Проєкт "Організація класного колективу"

Про матеріал
Виховання розпочинається із створення виховуючого середовища. У діяльності класного керівника як організатора виховного процесу одним з основних завдань є створення і розвиток учнівського колективу. Мета : Активізація створення і розвитку класного колективу шляхом проведення спільних справ. Завдання: Створити сприятливі умови для розвитку дружніх стосунків між однокласниками Наповнити життя дітей різними справами Розвивати стосунки відповідальної залежності, самоврядування Виробити єдину систему вимог для всіх, норми стосунків Сприяти виробленню традицій класного колективу Розвивати взаємодію з іншими класними колективами
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Проект «Організація класного колективу» З досвіду роботи класних керівників 6-х класів

Номер слайду 2

Обгрунтування проекту Характер дитини розвивається не просто під впливом середовища, а в залежності від того, як склалися стосунки дитини із середовищем, як вона діє у своєму середовищі, чим вона у ньому цікавиться… Г.А.Фортунатов Виховання розпочинається із створення виховуючого середовища. У діяльності класного керівника як організатора виховного процесу одним з основних завдань є створення і розвиток учнівського колективу.

Номер слайду 3

Мета проекту Активізація створення і розвитку класного колективу шляхом проведення спільних справ.

Номер слайду 4

Завдання проекту Створити сприятливі умови для розвитку дружніх стосунків між однокласниками Наповнити життя дітей різними справами Розвивати стосунки відповідальної залежності, самоврядування Виробити єдину систему вимог для всіх, норми стосунків Сприяти виробленню традицій класного колективу Розвивати взаємодію з іншими класними колективами

Номер слайду 5

Актуальність проекту Колектив має свою історію розвитку. Це рух від першої до четвертої стадії розвитку колективу. Від стану авторитарного керівництва класним керівником до повного самоврядування. У міру розвитку колективу змінюється позиція класного керівника – від авторитарно-декларативної до демократичної, відкритої позиції наставника, порадника. У цьому – запорука успіху.

Номер слайду 6

Умови реалізації проекту Урахування особливостей кожного Створення умов для розвитку і самореалізації особистості кожного Створення системи доручень і обов’язків Розвиток самоврядування Дотримання єдиних для всіх вимог, норм стосунків Системність проведення спільних заходів

Номер слайду 7

Рівень проекту Практично- зорієнтований

Номер слайду 8

Термін проекту Довгостроковий

Номер слайду 9

Учасники проекту Учні класу і класний керівник Консультації психологів школи Педагоги закладів додаткової освіти ( ЕКЦ, ДЮСШ, Будинку творчості юних)

Номер слайду 10

Очікувані результати Виховання цілісної особистості, що зумовлене співпрацею однокласників Реалізація самостійно значущих ініціатив учнів Володіння навичками толерантної поведінки Згуртування класу шляхом змістовного спілкування Досягнення повної єдності думок і поглядів класного колективу, довірливих стосунків, дружби і взаємодопомоги Приємне і радісне спілкування та спільне проведення часу

Номер слайду 11

Етапи проекту та їх зміст 1. Проблемно-цільовий 2. Підготовчий 3. Етап практичної роботи 4. Етап попереднього захисту 5. Етап презентації 6. Оцінювання успішності проекту

Номер слайду 12

1.Проблемно-цільовий етап Здійснюється вибір проблемної сфери, постановка задач, окреслюється кінцевий вигляд створюваного продукту, його призначення та коло використання, відбуваються формування проектної бригади та розподіл обов’язків. Завершується формулюванням теми проекту й визначенням виду його завершеної форми.

Номер слайду 13

2. Підготовчий етап Має на меті теоретичну підготовку учасників проекту: підбір необхідної психолого-педагогічної літератури, запис нотаток, взаємозв’язок з учителями, психологами.

Номер слайду 14

3.Етап практичної роботи Збір матеріалів, відбір змісту Систематизація і аналіз отриманої інформації, планування діяльності з даної проблеми.

Номер слайду 15

4.Етап попереднього захисту Попередній перегляд проекту, виявлення недоробок, окреслення шляхів усунення виявлених недоліків.

Номер слайду 16

5. Етап презентації Показ виконаної роботи Оцінка проекту

Номер слайду 17

6.Оцінювання успішності проекту Обговорення успішності проекту, особистого внеску кожного в загальну справу

Номер слайду 18

Зміст проекту 1. Психолого-педагогічний блок Форми роботи: бесіди, круглі столи, усні журнали, лінійки, рольові ігри, години спілкування, конкурси, предметні тижні Прийоми роботи: банк “Обдарованість”, анкетування, соціометричне вивчення міжособистісних стосунків , гра-тест 2. Відеоблок 3. Колективна спільна справа 4. Наша ігротека 5. Класний літопис

Номер слайду 19

Презентація проекту Продукт виходу проекту – * створення класного літопису й відеофільму “ Наш клас ”, * випуск стіннівки “ Наше класне дерево”, * переоформлення класного куточка, * презентація класу

Номер слайду 20

Керівник проекту Класні керівники 6-х класів

Номер слайду 21

Результативність роботи Участь у святі Осені Конкурс військової пісні Козацькі розваги Конкурс Караоке Участь в акціях Конкурс- гра “День птахів” Конкурс інсценованої пісні Участь в урочистих лінійках Участь у предметних декадах Конкурс- гра”Першоцвіт” Конкурс- гра”Чорне море” Результативність роботи класного керівника

Номер слайду 22

Екскурсія до Білгород- Дністровської фортеці Пішохідна екскурсія містом Поїздка до Умані Поїздка на страусину ферму Відвідування цирку Культпохід до театрів(ТЮГ,рос.) Екскурсія до музеїв Дні іменинника, класні свята Святкування Масляної Зустріч з афганцями Культпохід до філармонії Відвідування бібліотеки Цікаве дозвілля

ppt
Додано
17 серпня 2019
Переглядів
1270
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку