Проєкт «Моделювання рослин та тварин із застосування Танграма»

Про матеріал
Мета проекту: розширити знання учнів про рослини та тварини, які мешкають на материку Євразія, їх значення для людини; закріпити практичні навички роботи з картою; вчити користуватися здобутими знаннями; розвивати найважливіші загально-навчальні вміння (рефлексійні, пошукові, комунікативні та презентаційні), пізнавальні інтереси людей, пам'ять, спостережливість, уважність; виховувати самостійність, бережне ставлення до природи. Завдання проекту: навчити здобувати знання самостійно, уміти застосовувати, їх для нових пізнавальних і практичних завдань; сприяти здобуттю учнями комунікативних навичок, здатності працювати у групах, виконуючи різні соціальні ролі (лідера, виконавця, посередника, тощо) Навчальні предмети з якими пов'язаний проект: природознавство, українська мова, літературне читання, образотворче мистецтво, трудове навчання.
Перегляд файлу

З інтегрованого курсу до підручника «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» 4 КЛАС. У 2 частинах (автори Т. Гільберг, С. Тарнавської. Н. Павич, видавництво «ГЕНЕЗА»)для класів, що працюють за навчальним планом Типової освітньої програми (4 клас),розробленої під керівництвом О. Я. Савченко

Тема: Проєкт «Моделювання рослин та тварин із застосування Танграма»

Мета проекту: розширити знання учнів про рослини та тварини ,які мешкають на материку Євразія, їх значення для людини; закріпити практичні навички роботи з картою; вчити користуватися здобутими знаннями; розвивати найважливіші загально-навчальні вміння (рефлексійні, пошукові, комунікативні та презентаційні), пізнавальні інтереси людей, пам'ять, спостережливість, уважність; виховувати самостійність, бережне ставлення до природи.

Завдання проекту: навчити здобувати знання самостійно, уміти застосовувати, їх для нових пізнавальних і практичних завдань; сприяти здобуттю учнями комунікативних навичок, здатності працювати у групах, виконуючи різні соціальні ролі (лідера, виконавця, посередника, тощо)

Навчальні предмети з якими пов'язаний проект: природознавство, українська мова, літературне читання, образотворче мистецтво, трудове навчання.

Навчальна мета та очікувані результати навчання: учні з різних інформаційних джерел ознайомлюються з особливостями  життя рослин та тварин ,які мешкають на материку Євразія,  рослинним та рослинним світом (на даному уроці  материк Євразія), виготовлюють моделі рослин та тварин із застосування Танграма.

Характеристика проекту:

за характером діяльності – творчо-груповий;

за змістом – міжпредметний (природознавство, українська мова, трудове навчання);

за кількістю учасників – колективно-груповий;

за тривалістю – середньої тривалості;

за ступенем самостійності – частково – пошуковий.

Етапи навчального проекту                                                                                                             І етап. Організація проекту.

На цьому етапі визначені тема проекту, навчальні предмети, зміст яких задіяно, вид проекту та його тривалість.

ІІ етап. Планування проектної діяльності.

Ознайомлення учнів із загальною темою.

Формування груп для практичної роботи. (Учні об’єднуються в групи і кожна за своїм маршрутом виконує певні завдання).

І група «Географи» – досліджують розташування та характеризують материк Євразія.

ІІ група «Історики» - досліджують походження материка Євразія та його відкриття.

ІІІ група «Біологи»- досліджують рослинний світ материка Євразія.

ІV група «Зоологи»- досліджують тваринний світ материка Євразія.

V. група «Дослідники» - з’ясовують значення материка Євразія для людства.

ІІІ етап. Реалізація проекту.

1. Розподіл обов’язків між членами групи.

2.Виконаня учнями поставленого завдання. (практично)

Танграм – це давня китайська головоломка. Завдання складати фігури з представлених елементів. Танграм складається з 7 частин: двох великих трикутників, одного середнього трикутника, двох маленьких трикутників, квадрата і паралелограма. Приєднуючи фігури одну до одної, учні складатимуть зображення. Умови такі: одночасно мають бути застосовані всі 7 елементів гри, при цьому вони не повинні перекривати одне одного. Потрібно зібрати комбінаці: птахів, тварин, рослин, які мешкають на  материку Євразія.

3. Виготовлення освітнього продукту.

IV етап. Підсумок проекту. Презентація виготовлених  моделей рослин та тварин із застосування Танграма , оцінювання проекту і самооцінювання.

1. Підготовка до презентації.

2. Захист.

3. Оцінювання проектної діяльності за визначеними критеріями.

4. Аналіз успіхів і невдач. Висновки.

Додаток 1. Зразки  моделей рослин ,тварин, грибів із застосування Танграма.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
11 лютого
Переглядів
216
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку