Презентація: Проєкт: Панно. Картина. Основна технологія: Ниткова графіка.
Презентація стане у нагоді для викладання Технології та трудового навчання у 5-9 класах.
Панно - це настінна композиція, яка може прикрасити не лише інтер'єр будинку або квартири, а й офісу. По суті, це арт-об'єкт, виконаний практично в будь-якій техніці з використанням традиційних або зовсім несподіваних матеріалів. Панно може бути розміщено не тільки всередині, а й зовні будівлі. Степчук О. М., вчитель трудового навчання ЗОШ № 3 м. Ківерці
Панно з дерева - найчастіше виконано з невеликих квадратів склеєних між собою. Складні малюнки на панно можуть бути вирізані засобом верстатів з ЧПУ. Додатково композицію можуть доповнювати камені, що додає особливого виду. Часто застосовується дуб, береза, бук або сосна. Степчук О. М., вчитель трудового навчання ЗОШ № 3 м. Ківерці
String -Art — сучасне мистецтво графіки створення зображення композиції з натягнутих на цвяхи ниток на твердій основі. Для неї найчастіше використовують дерев’яну або коркову основу, фанеру чи пінопласт, застосовують кольорові шовкові або акрилові нитки. Панно з ниток. Степчук О. М., вчитель трудового навчання ЗОШ № 3 м. Ківерці
«Малюнки», виконані в техніці ниткографії, відрізняються м'якістю форм, здаються об'ємними і «живими». Окрім того робота з приємними на дотик матеріалами заспокоює і розвиває цікавість до вивчення творчості різних народів світу, а також дає можливість альтернативному використанню традиційних матеріалів. Степчук О. М., вчитель трудового навчання ЗОШ № 3 м. Ківерці
Практична робота. Ніхто не робиться майстром, не тренуючись в майстерності. Ян Коменський. Техніка безпеки: Зберігати голку тільки в гольниці і з ниткою. Старайтеся не впускати голку на підлогу. Не можна заколювати голку в одяг, тримати її в роті. Нитку не можна відкушувати зубами. Не можна тримати ножиці гострими кінцями вгору. Степчук О. М., вчитель трудового навчання ЗОШ № 3 м. Ківерці
Степчук О. М., вчитель трудового навчання ЗОШ № 3 м. КіверціПрактична робота. Обладнання: комп’ютер (планшет або смартфон), презентація, ножиці, голка, нитки шовкові, картон, скотч, фетр, шило, лінійка, олівець. Очікувальні результати: Учні повинні розрізняти види панно по конструкційних матеріалах. Учні повинні добирати інструменти та матеріали для виготовлення виробу. Учні повинні розуміти необхідність дотримання правил безпечної праці та організації робочого місця в домашніх умовах. Учні повинні вміти виконувати прошивання кута.