В презентації з досвіду роботи розкрито педагогічні умови розвитку творчої уяви молодших школярів, описано етапи розвитку уяви, методи та прийоми фантазування.
В сучасних соціокультурних умовах, коли йде процес безперервного реформування, кардинальної зміни всіх суспільних інститутів, вміння неординарно мислити, творчо вирішувати поставлені завдання, проектувати передбачуваний кінцевий результат набувають особливої значущості. Отже, проблема вивчення особливостей розвитку творчих здібностей, зокрема, уяви,є актуальною.
Першочергові завдання у процесі навчання та виховання учнів: 1. Цілеспрямовано виявляти, розвивати творчі здібності кожної дитини. 2. Пробуджувати пізнавальну активність дітей. 3. Спонукати школярів до творчого мислення, до пошуку нових знань і нових способів дій. 4. Сприяти розвитку творчої уяви учнів. Навчити мріяти, фантазувати. 5. Створити комфортні умови навчання ,за яких кожен школяр відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність. 6. Не загасити в дітей бажання вчитися.