Проєкт учнів 7 класу на тему : «Математичний розрахунок калорій – запорука правильного харчування»

Про матеріал
Проєкт учнів 7 В класу в рамках Всеукраїнського конкурсу STEM – освіта, весна 2021 р. : «Математичний розрахунок калорій – запорука правильного харчування»
Перегляд файлу

Проєкт учнів 7 класу в рамках Всеукраїнського конкурсу STEM – освіта,

«Математичний розрахунок калорій – запорука правильного харчування»

Актуальність проєкту

В правильному перебігу фізіологічних процесів в організмі підлітків харчування відіграє важливу роль.

 Нормальне функціонування органів і систем організму підлітка та опірність його різним хвороботворним факторам залежить від правильного харчування,

Їжа дітей повинна мати відносно більшу енергетичну цінність, оскільки на кожен кілограм маси тіла дитині потрібна більша кількість енергії, ніж дорослій людині.

Неповноцінне харчування спричиняє найбільшу кількість смертей у всьому світі. Більше ніж куріння, високий тиск та будь-який інший фактор ризику.

Підрахунок калорій і ведення щоденника калорійності – простий і швидкий спосіб стежити за повноцінним харчуванням.

Через нераціональне харчування людина втрачає до 10 років здорового життя.

Лише третина людства забезпечена харчуванням, яке має достатню калорійність та раціональну структуру. Ключове питання

Чи потрібно рахувати калорії?

Стислий опис

Ідея проєкту виникла на уроці основ здоров’я  під час вивчення теми «Переваги здорового способу життя» після ознайомлення з інформацією про повноцінне харчування підлітка. Ми замислились над питанням існування повноцінного харчування, залежності якості життя від корисності їжі. Зрозуміли, що проблематика цього питання актуальна для учнів та батьків.

Ще поштовхом до реалізації цього проєкту дало питання: «Для чого потрібно дітям вивчати математику і як здобуті знання допоможуть у повсякденному житті?»

Для реалізації даного проєкту необхідно володіти опорними знаннями з математики, основ здоров'я. Для пошуку шляхів розв’язання ключового питання необхідно вивчити додаткову літературу, матеріали Інтернету, висновки науковців та лікарів, провести власні розрахунки.

Метою проєкт є ознайомлення з поняттям «повноцінне харчування», з'ясувати, чи необхідний контроль здорового харчування; проаналізувати зв'язки між повноцінним харчуванням  та станом здоров'я, провести відповідні розрахунки для власних страв та зробити висновки щодо можливості обрахунку кілокалорій їжі, переконатися в необхідності математичних знань в умовах сучасного життя та розширити уявлення учнів про їжу, про раціональне і здорове харчування; вчити їх правильно харчуватися,

Вдосконалити уміння та навички ефективно представляти результати досліджень за допомогою діаграм, презентацій, публікації тощо, уміння ілюструвати ідеї, висновки, комбінуючи текст і зображення, вдосконалити вміння збирати й обробляти інформацію, використовуючи форми опитування, ресурси Internet, розвивати навички критичного мислення, виховувати патріотичні почуття, почуття шанобливого ставлення до власного здоров’я,

Проєкт забезпечує отримання навичок самовдосконалення учнів піл час дистанційного навчання в умовах пандемії COVID 19; розвиток навичок самостійного здобуття нових знань з допомогою Інтернет, дослідницьких навичок; розвиток критичного мислення учнів, культури оформлення результатів досліджень; розширення кругозору учнів і поглиблення знань з математики та основ здоров’я.

Оформлення результатів проєктної діяльності планувалося у вигляді відео.

Діяльність учнів

image

Назва етапу проекту

Діяльність учнів

Одержані результати

Початковий (планування діяльності)

              Ознайомлення               з

учительською

презентацією

              Осмислення

актуальності проєкту

              Обговорення

ключового та тематичних питань

              Визначення джерел

інформації

              Складання плану дій

              Ознайомилися з пам'ятками роботи в мережі Інтернет,  з плануванням роботи, створення відеозвіту, оцінюванні готових продуктів

              Переглянули відеоматеріали

до проєкту

Творчий

(дослідженн

я          теми

проєкту)

              Вивчити               питання:

“повноцінне харчування”, «вплив харчування на здоров’я підлітка»,

“здорова                      їжа”,

“енергетична цінність” «математична формула

розрахунку калорій»;

              розглянути

додаткову та довідкову літературу із заданої тематики;

              знайти та опрацювати матеріали в

Інтернеті;

              визначити: меню підлітка на день при відповідному

              Зібрали необхідну інформацію

              Зробили              аналіз                   зібраної

інформації

              Створили меню на день

              Розрахували калорії однієї страви

              Записали відео приготування страви

              Підготували висновки

 

навантаженні?

 

Підсумкови й

(офлайн, перегляд результатів проєкту, підбиття підсумків)

              Оформлення

результатів

              Демонстрація

готових матеріалів

              Оцінювання

діяльності учнів

              Рефлексія офлайн

              Оформили результати

              Розробили           пам'ятку

розрахунку калорій

              Продемонстрували учнівські відео

              Оцінили роботу учнів та

провели самооцінювання

              Підбивали підсумки роботи в проєкті

              Обговорили підсумкові оцінки

за діяльність у проєкті

              Відповіли            на                питання:

"Найбільше мені запам'яталося?", "Найбільше мені сподобалося?", "Під час проєкту мені вдалося?", "Я навчився?"

Час, необхідний для реалізації навчального проєкту

2 тижні

Вхідні знання та навички Учні повинні знати:

  складові здоров’я підлітка;

  повноцінне харчування підлітка;

  енергетичні витрати організму;

  як розрахувати калорійність харчового раціону відповідно до енергетичнихвитрат організму;

  поняття індексу маси тіла;

  математична формула розрахунку калорій».

Учні повинні вміти:

  вдосконалити уміння аналізувати інформацію, робити висновки;

  вдосконалити навички планування діяльності;

  користуватися додатковою, довідковою літературою;

  користуватися Інтернетом;• створювати відео;

  готувати страви.

pdf
Пов’язані теми
Алгебра, 7 клас, Інші матеріали
Додано
6 вересня 2023
Переглядів
408
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку