Проект "Весняні фантазії"

Про матеріал

Проект – мета, яку дитина зрозуміла, прийняла, реалізувала у процесі діяльності. Слово «проект» походить від латинського «кинутий вперед», тобто це задум, план для досягнення поставленої мети.

Навчальний проект – це сукупність завдання учням, проблему, яку потрібно вирішити, способів її вирішення, форм організації взаємодії учнів з учителем і один з одним, самої діяльності і, нарешті, аналізу результату і співставлення його з попередньою гіпотезою.

Мета проектної діяльності – вчити дітей добирати необхідну інформацію з різних інформаційних джерел (телебачення, преса, радіо, Інтернет), висловлювати свої думки, міркування стосовно обраної теми, розвивати зв'язне мовлення, уяву, збагачувати словниковий запас учнів, удосконалювати раніше набуті знання.

Перегляд файлу

Весняні фантазії

Виховний проект

 

Мета. Розширювати знання учнів про рослинний світ, формувати загальне уявлення про значення рослин у житті людини; навчитися правильно доглядати за ними; виховувати екологічну свідомість, турботливе ставлення до «зелених друзів»; формувати чуйність, доброту, милосердя; розширювати духовний світ дітей; учити виявляти увагу до рідних; виховувати любов  і шанобливе ставлення до рідної матері і бабусі.

 

Навчальні предмети: читання, образотворче мистецтво, «Я і Україна», трудове навчання.

 

Тривалість – місяць.

ХІД РОБОТИ

I. Стратегія проекту

Визначення мети і завдань.

 

II. Планування проекту

  1. Визначити джерела інформації про квіти (книги, брошури, всесвітня мережа).
  2. Підготувати ґрунт для висадки квітів. Придбати цибулини тюльпанів, горщики, посадити квіти і доглядати за ними.
  3. Самостійна пошукова робота учнів.

 

III. Реалізація проекту

Iгрупа - «Літератори». Ключовим питанням, яке досліджувала група було знайти вірші, загадки про весняні квіти.

IIгрупа - «Дослідники». Вирощувати і доглядати за квітами.

IIIгрупа – «Творці». Створити портрети мам. Намалювати композицію «Весняні квіти». Зробити подарунки мамі і бабусі, «Кошичок з весняною квіткою».

IVгрупа – «Митці».Написати вірші про весну, квіти, про матусю, бабусю.

 

Результати підготовчого етапу роботи над проектом

I група – папка з творами і віршами про маму, бабусю. Розучування і читання напам’ять віршів. Інсценування гумористичної п’єси.

II група – вирощування квітів, зібрання матеріалу, відібрання найголовнішого і найцікавішого.

IIIгрупа – створюють галерею власних малюнків, портретів мам, оформлення подарунків.

IVгрупа – збірка віршів і оповідань «Найдорожча в світі».

 

IV. Обговорення та презентація групами результатів проектної діяльності

Кожна група звітує про виконання своєї роботи. Проводиться конкурс для матусь «Впізнай себе.»(Мами впізнають себе на портретах намальованих дітьми)

 

V. Підсумок проекту. Інсценізація п’єси «Семеро козенят, або мама їде на Багами».

 

Ведучі

Надходить весна, і земля оживає,

Яснішає небо. І день прибуває.

Приємним і лагідним став вітерець.

І проситься радість до наших сердець!

 

Куди не поглянь – скрізь промінчики сонця!

Вони зазирають у наші віконця.

Промінчики сонця, веселі, ясні –

Також у жіночих очах навесні.

 

Так, кожна жінка схожа на весну,

На радісну веселку осяйну,

Тому чудове березневе свято

Для вас, жінок, ми раді розпочати!

 

Нехай весна вас радує квітками,

А щастя розливається струмками,

І сонячні лелітки золоті

Не гаснуть хай у вашому житті!

 

Виконання пісні «Промінчик»

 

Ведучі( кілька учнів ведуть між собою бесіду).

 

  • Виховання дітлахів -

Справа делікатна!

  • Мало того,що важка,

Так іще й безплатна!

  • І, як сто задач, складна,

Мушу вам сказати!

  • Доброта тут – головна.
  • А іще характер!
  • Дуже цей процес складний –

Наше виховання.

  • Хто у домі головний –

Непросте питання!

Поговоримо про це

З нашими батьками!

  • Починається концерт!
  • П’єса про Багами

 

Далі йде вистава «Семеро козенят, або мама їде на Багами» у виконанні учнів класу.

 

СЕМЕРО КОЗЕНЯТ, або МАМА ЇДЕ НА БАГАМИ

 

Дійові особи: мама-коза, тато-цап, семеро козенят, ведучий(ведуча).

Декорації: Кімната, де мешкає сім’я(ліжка, стіл).

 

Iдія

Мама-коза. Так, усе, здається, поробила:

Дім поприбирала, їсти наварила,

На базар сходила, все купила,

Ґудзики відірвані пришила.

 

Як чудово! Завтра вже субота,

Тож не треба бігти на роботу.

Можна буде вікна ще помити,

Хлопчикам нові штанці пошити...

Випрасувать кізонькам спіднички,

Виплести малятам рукавички...

Зараз ще винесу сміття...

 

Пішла. Входить тато-цап із газетою.

 

Тато-цап. Досить своєчасна ця стаття...

 

Вбігають козенята.

 

Козенята.

  •       - Тату, тату! Завтра свято,
  •       Треба маму привітати!

 - Гарне щось подарувати,

Щоб приємно здивувати!

  •    - Купимо їй гарні квіти!

 

Тато-цап (дістаючи папірець). Я про все подумав, діти.

Ось даруночок для мами —

Де путівка на Багами!

 

Козенята (плескають у долоні). Подарунок — вищий клас!

 

Входить мама-коза, діти з путівкою підбігають до неї.

 

Козенята.

  •       Ось тобі сюрприз від нас!
  •    Це путівка на Багами!
  •  Відпочинеш, люба мамо!
  •       Подарунок — вищий клас!

 

Мама-коза (трохи розгублено). Як же я залишу вас?

 

Тато-цап. Все нормально, не хвилюйся

І про нас ти не турбуйся:

Я також беру відпустку.

Купуватиму капустку,

тож порядок буде в домі,

Запевняю тебе в тому!

 

Козенята. Мамо, йди збирати речі!

 

Тато-цап. Не турбуйся про малечу.

 

Мама-коза. Що ж, спасибі, коли так...

Діти-козенята (обіймають тата). На сюрпризи ти мастак!

 

Звучить музика. Сім'я збирає козу-маму в дорогу. На сцену входить ведучий.

 

Ведучий. Ніч пройшла. Козуня-мама

Від'їжджає на Багами.

Проводжають її тато

І маленькі козенята.

 

Козенята і тато-иап співають пісню. Після цього всі залишають

сцену.

 

Пісня козенят і тата-цапа

На мелодію «На недельку до второго я уеду в Комарово».

 

Наша мама, наша мама

Від'їжджає на Багами,

Треба мамі відпочити

Від усіх домашніх справ.

Подарунок нашій мамі —

Відпочинок на Багамах!

Відпочинок на Багамах!

Тато знав, що дарував!

 

ІІ дія

 

Цап і козенята сплять. Лунає дзвінок будильника.

 

Тато-цап (знехотя підводиться, позіхає).

Ранок вже, пора вставати

І діток нагодувати...

Що б таке приготувати?

 

Кізонька (лежачи в ліжку) Я 6 хотіла пиріжків.

 

Тато-цап. З ними клопоту багато!

Я ж, не забувайте, - тато,

І тому вам на сніданок

Приготую я салат.

 

Козенята(задоволено). Буде в нас «салатний» ранок!

Ти у нас найкращий з тат!

 

Цап бере капусту, відриває від неї листки і кладе на тарілки. Походять козенята і  невдоволено спостерігають за приготуванням сніданку.

 

Козенята.

— Що це ти приготував?

Капустинку порубав.

Ну який же це салат?!

- А казав, що буде лад...

 

Тато-цап. Цитьте! Не вередувати!

Це наказує вам тато!

 

Козенята мовчки жують капустяне листя.

 

Тато-цап. Одягайтеся мерщій, зараз підемо гуляти!

 

Козенята(радісно).

  •       Ти у нас найкращий тато!
  •       — Уперед! Ура! Гуляти!
  •      Тату, вузол розв'яжи...
  •      - Тату, тату, зачеши!
  •      - Зав'яжи мені шнурки...
  •      - А мої де чобітки?

 

Діти навперебій підходять до тата з різними проханнями, він намагається заплести доньці кіску, розплутати вузол, але врешті все кидає і сердито кричить.

 

Тато-цап.Я не мушу вас вдягати!

Козенятко. От вам і «найкращий тато»...

Тато-цап. Цитьте! Годі!.. Годі злитись.

Нумо мультики дивитись!

Усі йдуть за татам-цапам. Входить ведучий.

Ведучий. Перший день пройшов як слід:

Капустина на обід,

На вечерю — теж капустка.

Добре почалась відпустка...

 

Звучить музика. Козенята співають "  Пісню козенят"

 

Пісня козенят

На мелодію «Живеш моя отрада в високом терему»

Матусина відпустка

Ще тільки почалась,

А нам така капустка

Не до смаку прийшлась /Двічі

Невдалий подарунок

Ми вибрали до свят.

Не витримають шлунки /Двічі

Маленьких козенят. /Двічі

 

 

ІІІ дія

Дзвеніть будильник. Тато-цап не рухається, спить, а козенята встають.

 

Козенята.

  • Ранок вже, пора вставати
  • І сніданок готувати.
  • Хочу тепленької каші,
  • Як готує мама наша!

 

Тато-цап (лежачи). Яне вмію так варити!

І без каші можна жити.

 

Козенятко. То не треба було маму

Відправляти на Багами!

 

Тато-цап. Ви хіба не добрі діти?

Мамі ж треба відпочити... (Перевертається на другий бік.)

 

Козенята.

  • Лиш сон у тата на умі!
  • Кашу зваримо самі!

— Ось крупа.

  • А ось і масло.

Треба масло в кашу класти.

  • Сіль і цукор також треба.
  • А родзинки?

— Так, для тебе!

  • Дуже добра буде каша.
  • Так готує мама наша!

 

Згодам підходять до тата-цапа і будять його.

Тату, тату! Годі спати!

 

Тато-цап (схоплюється). Що! Вже хочете салату?

 

Козенята. Каша в нас готова вже! Із родзинками!

 

Тато-цап (здивовано встає, бере тарілку й ложку). Невже?!

 

Козенята співають пісню «Яка смачненька каша!».

 

Яка смачненька каша!

 

На ту саму мелодію, що й «Пісня козенят».

 

Яка смачненька каша!

З родзинками, атож!

Таку матуся наша /Двічі

Варила нам також. /Двічі

Навчились готувати

Тепер і ми обід.

Для себе і для тата / Двічі

Все зваримо як слід. /Двічі

 

Залишають сцену.

 

Ведучий. А далеко на Багамах

Хвилювалась кізка-мама:

Як там її козенята?

Час додому вже вертати...

 

ІV ДІЯ

 

Дзвенить будильник. Тато-цап спить, а діти козенята, видно, вже давно на ногах: прибирають, замітають, поливають квіти, варять сніданок, тощо. Тут входить Мама-коза.

 

Козенята.

- Ой, дивіться: наша мама!

 

Мама-коза. Як я скучила за вами! (Обіймає дітей)

Козенята. Ми також, матусю наша!

Мама-коза. Зараз я зварю вам каші… (підходить до каструлі)

  • Що це?
  • Каша?.. (пробує на смак)
  • А вона, мушу визнати, смачна!
  • Я й не знала, що ваш тато так уміє готувати!
  • Молодець! А де ж він сам?

Козенята. Він ще спить.

У ліжку там.

  • Прокидайся, годі спати!

Тато-цап. (крізь сон) А котлети?

Козенята. – Є й котлети!

  • Є й ковбаса з омлетом!

Тато-цап (усе ще лежачи). Приготуйте холодець…

Мама-коза (сміючись). Так, ваш тато – молодець!

 

Ведучі. Ну і що ви зрозуміли?

  • Хто у домі головний?
  • Я ж казала: виховання –

Це процес таки складний

 

Тож вітаємо зі святом

Вас усіх — і мами, й тата!

Вам бажаємо з любов'ю Щастя, успіхів, здоров'я!

Щоб частіше наші мами Виїжджали на Багами!

Щоб варити кашу всі Вміли наші татусі!

Щоб усього нас навчали! даремно не кричали.

Щоб сюрпризи нам робили!

Головне — щоб вас любили!

Так, як любимо ми вас!

 

Усі (разом). Вас вітає наш клас!

 

Один із батьків (представник батьківського комітету).

А жінкам і ми, і діти

Від душі даруєм квіти

 

Побажання мамам

 

1. Матусю моя дорогенька.

Тебе я найдужче люблю.

Моя найкраща ненько!

Для тебе все-все я зроблю!

На свято рідної матусі

Троянди гарні я куплю.

І знаю, тяжко тобі, люба.

Та зачекай, я підросту.

Щодня працюєш, мамо,тяжко,

І руки стомлені твої.

Я поцілую їх. рідненька,

І усміхнешся ти мені.

 

2. У Бога щиро я попрошу.

Щоб зірочку зірвав одну,

І я вплету її у килим,

Тобі під ноги покладу.

 

3. Коли я хворів так важко,

Люба неня, наче пташка.

Піклувалася, не спала,

Зовсім не відпочивала.

Та любов її безмежна

Врятувала від біди.

Ось за що матусі рідній

Буду вдячний я завжди.

 

4. Хай буде цей день весни

Для тебе особливо прекрасним.

Нехай душа до глибини

Вдихне небес блакиті ясні

Хай квітів ніжний аромат

 

5. Дорога моя матусю!

Хай щастя зоряне до тебе лине

І безліч літ зозуля накує,

Хан доля розквітає, мов калина,

Та мудрим буде серденько твоє.

 

6. Люба моя ненько!

Не стрічай ніколи зради й горя.

Розквітай, мов квітка, навесні.

Хай з тобою будуть поряд

Щастя, радість і дзвінкі пісні.

 

7. У той чудовий і прекрасний день,

У це весняне справжнє свято

Тебе я хочу щиро привітати,

Здоров'я, щастя й долі побажати!

Мамочко рідна! Сонечко ясне!

Ти в цілім світі для мене найкраща!

Ти найпрекрасніша і найдобріша,

Ти, моя мамочка, найчарівніша!

 

8. Ти у мене наймиліша,

найрідніша, найгарніша,

Ти у мене най..., най..., най...,

Ненечко моя.

Серцем Бога я благаю,

Щоб здоров'я дав тобі.

Сили, щоб мене ростити,

Добрих людей тобі у дорозі.

Хай щастя зупиниться в нас на порозі,

Хай в серці надія не помирає,

І віра з любов'ю не полишає.

 

9. Що тобі сказати маю?

Я, матусенько, не знаю.

Бо як вчора, так і нині

Над усе тебе кохаю.

 

10. Під опікою матусі

Весело гуляю.

Що то холод, що то голод,

Що біда — не знаю.

 

11. Твоя втіха й радість радує й мене,

А твій жаль, займає й серденько моє.

Бо ж я, моя мамо, твоя кість і кров.

Ти мене родила, ти є мій покров.

 

12. Дарунків, золота не маєм.

Щоби до ніг тобі зложити.

Однак тут спільно присягаєм,

Що, доки тільки будем жити,

Любов сердець своїх маленьких

Дамо тобі, кохана ненько.

 

13. Два сонечка гріють,

Два сонечка ясні.

Від ранку до ночі,

Два сонечка красні —

Матусині очі.

 

14. Що те сонечко на небі,

В лузі квітка красна?

Це матуся в наші хаті —

Добра вся та ясна.

 

15. Над усіх, над все на світі

Матінку кохаю.

А в оце велике свято

Гараздом вітаю!

 

16. За добреє серце,

За щиру опіку

Будь благословенна

Від нині до віку!

 

Виконання пісні « Про матусю»

 

docx
Додано
13 травня 2018
Переглядів
996
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку