Проект. Лепбук "Перші провісники весни"

Про матеріал

Завдяки лепбуку учні вчаться самостійно аналізувати та робити висновки, вони більш зацікавлені у навчанні, адже лепбук «оживляє» тему про перші весняні квіти, до нього можна доторкнутись. Виготовляти лепбук можна індивідуально або групою, обираючи для дітей посильні завдання. Лепбук є змістовним елементом розвивального середовища для учнів. Також до виготовлення лепбуків можна залучати батьків, що сприятиме кращій співпраці вчителя, учнів та батьків. Ця техніка широко застосовується у школах всього світу.

https://www.youtube.com/watch?v=ApT456PyyPw

Перегляд файлу

 

КНЗ «Кмитівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат»

 

 

                                                                                    ПРОЕКТ

                                                                                          Лепбук 


 

Олена Дмитрівна Селюченко

 

 

 

 

2018

Лепбук  «Перші провісники весни»

Мета 

ü Побудова навчальної діяльності на основі взаємодії вчителя і учнів,  орієнтованої на інтереси і можливості кожної дитини.

ü Розвиток допитливості, пізнавальної мотивації та навчальної активності.

ü Створення умов для спільної діяльності учнів.

ü Розвиток уяви, творчої ініціативи, у тому числі мовленнєвої.

ü Можливість вибору дітьми матеріалів, видів роботи, учасників спільної діяльності на тему «Перші провісники весни».

 Завдання 

 Навчальні:

1.                 Закріплення  набутих знань з тематики про перші весняні квіти.

2.                 Розвиток умінь узагальнювати, систематизувати інформацію.

3.                 Поповнення і систематизація знань учнів, шляхом залучення їх в ігрові, пізнавально-розвиваючі заняття.

4.                 Вчити класифікувати, узагальнювати та робити висновок.

Розвиваючі:

1.    Розвивати  дитячу самостійність та ініціативність.

2.    Розвивати пізнавальні та інтелектуальні здібності учнів.

3.    Розвивати пам’ять, увагу, мислення, уяву.

Виховні:

1.    Виховувати організованість у спільній діяльності.

2.    Виховувати дружелюбність.

 

 Вид  лепбуку:  пізнавальний, ігровий.

Актуальність

 

        Лепбук – це така невелика саморобна папка, яку дитина може зручно розкласти у себе на колінах і переглянути весь її зміст за певною тематикою. Це книжка-розкладачка з кишеньками, дверцятами, вкладками і руховими деталями, в яку поміщені матеріали на одну тему.

Вперше  леп бук використала у своїй домашній школі мати та письменниця зі США Теммі Дабі. Вона узагальнила досвід використання різноманітних міні-книг.

Лепбук допомагає за власним бажанням організувати отриману інформацію з обраної теми, сприяє кращому розумінню та запам’ятовуванню матеріалів; зручному повторенню та узагальненню вивченого. Завдяки лепбуку учні вчаться самостійно аналізувати та робити висновки, вони більш зацікавлені у навчанні, адже лепбук «оживляє» тему про перші весняні квіти, до нього можна доторкнутись. Виготовляти леп бук можна індивідуально або групою, обираючи для дітей посильні завдання. 

Лепбук є змістовним елементом розвивального середовища для учнів. Також до виготовлення лепбуків можна залучати батьків, що сприятиме кращій співпраці вчителя, учнів та батьків.  

Ця техніка широко застосовується у школах всього світу. Лепбук при такому навчанні є фінальним етапом вивчення певної теми. Тобто дитина, вивчивши тему, оформлює отримані знання у вигляді лепбука, куди вміщує все, про що вона дізналася.

 

 

 

 

Технологія виготовлення:

 

Основа лепбука складається з папки формату А4, в яку вклеюються кишеньки, книжки-розкладачки, аплікації і інші деталі з наочною інформацією по темі лепбука.

Обкладинка оформляється по темі «Перші провісники весни», обклеюється кольоровим папером і прикрашається на «квіткову тематику».

 

Матеріали:

Для створення лепбуку використовуються такі матеріали:

1.   Папка формату А4.

2.   Цупкий папір, кольоровий картон для основи.

3.   Кольоровий папір.

4.   Ножиці.

5.   Клей.

6.   Кольорові олівці, фарби, фломастери, маркери, ручки.

7.   Скотч звичайний та двосторонній, з візерунками.

8.   Картинки, вирізки з журналів, Інтернету.

 

Послідовність роботи

КРОК 1. Постановка проблеми. Формулювання теми.

На початковому етапі була поставлена проблема, яка дозволяє розкрити тему про перші весняні квіти. Тема повинна бути цікавою учням і доступною для них (відповідати віку). Тема знайома дітям, але в деяких аспектах є новою, потребує глибшого вивчення. 

 

 

використовувати, як тему  дня  під  час  тематичного  тижня,  або як підтему під час роботи  над проектом. 

Ця частина роботи є дуже важливою, так як вона цілком виконується вчителем і саме від вибору окремих підтем залежить, яку кількість інформації засвоять учні, наскільки різнобічною, цікавою та потрібною вона буде. 

 

КРОК 3. Створення макета.

Необхідно продумати основу для лепбука. Вона може бути у вигляді стандартної книжечки з двома розворотами, папки формату А4 з кількома розворотами, книжки-гармошки, фігурної папки. На основі розташовуються різноманітні міні-книжки, кармани тощо. 

 

КРОК 4. Продумайте наповнення лепбука.

Необхідно підібрати до теми «Перші провісники весни» той тип наповнення лепбуку , який найкраще підходить для викладу інформації.

 

КРОК 5. Збір інформації та матеріалу.

Це можуть бути прислів'я, загадки, ігри по темі, вірші, оповідання, ігрові вправи, легенди, сканворди і інша інформація. Потрібно підготувати необхідний матеріал та приступити до роботи. Є багато речей, які можна вкласти у вкласти у кишеньки лепбуку. 

      паперові вирізки різного розміру;

      власноруч розрізані кольорові картинки; логічні ігри, загадки, легенди, кросворди;

      розмальовки тощо.

 

 

 

 

 

\

Обгрунтування значущості проекту

Лепбук сприяє організації матеріалу по темі «Перші провісники весни», що вивчається в рамках тематичного планування, сприяє оформленню результатів спільної проектної діяльності і може бути формою представлення підсумків проекту або тематичного тижня.

Лепбук  дозволяє організувати  індивідуальну  та самостійну  роботу з дітьми. Це прекрасний і чудовий спосіб подати всю наявну інформацію в компактній формі. В результаті роботи з лепбуком  в учнів  розвиваються універсальні вміння, такі як: вміння планувати майбутню діяльність, домовлятися з однолітками,  розподіляти обов'язки,  шукати потрібну інформацію, узагальнювати її, систематизувати, використовуючи усне мовлення, висловлювати свої думки і бажання. 

 

Зміст лепбука «Перші провісники весни»

ü Кросворд «Квіти весни».

ü Загадки.

ü Гра «Знайди зайве».

ü Топ-10 весняних квітів.

ü Легенда про вербу.

ü Прислів’я про перші весняні книги.

ü Червона книга України про весняні книги.  

 

 

 

 

Результат проекту – лепбук «Перші провісники весни»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

pdf
Додано
29 березня 2018
Переглядів
7791
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку