Проект "Бережіть первоцвіти!"

Про матеріал

Даний проект формує уявлення про рослини-первоцвіти, їх особливості та умови росту, підвищує мотивацію учнів для отримання нових знань засобами екологічного характеру. Матеріали проекту сприяють вихованню бережного ставлення до природи, відповідальності за стан довкілля, а також розвитку дослідницьких і творчих здібностей дітей.

Провідна проблема - спонукати учнів берегти перші весняні квіти і формувати правила поведінки в природі.

Перегляд файлу

Заклад загальної середньої освіти  І – ІІ ступенів № 21

військово – цивільної адміністрації міста Торецьк

 

 

 

 

 

ПРОЕКТ

«БЕРЕЖІТЬ ПЕРВОЦВІТИ!»

 

 

 

Керівник

вчитель початкових класів

Дрозд Наталія Вікторівна

 

 

 

 

 

 

 

                                             2018 рік

 

            АНОТАЦІЯ НА ПРОЕКТ  «БЕРЕЖІТЬ ПЕРВОЦВІТИ!»

Даний проект   формує уявлення учнів про рослини - первоцвіти , їх особливості та умови росту,  підвищує мотивацію учнів для отримання нових знань засобами екологічного характеру. Матеріали проекту сприяють вихованню бережного  ставлення до природи, відповідальності за стан довкілля,  а також розвитку дослідницьких, комунікативних і творчих здібностей дітей, вмінню планувати свою роботу і час, презентувати результати своєї  діяльності.

Провідна проблема : спонукати учнів берегти перші весняні квіти і привернути увагу жителів нашого селища до знищення цих рослин, розширювати знання дітей про рослини, занесені до Червоної Книги України , формувати правила поведінки в природі.

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                   ЗМІСТ ПРОЕКТУ

Анотація …………………………………………………………………………....  2

Зміст  проекту ………………………………………………………………………3

Паспорт  проекту ………………………………………………………………….. 4 

Учасники проекту …………………………………………………………............. 4

База реалізації проекту ……………………………………………………............. 4

Мета і завдання проекту ………………………………………………………….. 4

Етапи реалізації проекту ………………………………………….………………. 6

Календар проекту …. ……………………………………………………………... 8

Очікувані результати …………………………………………………………….. 10

Завдання для груп  ……………………………………………………………….. 11

Використані джерела інформації ……………………………………………….. 12

Фоторепортаж ……………………………………………………………………. 13

Додатки ………………………………………………………………………….... 14

 

 

 

 

 

 

 

 

Епіграф:

Не зривайте первоцвіти,

Помилуйтеся на квіти.

Той, хто робить з них букети

Знищує життя Планети.

 

          ПАСПОРТ  ПРОЕКТУ

Тема проекту. Бережи первоцвіти!

Керівник. Дрозд Наталія Вікторівна

Тип проекту:

за складом учасників: колективний;

за тривалістю виконання: середньостроковий;

за результатом діяльності: творчий, практико – зорієнтований.

Ресурсне забезпечення: Державний стандарт початкової освіти, навчальна та довідкова література.

Учасники проекту : учні 4 класу, батьки, вчителі, бібліотекар.

База реалізації проекту :  ЗЗСО І- ІІ ступенів № 21 ВЦА міста Торецьк

Термін реалізації: лютий  2018  – березень 2018 року.

Мета проекту:

навчальний аспект:

формування уявлень учнів про особливості рослин - первоцвітів, дослідження первоцвітів, які зустрічаються у нашій місцевості; підвищення мотивації учнів для отримання нових знань засобами екологічного характеру, ознайомлення учнів з лікувальними властивостями первоцвітів, їх використанням в медицині, формування навичок самоорганізації, збирання інформації, дослідження матеріалу, вироблення вміння робити висновки;

розвивальний аспект:

розвиток дослідницьких, творчих та комунікативних здібностей дітей , розвиток уміння планувати свою роботу і час, презентувати результати своєї  роботи;

виховний аспект:

виховання бережного відношення до природи, дбайливого ставлення до первоцвітів.

Провідна проблема : спонукати учнів берегти перші весняні квіти і привернути увагу жителів нашого селища до знищення цих рослин, розширювати знання дітей про рослини, занесені до Червоної Книги України , формувати правила поведінки в природі.

 

Спосіб розв`язання проблеми : пошук інформації, її узагальнення, виконання творчих робіт.

 

Освітній продукт:

  • папка із зібраною інформацією та творчими роботами учнів (вірші, загадки , малюнки і т. д. про первоцвіти), якою зможуть користуватися як учні цього класу так і вчителі та діти інших класів;
  •  вироби декоративно  - прикладного мистецтва  «Первоцвіти своїми руками»;
  • презентація « Бережіть первоцвіти!» на основі зібраного учнями матеріалу;
  • агітаційні листівки «Захисти первоцвіти!»

   

 

 

 

 

 

 

                           ЕТАПИ  РЕАЛІЗАЦІЇ  ПРОЕКТУ

 

Назва етапу

Структура етапу

Партнери у реалізації проекту

Термін

виконання

Підготовчий

- діагностика інтересів, потреб, схильностей учнів;

- вибір теми, формулювання мети і завдань;

- співбесіди з батьками;

- складання плану роботи ;

- інформування учнів.

Класний

керівник

Лютий

 

Інформаційно- діагностичний

- робота з розвитку навичок пошукової, рефлексивної, оцінювальної діяльності учнів; вивчення мотивації учнів;

формування уміння ставити завдання.

Класний

керівник,

психолог,

бібліотекар.

Лютий

Аналітичний

Консультування учнів щодо виконання проекту:

- формування умінь аналізувати і систематизувати зібраний матеріал.

Класний

керівник,

батьки,

бібліотекар.

Лютий - березень

Узагальнюючий

Сформувати уміння аналізу й самоаналізу участі в проекті, підготуватися до представлення результатів проекту.

Класний керівник, учні

Березень

Заключний

- презентація проекту ;

-обговорення результатів роботи над проектом;

- оцінка особистого внеску кожного у спільну роботу.

Класний керівник, учні, батьки

Березень

 

 

 

  

 

   

 

 

 

 

 

 

          КАЛЕНДАР  ПРОЕКТУ 

Назва

етапу

       Структура етапу

Партнери у реалізації проекту

 Термін

І.

Стратегія

проекту

1. Вибір учителем теми проекту.

2. Формування провідної проблеми та мети проекту.

3.Визначення виду проекту.

4. Анкетування учнів.

Вчитель, батьки

Лютий

 

ІІ. Планування проекту

І. Ознайомлення учнів із загальною темою та провідною проблемою.

2.Вибір учнями теми групових проектів.

3.Обдумування шляхів розв`язання проблеми.

4.Формування груп.

5. Визначення форми представлення результатів.

6. Визначення критеріїв оцінювання проектної діяльності учасників.

Вчитель,

учні

Лютий

 

ІІІ.

Реалізація проекту

1. Складання учнями плану роботи над проектом.

2. Визначення джерел інформації.

3. Розподіл обов`язків щодо пошуку між учасниками проекту.

4. Самостійна пошукова робота учнів.

5. Аналіз і обробка інформації.

6. Виготовлення освітнього продукту.

Вчитель,

батьківський комітет,

учні

Лютий

ІV.

Підсумок проекту

1. Оформлення результатів пошуку.

2. Підготовка до презентації  проекту.

3.Представлення результатів проекту.

4. Аналіз успіхів і невдач. Висновки

Учитель, батьки, бібліотекар,

учні

 Березень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ :

-  підвищення мотивації учнів для отримання нових знань засобами екологічного характеру;

- формування навчальних та інтелектуальних умінь школярів; навичок самоорганізації;
-  створення папки «Бережіть первоцвіти!», на основі зібраної учнями інформації, яку можна використовувати  на уроках і виховних годинах у початковій школі;

- виготовлення виробів з паперу для акції «Зроби паперові – збережи живі!» ;

- розповсюдження агітаційних листівок серед місцевого населення, зроблених самостійно;

- розвиток мислення, спостережливості, пізнавальної активності учнів;уміння планувати свою роботу і час, презентувати результати своєї  роботи;

- створення презентації «Бережіть первоцвіти!»;

- залучення учнів до збереження природи рідного краю.

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

ЗАВДАННЯ   ДЛЯ ГРУП

 

Дослідники. Дізнатися про первоцвіти, які ростуть у нашій місцевості, їх зовнішній вигляд, умови росту.

 

Літератори.  Знайти і записати вірші, загадки про первоцвіти.

 

Художники.  Створити малюнки із зображенням первоцвітів, знайти ілюстрації для презентації в мережі Інтернет.

 

Творці. Виготовити  первоцвіти з паперу для акції «Зроби паперові – збережи живі!»

 

Фотографи. Зробити фотографії первоцвітів.

 

Правознавці. Дізнатися, яке покарання згідно Закону України, застосовується для тих хто знищує первоцвіти.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     ВИКОРИСТАНІ  ДЖЕРЕЛА  ІНФОРМАЦІЇ

  1. Башинська Т. Проектувальна діяльність – основа взаємодії учителя та учнів // Початкова школа – 2003. - № 6 – 7.
  2. Державний стандарт початкової загальної освіти.
  3. Додусенко Н.О., Нетужилова І.В. Проектна діяльність в початковій школі. – Харків: Основа, 2010.
  4. Інноваційні технології в початковій школі. – К. : «Шкільний світ», 2008.
  5. Красоткіна Н.Г. Виховні заходи. 1- 4 класи. – Тернопіль: Мандрівець, 2007.
  6. Програми для середньої загальноосвітньої  школи. 1 -4 класи. – К.: Початкова школа. 2014.
  7. Савченко О. Г. Дидактика початкової школи. К.: Генеза, 2012.
  8. www.yandex ( ілюстрації)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОДАТОК 1


                                             Пролісок

Пролісок, мов хлопчик,

Оченятком синім

Дивиться навкруг:

Зеленіють ниви,

У ясній долині

Бджоли полетіли

На зарічний луг…

 

Вся земля радіє

Сонцю молодому,

Снігу вже нема.

На останній кризі

В далеч невідому

Проплила зима.

С. Жупанин


 

                                                     Барвінок


Недавно ще гула метелиця,

іще лежить в низинах сніг,

а вже барвінку листя стелеться

зеленим килимом до ніг.

Воно під снігом і під кригою

всю зиму зелень берегло

і перше стрінуло з відлигою

весняне сонце і тепло.

Із перемогою і славою

весна з′являється на світ.

І квітне радістю яскравою

барвінковий зірчастий цвіт.


                                                                                                                Наталя Забіла

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

doc
Додано
13 березня 2018
Переглядів
3982
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку