Проєкт «ГІДНІСТЬ - ЯК ОДНА З БАЗОВИХ ДУХОВНО-НАЦІОНАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ УЧНЯ СЕРЕДНОЇ ШКОЛИ»

Про матеріал
Математична свідомість та грамотність учнів є життєвою потребою сучасного життя. Тому важливою складовою на уроках та в позаурочний час довести школярам, що головними причинами математичних проблем є низька освіченість та зневага до основних математичних формул, правил, поняття.
Перегляд файлу

Міністерство освіти і науки України

Департамент освіти і науки Донецької облдержадміністрації

Краматорська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 12

Краматорської міської ради Донецької області

 

 

 

 

 

 

 

ПРОЄКТ

«ГІДНІСТЬ - ЯК ОДНА

З БАЗОВИХ ДУХОВНО-НАЦІОНАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ УЧНЯ СЕРЕДНОЇ ШКОЛИ»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КРАМАТОРСЬК 2020

 

Актуальність: Математична свідомість та грамотність учнів є життєвою потребою сучасного життя. Тому важливою складовою на уроках та в позаурочний час довести школярам, що головними причинами математичних проблем є низька освіченість та зневага до основних математичних формул, правил, поняття.

Мета: Формувати гідність учня через самоповагу, самооцінку та самоконтроль.

Етапи:

-Діагностика початкового етапу проекту.

-Планування.

-Діяльність.

-Діагностика результатів проекту.

Завдання проекту: Розвиток та формування базової математичної компетенції Дослідження проекту проводиться на базі ЗОШ № 12 м. Краматорська, Донецької області.

Учасники проекту: вчитель математики та учні ЗОШ № 12.

Донська Т.Ф.

Хід проекту:

1. Діагностика початкового етапу проекту.

Виявлення ступеню сформованості уявлення учня про поняття «гідність», (анкетування, додаток 2.).

2. Планування проекту.

2.1. Проведено засідання шкільного методичного об’єднання вчителів математики. На засіданні прийнято рішення приділити особливу увагу розвитку ключової компетенції «Математична грамотність» на уроках та в позаурочний час шляхом застосування інтерактивних методів, ігрових прийомів, дискусій, тренінгів та ін.

2.2. Розкриття сутності поняття «гідність», як інтегральної цінності особистості учня.

2.3. Формування ціннісного ставлення учнів.

 усвідомлення важливості математичного мислення та математичних знань у життєдіяльності людини;

 розуміння цілісної картини світу, закономірності розвитку суспільства, людських відносин, небезпек у застосуванні маніпулятивних технологій;

 дотримування логіки і послідовності у мисленні та діях;

 

3. Діяльність.

- Проведення уроків згідно з учбовою програмою.

- Виховні години: «Що підказує твоє серце», «Бути милосердним».

- Ігри: «Що-де-коли».

-   Ділова гра «Робота над проектом».

- Мозкова атака «Що заважає людям бути відповідальними»

- Міні-тренінг «Уміння працювати в команді, або як «Я» перетворити на «Ми».

4. Діагностика результатів проекту.

( тестування учнів «Самоконтроль - як внутрішня умова сформування гідності», додаток 1.)

Очікувані результати проекту: по завершенні реалізації проекту в учнів мають бути сформовані:

Ціннісне ставлення:

- усвідомлення важливості математичного мислення та математичних знань у життєдіяльності людини;

-розуміння цілісної картини світу, закономірності розвитку суспільства, людських відносин, небезпек у застосуванні маніпулятивних технологій;

- дотримування логіки і послідовності у мисленні та діях;

- протистояння маніпулятивним впливам

Практична здатність:

- розвиватикритичне мислення;

- аналізувати, систематизувати і сунтизувати інформацію;

- установлювати причиново-наслідкові зв’язки;

 

 

 

 

 

Додаток 1.

Тест по темі: «Самоконтроль - як внутрішня умова сформування гідності. Відсоткові розрахунки. Коло, круг.»

1. Скільки всього букв у слові «гідність» ?.

А.5  Б.7  В.8  Г.6  Д.4

2. Скільки приголосних ?

А.5  Б.7  В.6  Г.4  Д.3

3. Скільки голосних ?

А.3  Б. 2  В.4  Г.5  Д. 6

4. Скільки складів ?

А. 1  Б.2  В.3  Г.4  Д.5

5. Знайти відсоткове відношення голосних букв до всіх букв слова ?

А.25%  Б.33%  В. 29%  Г. 26%  Д. 38%

6. Знайти відсоткове відношення приголосних до всіх букв слова.

А.63%  Б.60%  В. 61%  Г. 62%  Д. 64%

7. Знайти відсоткове відношення голосних до приголосних.

А.42%  Б. 41%  В. 40%  Г. 39%  Д. 38%

8. Із букв слова «гідність» скласти нові слова.

9. На окремих картках написані букви слова «гідність». Яка ймовірність того, що навмання витягнена буква - картка буде буква «і»?

А.2/8  Б. 1/3  В.1/4   Г. 2/7  Д. 3/8

10. Яка ймовірність того, що навмання витягнена буква - картка буде буква «д»?

А. 1/8  Б. 2/8  В. 3/8  Г. 4/8  Д. 5/8.

 

Відповіді:

1.В, 2.А,3.Б,4.Б, 5.А,6.А,7.В,8.-власна думка,9.А,В,10.А.

 

 

 

 

Додаток 2.

Анкетування:  «Розуміння типів культури гідності.

Самоорганізація та самоконтроль».

Мета: виявлення рівня розуміння типів культури гідності.

Набірзавдань:

1. Людська гідність — це...

а) безумовна цінність кожної людини;

б) невід’ємне право кожного;

в) кредит, наданий людині для самореалізації та морального самовдосконалення;

 г)   значущість індивіда як представника людства.

2. Особистісна (власна) гідність — це...

а) об’єктивне, неупереджене ставлення до себе, пов’язане з поняттям невід’ ємних прав людини, самоповага;

б) усвідомлення себе неповторною, гуманною, вільною особистістю, творцем власної долі, здатним відстоювати свої права і гідність;

в) усвідомлення, що людина мета, а не засіб;

г) сумлінне ставлення до своїх обов’язків, опора на власні сили.

3. Національна гідність — це...

а) ідентифікація себе з українським народом;

б) повага до всіх народностей, які становлять український народ — націю, їхетно-етичної культури, толерантність;

в) впевненість у своїй спроможності, як представника великої нації, впливати на життя в суспільстві;

г) культура державної мови.

4.  В моєму розкладі сьогодні такі уроки: ...

5.  Вважаю, що добре працював на таких уроках: ...

6. Незадоволенні! собою на уроках: ...

7.  Готував домашнє завдання (у школі чи вдома): ...

8.  Якщо в школі, то на підготовку якого предмета використовував самопідготовку? ...

9.  Як розділив завдання (почергово, в міру труднощів, спочатку письмові, потім - усні): ...

10. Який додатковий матеріал використав для підготовки домашніх завдань? ...

 

11. Книга, оповідання, яку в даний час читаю: ...

 

 

Обробка результатів.

Завдання 1.

Правильна відповідь-а.

Завдання 2.

Правильна відповідь-а.

Завдання 3.

Правильна відповідь-б.

Завдання 4-11.

Власна думка.

Правильна відповідь-1 бал.

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
29 січня 2023
Переглядів
88
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку