Проект "Вежа для спостережень"

Про матеріал
Даний проєкт навчає учнів співпрацювати у групах, чути один одного, відстоювати свою думку. Друга частина проєкту дозволяє повторити геометричний матеріал, геометричні фігури, їх властивості, аксіоми, теореми тощо.
Перегляд файлу

Проект «Вежа для спостережень»

Мета навчити:

  • співпрацювати один з одним, у парах, у групах;
  • приймати спільні рішення;
  • грати різні ролі: лідера, керівника, підлеглого, виконавця;
  • винахідливості, вмінню приймати нестандартні рішення;
  • бачити у повсякденному житті закони математики.

Об’єднання у групи за допомогою ребусів: кожен отримує аркуш із завданням, розв’язує його і шукає своїх однокомандників (5 різних ребусів). 5 команд. Обирають капітана команди.

Попросити зберегти ребуси

Капітани отримують пакети із матеріалами та легендою. Для кожної команди свій пакет.

Матеріали:

  • паперова тарілка;
  • 2 аркуші формату А4;
  • скотч;
  • ножиці;
  • 20 дерев’яних паличок;
  • 3 соломинки для коктейлю;
  • повітряна кулька.

Завдання: (1 блок)

ЛЕГЕНДА

Потік туристів у національному парку «Black river» збільшується, багаття розпалюються частіше, що призводить до пожеж. Мала кількість атмосферних опадів, велика кількість сухої деревини,  традиція спалювати траву навесні та висока туристична активність створюють небезпеку для виникнення пожежі у лісових та нелісових екосистемах.

Перед керівництвом парку стоїть завдання захистити рослини і тварини паркової  зони, покращити систему протипожежної безпеки. Було прийняте рішення збудувати чергову оглядову вежу, яка дозволить здійснювати моніторинг районів, розташованих на схід від парку.

Ви – представники будівельної компанії, яка подає заявку на тендер з проектування та будівництва оглядової вежі. Ваше завдання створити макет споруди. Всі проекти беруть участь у конкурсі. Група, макет якої переможе, отримає контракт на будівництво вежі.

 

Критерії оцінювання:

1) Висота;

2) Стійкість (вежа повинна простояти 1 хвилину).

Час для виконання завдання 20 хвилин.

 

(2 блок)

Кожна команда по черзі називає математичні фігури, твердження, теореми, аксіоми тощо, що були використані під час будівництва. Хто більше назве, той виграє.

Обговорити, чому навчає дана гра.

 

 

 

Ребуси для об’єднання у групи

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Neverova Yulia
До підручника
Геометрія (академічний, профільний рівень) 11 клас (Бевз Г.П., Бевз В.Г., Владімірова Н.Г., Владіміров В.М.)
Додано
29 жовтня 2019
Переглядів
792
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку