Проект «Як народжується казка?» Тип проекту: науково-пізнавальнй

Про матеріал

Анотація

Проект спрямований на розвиток у дітей молодшого шкільного віку мовленнєвої творчості, вміння складати історії та казки; формування у них позитивного мислення, вміння вирішувати різні життєві проблеми засобом казкотерапії ; прививати смак до дослідницької, пошукової діяльності; виховувати у дітей риси творчих особистостей, вміння самореалізовуватися в цьому напрямку.

Мета :

Сприяння розвитку особистості та її повноцінній реалізації в житті та створити оптимальні умови розвитку дітей засобами театралізованої діяльності.

Розвиток у дітей потреби до здобуття нових знань, уміння зосереджуватися на тому, що читають, старанності, терпіння, волі та охайності.

Розвивати пізнавальні й творчі здібності, уяву, фантазію.

Укріплення зв'язку учнів із бібліотекою, вироблення уміння здобувати, критично осмислювати й використовувати різноманітну інформацію.

Завдання:

♦ ознайомити учнів із видами казок, про їх виникнення , їх авторів;

♦ виховувати справжнього читача, якій уміє шукати й знаходити книгу, користуючись довідково – бібліографічним апаратом бібліотеки;

♦ виховувати дитину, яка втілить у життя знання, здобуті за допомогою книги;

♦ створювати належні умов і сприяти інтелектуальному,творчому та естетичному розвитку юних читачів.

Актуальність обраної теми:

  • ü Чому казки люблять як діти, так і дорослі?
  • ü Звідки беруться казки?
  • ü Чому одні казки відомі,а інші - ні ?
  • ü Як казки народжуються на світ?

Етапи роботи

  • ü Подумати самостійно;
  • ü Спитати в інших;
  • ü Прочитати в книгах;
  • ü Звернутись до мережі інтернет;
  • ü Опрацювати отриману інформацію;
  • ü Скласти свою казку;
  • ü Оформити презентацію проекту;
  • ü Презентувати казку.

Методи роботи.

ПОШУК

АНАЛІЗ

ПРЕЗЕНТАЦІЯ

ІНСЦЕНУВАННЯ

Зміст слайдів
Номер слайду 1

«І ось народилася казка…»НАУКОВО-ПІЗНАВАЛЬНИЙ ПРОЕКТ Учасники проекту учні 1-Б класу. Миколаївської загальноосвітньої школи-інтернату №3 Керівники проекту: А. Г. Дашковська (вчитель) В. М. Яценко (бібліотекар)

Номер слайду 2

Тип проекту : науково-пізнавальний. Учасники проекту: учні 1-Б класу. Термін роботи над проектом 2016-2017 н.р.

Номер слайду 3

Анотація. Проект спрямований на розвиток у дітей молодшогошкільного віку мовленнєвої творчості, вміння складати історії та казки; формувати позитивне мислення, вміння вирішувати різні життєві проблеми засобами казкотерапії;прививати цікавість до дослідницької та пошукової діяльності;виховувати у дітей риси творчих особистостей, вміння самореалізовуватися в цьому напрямку. Зацікавити учнів до читання, викликати бажання відвідувати бібліотеку.

Номер слайду 4

МЕТА: Сприяти розвитку особистості та її повноцінній реалізації в житті , створювати оптимальні умови розвитку засобами театралізованої діяльності. Розвивати в учнів потреби до здобуття нових знань, уміння зосереджуватися на тому, що читають, старанності, терпіння. Працювати над розвитком пізнавальних та творчих здібностей, уяви, фантазії. Зміцнити зв*язок учнів із бібліотекою, виробляти уміння здобувати, критично осмислювати й використовувати здобуту інформацію

Номер слайду 5

ЗАВДАННЯ Ознайомити учнів із видами казок, про їх винекнення, авторів;Виховувати справжнього читача, який уміє шукати й знаходити книгу, користуючись довідково-бібліографічним апаратом бібліотеки;Виховувати дитину, яка втілить у життя знання, здобуті за допомогою книги;Створювати належні умови і сприяти інтелектуальному, творчому таестетичному розвитку юних читачів.

Номер слайду 6

АКТУАЛЬНІСТЬОБРАНОЇ ТЕМИЧому казки люблять як діти, так і дорослі?Звідки беруться казки?Чому одні казки відомі, а інші - ні ?Як казки народжуються на світ?

Номер слайду 7

ЯК МИ ПРАЦЮВАЛИНАД ПРОЕКТОМ

Номер слайду 8

«Посвята в юні читачі»

Номер слайду 9

ОБ*ЄКТ ДОСЛІДЖЕННЯКАЗКИ

Номер слайду 10

НАШІ ЗАВДАННЯДізнатись про виникнення казок, їх авторів;Які бувають казки, які казки найбільш улюбленні?Створити власну казку. Презентувати та інсценізувати казку.

Номер слайду 11

ЕТАПИ РОБОТИПодумати самостійно;Спитати в інших;Прочитати в книгах;Звернутись до мережі інтернет; Опрацювати отриману інформацію; Скласти свою казку; Оформити презентацію проекту; Презентувати казку.

Номер слайду 12

МЕТОДИ РОБОТИПОШУКАНАЛІЗПРЕЗЕНТАЦІЯ ІНСЦЕНУВАННЯ

Номер слайду 13

КАЗКА – вигадана історія про те, чого не існує. Казки вчать бути добрішими, закликають насдо боротьби зі злом, підлістю. В казках завжди присутні чари. ВІДОМО

Номер слайду 14

ЗВЕРНУЛИСЬ ДО МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТЛЕГЕНДА

Номер слайду 15

ЗВЕРНУЛИСЬ ДО БІБЛІОТЕКАРЯЯКІ БУВАЮТЬ ТИПИ КАЗОК ?

Номер слайду 16

ДІЗНАЛИСЬКАЗКИ ЗА ТИПАМИ БУВАЮТЬ: АВТОРСЬКІНАРОДНІ

Номер слайду 17

Дізналися під часуроків ЯКІ БУВАЮТЬ КАЗКИ ЗА ЖАНРАМИ?

Номер слайду 18

ДІЗНАЛИСЬКАЗКИ ЗА ЖАНРАМИ БУВАЮТЬ: ПРО ТВАРИНЧАРІВНІПОБУТОВІ

Номер слайду 19

Порівняльна характеристика казок Казка. Народна Авторська Автор. Народ Конкретна особа Форма. Спершу твориться в усній формі Твориться в писемній формі ВариантиІснує декілька вариантів Внесення змін не допускається Час створення казки З ясувати неможливо Відомо Жанри. Буває тІльки одного жанру Не обмежується одним із жанрів, може бути і фантастичною

Номер слайду 20

Наші СПОСТЕРЕЖЕННЯКАЗКАОПОВІДАННЯЗачин. Основна частина (відбувається чарівна подія)3. Кінцівка (добро перемагає зло)1. Вступ2. Основна частина 3. Кінцівка

Номер слайду 21

КАЗКА«Жадібна Хмара»Чому ми створили саме цю казку?

Номер слайду 22

Все почалося з пісеньки…НАТИСНИ!

Номер слайду 23

ДЯКУЄМО АВТОРУ ПІСЕНЬКИ!Використані матеріали: Ми Хмаринку покарали,Ти погана, їй сказали.І вона заплакала,Та кап-кап-кап закапала. Кап-кап-кап дощик пішов,Кап-кап-кап дощик пішов. Мишки всі затрепотіли,Мишки в нірки вмить схотіли. Полетіли пташки вниз,Та пташки сіли на карниз. Кап-кап-кап дощик пішов,Кап-кап-кап дощик пішов. Песик на ім,я Барбос,Намочивши шубку,Ледве лапи заховав В свою собачу будку. Кап-кап-кап дощик пішов,Кап-кап-кап дощик пішов. Ну а ми з тобою, друже,Разом скачем по калюжах. Краплі вгору всі летять,З хмаркою зустрічаються,Шлеп, шлеп, шлеп. Шлеп, шлеп, шлеп. Кап-кап-кап дощик пішов,Кап-кап-кап дощик пішов. А тоді вони назад Та з неба повертаються. Хмарку грізну ми простили,Хмарку з миром відпустили. Хмарка плакати не стала,А тоді і геть пропала. Кап-кап-кап дощик пройшов. Кап-кап-кап дощик пройшов. Ми переклали українською

Номер слайду 24

Казка «Жадібна Хмара»Автор: учні 1-Б класу

Номер слайду 25

Високо – високо на небі, де було завжди тихо та мирно, оселилася Хмара. Вона була злою, грізною та ду-у-у-же жадібною.

Номер слайду 26

- Так, я грізна, зла, і жадібна . В мене є багато краплинок води, які я назбирала. Але ділитися ні з ким я не хочу і не буду . Це все моє. І мені байдуже, що все на землі засихає. І все одно, що тваринкам немає що пити. А хто позариться на мої краплинки, того я покараю блискавкою.

Номер слайду 27

А тим часом на землі, страждали тваринки і рослинки. -Пі-пі-пі, я маленька Мишка. Як же мені жарко, як же мені парко. Так хочеться їсти, але все навкруги засохло. Хмарко, Хмарко, кинь декілька краплинок на землю, прошу тебе дуже. -Мені байдуже,- сказала Хмара, і направила свою блискавку в бік мишки. - Ой-ой-ой,- злякалася мишка і забігла в нірку.r

Номер слайду 28

А Хмара продовжувала рости і ставала ще жадібнішою. Пташки намагалися підлетіти до хмарки, щоб випросити у неї хоч краплинку води, але та відлякувала їх грізним поглядом та гучними звуками грому.r

Номер слайду 29

Песик ,на ім я Барбос, вже давно не бачив дощу. А йому так хотілося поплескатися під теплим дощиком. Він часто підіймав голову до гори і просив у хмарки хоча б декілька краплинок. Але темна хмара навіть не дивилася в його бік .

Номер слайду 30

Зібралися тоді звірі почали радитись, що їм робити? - Давайте разом звернемося до Хмари і покличемо дощик, може вона нас почує,- сказав Барбос.

Номер слайду 31

-Але жадібну грізну хмарку не пройняти пісеньками. Вона надулася ще більше, і стала чорною-чорною.-Я знаю до кого можна звернутися за допомогою, - сказала мишка. До Сонечка.

Номер слайду 32

-А Сонечко весь цей час за хмаркою спостерігало. Воно вирішило допомогти покарати Хмарку за її жадібність . Засяяло Сонечко ще яскравіше, закрило Хмарку своїм гарячим колом, та вкололо її своїм гострим промінцем. Хмарка враз І лопнула . Полилися краплинки рясним дощем на землю. rrrrr

Номер слайду 33

Автор: учні 1-Б класу-Дуже всі зраділи дощику. Веселилися , співали та бігали по калюжках. Рослинки ожили, тваринки напилися водички. Всі зовсім забули про жадібну хмарку. А вона зі злої жадібної чорної хмаринки перетворилася на гарну білу та пухкеньку. Потоваришувала з Сонечком та усіма тваринками.

Номер слайду 34

Казку нам пора кінчати, Що лишається сказати?Мабуть, всім вам зрозуміло,Що читати треба вміло. Бо казки - найкраще діло!В них багато є добра. Тож читайте, дітвора!

Номер слайду 35

Учасники проекту: Учні 1- Б класу. Миколаївської загальноосвітньої школи-інтернату №3

Номер слайду 36

Як ми презентували та інсценізували свою казку

Номер слайду 37

Номер слайду 38

Номер слайду 39

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
pptx
Додано
8 лютого
Переглядів
190
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку