Проект. Пласка м'яка іграшка. Пошук виробів-аналогів.

Про матеріал
Проект. Пласка м'яка іграшка. Пошук виробів-аналогів. Вивчення процесу розробки ескізних малюнків м'яких іграшок сприяє розвитку творчих навичок. Це допомагає учням виражати ідеї та створювати унікальні дизайни. Пошук виробів-аналогів допомагає розуміти процес виготовлення м'яких іграшок. Учні зможуть дослідити різні матеріали, технології та методи виготовлення, що розвиватиме їхні вміння розбиратися в процесах виробництва.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Місто Бердичів Гімназія № 11 Презентація уроку. Вчитель трудового навчання Лойко Лариса Євгеніївна

Номер слайду 2

Тема уроку. Проект. Пласка м'яка іграшка. Пошук виробів-аналогів. Розроблення ескізного малюнка м’якої іграшки.

Номер слайду 3

Мета: формування предметних компетентностей: забезпечити засвоєння знань технології реалізації проекту; формувати вміння планувати роботу, аналізувати зразки виробів: добирати конструкційні матеріали. формування ключових компетентностей: уміння вчитися: уміння планувати та виконувати навчальні дії; спілкуватися рідною мовою: уміння чітко та грамотно формулювати думки стосовно вибору конструкційних матеріалів і технологій реалізації проекту; ініціативність і підприємливість: уміння брати на себе відповідальність за свої дії; математична компетентність: уміння вільно використовувати математичний апарат під час виготовлення виробу.

Номер слайду 4

1. Стимулювання творчості: Вивчення процесу розробки ескізних малюнків м'яких іграшок сприяє розвитку творчих навичок. Це допомагає учням виражати ідеї та створювати унікальні дизайни. 2. Вивчення виробничих процесів: Пошук виробів-аналогів допомагає розуміти процес виготовлення м'яких іграшок. Учні зможуть дослідити різні матеріали, технології та методи виготовлення, що розвиватиме їхні вміння розбиратися в процесах виробництва. Навчання про м'які іграшки має велику кількість реальних користей:

Номер слайду 5

3. Розвиток м'язів рук: Розробка ескізних малюнків м'яких іграшок залучає ручні навички і розвиває моторику рук. Це може бути корисним для дітей, які потребують додаткової моторної стимуляції. 4. Розвиток креативного мислення: Навчання виготовленню м'яких іграшок допомагає розвивати креативне мислення учнів. Вони зможуть розвинути свою здатність до інновацій і пошуку нестандартних рішень.

Номер слайду 6

5. Розвиток соціальних навичок: Робота над м'якими іграшками може включати в себе спільні проекти або роботу у групах, що сприяє розвитку соціальних навичок, таких як співпраця, комунікація та лідерство. 6. Винятковий професійний шлях: Майстерство у виготовленні м'яких іграшок може стати основою для подальшої кар'єри. Випускники можуть розвивати свою креативність та намагатися зайняти робочі місця, пов'язані з дизайном, шиттям або виробництвом м'яких іграшок.

Номер слайду 7

Створення емоційного фону уроку. Подивилися на мене, Посміхнулися усі: Хто готовий до роботи? Хто бадьорий? Молодці!

Номер слайду 8

АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ Бесіда. - Із чого починається процес проектування виробу? - Люди якої професії займаються створенням ескізу майбутнього виробу? - Яке призначення іграшки? - Які бувають іграшки за формою?

Номер слайду 9

Сучасні іграшки мають різне призначення: Розвиваючі іграшки для дітей. Декоративні іграшки для оздоблення приміщень. Колекційні іграшки. Народні іграшки.

Номер слайду 10

Сучасні іграшки мають різне призначення Обрядова іграшка. Іграшка для театральних вистав. Іграшка-сувенір.

Номер слайду 11

Види м'яких іграшок. Пласкі іграшки. Об'ємні іграшки

Номер слайду 12

Визначення завдань для учнів на урок. Учні повинні уміти: порівнювати зразки виробів і визначати кращі ознаки. Учень: здійснює пошук виробів-аналогів; розробляє ескізний малюнок іграшки.

Номер слайду 13

Спеціалізовані видання про виготовлення різних виробів.

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Представлені в журналах і альбомах викрійки та схеми копіюються у такі способи: 1. за допомогою кальки; 2. за допомогою копіювального паперу; 3. методом ксерокопіювання. Від чого залежить вибір способу копіювання?

Номер слайду 16

Світ професій. Ляльки супроводжують нас все життя: спочатку ми ними бавимося, потім купуємо дітям та онукам і трошки заздримо їм, бо в душі кожного з нас все життя живе дитина. І так інколи хочеться відчути себе маленьким і поринути у ляльковий світ. Виявляється, «гратися» в ляльки можливо — серйозно, професійно і талановито. День лялькаря 21 березня – Міжнародний день лялькаря. Світ  таємничого, загадкового та фантастичного в реальному часі поєднує в собі одне з найдавніших видів мистецтв. Відзначати цю дату у світі почали близько десяти років тому, однак дарувати усім позитивні емоції люди цієї професії почали набагато раніше.

Номер слайду 17

Лялькарі несуть радість дітям

Номер слайду 18

Метод комбінування при створенні нових об’єктів технологічної діяльності. Об’єкт технологічної діяльності можна не тільки скопіювати, але й створити новий, використовуючи моделі-аналоги і метод комбінування. У цьому випадку в моделях-аналогах обираються найкращі ознаки (форма деталей, матеріали, оздоблення та ін.) і створюється модель, що поєднує ці ознаки. Не слід забувати такі показники якості готового виробу — функціональність, економічність, технологічність.

Номер слайду 19

Слово "комбінування" у перекладі з латинської означає об’єднання, поєднання. Форму виробу, яку використовують для розробки цілого ряду виробів , називають базовою.

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Зміна форм предметів

Номер слайду 22

Базова форма

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Моделі-аналоги м'яких іграшок

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Прийоми безпечної праці 1. Візьми собі на згадку: робоче місце та інструмент тримай завжди в порядку. 2. Ножиці відкритими не тримай, під час роботи ними ти не махай!

Номер слайду 28

3. Працюючи з голкою слід пам’ятати: Її у гольнику тільки треба тримати; До рота не пхати; В одяг не встромляти; Без нитки на парті не залишати; І, взагалі, щоб здорові руки мати: Наперсток з пальця не знімати!

Номер слайду 29

4. Скінчилась робота Ти не тікай, А за собою Поприбирай!

Номер слайду 30

ПРАКТИЧНА РОБОТА. Пошук моделей – аналогів м’яких іграшок. Порівняння зразків і визначення кращих ознак. Виконання ескізу іграшки. Послідовність виконання 1. Розглянути ряд моделей-аналогів іграшок. 2. Знайти відмінності у моделях-аналогах (форма деталей, оздоблення, матеріал). 3. Використовуючи одну з базових форм, виконати 1 ескіз іграшки та намалювати оздоблення вирібу за власним бажанням.

Номер слайду 31

Визначити моделі-аналоги іграшок

Номер слайду 32

Фізкультхвилинка. Щось не хочеться сидіти, Треба трошки відпочити. Руки — вгору, руки — вниз, На сусіда подивись. Руки — вгору, руки — в боки, І зроби чотири скоки. Руки вище підніми, Розведи їх в боки, Гучно плесни кілька раз, За роботу — все гаразд!

Номер слайду 33

Історія виникнення іграшки. Іграшки були знайдені в похованнях Єгипту, Греції, Римської імперії. В давні часи , коли ще не було спеціальних майстерень, які виготовляли іграшки, їх створювали народні умільці - кустарі, які працювали самі або з членами своєї родини. Це були перші народні художники - іграшечники, які передавали свою майстерність із покоління в покоління. Традиції народної майстерності живуть в прикладному мистецтві до наших днів . Пізніше виникають майстерні, а потім і фабрики по виготовленню іграшок.

Номер слайду 34

Традиції шитих іграшок в народній декоративній творчості прийшли до нас із давнини, вони відомі в усіх країнах. Іграшка й сьогодні прикрашає наш побут, збагачує душу і серце дитини. Іграшки приваблюють дітей різного віку різноманітністю та оригінальністю образів і сюжетів, яскравою декоративністю. Можливість виготовлення іграшки власними руками дає можливість проявити власну творчість, фантазію, винахідливість. Саморобні іграшки діти можуть дарувати як сувеніри друзям, вони можуть стати призами в іграх, конкурсах і змаганнях дітей у навчальному закладі.

Номер слайду 35

Закріплення нових знань і вмінь учнів. Що нового дізналися на уроці? 2. Як називають моделі, подібні за формою чи оздобленням? 3. Яку роботу виконували?

Номер слайду 36

Рефлексія Прийом «Закінчи речення» Тепер я вмію… Я виготовив(ла)… Я прорахував(ла)… На цьому уроці мені вдалося… На уроці я не зміг(змогла)… Після уроку я замислився(лась) про…

Номер слайду 37

Підсумок уроку Метод комбінування дає можливість створювати нові моделі, використовуючи певні ознаки моделей-аналогів, а також додаючи нові. При цьому можна виявити свої творчі та художні здібності.

Номер слайду 38

Будь-яка праця стає творчістю, якщо ти вкладаєш у неї душу. В.Сухомлинський

Номер слайду 39

Завдання додому. Підготувати інструменти та матеріали для виготовлення іграшки.

Номер слайду 40

Матеріали для виготовлення м’якої іграшки. Основні матеріали: - тканина, трикотаж - хутро штучне та натуральне - шкіра штучна та натуральна

Номер слайду 41

Матеріали для виготовлення м’якої іграшки. Оздоблювальні матеріали . - тасьма, мереживо, стрічки, резинка - фурнітура: ґудзики, намистинки, біжутерія. - нитки для вишивки та в'язання. Зєднувальні матеріали - нитки швейні - клей ПВА. Силіконовий Наповновач. - синтепон, синтепух, поролон - холлофайбер - вата, обрізки тканини

Номер слайду 42

Інструменти для шиття м’якої іграшки. Голки, шпильки Ножиці Кілочок Наперсток Нитки швейні Клей

Номер слайду 43

Бажаю успіхів у виконанні виробів декоративно-прикладного мистецтва.

ppt
Пов’язані теми
Технології, 5 клас, Презентації
Додано
31 жовтня 2023
Переглядів
464
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку