Проєкт на тему:
«Вирощування цибулі»
Проєкт (дослідницький)
Тема проєкту: Вирощування цибулі
Мета і завдання:
- ознайомити з умовами, потрібними для життя рослин;
- дослідити роль сонця у проростанні рослин;
- формувати вміння спостерігати,виконувати досліди і робити висновки;
- виховувати любов до праці, до природи.
Очікувані результати:діти отримають знання про те, що рослини – живі, їх поливають, саджають, вирощують. Діти закріплюють уявлення про працю дорослих, вчаться правильно називати і виконувати трудові дії. Проведена робота дозволяє виховувати працелюбність, дбайливе ставлення до рослин. Всі учасники проєкту (діти, вихователі, батьки) отримають позитивні емоції від отриманих результатів.
Обладнання: ґрунт, пластиковий стакан, цибуля, рукавички.
Характеристика проєкту:
за кількістю учасників – колективний;
за віком учасників – учні (діти) віком 8-10 років;
за тривалістю –середньо тривалий;
за ступенем самостійності – частково – пошуковий.
Етапи проєкту:
І етап. Стратегія проєкту
ІІ етап. Планування проєкту
ІІІ етап. Реалізація проєкту
ІV етап. Підсумок проєкту
Хід заняття
І. Організаційний момент
Розділення дітей на команди за допомогою карток із зображенням вікна, шафи і коробки.
ІІ. Актуалізація опорних знань
Кожній команді дають малюнок із зображенням грядки, овочі і фрукти. Діти повинні помістити на малюнок те, що росте на грядці і знайти зайве (фрукт)
Бесіда
— Що росте на городі? (діти називають овочі)
— Скажіть, а цибуля росте на городі?
Вчитель дає дітям тарілку, на якій лежать горіхи, квасоля, цибуля. Діти повинні знайти цибулю.
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
Сьогодні на занятті, ми будемо виконувати дуже цікаве завдання.
А яке саме, давайте дізнаймося .
ІV. Вивчення нового матеріалу.
— Яка зараз пора року?
— Який місяць?
— Тепло чи холодно надворі?
— Весна – чудова пору року!
Природа прокидається. Яскраве сонце стає тепліше з кожним днем, завдяки чому тане сніг. З далеких країв прилітають птахи. День стає більше! Як тільки висихають калюжі, проростає трава. Люди виходять на город, починають садити овочі: редис, часник, моркву, цибулю…
От і ми з вами сьогодні будемо садити цибулю.
V. Практична робота. Проведення досліду
1. Для проведення досліду нам потрібно:
1 група – доглядатиме за рослиною, що знаходиться на підвіконні.
2 група– доглядатиме за рослиною, що стоїть під коробкою з отворами;
3 група– доглядатиме за рослиною, що знаходиться в шафі;
Кожна група шукатиме цікаву і корисну інформацію про цибулю (1-2 речення) і записуватимуть на окремі шаблони
VI. Підсумок заняття
А тепер послухаємо цікаву інформацію про цибулю і оформимо нашу книжку
(виступи дітей)
Оцінювання загального проекту.
- Чи задоволені ви своєю роботою?
Ігрова діяльність
Дидактичні ігри:
«На городі?»,
«Що де росте?»,
«Зваримо смачний борщ»,
Настільні ігри:
«Доміно» ,
«Овочі».
Художньо-творча діяльність дітей
Розфарбовування картинок:
«Овочі»,
«Веселі фрукти»,
Ліплення:
«Осінні дари»
«Овочі»
«Фрукти»
Аплікації:
«Кошик з фруктами»
«На грядці»