Проєкт творчої групи вихователів
«Формування навичок культури поведінки та
засад здорового способу життя»
«ТРАЄКТОРІЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ»
Мета проєкту:
- позитивна мотивація здобувачів освіти на здоровий спосіб життя;
- розвиток у ліцеїстів творчого мислення, самостійності, відповідальності, комунікативних навичок;
- створення творчої атмосфери, яка сприяє виявленню лідерських якостей ліцеїстів;
- залучення батьківської спільноти та вихователів до формування здорового способу життя у ліцеїстів;
- формувати у молоді практичні уміння і навички ведення здорового способу життя;
- виховання відповідального ставлення до збереження особистого здоров’я та життя, пропагування здорового способу життя серед однолітків;
- самостійний вибір особистості ліцеїста в користь спорту та відмовлення від шкідливих звичок.
Завдання:
- пропагування здорового способу життя шляхом підвищення рівня обізнаності молоді, батьків, вихователів та посилення інформаційно-просвітницької, освітньо-профілактичної роботи зі здобувачами освіти;
- організація та проведення виховних справ, діагностичної роботи з ліцеїстами, методичної роботи з вихователями та батьками;
- створення освітнього простору для зміцнення здоров’я людини як найвищої цінності суспільства і держави;
- забезпечення реалізації умов для розвитку фізичного, психічного, духовного, соціального потенціалу особистості вихованця;
- формування в учасників освітнього процесу життєвих компетентностей ведення здорового способу життя через впровадження інноваційних педагогічних технологій;
- створення умов для виявлення творчих здібностей вихованців та уміння працювати в команді.
Термін дії: 2021/2022 навчальний рік.
Учасники проєкту: ліцеїсти І-ІV курсів, батьки, вихователі.
Очікувані результати:
- зміниться ставлення ліцеїста до себе як найвищої цінності, здатної вести здоровий спосіб життя;
- сформуються уміння і навички практичного застосування набутих знань;
- утвориться простір, що сприятиме саморозвитку й самореалізації життєвих компетентностей вихователя й вихованця;
- підвищиться рівень взаємодії ліцейського колективу.
Етапи реалізації:
І етап (підготовчий):
1. Підготувати матеріали (план роботи творчої групи, виховні справи, презентації, відеоматеріали) для реалізації проєкту.
2. Розробити буклети, оголошення, рекламу для заохочення ліцеїстів в прийняті участі в різноманітних виховних, просвітницьких, превентивних заходах.
3. Збирати, накопичувати та оформлювати матеріали для реалізації проєкту.
ІІ етап (практичний):
ІІІ етап (заключний):
1. Підвести підсумки проробленої роботи за весь навчальний рік по питанню здорового способу життя, написання звіту за рік.
2. Провести повторне анкетування з метою оцінювання отриманої інформації ліцеїстами, створення тематичного, підсумкового відеоролику.
3. Випуск збірника виховних справ за підсумками річної роботи під назвою: «Траєкторія здорового способу життя».
Очікувані результати:
- розуміти, що головною цінністю кожного цивілізованого суспільства, яке керується принципом гуманізму, є здоров’я і людське життя, намагатися дбати про нього й робити все можливе для його збереження;
- уміти отримувати й аналізувати інформацію;
- формувати обґрунтовані та критичні висновки по суті проблеми;
- використовувати різноманітні інформаційні джерела;
- розвивати логічне мислення та творчість, уміння працювати в групі;
- розробляти та реалізовувати свої ідеї та презентувати їх, давати оцінку своїм досягненням, уміти відстоювати свою думку й захищати себе.
Висновки:
Результатом роботи на проєктом є чітке усвідомлення того, що основний шлях досягнення максимально можливого здоров'я проходить через впровадження здорового способу життя та створення сприятливого навколишнього середовища. Також змінюється ставлення вихованців до власного здоров'я, пропагується й утверджується здоровий спосіб життя, спостерігається тенденція відмови від тих звичок, які мають негативний вплив на здоров'я.