26 вересня о 18:00Вебінар: Особливості статевого виховання у школах України

Проект на тему: "Чарівні цифри від 0 до 9"

Про матеріал
Розробка проекту на тему:"Чарівні цифри від 0 до 9". Ознайомлення, вивчення та закріплення математичних знань.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала

Іванюк М.О.

 

 

 

 

Проект з математики

«Чарівні цифри від 0 до 9»

старша дошкільна група

Опис проекту.

1. Назва проекту: «Чарівні цифри від 0 до 9».

2. Учасники проекту: вихователь, діти.

3.Спосіб розв’язання проблеми: ознайомлення з додатковою довідковою 

літературою  про цифри, пошук відповідей на завдання, творча  робота  дітей  і  батьків.

4. Мета проекту:

 а) діяльнісна: формувати навички працювати в групах,звітувати про виконану роботу; розвивати мислення,  пам’ять, увагу, спостережливість, уяву.

б) навчальна:узагальнити і закріпити знання про цифри від 0 до 9;

в) виховна: виховувати старанність, інтерес до вивчення математики, почуття взаємодопомоги; спостережливість; любов до нового, пізнавального та цікавого;

г) розвивальна: розвивати мислення,  пам’ять, увагу, спостережливість; уяву.

5. Характеристика проекту:

  •                 за кінцевим результатом   підсумкове заняття «Чарівні цифри від 0 до 9», створення міні-книжки «Математична скарбничка»
  •                 за тривалістю – середньої тривалості(1 місяць);                                                                 
  •                 за змістом предметний;
  •                 за кількістю учасників – груповий;
  •                 за ступенем самостійності  дослідницько-пошуковий, творчий,

пізнавальний;

  •                 за характером контактів – внутрішній, серед дітей однакової                                                                      вікової групи;

6. Термін реалізації проекту: 1 місяць.

7. Прогнозований  результат:

  •                 Розвиток пізнавальної активності дітей.
  •                 Формування комунікативних, дослідницьких вмінь, навичок проектування  способів досягнення поставлених цілей.
  •                 Набуття досвіду життєтворчості у ході проектної діяльності.

8. Потреби: комп’ютерна підтримка, кольорові олівці, Інтернет, фотоапарат, папір.

9. Ресурси:

людські: наявність кваліфікованих вихотелів; батьків, які допомагають дітям.

матеріально-технологічні: комп’ютер, ксерокс, папір, фотоапарат,кольорові олівці.

інформаційні: доступ до Інтернету, відвідування бібліотек.

План виконання проекту.

1.  Обговорення в групі ідеї проекту.

2.  Склад учасників проекту.

Поділ на групи.

3.  Визначення форми представлення проекту – міні-книжка «Математична скарбничка»

4.  Складання плану роботи над проектом.

5.Розподіл завдань між групами

6.Звітування 1 групи

7.Звітування 2 групи 

8.Звітування 3 групи

9.Звітування 4 групи

10.Оформлення  міні-книжки «Математична скарбничка»

 

Завдання для 1 групи:

Знайти вірші про цифри, а також її каліграфічне написання.

Завдання для 2 групи:

Знайти, на що схожі цифри (цифри в образах).

Завдання для 3 групи:

Знайти, де зустрічаються цифри в природі.

Завдання для 4 групи:

Знайти розмальовки на кожну цифру.

 

Підсумок проекту:  Під час проведення   даного проекту ми провели велику роботу, а саме :

  •                 Поглибили знання про  цифри
  •                 Здійснили добірку віршів про цифри, їх каліграфічне написання
  •                 Підібрали малюнки та фото з тими предметами, на які схожі цифри
  •                 Відповідно до кожної цифри знайшли місце в природі, де вона зустрічається
  •                 Зробили добірку розмальовок на дані цифри.

Результат проекту – міні-книжка  «Математична скарбничка».

 

 

 

 

docx
Додано
25 березня
Переглядів
117
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку