Підготувала
Іванюк М.О.
Проект з математики
«Чарівні цифри від 0 до 9»
старша дошкільна група
Опис проекту.
1. Назва проекту: «Чарівні цифри від 0 до 9».
2. Учасники проекту: вихователь, діти.
3.Спосіб розв’язання проблеми: ознайомлення з додатковою довідковою
літературою про цифри, пошук відповідей на завдання, творча робота дітей і батьків.
4. Мета проекту:
а) діяльнісна: формувати навички працювати в групах,звітувати про виконану роботу; розвивати мислення, пам’ять, увагу, спостережливість, уяву.
б) навчальна:узагальнити і закріпити знання про цифри від 0 до 9;
в) виховна: виховувати старанність, інтерес до вивчення математики, почуття взаємодопомоги; спостережливість; любов до нового, пізнавального та цікавого;
г) розвивальна: розвивати мислення, пам’ять, увагу, спостережливість; уяву.
5. Характеристика проекту:
пізнавальний;
6. Термін реалізації проекту: 1 місяць.
7. Прогнозований результат:
8. Потреби: комп’ютерна підтримка, кольорові олівці, Інтернет, фотоапарат, папір.
9. Ресурси:
людські: наявність кваліфікованих вихотелів; батьків, які допомагають дітям.
матеріально-технологічні: комп’ютер, ксерокс, папір, фотоапарат,кольорові олівці.
інформаційні: доступ до Інтернету, відвідування бібліотек.
План виконання проекту.
1. Обговорення в групі ідеї проекту.
2. Склад учасників проекту.
Поділ на групи.
3. Визначення форми представлення проекту – міні-книжка «Математична скарбничка»
4. Складання плану роботи над проектом.
5.Розподіл завдань між групами
6.Звітування 1 групи
7.Звітування 2 групи
8.Звітування 3 групи
9.Звітування 4 групи
10.Оформлення міні-книжки «Математична скарбничка»
Завдання для 1 групи:
Знайти вірші про цифри, а також її каліграфічне написання.
Завдання для 2 групи:
Знайти, на що схожі цифри (цифри в образах).
Завдання для 3 групи:
Знайти, де зустрічаються цифри в природі.
Завдання для 4 групи:
Знайти розмальовки на кожну цифру.
Підсумок проекту: Під час проведення даного проекту ми провели велику роботу, а саме :
Результат проекту – міні-книжка «Математична скарбничка».