Проект Квіти у моєму житті

Про матеріал
Збагатити знання дітей про красу навколишнього світу – квіти, показати значення квітів для людини, використання їх у народних звичаях.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Проект

на тему :

 «Квіти в моєму житті»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Характеристика проекту:

За тривалість виконання: короткостроковий

За основною діяльністю: інформаційно-творчий

За предметною галуззю: міжпредметний

За кількістю учасників: груповий

За характером партнерських взаємодій: кооперативний

Мета та завдання проекту:

 Збагатити знання дітей про красу навколишнього світу – квіти, показати значення квітів для людини, використання їх у народних звичаях;              Розвивати спостережливість, пам’ять, мислення вихованців, уміння злагоджено працювати у групах, самостійно здобувати інформацію;                                                         Розподіляти обов’язки між членами групи;                                                                                     Виховувати самостійність, любов до природи, шанобливе ставлення до культури українського народу;                                                                                                                 Ознайомити дітей із квітами;                                                                                     Зацікавити дітей проблемою збереження квітів;                                           Створити квіткову композицію.

Хід заняття:

І. Організаційний момент

1. Вправа “Від серця до серця”

 Привітаємося долоньками. Ними ви відчуваєте тепло, тож передайте своїм друзям / подругам тепло, яке є у вашому серці. Від ваших сердець зараз линуть промінчики любові. Прикладіть “сердечко” до свого серця міцно-міцно, щоб воно ввібрало всі ваші найкращі почуття, і передайте їх одне одному.                            Ви подарували одне одному тепло ваших сердець. У приміщені стало тепліше, тож можемо розпочати роботу.

ІІ. Спрямування до мети:

  1. Слово вихователя

 З давніх-давен рослини були для людини тим добро-творцем, якого вона шанувала й обожнювала всі часи.  Тому сьогодні ми поговоримо про вічні супутники людського життя і в горі, і в радощах – квіти. Кожен презентує власні здобутки та відкриття з теми.

ІІІ. Визначення проблеми проекту:

 - Яке значення квітів у моєму житті?

 - Які мої найулюбленіші квіти?

 - Як необхідно дбати про квіти?

ІV. Визначення шляхів розв’язання проблеми

1. Пошук інформації про квіти.

2. Декламування вірша Г. Черінь «Українські квіти».

3. . Розучування пісні Ромашки-сестрички  (Ростислав Галаган)

4. Створення квіткових композицій.

V. Формування груп для проведення дослідження

Старша група «Сонечко»

1 група – «Квітознаї»

2 група – «Декламатори»

3 група – «Співаки»

VІ. Обговорення та презентація проекту групами

1 група – «Квітознаї»

 Квіти ростуть на полях та луках, у лісах і навіть на озерах. Буяють вони різнобарв’ям на наших подвір’ях з ранньої весни до пізньої осені. І в кожній тій квітці прихована краса, натхнення, безмежна любов до рідної землі та прекрасного.                                                                                                                                                                        Квіти – це емоції, цікавість і радість. Вони вчать нас бути уважнішими, відповідальнішими, ніжними та добрішими. Милуйтеся квітами у їх природному середовищі. Ідіть на прогулянку в ліс, на луки, в гори. Відвідуйте місцеві парки. Вирощуйте квіти на  квітниках та у себе вдома. Квіти можна висадити так, щоб вони будуть квітнути та милувати ваше око з ранньої весни до пізньої осені. Прополюйте, зрошуйте, підживлюйте їх.                                                        Уважно доглядайте за домашніми квітами: вчасно поливайте, пересаджуйте, міняйте та удобрюйте землю. Не забувайте посміхатися квітам, розмовляти з ними, вони це люблять.

Гра «Квітко, квітко, де твоя домівка?»

   Вихователь зачитує назву квітки, а діти називають місце, де вона росте. Наприклад:

Конвалія - ліс

Волошки - поле

Гладіолус- клумба

Пеларгонія –  кімната, оранжерея, тощо.

 2 група – «Декламатори»

Діти декламують вірш Г. Черінь «Українські квіти» (продовжуючи один за одним)

                            УКРАЇНСЬКІ  КВІТИ

                   Вийшли зрання на гуляння

                   Українські діти, їх стрічали і вітали

                   Українські квіти.

                   Ось волошки, сонні трошки,

                   Синім шовком шиті,

                   Ясноокі, чисто вмиті,

                   Розбрелись по житі.

                   Ось рожева конюшина,

                   А на ній і комашина,

                   Що, не дивлячись на ранок,

                   Їсть солодке на сніданок.

                   На горбочку мак,

                   В шапці, як козак.

                   Він яскравий, як вогонь!

                   А бундючний — Бог боронь!

                   Вміє, задаватись так

                   Тільки ще будяк!

                   Там росте холодна м’ята

                   (Добре пахне, як пом’ята),

                   Там шовковая трава

                   Щось шепоче, як жива.

                   А з травички — ніжні личка:

                   То вже «Братик і Сестричка»

                   У тих самих кольорах,

                   Що на наших прапорах.

                   Розбрелись по полю діти —

                   Більші, менші і малі —

                   Молоді яскраві квіти

                   Української землі

— Про які квіти говорить автор у вірші?

— Що цікавого про квіти ви дізналися?

 3 група – «Співаки»

  1. Музичний елемент

Діти  виконують пісню «Ромашки-сестрички»

  1.     На широкому лужку,        2) Завтра вийду на лужок,

В шовковій травичці,          Взую черевички,

  Танцювали хоровод,         Мене візьмуть у танок

  Ромашки-сестриці.             Ромашки-сестрички.

      Приспів:                                           Приспів.

  Ніжні довгі і стрункі        3)  Потанцюємо танок,

  Зелені листочки,                  Заплету косички,

  Сонечкові усміхались         Одягнуть мені вінок

   Білі пелюсточки.                  Ромашки-сестрички.

 

Виставка квіткових композицій.

 

VІІ. Підбиття підсумків

Технологія «Мікрофон»

— Що нового ви дізналися, працюючи над проектом?

— Яка діяльність на занятті вам найбільше сподобалася?

— Чого вас навчила робота над проектом?

 

 

docx
Додав(-ла)
Бабляк Любов
Додано
2 жовтня
Переглядів
62
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку