Проект з курсу ″Пізнаємо природу″ «Якщо зникне Сонце, то… !»

Про матеріал
Освітні засади Астрономічний компонент зорієнтований на забезпечення засвоєння учнями наукових фактів, понять і законів астрономії, методів її дослідження, усвідомлення знань про Сонце , як зірку, її основні характеристики. Учні повинні знати і розуміти основні характеристики небесних тіл і Всесвіту як цілого, уміти застосовувати астрономічні закономірності та закони для спостереження, визначення характеристик і відстаней до небесних тіл, оцінювати значення вивчення Всесвіту для природничих наук і практичної діяльності людини
Перегляд файлу

Проект з курсу ″Пізнаємо природу″ «Якщо зникне Сонце, то… !»

Проект передбачає опанування учнями розділу «Дізнаємося про Землю і Всесвіт ».

В процесі роботи над проектом учні отримають знання про Сонце як зірку, його значення для планети  Земля, живого і людства.

Предмет, навчальна тема. Астрономія .

«Якщо зникне Сонце, то… !».

1. Основні характеристики і положення Сонця в нашій Галактиці - Чума́цький Шлях і в Сонячній системі.

2. Значення Сонця для : Землі як планети, природи Землі, людства.

Клас 5

Освітні засади

Астрономічний компонент зорієнтований на забезпечення засвоєння учнями наукових фактів, понять і законів астрономії, методів її дослідження, усвідомлення знань про Сонце , як зірку, її основні характеристики.

Учні повинні знати і розуміти основні характеристики небесних тіл і Всесвіту як цілого, уміти застосовувати астрономічні закономірності та закони для спостереження, визначення характеристик і відстаней до небесних тіл, оцінювати значення вивчення Всесвіту для природничих наук і практичної діяльності людини

Навчальні цілі та очікувані результати навчання учнів

Формування в учнів знань про Сонце , його характеристики і значення для Землі і людства.

Учні зможуть прослідкувати і відтворити місце Сонця в Галактиці

Формування в учнів навичок пошуку інформації в Інтернеті.

Визначать та усвідомлять значення вивчення астрономії для розвитку людства

Навчаться пояснювати значення Сонця для людства, природи, Землі.

Вдосконалять власні навички пошуку інформації, її обробки та збереження

Вдосконалення навичок збирання даних кількома способами, аналізу, впорядкування, осмислення та опрацювання відомостей про галактику Молочний шлях

Навчаться представляти результати власних досліджень у формі презентацій, публікацій, статей

Навчаться публічно захищати результати власних досліджень

Формування навичок пристосування до різних ролей та рівнів відповідальності

Формування навичок правильного раціонального розподілу часу та бажання вчитися все життя

Формування навичок роботи в колективі та використання сильних сторін інших для досягнення спільної мети

Сприяти розвитку вміння мислити оригінально, доносити нові ідеї до інших

Вчити учнів використовувати комп’ютерні технології як засіб для спілкування, пошуку, опрацювання, збереження та обробки інформації.

Змістові запитання.

  1. Де знаходиться Сонце?
  2. Яка маса і розміри Сонця?
  3. Що випромінює Сонце на Землю?
  4. Чому на Землі є зміни пір року?
  5. Що називають парниковим ефектом?
  6. Пояснити значення Сонця для Землі і природи.
  7. Яке значення має Сонце для людства ?
  8. Як досліджують Сонце ?

 

На початковому етапі роботи над проектом учням пропонується ознайомитись з буклетом з теми, який повинен зацікавити учнів і спонукати їх до проектної діяльності з теми. Наступним етапом є виявлення початкових знань учнів з навчальної теми. Перед початком роботи в Інтернет-середовищі потрібно нагадати учням правила безпечної роботи в мережі і правила використання інформації. Провести оцінювання знань за допомогою мережевого опитувальника.

 

Під час виконання робіт основний акцент робиться на формування у учнів вмінь до критичного оцінювання власної і групової діяльності. Для залучення учнів до оцінювання використовуються форми самооцінки. Також в ході виконання проекту формується карта пам’яті, яка є результатом асоціативного куща. Вчитель приймає участь в проектній діяльності в ролі спостерігача, координатора, консультанта

 На підсумковому етапі учні захищають продукти проектної діяльності, для цього потрібно нагадати їм критерії оцінки продуктів проектної діяльності(брошура, вікі-стаття, презентація). Оцінювання проводять власне самі учні, що досягається за допомогою заповнення бланків оцінювання. Також для виявлення рівня засвоєння знань вчитель пропонує учням вихідне тестування. Також учні заповнюють організаційні діаграми з навчальної теми.

 В процесі роботи над проектом учнями широко використовується Інтернет: для пошуку інформації, необхідної для вивчення теми, картинок, програм по створенню звукових файлів, оцінювання власної діяльності, спілкування між собою, вивчення інформації щодо авторських прав на інтелектуальну власність.

Учні знайомляться с прикладом робіт, які виконав вчитель, отримують уявлення про те, як приблизно має виглядати продукт дослідження, розпочинають роботу, використовуючи підказки вчителя.

 Оцінювання учнів проводиться за допомогою заповнення форми з критеріями оцінювання продуктів дослідження. Також учні проходять підсумкове тестування з навчальної теми. Оцінка групи коригується вчителем.

Матеріали та ресурси

1. Комп'ютери.

2. Мережа Інтернет.

Програмне забезпечення               

Програма для роботи з Інтернетом

Програма для роботи із зображеннями

Програма для створення комп’ютерних презентацій

Програма для роботи з текстами

Програма для обробки звуку

Друковані матеріали

1. Коршевнюк, Т.Г. , Ярошенко, Г. О.  ″Пізнаємо природу″ підручник інтегрованого курсу для закладів загальної середньої освітио/ Коршевнюк, Т.Г. , Ярошенко, Г. О. — К. : Видавництво «Генеза», 2022. — 256 с.: іл.

2.    Пришляк М.П. Астрономія: підручник для 11 класу (стандарт, академ.). -К.:Ранок, 2011.- 160 с.:іл.

3.    Климишин І.А., Крячко І.П. Астрономія: Підручник для 11 класу загальноосвітніх навчальних закладів. - К.:Знання України, 2002. - 192 с.

Інтернет ресурси

http://ru.wikipedia.org

Інтернет

 

docx
Додано
11 лютого
Переглядів
243
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку