Обгрунтування проекту Характер дитини розвивається не просто під впливом середовища, а в залежності від того, як склалися стосунки дитини із середовищем, як вона діє у своєму середовищі, чим вона у ньому цікавиться… Г.А.Фортунатов Виховання розпочинається із створення виховуючого середовища. У діяльності класного керівника як організатора виховного процесу одним з основних завдань є створення і розвиток учнівського колективу.
Завдання проекту Створити сприятливі умови для розвитку дружніх стосунків між однокласниками Наповнити життя дітей різними справами Розвивати стосунки відповідальної залежності, самоврядування Виробити єдину систему вимог для всіх, норми стосунків Сприяти виробленню традицій класного колективу Розвивати взаємодію з іншими класними колективами
Актуальність проекту Колектив має свою історію розвитку. Це рух від першої до четвертої стадії розвитку колективу. Від стану авторитарного керівництва класним керівником до повного самоврядування. У міру розвитку колективу змінюється позиція класного керівника – від авторитарно-декларативної до демократичної, відкритої позиції наставника, порадника. У цьому – запорука успіху.
Очікувані результати Виховання цілісної особистості, що зумовлене співпрацею однокласників Реалізація самостійно значущих ініціатив учнів Володіння навичками толерантної поведінки Згуртування класу шляхом змістовного спілкування Досягнення повної єдності думок і поглядів класного колективу, довірливих стосунків, дружби і взаємодопомоги Приємне і радісне спілкування та спільне проведення часу
1.Проблемно-цільовий етап Здійснюється вибір проблемної сфери, постановка задач, окреслюється кінцевий вигляд створюваного продукту, його призначення та коло використання, відбуваються формування проектної бригади та розподіл обов’язків. Завершується формулюванням теми проекту й визначенням виду його завершеної форми.
Зміст проекту 1. Психолого-педагогічний блок Форми роботи: бесіди, круглі столи, усні журнали, лінійки, рольові ігри, години спілкування, конкурси, предметні тижні Прийоми роботи: банк “Обдарованість”, анкетування, соціометричне вивчення міжособистісних стосунків , гра-тест 2. Відеоблок 3. Колективна спільна справа 4. Наша ігротека 5. Класний літопис
Результативність роботи Участь у святі Осені Конкурс військової пісні Козацькі розваги Конкурс Караоке Участь в акціях Конкурс- гра “День птахів” Конкурс інсценованої пісні Участь в урочистих лінійках Участь у предметних декадах Конкурс- гра”Першоцвіт” Конкурс- гра”Чорне море” Результативність роботи класного керівника
Екскурсія до Білгород- Дністровської фортеці Пішохідна екскурсія містом Поїздка до Умані Поїздка на страусину ферму Відвідування цирку Культпохід до театрів(ТЮГ,рос.) Екскурсія до музеїв Дні іменинника, класні свята Святкування Масляної Зустріч з афганцями Культпохід до філармонії Відвідування бібліотеки Цікаве дозвілля