"Проект щоденника класного керівника" допоможе вчителю побудувати вуховну роботу в класі початкової школи. Утворити на основі цього проекту свій план виховної роботи.
Кращий спосіб зробити дітей хорошими –
це зробити їх щасливими.
Оскар Уайльд
Затверджено
на засіданні МО учителів
початкової школи (класоводів)
1 -4 класів «____»___________20___р.
1. Прізвище родини: ________________________________________
2. Інформація про родину.
№ з/п |
ПІБ батьків |
Дані дітей |
Домашня адреса, телефони, е-mail батьків |
Місце роботи, соціальний статус батьків |
||
ПІБ |
Д/н |
Місце навчання |
||||
1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
4. Які проблеми з питань виховання є актуальними у Вашій родині?
а) матеріальні проблеми;
б) не вистачає часу для спілкування й виховання дітей;
в) відсутність взаєморозуміння дітей та батьків;
г) відсутність у моєї дитини мотивації до навчання, самоосвіти й розвитку;
д) алкогольна залежність когось з членів родини;
е) тютюнова залежність когось з членів родини;
є) комп’ютерна залежність когось з членів родини;
ж) негативний вплив однолітків на виховання моєї дитини;
з) інше ___________________________________________________________.
5. Яка допомога необхідна Вам для вирішення вищезазначеного питання з проблем виховання:
а) консультація педагогів та психологів;
б) консультація соціальних робітників;
в) консультація лікаря (вкажіть профіль) _________________________________;
г) консультація юристів;
д) матеріальна допомога (вкажіть яка) ___________________________________;
е) інше ___________________________________________________________.
6. Індивідуальна програма вирішення виявлених у родині проблем:
№ з/п |
Виявлені в родині проблеми |
Передбачені шляхи вирішення проблеми |
Примітки |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. План-графік зустрічей для індивідуальної роботи з батьками.
№ з/п |
ПІБ батька/матері |
Причина |
Вид роботи |
Вид звіту |
Дата |
Примітки |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. План-графік зустрічей для індивідуальної роботи з _________________.
№ з/п |
Причина |
Вид роботи |
Вид звіту |
Дата |
Примітки |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. Участь у заходах школи:
№ з/п |
Назва заходу |
Дата |
Організатор заходу |
Форма участі |
Результативність заходу |
Примітки |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. Питання:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11. Відгуки та побажання:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Додатки:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Облік проведення виховних годин, годин спілкування
№ з/п |
Місяць, число
ПІ учня/учениці |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
25 |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
27 |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
28 |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
29 |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Походи, екскурсії, поїздки ___ класу
№ |
Тема |
Мета |
Кількість учасників |
Дата |
Результат |
Примітки |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Документація класного керівника
Циклограма роботи класного керівника
Щоденно:
Щотижня:
Щомісяця:
Один раз за семестр:
Один раз на рік:
Форми роботи класного керівника
Золоті правила класного керівника
1. Бути особистістю, до якої діти тягнутимуться.
2. Вчитель повинен викликати любов і повагу дітей до себе. А це можливо, коли він сам любить, поважає та піклується про кожну дитину, й у стосунках з нею чесний і відвертий.
3. У вчителя не має бути улюбленців, тоді дитина прислухатиметься до порад такого вчителя, виконуватиме його прохання, ділитиметься з ним найпотаємнішим.
4. Учитель має бути веселим, жартами підтримувати і заохочувати позитивне. Це наближає його до дітей і зберігає його серце та нерви у порядку.
5. Вчитель повинен правильно використовувати свій час, щоб поповнювати запас енергії завдяки природі, мистецтву.
6. Вчителю слід завжди бути доброзичливим. Немає в дитині нічого такого, що вимагало б жорстокості. Зло перемагають добром, любов’ю. Вчитель повинен бажати дитині лише добра, виховувати в неї добро своїми власними вчинками, і вона відповість тим самим.
7. Учителю варто читати більше наукової літератури. З такою людиною дітям завжди цікаво.
8. Завдання вчителя, як особистості: „знайди себе в собі”, підкори себе собі, оволодіти собою і допомогти дітям зробити те саме.
9. Учитель повинен володіти мистецтвом індивідуальних бесід з дитиною, вміти вислухати її, підтримати в ній вогник самоповаги.
10. Класний керівник має створити доброзичливий учнівський колектив, в якому кожна дитина пам’ятає, що поруч з нею людина, з інтересами якої треба рахуватися.
11. Педагог має бути річкою, в якій зливається гаряче серце й холодний розум, не допускати поспішних, непродуманих рішень, не залежати від настрою.
12. Вчителю слід дорожити довір’ям дитини, любити її, захищати, поважати її почуття. Тоді між учителем і дітьми складатимуться доброзичливі, щирі стосунки. Педагог повинен берегти найвище благо: людську гордість, недоторканість особистості, гідність дитини.
13. Вчителю необхідно виховувати у дітей самодисципліну, боротися з лінощами. Разом з батьками слід добиватися того, щоб дитина сама себе обслуговувала. Діти повинні розуміти, що навчання у школі – це їхня найважливіша робота.
Основні напрямки індивідуальної роботи з учнями:
Контроль за веденням щоденників
№ |
ПІ учня |
Дата, зауваження |
||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Розміщення учнів у _____ класі
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підручники ___ кл.
(20__/20__ н.р.)
Українська мова |
- |
|
- |
|
= |
|
- |
|
= |
|
|
|
Читання |
- |
|
- |
|
= |
|
- |
|
= |
|
|
|
Російська мова |
- |
|
- |
|
= |
|
- |
|
= |
|
|
|
Російське читання |
- |
|
- |
|
= |
|
- |
|
= |
|
|
|
Англійська мова |
- |
|
- |
|
= |
|
- |
|
= |
|
|
|
Математика |
- |
|
- |
|
= |
|
- |
|
= |
|
|
|
Я і Україна |
- |
|
- |
|
= |
|
- |
|
= |
|
|
|
Трудове навчання |
- |
|
- |
|
= |
|
- |
|
= |
|
|
|
Малювання |
- |
|
- |
|
= |
|
- |
|
= |
|
|
|
Основи здоров’я |
- |
|
- |
|
= |
|
- |
|
= |
|
|
|
|
- |
|
- |
|
= |
|
- |
|
= |
|
|
|
|
- |
|
- |
|
= |
|
- |
|
= |
|
|
|
|
- |
|
- |
|
= |
|
- |
|
= |
|
|
|
|
- |
|
- |
|
= |
|
- |
|
= |
|
|
|
|
- |
|
- |
|
= |
|
- |
|
= |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
__________________
Листок здоров'я учнів __ класу __ на 20__/20__ н.р.
№ |
ПІ |
Д/н |
Група з фізкультури |
Термін дії |
Зміна групи з фізкультури |
Термін дії |
Примітка |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
26 |
|
|
|
|
|
|
|
27 |
|
|
|
|
|
|
|
28 |
|
|
|
|
|
|
|
29 |
|
|
|
|
|
|
|
Класний керівник:
Дані про контингент учнів ___ класу
Класний керівник
Статус дитини |
ПІБ дитини |
Д/н дитини |
ПІБ батьків, опікунів |
Де працюють батьки, опікуни |
Домашня адреса, телефон |
Сироти |
------------ |
------ |
------- |
---------- |
---------- |
Під опікунством |
------------ |
------ |
------- |
---------- |
---------- |
Малозабезпечені сім'ї |
---------- |
------- |
--------------- |
-------------------- |
----------------- |
Неповні сім'ї |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Інваліди, додайте № довідки |
------------ |
|
|
|
|
Чорнобильці, додайте № посвідчення |
--------------- |
|
|
|
|
Загиблих військових або міліціонерів |
---------------- |
|
|
|
|
Батьки-афганці |
---------------- |
|
|
|
|
Батьки закінчили ОЗОШ №__ (вказати в якому році) |
--------------- |
|
|
|
|
Діти, які отримують безкоштовне харчування |
------------------ |
|
|
|
|
Діти, які потребують особливої уваги з боку психолога |
----------------- |
|
|
|
|
-------------------- |
|
|
|
|
|
---------------- |
|
|
|
|
|
Діти, які систематично порушують дисципліну |
------------------ |
|
|
|
|
Діти, які знаходяться на обліку у школі, КМДНД |
------------------ |
|
|
|
|
Неблагополучні сім'ї |
-------------------- |
|
|
|
|
Соціальні дані дітей ____ класу
Класний керівник:.
№ з/п |
ПІБ дитини |
Р/н дитини |
Дані про батьків, опікуна |
К-сть дітей у сім’ї |
Домашня адреса дитини |
Багатодітні |
|||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|||||
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
Неблагополучні сім’ї |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Під опікою |
|||||
|
|
|
|
|
|
Діти – сироти |
|||||
|
|
|
|
|
|
Напівсироти |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Малозабезпечені |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Чорнобильці |
|||||
|
|
|
|
|
|
Загиблих військових |
|||||
|
|
|
|
|
|
З девіантною поведінкою |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Складні учні (педагогічно важкі) |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мають шкідливі звички |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Схильні до правопорушень |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Перебувають на обліку школи |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Перебувають на обліку КМСД |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Інваліди |
|||||
|
- |
|
|
|
|
Обдаровані |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Статистичні дані учнів ____ класу на 20___/ 20__ н.р.
№ |
ПІБ учня |
Д/н |
№ свідоцтва |
ПІБ батьків |
e-mail батьків |
Д/а, за якою проживає |
Д/а, за якою прописаний |
Телефон |
Громадянство |
Прим. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Зразок рапортички
|
Дата . .20 р.
Рапортичка учнів ___ класу
Класний керівник - _____________ Температурний режим кабінету №___-___CO Кількість учнів класу – ___ Загальна кількість відсутніх – _________ % відсутніх від кількості учнів класу – ___% Кількість відсутніх через ОРВІ, грип - ____ % відсутніх від кількості учнів класу – ___%
Відсутні через ОРВІ, грип:
|
|
|
|
|
|
Відсутні через іншу хворобу:
|
|
|
|
|
|
Відсутні з іншої причини:
|
|
|
|
|
|
Відсутні без поважних причин:
|
|
|
Підпис класного керівника __________ Примітки ________________________
|
|
Привітати з днем народження учнів
Пора року |
ПІБ учня |
Д/н |
Прим. |
Осінь |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Зима |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Весна |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Літо |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Розклад уроків ___ класу на ___ семестр 20___/20__н.р. |
|||||||||||||||
|
№ уроку |
Предмет |
№ кабінету |
|
№ уроку |
Предмет |
№ кабінету |
||||||||
Понеділок |
1. |
|
|
Четвер |
1. |
|
|
||||||||
2. |
|
|
2. |
|
|
||||||||||
3. |
|
|
3. |
|
|
||||||||||
4. |
|
|
4. |
|
|
||||||||||
5. |
|
|
5. |
|
|
||||||||||
6. |
|
|
6. |
|
|
||||||||||
7. |
|
|
|
|
|
||||||||||
Вівторок |
1. |
|
|
П’ятниця |
1. |
|
|
||||||||
2. |
|
|
2. |
|
|
||||||||||
3. |
|
|
3. |
|
|
||||||||||
4. |
|
|
4. |
|
|
||||||||||
5. |
|
|
5. |
|
|
||||||||||
6. |
|
|
6. |
|
|
||||||||||
|
|
|
7. |
|
|
||||||||||
Середа |
1. |
|
|
|
|
|
|
||||||||
2. |
|
|
|
|
|
||||||||||
3. |
|
|
|
|
|
||||||||||
4. |
|
|
|
|
|
||||||||||
5. |
|
|
|
|
|
||||||||||
6. |
|
|
|
|
|
||||||||||
7. |
|
|
|
|
|
||||||||||
Дзвінки |
|||||||||||||||
|
1. |
8.30 – 9.10 |
(15) |
|
|
|
|||||||||
2. |
9.25 – 10.05 |
(20) |
|
|
|
||||||||||
3. |
10.25– 11.05 |
(20) |
|
|
|
||||||||||
4. |
11.25 – 12.05 |
(15) |
|
|
|
||||||||||
5. |
12.20 – 13.00 |
|
|
|
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||
Попередження
Адміністрація __________ інформує Вас про те, що з 01.09.20___-р. класний керівник _________________ провела з Вашою дитиною ____________________________ цикл профілактичних бесід:
З листом ознайомлені:
___.___. 20__ р. _________ _____________________ (Підпис) (ПІБ батька/матері)
|
Планування
літнього оздоровлення
учнів _____ класу
(20__ р.)
Всього учнів |
|
Пільгового контингенту |
|
Дітей-сиріт, під опікою |
|
Чорнобильців |
|
Інвалідів |
|
Багатодітних |
|
Малозабезпечених |
|
Дітей загиблих військових |
|
Схильних до правопорушень |
|
№ з/п |
Місце відпочинку |
Червень |
Липень |
Серпень |
|||
Всього |
Пільгов. |
Всього |
Пільгов. |
Всього |
Пільгов. |
||
1 |
У місті з батьками |
|
|
|
|
|
|
2 |
З батьками на дачі |
|
|
|
|
|
|
3 |
У бабусі в селі |
|
|
|
|
|
|
4 |
В санаторії |
|
|
|
|
|
|
5 |
У туристичних екскурсіях |
|
|
|
|
|
|
6 |
У таборах відпочинку |
|
|
|
|
|
|
7 |
У пришкільному таборі |
|
|
|
|
|
|
8 |
У шкільній бригаді |
|
|
|
|
|
|
Всього: |
|
|
|
|
|
|
Класний керівник ____________ ______________________
(Підпис) (ПІБ)
Директору
__________________________
______________________________________ ,
(ПІБ батька/матері)
що проживає за адресою:
м. _____, вул._______________ , _________________________ ,
тел. ______________________ ,
Заява
Я, ____________________________________, повідомляю Вас, що моя дитина
(ПІБ батька /матері)
_______________________________________________, ___.___._____ р.н.,
(ПІБ дитини) (дата народження)
учень (ця) ___-___ класу, на час літньої практики буде відпочивати в пришкільному
таборі з ____.____. по ____.____.20__ р.
___.___.20__ р. ______________
(Підпис)
Директору __________________________
батька ________________________________ /
матері ________________________________ ,
учня (ці) ___ класу
___________________________ ,
що проживають за адресою:
___________________________ __________________________ ,
Заява
Я, __________________________________________________, батько (мати) учня (ці) ___ класу _________________________________________________,
повідомляю Вас, що моя дитина під час літнього періоду буде відпочивати:
Відповідальність за збереження життя та здоров'я дитини беру на себе.
____.____.20__ р. ____________ _____________________
(Підпис) (ПІБ батька)
____________ ______________________
(Підпис) (ПІБ матері)
АКТ №___
обстеження житлово-побутових умов та матеріального становища
від « ____» ___________ 20__ р.
учениці ____ класу ЗОШ №___ __________________, яка знаходиться на внутришкільному обліку, |
||||||||||
Ми, члени комісії у складі |
, класного керівника кл., |
|||||||||
|
, соціального педагога |
|||||||||
|
|
|||||||||
|
|
|||||||||
за наслідком обстеження житлово-побутових умов і матеріального становища сім'ї _________________, що мешкає за адресою: ____________________________, прийшли до такого висновку, що сім'я мешкає у самостійні квартирі, родина складається з __ чоловік, працює та навчається - __ чоловік: |
||||||||||
члени сім'ї: |
|
|||||||||
|
(ПІБ, місце роботи)
|
|||||||||
|
(ПІБ, місце роботи)
|
|||||||||
|
(ПІБ, місце роботи)
|
|||||||||
|
(ПІБ, місце роботи) |
|||||||||
Умови проживання дитини:
|
||||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
Примітки:
|
||||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
Висновок (яка атмосфера в родині, чи цікавляться батьки справами дитини, чи розписуються в щоденнику дитини, чи цікавляться станом шкільних приладів, чи має дитина робочий куток, окреме ліжко тощо): Виходячи з вищезазначеного, вважаємо умови проживання ____________ задовільними/незадовільними: |
||||||||||
Члени комісії |
|
|
|
|
||||||
|
|
(Підпис) |
|
(ПІБ)
|
||||||
|
|
(Підпис) |
|
(ПІБ)
|
||||||
З актом ознайомлений(а) |
|
(Підпис) |
|
(ПІБ)
|
||||||
|
|
(Підпис) |
|
(ПІБ матері)
|
||||||
|
|
(Підпис) |
|
(ПІБ дитини)
|
||||||
|
|
(Підпис) |
|
(ПІБ) |
||||||
АКТ №
про відсутність учня(ці) ЗОШ №___ без поважних причин 10 днів
від ___.___.20___ р.
Ми, директор школи №__ ___________________, заступник директора з виховної роботи ____________________, класний керівник ______ класу ______________________, склали даний акт про те, що школу протягом часу з ____.____.20__ р. по ____.____.20__р., що складає 10 учбових днів, без поважних причин не відвідує учень(ця) ______ класу ___________________________________, _______ р.н., який(а) мешкає за адресою: м. ____, _______________________________, буд. ____, кв. ____.
Склад родини __________________________:
Батько: __________________________________________________________________________________________;
м/р: _________________________________________; з родиною проживає/не проживає.
Мати: ____________________________________________________________________________________________;
м/р: __________________________________________; з родиною проживає/не проживає.
Дитина проживає й виховується матір’ю / батьком / опікунами.
Причиною, з якої учень(ця) не відвідує школу, є _________________________________.
Школою проведено наступну роботу (потрібне підкреслити):
Вважаємо необхідними такі заходи (потрібне підкреслити):
Директор |
|
|
|
|
Заст. директора з ВР |
|
(Підпис) |
|
|
Класний керівник _____ класу |
|
(Підпис) |
|
|
|
|
(Підпис) |
|
|
Директору _____________________
_____________________,
класного керівника ____ класу,
Доповідна
про відсутність учениці в школі під час навчально-виховного процесу
Доводжу до Вашого відома, що учень(ця) ____ класу ___________________________, _____ р.н., який(а) мешкає за адресою: м. ______, __________________________________________, не відвідувала школу ___.___-___.___.20__ р., що складає ___ учбових днів ( ___ навчальних годин).
Склад родини:
Батько: ____________________________________________________________________________________________.
Мати: _____________________________________________________________________________________________.
Бабуся: ________________________________________________________________________.
Дідусь: ________________________________________________________________________.
Мною, як класним керівником, було вжито такі заходи з приводу невідвідування школи:
Причина пропуску занять: ________________________________________________________.
Надано документи щодо пропусків навчально-виховного процесу:
Вважаю доцільними такі заходи:
____.___.20___ р. ____________
Підпис КК