Проект "Текстильна лялька" Вибір об'єкта проектування. Планування роботи з викоанння проекту

Про матеріал

Методична розробка уроку трудвого навчання для учнів 7-8 класів з проекту "Текстильна лялька". Урок-творча подорож. Це перший вступний урок з проекту, який має на меті ознайомити учнів з різними видами текстильних ляльок та допомогти у виборі власного проектованого виробу.

Перегляд файлу

Урок________   Клас_________   Дата___________

Тема уроку: Вибір об’єкта  проектування. Планування роботи з виконання проекту.

Мета уроку:  навчальна- ознайомити учнів з темою проекту, навчити учнів самостійно обирати об’єкт проектування, здійснювати планування роботи з виконання проекту;

розвиваюча- розвивати увагу, спостережливість, аналітичні здібності, естетичний смак, творче мислення; формувати комунікативні, соціальні компетентності, компетентності продуктивної творчої праці;

виховуюча- виховувати організованість у роботі та відповідальність за свої дії.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу

Форма проведення:  урок – творча подорож

Наочність: підручник, зразки виробів, презентація, трафарети-шаблони.

Міжпредметні зв’язки: основи здоров’я

Хід уроку

І. Організація учнів.

Перевірка присутності і їх готовності до уроку.

Розподіл дітей у творчі групи.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Учитель. – Сьогодні у нас незвичайний урок. Я запрошую Вас у подорож до чарівної країни. У дорозі у нас буде помічник-путівник Чомучка. Який допоможе Вам визначитися з наступним проектним виробом. Але перш ніж ми почнемо свою подорож на потрібно дати відповіді на його запитання.

Початок «Квиток»

  • Назвіть та розташуйте етапи проектування в потрібній послідовності. Зазначте, які види робіт потрібно виконати на кожному етапі. (Учні називають етапи, а учитель будує на дошці опорну схему з використанням трафаретів-шаблонів.
  • Ви правильно дали відповіді на запитання, тому шлях до чарівної країни для Вас відкритий. Тож у щасливу путь!

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності:

Запорукою будь-якого проекту є вдалий старт, а будь-який проект починається з ідеї. Чітко продумати свій власний виріб, визначитися з напрямом роботи – є основою проектування виробу, тому сьогодні ми з Вами виконаємо підбір об’єкта для проектування.

IV. Оголошення теми і мети уроку./запис у зошитах: дата, тема/ 

V. Вивчення нового матеріалу.

Зупинка 1«Чарівний пазл» Учням кожної творчої групи пропонується скласти картинку- пазл, на якій зображено об’єкт проектування. Яка команда швидше впорається та і озвучить свою здогадку щодо майбутнього проектованого виробу.

Учитель – Хто здогадався, які мешканці чарівної країни на нас чекають? Текстильні іграшки – це сучасний різновид іграшок, призначений для оформлення інтерєру. Вони дуже різноманітні і кожна має свій неповторний вигляд та особливості виготовлення. Під час нашої подорожі ми з Вами матимемо змогу познайомитися з кожною із них.

Зупинка 2 «Місто «Тільда»»

Учитель презентує учням можливі варіанти цих ляльок, зупиняючись на найбільш прийнятних та цікавих варіантах.

Зупинка 3. «Місто «Сніжка»

Зупинка 4. «Селище «Кавові іграшки»

 Зупинка 5  «Містечко «Вальдфорська лялька»

Створення ситуації успіху (навіювання): - Уявіть себе креативними дизайнерами. Ви творчі та талановиті. Ваші знання та творчість стануть запорукою Вашого успіху! Налаштуйтесь на робочий лад і у Вас усе вийде!

Зупинка 6 «Кошик ідей»

Подорож добігає кінця, і наш помічник Чомучка поставив Вам завдання. Кожна група отримує завдання: розробити модель текстильної ляльки. Учням потрібно обрати можливі варіанти проектованого виробу (використовуючи різні інформаційні джерела) та на спеціальних стікерах написати ці ідеї. Потім кожна творча група презентує власні варіанти виробу, коментуючи свій вибір.  Кращі ідеї діти складають до спеціального кошика (який буде використаний у подальшому при розробці ескізу виробу).

Учитель – Ось і закінчилася наша подорож і попереду у нас виконання творчого проекту.  Починаючи роботу над творчим проектом необхідно розробити план дій.  А, щоб це процес був цікавим та продуктивним  я пропоную Вам створити майнд-карту з планування проектування виробу.

Зупинка 7 «Майстерня художника»

  • Ви потрапили до майстерні чарівного художника, який запропонував Вам намалювати ляльку, яка Вам сподобалася. Виконайте ескіз текстильної ляльки, яку б Ви хотіли зробити.

VI. Підбиття підсумків уроку.

  • Рефлексія
  • Книга відгуків та побажань Країни ляльок /кожен учень пише сій відгук/
  • Виставлення та мотивація оцінок

VII.Домашнє завдання: повторити етапи проектування, скласти план робот над проектом у вигляді інтелект –карти.

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Звєрєва Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
18 серпня 2018
Переглядів
8126
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку