Назва: “Бюджет моєї родини і його економія “.
Проблема: Вивчення правил складання сімейного бюджету на певний термін (місяць), пошук витрат, на яких можна розумно економити кошти родини.
Вікова категорія : 3 клас
Мета проекту: вивчити правила складання бюджету родини, ознайомитись зі шляхами економних витрат в сім'ї для застосування цих знань і вмінь у повсякденному життi.
Проблема :
Вивчити, що таке доходи і витрати, ознайомитись зі структурою надходжень до сімейного бюджету.
Розпізнавати доходи, які одержує сім'я, класифікувати витрати сім'ї.
Математичний проєкт.
Назва: “Бюджет моєї родини і його економія “.
Проблема: Вивчення правил складання сімейного бюджету на певний термін (місяць), пошук витрат, на яких можна розумно економити кошти родини.
Вікова категорія : 3 клас
Мета проекту: вивчити правила складання бюджету родини, ознайомитись зі шляхами економних витрат в сім’ї для застосування цих знань і вмінь у повсякденному життi. Проблема :
Вивчити, що таке доходи і витрати, ознайомитись зі структурою надходжень до сімейного бюджету.
Розпізнавати доходи, які одержує сім’я, класифікувати витрати сім’ї.
Складати власний бюджет на місяць
Оформити свої дослідження, розв’язуючи задачі на задану тематику працюючи в групах.
Вид проєкту .
За домінантною діяльностю:
інформаційно-дослідницький
За кількістю учасників: груповий
Очікуваний результат:
інформаційні повідомлення, розв’язування задач за тематикою проєкту.
Етапи роботи над проєктом |
Дидактичні завдання етапів |
Заходи щодо реалізації |
Термін виконання |
|
І. Постановка проблеми |
Вибір теми проєкту, визначення мети, завдань проєкту |
Отримання інформації про проєктну діяльність |
Створення творчих груп Економісти, Аналітики, Математики
|
2 – 3 хв |
ІІ. Планування |
Визначення джерел інформації, способів її збору та аналізу. Вибір способу звітування. Розподіл завдань серед членів груп. |
Розподіл часу роботи над проектом |
Опрацювання літератури економічного напрямку, відеоматеріалів. |
20 хв. |
ІІІ. Основна робота за проектом. |
Збір інформації. Вирішення проміжних завдань. |
Опрацювання запропонованог о матеріалу, обговорення в |
Опрацювання літератури |
25 хв. |
|
складання діаграм, таблиць, розв’язання задач на задану тематику. |
групах поставлених питань. |
економічного напрямку, відеоматеріалів.
|
|
ІV.Результати, висновки |
Аналіз і синтез інформації, формулювання висновків. Підготовка звітів. |
Обговорення тематичних питань. |
Підготовка та проведення обговорення правил складання сімейного бюджету
|
25 хв. |
V.Захист проекту |
Захист проекту: усний звіт з демонстрацією матеріалів. |
Презентація проекту, участь в обговоренні. |
Презентація проекту, представлення виконаної роботи , звітів, розв’язання задач |
10 хв. |
VІ.Оцінювання |
Взаємодія всіх учасників, обговорення, самооцінка, взаємооцінюван ня. |
Обговорення результатів проекту. |
Оцінювання проекту (вербальне) |
5 хв. |
Тема навчальног о проєкту
|
Мета проєкту |
Час дослідженн я |
Презентаці я результатів ( Дата ) |
“Бюджет моєї родини і його економія “. |
вивчити правила складання бюджету родини, практично ознайомити сь зі шляхами економії витрат в сім’ї |
2 уроки |
|
Учасники групи |
|
||
1. Власенко Карина 2. Петренко Валентина 3. Iвлiв Микола 4. Лапiн Сергiй 5. Душепа Вадим 6. Цимбал Руслан
|
|||
Завдання учасникам групи. I.Дізнатися: 1. Що таке «сімейний бюджет»? (2 учні) 2. З чого складаються доходи родини? (2 учні) 3. Що таке витрати сім’ї? (2 учні)
II.Оформити: Отриману інформацію розмістити на слайдах в шаблон презентації (схеми, діаграми, коротенький тест, малюнки) В парі • учні разом знаходять інформацію; • один учень виконує презентацію; • другий готує коротеньке повідомлення.
|
Тема навчальн ого проєкту |
Мета проєкту |
Час досліджен ня |
Презента ція результат ів ( Дата ) |
|
“Бюджет моєї родини і його економія “.
|
вивчити правила складання бюджету родини, ознайомитись зі шляхами економії витрат в сім’ї |
2 уроки |
|
|
Учасники групи |
||||
1. Кулiк Марiя 2.Гаврилюк Полiна 3.Омельник Дар’я 4.Недай Елизавета 5.Зюзько Елисей 6.Андрущенко Владислав
|
||||
Завдання учасникам групи. I.Проаналізувати: 4. Сімейні доходи (у відсотках до сукупного доходу сім’ї) (2 учні) 5. Сімейні витрати обов’язкові (у відсотках до витрат сім’ї) (2 учні) 6. З чого складаються доходи родини? (2 учні) II.Оформити: Отриману інформацію розмістити на діаграмах з поясненнями В парі |
||||
• |
учні разом знаходять інформацію; |
|||
• |
один учень створює діаграму; |
|||
• |
другий готує коротеньке повідомлення.
|
|||
III група МАТЕМАТИКИ»
Тема навчальног о проєкту |
Мета проєкту |
Час дослідженн я |
Презентаці я результатів ( Дата ) . |
“Бюджет моєї родини і його економія “. |
вивчити правила складання бюджету родини, ознайомитис ь зі шляхами економії витрат в сім’ї |
3 тижні |
|
Учасники групи |
|||
1. Соловей Свiтлана 2.Сайко Дар’я 3.Шинкарьова Алiна 4.Греков Станiслав 5.Проценко Артем 6.Островерхов Олександр |
|||
Завдання учасникам групи.
I.Розв’зати задачi та підрахувати доходи і витрати родин. 1.Міні – група 1 Задача № 1. ( 2 учнi ) Сім’я з трьох чоловік у вересні витратила 280 кВт електроенергії, а в жовтні на 30% менше, бо встановила двозонний лічильник. Скільки кВт електроенергії родина витратила у жовтні?
.Міні – група 2 Задача № 2.( 2 учнi ) Батько Сергійка заробляє 9900 гривень на місяць. А мати заробляє втричі менше батька. Яку суму сім’я Сергійка може відкладати на відпочинок, якщо щомісячні сімейні витрати становлять 11170 гривень.
3. Міні – група 3. Задача № 3.( 2 учнi ) У будинку 10 дерев’яних вікон. Заміна 1 вікна збереже 2% тепла. За місяць родина платить 3000 гривень за теплопостачання. На скільки скоротиться плата родини в разі заміни всіх вікон?
II.Оформити:Представити розв’язки задач ,дати відповіді на питання.Сформулювати висновки. В парах : • учні разом складають план розв’язання; • письмово оформлюють роботу; • коментують висновки.
|