Проєкт по здоровому способу життя

Про матеріал
Результатом роботи на проєктом є чітке усвідомлення того, що основний шлях досягнення максимально можливого здоров'я проходить через впровадження здорового способу життя та створення сприятливого навколишнього середовища. Також змінюється ставлення вихованців до власного здоров'я, пропагується й утверджується здоровий спосіб життя, спостерігається тенденція відмови від тих звичок, які мають негативний вплив на здоров'я.
Перегляд файлу

  Проєкт творчої групи вихователів

 «Формування навичок культури поведінки та

засад здорового способу життя»

 «ТРАЄКТОРІЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ»

Мета проєкту:

- позитивна мотивація здобувачів освіти на здоровий спосіб життя;

- розвиток у ліцеїстів творчого мислення, самостійності, відповідальності, комунікативних навичок;

- створення творчої атмосфери, яка сприяє виявленню лідерських якостей ліцеїстів;

- залучення батьківської спільноти та вихователів до формування здорового способу життя у ліцеїстів;

- формувати у молоді практичні уміння і навички ведення здорового способу життя;

- виховання відповідального ставлення до збереження особистого здоров’я та життя, пропагування здорового способу життя серед однолітків;

- самостійний вибір особистості ліцеїста в користь спорту та відмовлення від шкідливих звичок.

Завдання:

- пропагування здорового способу життя шляхом підвищення рівня обізнаності молоді, батьків, вихователів та посилення інформаційно-просвітницької, освітньо-профілактичної роботи зі здобувачами освіти;

- організація та проведення виховних справ, діагностичної роботи з ліцеїстами, методичної роботи з вихователями та батьками;

- створення освітнього простору для зміцнення здоров’я людини як найвищої цінності суспільства і держави;

- забезпечення реалізації умов для розвитку фізичного, психічного, духовного, соціального потенціалу особистості вихованця;

- формування в учасників освітнього процесу життєвих компетентностей ведення здорового способу життя через впровадження інноваційних педагогічних технологій;

- створення умов для виявлення творчих здібностей вихованців та уміння працювати в команді.

Термін дії: 2021/2022 навчальний рік.

Учасники проєкту: ліцеїсти І-ІV курсів, батьки, вихователі.

Очікувані результати:

- зміниться ставлення ліцеїста до себе як найвищої цінності, здатної вести здоровий спосіб життя;

- сформуються уміння і навички практичного застосування набутих знань;

- утвориться простір, що сприятиме саморозвитку й самореалізації життєвих компетентностей вихователя й вихованця;

- підвищиться рівень взаємодії ліцейського колективу.

Етапи реалізації:

І етап (підготовчий):

1. Підготувати матеріали (план роботи творчої групи, виховні справи, презентації, відеоматеріали) для реалізації проєкту.

2. Розробити буклети, оголошення, рекламу для заохочення ліцеїстів в прийняті участі в різноманітних виховних, просвітницьких, превентивних заходах.

3. Збирати, накопичувати та оформлювати матеріали для реалізації проєкту.

ІІ етап (практичний):

  1.     Мотиваційна діяльність - проведення різноманітних заходів з метою зацікавлення учнівського колективу майбутнім проєктом (відповідно до плану роботи творчої групи).
  2.     Проведення виховних справ з ліцеїстами (відповідно до плану роботи творчої групи).
  3. Проведення діагностичної роботи з ліцеїстами, батьками, вихователями (відповідно до плану роботи творчої групи).
  4.  Конкурс на кращу стінгазету на тему здорового способу життя (грудень).
  5.     Створення тематичних буклетів, випуск просвітницьких стінгазет (відповідно до плану роботи творчої групи).
  6.     Організація та проведення тематичних методичних засідань для вихователів, круглих столів, семінарів-практикумів, тренінгових занять для батьків (відповідно до плану роботи творчої групи, онлайн).

ІІІ етап (заключний):

1. Підвести підсумки проробленої роботи за весь навчальний рік по питанню здорового способу життя, написання звіту за рік.

2. Провести повторне анкетування з метою оцінювання отриманої інформації ліцеїстами, створення тематичного, підсумкового відеоролику.

3. Випуск збірника виховних справ за підсумками річної роботи під назвою:  «Траєкторія здорового способу життя».

Очікувані результати:

- розуміти, що головною цінністю кожного цивілізованого суспільства, яке керується принципом гуманізму, є здоров’я і людське життя, намагатися дбати про нього й робити все можливе для його збереження;

- уміти отримувати й аналізувати інформацію;

- формувати обґрунтовані та критичні висновки по суті проблеми;

- використовувати різноманітні  інформаційні джерела;

- розвивати логічне мислення та творчість, уміння працювати в групі;

- розробляти та реалізовувати свої ідеї та презентувати їх, давати оцінку своїм досягненням, уміти відстоювати свою думку й захищати себе.
Висновки:
Результатом роботи на проєктом є чітке усвідомлення того, що основний шлях досягнення максимально можливого здоров'я проходить через впровадження здорового способу життя та створення сприятливого навколишнього середовища. Також змінюється ставлення вихованців до власного здоров'я, пропагується й утверджується здоровий спосіб життя, спостерігається тенденція відмови від тих звичок, які мають негативний вплив на здоров'я.

 

 

docx
Додано
1 грудня 2021
Переглядів
287
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку