Цілі проекту: Учні продемонструють та зможуть пояснити ситуації, які можуть призвести до порушення постави та зниження гостроти зору, а також розроблять вправи що забеспечють формування правильної постави та збережуть очі;Закріплять уміння орієнтуватися в інформаційному просторі та самостійно конструювати свої знання. Участь у проектній діяльності сприятиме розвитку комунікабельності, критичного мислення, творчого підходу до рішення проблем.
Планування діяльності учнів на виконання проекту: Дві години уроку (45 хв.) 2 тижня.1-й урок – організація груп, збір інформації, розподіл роботи між членами групи. Визначення спікера групи, який узагальнює всю діяльність учнів та готує її до звіту2-й урок – звітування виконаної роботи
Підготовчий етап:1. Отримання теми дослідження2. Допомога керівнику в підготовці обладнання. Етап реалізації:1. Об’єдналися в групи, обрали назву2. Обрали ролі в групі3. Поставили та розподілили між собою завдання4. Спланували роботу з виконання завдання5. Знайомство з графіком виконання проекту6. Провели дослідження7. Створили презентацію, публікацію, розробили поради. Підсумковий етап:1. Провели самооцінку виконаної роботи2. Запросили адміністрацію та вчителів школи на конференцію3. Виступили на конференції з результатами проекту. Спільно-розподілена діяльність вчителя і учнів в процесі роботи над проектом
Початкові знання та навички учнів необхідні для виконання проекту:збір, систематизація і аналіз фактичного матеріалу; Уміння раціонально планувати час. Уміння втілювати ідеї в життя. Застосовування ІКТЗастосування знання природничих наукпідготовка до презентації одержаних результатів (продукт проекту); презентація; рефлексія.
{1 FECB4 D8-DB02-4 DC6-A0 A2-4 F2 EBAE1 DC90}дослідникиреабілітологилікарівчителіЗбір інформації про суспільну думку, про час який ми займаємо сидячи за уроками та компютером і чи впливає це на наше здоров'я. Збір інформації про оздоровчі системи Збір інформації про те як в майбутньому впливає на наше здоров’я порушення постави та зору,до яких хронічних хвороб це призводе. Зібрати інформацію про здоров’язберігаючі технології та рухову активність під час уроку. Скласти анкету для учнів, батьків та вчителів «Чи впливає на зір та поставу учня навчання ?»Зняти і змонтувати відео з вправами для хребта та очей. Підготувати презентацію «Які хвороби в майбутньому викликані порушенням постави та зору»Створити буклет для вчителів з рекомендаціями для проведення уроку з урахуванням здоров’язберігаючих технологій. Підготувати презентацію з результатами тестування. Показати вправи для хребта та очей та розповісти які оздоровчі системи сподобались найбільше і чому. Захист презентації і можливі рекомендації з точки зору лікарів. Показати як можливо навчатись рухаючись та пояснити чому це краще для нас.
Оцінювання проекту. Критерії оцінювання проектної діяльності:2 – вище середнього1 – средній0 – нижче середнього. Максимально можлива кількість балів: 28- Оцінка " задовільно": від 12 до 17 балів (42%)- Оцінка " добре": від 18 до 24 балів (65%)- Оцінка " відмінно": від 25 до 28 балів (90%)Штрафні бали, приміром, за несвоєчасне виконання окремих етапів проекту. У кінцевій оцінці учбового процесу учень повинен точно побачити:- якими були його успіхи в освоєнні учбового матеріалу в цілому;- на якому рівні він його засвоїв;- які його уміння і навички;
Напрями реалізації проекту. Вивчення нового матеріалу. Рішення практико-орієнтованих задач. Узагальнення у вигляді: Презентація «Результат соціального дослідження»Створення відеоролику «Корисні вправи для очей та хребта»Презентація «Які хвороби в майбутньому викликані порушенням постави та зору»Публікація «Рекомендації для проведення цікавих уроків»