Проєкт
Шестопалової Марини Володимирівни
вчительки української мови та літератури, зарубіжної літератури
«спеціаліста першої категорії»
Красносільського ліцею
Карта проєкту
Тема проєкту
«Буктрейлер як засіб візуалізації для підвищення рівня зацікавленості читанням творів української та зарубіжної літератур» |
|
Проблема проєкту
Буктрейлер – це сучасний спосіб викликати інтерес підростаючого покоління до читання. Ми живемо в сучасному світі гаджетів. Підлітки забувають про духовне наповнення свого життя і дуже багато часу проводять у смартфонах. Саме тому, завдяки буктрейлерам, ми маємо можливість спонукати дітей та дорослих до читання, за допомогою візуальних засобів зацікавлювати новинками літератури. |
|
Мета проєкту:
- спрямовування діяльності учнів і вчителів на формування соціальної активності, відповідальності й свідомості у збереженні й захисті літературного запасу; - розширення та поглиблення знань про книгу та її значення в житті суспільства; - вивчення вміння оперувати знаннями у власному мовленні; - розвиток творчих і комунікативних здібностей учнів і вчителів, критичного мислення; - формування вмінь застосовувати здобуті знання, навички у повсякденному житті; - формування ключових і предметних компетентностей учнів і вчителів. |
|
Завдання проєкту
- вчити самостійно здобувати знання і застосовувати їх, робити висновки; - сприяти в здобутті комунікативної компетентності; - формувати спеціальні й загальнокультурні знання та вміння учнів і вчителів; - стимулювати ініціативність, рішучість, навички співробітництва, зацікавленість у практичному застосуванні результатів; - розвивати мислення, творчі здібності, уяву, вміння аналізувати. |
|
Обґрунтування проєкту
Проєкт створюється, щоб допомогти учням і вчителям краще засвоїти, набути нового досвіду в створенні проєктів, оволодіти вміннями оцінювати свої можливості, робити вибір. |
|
Актуальність проєкту
|
|
Учасники проєкту
Вчителі-філологи (учні) Красносільського ліцею, вчителька української мови та літератури – Шестопалова М.В. |
|
План проєкту
Реалізація проєкту здійснюється в 4 етапи:
4. Заключний: презентація учнями (вчителями) своїх кінцевих продуктів на підсумковому занятті; підсумкове тестування; підведення підсумків та оцінювання проєкту. |
|
Критерії оцінювання проєкту
- наукова новизна; - доступність; - креативність; - уміння працювати в групах; - творчість; - інформаційність; - естетичність оформлення; - ефективність застосування; - актуальність; - результативність. |
|
Способи інформування
Сайт школи, учнівський блог, презентація, соцмережі, Вайбер, філологічні групи, сайти «На Урок», «Всеосвіта», «Освіта України». |
|
Термін реалізації
Проєкт середньотривалий (6 уроків) 25.10.2021 – 04.11.2021 р. |
|
Очікувані результати проєкту
|
|
Автори проєкту
Шестопалова Марина Володимирівна |
|
Керівник
Філько Ольга Володимирівна |
|
Опис проєкту
1. Вибір напряму і назви.
2. Графік роботи над проєктом та термін.
3. Презентація вчителя та вхідне тестування.
4. Поділ класу на 5 робочих груп, в ході реалізації проєкту вчителі (учні) досліджують й обґрунтовують отримані знання, демонструють вміння створювати буктрейлери.
5. Пошукова та творча робота.
6. Презентація та захист робіт.
7. Підсумки та оцінювання.