«Синиця біла –символ Національного парку
«Прип'ять – Стохід»»
1 |
Автор проекту |
Міцкевич Світлана Володимирівна
|
|||
2 |
Назва проекту |
Синиця біла – символ Національного парку «Прип'ять-Стохід»
|
|||
3 |
Мета проекту |
Закріпити знання учнів про птахів. Формувати уявлення про рідкісних осілих птахів своєї місцевості. Сприяти розвитку природознавчої, дослідницької та загальнокультурної компетентності. Вчити учнів знаходити інформацію з різних джерел, застосовувати правила поведінки у природі. Виховувати любов до природи, до пізнання, до самостійного здобування знань. |
|||
4 |
Ключове питання |
Якого птаха бачимо на буклетах, сайті Національного парку? |
|||
5 |
Тематичні питання |
|
|||
6 |
Вид проекту |
Інформаційний (пошуковий)
|
Інтегрований (природо- знавство, образотворче мистецтво ) |
Індивіду-альний |
Коротко-тривалий (1 тиждень) |
7 |
Об’єкт дослідження |
Птах синиця біла. |
|||
8 |
Предмет дослідження |
Особливості життя птаха. |
|||
9 |
Очікуваний результат |
Проектний продукт – макет листівки або гіпсового значка (на вибір) із зображенням птаха |
|||
10 |
Ресурси |
Комп’ютер, інструктивні картки |
|||
11 |
Програмне забезпечення |
Microsoft PowerPoint, photoshop. |
|||
12 |
Друковані матеріали |
Дитячі журнали, енциклопедії. |
|||
13 |
Ресурси Інтернету |
||||
14 |
Консультанти |
Вчитель, батьки, вчитель біології,працівники національного парку. |
|||
15 |
Оцінювання |
Дванадцятибальне. |
Етапи роботи над проектом
1 |
Організаційний |
Визначення теми і мети проекту, об’єкту дослідження. Постановка ключового (проблемного) запитання. Формулювання тематичних питань, визначення предмету дослідження. |
2 |
Підготовчий |
Підбір необхідних друкованих матеріалів. Підбір необхідних веб-сайтів. Екскурсія до шкільної бібліотеки. Консультування батьків. |
3 |
Презентація проекту вчителем |
Оголошення теми, мети, ключового питання проекту, об’єкту вивчення, очікуваного результату, часу роботи над проектом. Оголошення тематичних питань, предмету дослідження. Повідомлення очікуваного результату – проектного продукту. Мотивація учнів до самостійної пошукової діяльності. Постановка учнями власної мети та завдань. Пропозиції щодо використання друкованих матеріалів, ресурсу мережі Інтернет, консультування. Опрацювання інструктивних карток. |
4 |
Проектна діяльність |
Активна робота учнів: збір, аналіз, узагальнення інформації. Учитель виконує роль координатора, консультанта. |
5 |
Оформлення результатів |
Підготовка матеріалу для макету листівки або гіпсового значка. |
6 |
Презентація проекту учнями |
Індивідуальна презентація зібраних матеріалів учнями |
7 |
Підбиття підсумків |
Вербальне оцінювання роботи кожного учня (похвала навіть за найменшу роботу). Спільний вибір теми наступного дослідження. |