Паспорт проекту
Тема: Обираємо здоровий спосіб життя
Мета: пропагувати здоровий спосіб життя, навчати боротися зі шкідливими звичками, розвивати мовлення, логічне мислення, виховувати бажання вести здоровий спосіб життя.
Тип проекту: груповий, інтегрований
Предмети, що інтегруються: основи здоров’я, природознавство.
Вид проекту: інформаційно-дослідницький.
Провідна проблема: формування освіченої, творчої особистості, становлення її фізичного і морального здоров'я; збереження і зміцнення здоров'я молоді, формування позитивної мотивації щодо здорового способу життя, культури здоров'я.
Спосіб розв’язання проблеми: пропагування здорового способу життя, пошук цікавого матеріалу, презентація проекту.
Тривалість проекту: 4 тижні
Кінцевий продукт: Виконання проекту - це: вдосконалення системи роботи, спрямованої на зміцнення здоров'я учнів, оволодіння ними навичками здорового способу життя, застосування народних традицій, загартовування тіла і душі, відмова від шкідливих звичок; інтеграція навичок здорового способу життя у навчально-виховний процес.
Прищеплення дітям знань, умінь і навичок, які допоможуть їм протягом усього життя зберігати і зміцнювати своє здоров'я.
1. Підвищення загального рівня фізичного здоров'я учнів.
2. Підвищення опірності організму учнів до шкідливих факторів впливу навколишнього середовища.
3. Зниження показників захворюваності, тривалості гострої захворюваності.
4. Позитивна динаміка емоційного стану школярів.
5. Формування ціннісного ставлення до здоров'я, що містить свідоме і відповідальне ставлення учнів до своєї поведінки, яка впливає на стан здоров'я.
6. Збільшення обсягу рухової активності дітей відповідно до індивідуальної фізіологічної потреби у фізичному навантаженні.
Керівник проекту: вчитель
Учасники проекту: учні 2-А класу
Актуальність проекту: здоров’я – це великий дар, не тільки для людини, а й для всього суспільства, а сім’я – осередок збереження та зміцнення здоров’я. Формувати уяву про здоров’я та здоровий спосіб життя, вміння піклуватися про всіх членів сім’ї.
Проблема проекту: вчити учнів самостійно здобувати знання, використовуючи прийоми дослідницької роботи. Розвивати вміння презентувати результати особистої та спільної діяльності. Виховувати бажання підтримувати традиції здорового способу життя в сім’ї.
Опис проекту: проект спрямовано на пропагування та залучення учнів до здорового способу життя, на розвиток інтелектуальних та творчих здібностей учнів.
Здоровий спосіб життя – це сукупність таких умов навчання і виховання, спілкування, праці і відпочинку, в яких проявляються звички, режим і темп життя, які сприяють збереженню, зміцненню, формуванню та відтворенню здоров’я.
В поняття «здоровий спосіб життя» входить наступне:
- позитивні емоції;
- відмова від шкідливих звичок;
- оптимальний руховий режим;
- раціональне харчування;
- особиста гігієна;
- загартовування.
План реалізації проекту:
І. Підготовчий етап:
1. Розробка проекту разом з учнями;
2. Тестування;
3.Отримання учнями запропонованих учителем групових проектів.
ІІ. Поділ на групи та розподіл завдань:
1.Група «Чистюлі»
1) Добір прислів’їв та приказок про чистоту та здоров’я
2) Складання правил гігієни.
2. Група «Веселі фізкультурники»
1) Проведення фізхвилинок на уроках
2) Проведення рухливих ігр на перервах
3.Група «Вітамінчик»
1) Розробка правил здорового харчування
2) Створення книжки-розкладачки «Українські національні страви»
ІІІ. Заключний етап
Шляхи реалізації проекту
Розробка проекту разом з учнями.
Поділ класу на групи та отримання завдань
Група «Веселі фізкультурники»
Група «Чистюлі»
Група «Вітамінчик»
Складання та засвоєння основних правил гігієни
Заповнюємо індивідуальну карту самоконтролю
Індивідуальна карта самоконтролю _____________________
Елементи самоконтролю |
Дата: |
||
Показники |
Показники |
Показники |
|
Суб’єктивні |
|
|
|
Настрій |
|
|
|
Самопочуття |
|
|
|
Бажання займатися |
|
|
|
Працездатність |
|
|
|
Сон (кількість годин) |
|
|
|
Аппетит |
|
|
|
|
|||
Об’єктивні |
|
|
|
Зміст тренувань: |
|
|
|
Маса тіла (кг) |
|
|
|
Довжина тіла (см) |
|
|
|
Порушення режиму |
|
|
|
Веселі фізхвилинки
Спортивна перерва
Зміцнюємо здоров’я на уроках фізкультури
Створюємо книжку-розкладачку