Проект "Обираємо здоровий спосіб життя"

Про матеріал
Пропоную вашій увазі проект на тему: Обираємо здоровий спосіб життя, який був реалізований у 2 класі. Мета: пропагувати здоровий спосіб життя, навчати боротися зі шкідливими звичками, розвивати мовлення, логічне мислення, виховувати бажання вести здоровий спосіб життя.
Перегляд файлу

                                    Паспорт проекту

Тема: Обираємо здоровий спосіб життя

Мета: пропагувати здоровий  спосіб життя, навчати боротися зі шкідливими звичками, розвивати мовлення, логічне мислення, виховувати бажання вести здоровий спосіб життя.

Тип проекту: груповий, інтегрований

Предмети, що інтегруються: основи здоров’я, природознавство.

Вид проекту: інформаційно-дослідницький.

Провідна проблема: формування освіченої, творчої особистості, становлення її фізичного і морального здоров'я; збереження і зміцнення здоров'я молоді, формування позитивної мотивації щодо здорового способу життя, культури здоров'я.

Спосіб розв’язання проблеми: пропагування здорового способу життя, пошук цікавого матеріалу, презентація  проекту.

Тривалість проекту: 4 тижні

Кінцевий продукт: Виконання проекту - це: вдосконалення системи роботи, спрямованої на зміцнення здоров'я учнів, оволодіння ними навичками здорового способу життя, застосування народних традицій, загартовування тіла і душі, відмова від шкідливих звичок; інтеграція навичок  здорового способу життя у навчально-виховний процес.

  Прищеплення дітям знань, умінь і навичок, які допоможуть їм протягом усього життя зберігати і зміцнювати своє здоров'я.

1.   Підвищення загального рівня фізичного здоров'я учнів.

2.  Підвищення опірності організму учнів до шкідливих факторів впливу навколишнього середовища.

3. Зниження показників захворюваності, тривалості гострої захворюваності.

4.   Позитивна динаміка емоційного стану школярів.

5. Формування ціннісного ставлення до здоров'я, що містить свідоме і відповідальне ставлення учнів до своєї поведінки, яка впливає на стан здоров'я.

6. Збільшення обсягу рухової активності дітей відповідно до індивідуальної фізіологічної потреби у фізичному навантаженні.

Керівник проекту: вчитель

Учасники проекту: учні 2-А класу

Актуальність проекту: здоров’я – це великий дар, не тільки для людини, а й для всього суспільства, а сім’я – осередок збереження та зміцнення здоров’я. Формувати уяву про здоров’я та здоровий спосіб життя, вміння піклуватися про всіх членів сім’ї.

Проблема проекту: вчити учнів самостійно здобувати знання, використовуючи прийоми дослідницької роботи. Розвивати вміння презентувати результати особистої та спільної діяльності. Виховувати бажання підтримувати традиції здорового способу життя в сім’ї.

Опис проекту: проект спрямовано на пропагування та залучення учнів до здорового способу життя, на розвиток інтелектуальних та творчих здібностей учнів.

Здоровий спосіб життя – це сукупність таких умов навчання і виховання, спілкування, праці і відпочинку, в яких проявляються звички, режим і темп життя, які сприяють збереженню, зміцненню, формуванню та відтворенню здоров’я. 
           В поняття «здоровий спосіб життя» входить наступне: 
- позитивні емоції; 
- відмова від шкідливих звичок; 
- оптимальний руховий режим; 
- раціональне харчування; 
- особиста гігієна; 
- загартовування. 

 

                         

План реалізації проекту:

І. Підготовчий етап:

1. Розробка проекту разом з учнями;

2. Тестування;

3.Отримання учнями запропонованих учителем групових проектів.

ІІ. Поділ на групи та розподіл завдань:

1.Група «Чистюлі»

1) Добір прислів’їв та приказок про чистоту та здоров’я

2) Складання правил гігієни.

2. Група «Веселі фізкультурники»

1) Проведення фізхвилинок на уроках

2) Проведення рухливих ігр на перервах

3.Група «Вітамінчик»

1) Розробка правил здорового харчування

2) Створення книжки-розкладачки «Українські національні страви»

ІІІ. Заключний етап

  1. Оформлення книжки-розкладачки «Українські національні страви»
  2. Година спілкування «Обираємо здоровий спосіб життя»
  3. Створення презентації.                     

                         здоровье

 

Шляхи реалізації проекту

  1. Підготовка до проекту                       

C:\Users\Елена\Desktop\фото клас\20160310_113305.jpg

Розробка проекту разом з учнями.

 

 

Поділ класу на групи та отримання завдань

C:\Users\Елена\Desktop\фото клас\20160310_113528.jpg

Група «Веселі фізкультурники»

                               C:\Users\Елена\Desktop\фото клас\20160310_113623.jpg

                                                                   Група «Чистюлі»

C:\Users\Елена\Desktop\фото клас\20160310_113713.jpg

Група «Вітамінчик»

C:\Users\Елена\Desktop\фото клас\20160310_113421.jpg

Складання та засвоєння основних правил гігієни

                                               C:\Users\Елена\Desktop\фото клас\20160310_114504.jpg

Заповнюємо індивідуальну карту самоконтролю

C:\Users\Елена\Desktop\фото клас\20160310_113811.jpgC:\Users\Елена\Desktop\фото клас\20160310_113910.jpg

 

Індивідуальна карта самоконтролю                      _____________________

Елементи

самоконтролю

Дата:      

Показники

Показники

Показники

Суб’єктивні

 

 

 

Настрій

 

 

 

Самопочуття

 

 

 

Бажання займатися

 

 

 

Працездатність

 

 

 

Сон (кількість  годин)

 

 

 

Аппетит

 

 

 

 

Об’єктивні

 

 

 

Зміст тренувань:

 

 

 

Маса  тіла (кг)

 

 

 

Довжина тіла (см)

 

 

 

Порушення режиму

 

 

 

 

Веселі фізхвилинки

C:\Users\Елена\Desktop\фото клас\20160310_114150.jpg

 

C:\Users\Елена\Desktop\фото клас\20160310_114252.jpgC:\Users\Елена\Desktop\фото клас\20160310_114158.jpg

                                               Спортивна перерва

                                    C:\Users\Елена\Desktop\фото клас\20160310_114014.jpg      

Зміцнюємо здоров’я на уроках фізкультури

C:\Users\Елена\Desktop\фото клас\20160310_123152.jpg   C:\Users\Елена\Desktop\фото клас\20160310_123329.jpg

                                                                                                                 

C:\Users\Елена\Desktop\фото клас\20160310_124005.jpg   C:\Users\Елена\Desktop\фото клас\CAM00291.jpg

 

Створюємо книжку-розкладачку

           C:\Users\Елена\Desktop\20160311_110639.jpg

docx
Додано
28 жовтня 2021
Переглядів
1054
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку