культури, прищеплення смаку, знання національних та європейських традицій у впровадженні шкільної форми
Тактична мета: Формування у дітей та їх батьків уявлення про необхідність дотримання ділової форми одягу в навчальному закладі, прищеплення бережливого ставлення до особистих речей
2.3. Мотивація:
2.4. Необхідні умови: ініціативна група; залучення до співпраці громадськості, батьків учнів, вчителів (трудового навчання, образотворчого мистецтва, етики).
ІІІ. ЕТАПИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ
ІІ етап - збір необхідної інформації - листопад
Модна розмова
Історія костюма
Фабрика тканини
Шкільна мода
ІІІ етап - визначення напрямів діяльності – грудень – січень
IV етап - етап діяльності – лютий – березень
V етап - презентація й оцінювання результативності проекту – квітень – травень
1.Свідомий вибір учнями і батьками форми для відвідування школи;
2. Формування навичок культури поведінки, спілкування в учнів та їх батьків і можливість застосовувати їх у повсякденній практичній діяльності.;
3.Привернення уваги батьків, громадськості до ознайомлення з основами правильного вибору тканин, моделей шкільної форми, прищеплення смаку, загальної культури.
Збірка «Шкільна форма: історія і сучасність».
ІV. РЕЗУЛЬТАТИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ
4.1. Основні результати реалізації проекту
4.2. Вплив проекту
Сучасний навколишній світ мало сприяє природному освоєнню моральних цінностей, тому школа - це єдине місце, де дорослі люди можуть допомогти дітям сформувати і засвоїти такі цінності, як національні традиції, свідомий вибір, турбота про власне здоров’я, збереження і використання позитивного досвіду попередніх поколінь (батьків, дідусів, бабусь).
Не варто забувати, що діти - майбутнє України, саме сьогодні формується їхня духовність та їх моральні цінності. Впровадження знань з основ моди,її тенденцій щодо використання шкільної форми в освітньому процесі є відповіддю на виклики сучасності, сприянням гармонійному фізичному та психічному розвитку дитини, соціальній адаптації школярів. Таке навчання повинно розпочинатися з молодшого шкільного віку, продовжуватись у середній та старшій школі.
ДОДАТОК 1
РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОЕКТУ
1. Проведення анкетування серед учнів 2-4-х класів
АНКЕТА «ЩО ВИ ЗНАЄТЕ ПРО шкільну форму»
Дорогий друже!
Просимо серйозно поставитися до заповнення анкети і відповісти на всі питання, підкресливши вибраний Вами відповідь прямою лінією.
Якщо Ви не впевнені у своїх знаннях з того чи іншого питання, то відповідь підкресліть хвилястою лінією або допишіть свою відповідь.
Можна підкреслити дві і більше відповідей.
Ваш вік? .........................років
1. Ваші захоплення у вільний від навчання час?
а) Спорт; б) Література; в) Музика;г) інше
2. Чи вважаєте ви необхідним запровадження шкільної форми у навчальних закладах?
а) так б) ні в)за бажанням кожного окремого учня г) інше
3. На Вашу думку, чи є складовою частиною успішного навчального процесу шкільна форма?
а) Так; б)Ні; в)Не знаю.
4. Чи щодня ви одягаєте до школи форму??
а) Так; б) Ні.
5. На вашу думку, шкільна форма – це...?
а) весело б) модно ; в)некрасиво;г)красиво ґ) зручно.
6.Чи дослухаються батьки до вашої думки при виборі шкільної форми??
А)Так; б)Ні; в) Дуже рідко.
7.Чи хотіли б ви змінити шкільну форму? Як?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ДОДАТОК 2
ДОДАТОК 3
ДОДАТОК 4
ДОДАТОК 5
ДОДАТОК 6
ДОДАТОК 7
В РАМКАХ СПІВПРАЦІ З БАТЬКАМИ
1