Проєкт "Батьківщина починається з тебе"

Про матеріал
Даний проєкт є довготривалим та розрахований на учнів 1-11-х класів. Одним із найголовніших принципів та завдань Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді є формування всебічно розвиненої особистості, яке ґрунтується на відродженні духовності, високих моральних і духовних цінностей у дітей та молоді. У цьому процесі важливе місце відводиться формуванню почуття патріотизму, усвідомленню належності до українського народу, вивченню історії рідного краю.
Перегляд файлу

Україна

Департамент освіти та гуманітарної політики

Черкаська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 3

Черкаської міської ради Черкаської області

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Проєкт

«Батьківщина починається з тебе»

 

 

 

Координатор проєкту:

Коркішко Ігор Олексійович                                                                        педагог-організатор                                                                               

 

 

 

 

 

Обсяг матеріалу:

7 сторінок

 

 

 

 

 

 

Черкаси – 2022

 

Зміст

Зміст………………………………………… 2

Анотація…………………………………….. 3

Паспорт проєкту……………………………. 3

План виконання проєкту…………………… 4

Правила взаємодії……………………………5

Етапи створення проєкту……………………5

Література……………………………………7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Анотація

Даний проєкт є довготривалим та розрахований  на учнів 1-11-х класів. Одним із найголовніших принципів та завдань Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді є формування всебічно розвиненої особистості, яке ґрунтується на відродженні духовності, високих моральних і духовних цінностей у дітей та молоді. У цьому процесі важливе місце відводиться формуванню почуття патріотизму, усвідомленню належності до українського народу, вивченню історії рідного краю.             

Відродження національної української культури неможливе без знань

про історичне минуле, українських народних свят, які прийшли до нас із сивої давнини та впровадження та застосування у сучасному житті.

Проєкт має на меті формувати почуття патріотизму та гордості за свою Батьківщину, допомогти учням покращити свої знання з історії та культури рідного краю, дослідити життя та творчість видатних його представників.             

 

Паспорт проєкту

Дидактична характеристика проекту:

Тип проєкту:

  • за предметною галуззю – міжпредметний (історія, краєзнавство, українська мова та література, зарубіжна література, художня культура, образотворче мистецтво)
  • за тривалістю – довготривалий;
  • за характером контактів – педагог-організатор, класні керівники, вчителі історії, українська мова та література, зарубіжна література, художня культура та образотворчого мистецтва, члени шкільного парламенту ;
  • за основною діяльністю – історико-краєзнавчий та художньо-естетичний;
  • за характером координації – з безпосередньою координацією;
  • за формою проведення – групова та практична із написанням есе, оповідань, віршів, висловлювань та слоганів, створенням фотографій, малюнків та відео;
  • за кількістю учасників – груповий. 
  • об’єкт пізнання: мала Батьківщина - рідний край;
  •      навчальні цілі та очікувані результати: формувати почуття належності до українського народу, як однієї із складових, патріотизм; поглибити і закріпити знання учнів про історію та відомих постатей рідного краю, звичаї та культуру народів, які мешкають на Черкащині; навчити шанобливому ставленню до національних традицій;  розвивати літературні, художньо-естетичні здібності, вміння користуватися сучасною фото та відеоапаратурою; за результатами проектної діяльності  створити книгу «Рідний край очима дітей»;
  •      спосіб вирішення проблеми: спільна робота педагога-організатора, класних керівників, вчителів історії, образотворчого мистецтва, членів шкільного парламенту та учнів;
  •      освітній продукт: створення книги «Рідний край очима дітей» ;
  • обладнання: фотографії, ілюстрації, комп’ютер, Інтернет-ресурси, мультимедійні та відеопрезентації, роздатковий матеріал.

 

План виконання проєкту

 

  1.          Мотивація учнів до проєктної діяльності з даної теми.
  2.          Обговорення ідей,  щодо вирішення проблеми та  її представлення.
  3.          Формулювання завдань, які вирішуватимуться.
  4.          Визначення джерел потрібної інформації.
  5.          Об’єднання учнів та педагогів у творчі групи. Розподіл обов’язків між учасниками.
  6.          Робота творчих груп.
  7.          Пошук матеріалів із проблемної теми історії рідного краю.
  8.          Вивчення та аналіз зібраної інформації.
  9.          Вибір можливого вирішення проблеми.
  10.     Дослідження варіантів вирішення проблеми.
  11.     Пошук матеріалу для написання оповідань, есе, віршів та створення малюнків, фотографій, відео.
  12.     Написання есе та віршів.
  13.     Створення фотографій та відео.
  14.     Створення малюнків.
  15.     Проведення підсумкової загальношкільної конференції.
  16.     Презентація книги «Рідний край очима дітей».
  17.     Аналіз та оцінювання роботи учасників проєкту.

 

Правила взаємодії під час проєкту

 

  • Працювати дружно, злагоджено, разом.
  • Усе, що пропонує товариш, сприймати й обговорювати спокійно.
  • Викладати свої ідеї, думки по черзі, всіх вислуховувати до кінця, не перебивати.
  • Радитись з товаришами, дорослими, приймати рішення  спільно.
  • Бути доброзичливими, старанними, відповідальними.
  • Доводити свою справу до кінця.

 

Етапи створення проєкту

  1. Підготовчий
    1.                Оголошення про початок проєкту, збір учасників.

Питання для обговорення:

  •      Що ви знаєте про історію рідного краю – Черкащину?
  •    Що ви знаєте про історичні місця рідного краю – Черкащини?
  •    Що ви знаєте про видатних людей, що народилися і мешкали на Черкащині?
  •    Чи розповідають у вашій родині про історію та видатних постатей рідного краю – Черкащини?
  •    Ваші пропозиції до створення книги про рідний край – Черкащину?
  •    Які ви знаєте форми роботи по створенню книги?
  •    Чи потрібно пропагувати історію рідного краю – Черкащини?
  •    Кого зацікавить книга про рідний край – Черкащину?
  •    Якою ви бачити книгу про рідний край – Черкащину?

1.2. Визначення теми проєкту: історія та видатні постаті рідного краю (власне бачення історії малої Батьківщини).

1.3. Визначення мети (кінцевого результату проєкту): створення книги про історію, видатних постатей рідного краю.

1.4. Обговорення актуальності проєкту: Чому цей проєкт актуальний?

1.5. Формулювання гіпотези проєкту: життя рідного краю складається з  відомих та маловідомих історичних подій, діяльності видатних постатей,  тому за допомогою пошукової роботи  напрацюємо матеріал, з якого створимо книгу, що в доступній формі розповість про нашу малу Батьківщину.

1.6. Об’єднання учнів у чотири групи: прозаїки та поети, художники, фотографи та оператори, дизайнери та верстальники.

  1.           Завдання групам:
  • прозаїки та поети: з 15 січня по 05 березня 20.. року підбирають матеріал про рідний край та видатних постатей Черкащини, пишуть есе, оповідання, вірші та створюють слогани;
  • художники: з 15 січня по 05 березня 20.. року підбирають матеріал про рідний край та видатних постатей Черкащини, створюють малюнки;
  • фотографи та оператори: з 15 січня по 05 березня 20.. року підбирають матеріал про рідний край та видатних постатей Черкащини, готують фотографії та відеоматеріали;
  • дизайнери та верстальники: з 05 по 15 березня 20.. року узагальнюють матеріали перших трьох груп, виготовляють макет книги та друкують її.

 

 

  1. Планування
    1.                Розподіл обов’язків у групах.
    2.                Складання контрольних списків для груп за структурою:

Наші проектні завдання:

Дата початку

Дата завершення

Хто виконує

Кінцевий результат

1

Написання віршів, оповідань, есе та слоганів

15 січня

20.. року

5 березня 20.. року

Група №1 «Прозаїки та поети»

Вірші, есе та салогани про рідний край

2

Створення малюнків

15 січня 20.. року

5 березня 20.. року

Група №2 «Художники»

Малюнки про рідний край

3

Створення фото та відео матеріалів

15 січня 20.. року

5 березня 20.. року

Група  №3 «Фотографи та оператори»

Фото та відео про рідний край

4

Дизайн та верстка книги

5 березня 20.. року

15 березня 20.. року

Група №4

«Дизайнери та верстальники»

Виготовлення книги

 

3. Робота над проєктом

Протягом двох місяців учасники проекту  виконують у групах поставлені завдання, спрямовані на досягнення мети проекту – виготовлення книги про малу Батьківщину.

4.Результати і висновки

(пишуться після завершення проєкту)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Література

 

  1. Білявський Г.О., Фурдуй P.C., Костіков Î.O. Основи екологічних знань. — К.: Либідь, 2000. — 334 с.
  2. Бойчук Л Д., Соломенно Е.М., Бугай О.В. Екологія і охорона навколишнього середовища: Навч. посіб. — Суми: Університетська книга, 2003. — 284 с.
  3. Мусієнко М.М., Серебряков В.В., Брайон О.В. Екологія. Охорона природи: Словник-довідник. — К.: Знання. 2002. — 550 с.
  4. Сухарев С М., Чудак С O., Сухарева O.Ю. Технологія та охорона навколишнього середовища: Навч. посіб. — Львів: Новий Світ — 2000, 2004. — 256 с.

~ 1 ~

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
19 жовтня 2022
Переглядів
213
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку