Проект з математики " Бюджет

Про матеріал

Назва: “Бюджет моєї родини і його економія “.

Проблема: Вивчення правил складання сімейного бюджету на певний термін (місяць), пошук витрат, на яких можна розумно економити кошти родини.

Вікова категорія : 3 клас

Мета проекту: вивчити правила складання бюджету родини, ознайомитись зі шляхами економних витрат в сім'ї для застосування цих знань і вмінь у повсякденному життi.

Проблема :

Вивчити, що таке доходи і витрати, ознайомитись зі структурою надходжень до сімейного бюджету.

Розпізнавати доходи, які одержує сім'я, класифікувати витрати сім'ї.

Перегляд файлу

                             Математичний проєкт.

 

Назва: “Бюджет моєї родини і його економія “.

Проблема: Вивчення правил складання сімейного бюджету на певний термін (місяць), пошук  витрат, на яких можна розумно економити кошти родини.

Вікова категорія : 3 клас  

Мета проекту: вивчити правила складання бюджету родини,  ознайомитись зі шляхами економних витрат в сім’ї для застосування цих знань і вмінь  у повсякденному життi. Проблема :  

Вивчити, що таке доходи і витрати, ознайомитись зі структурою надходжень до сімейного бюджету.

Розпізнавати доходи, які одержує сім’я, класифікувати витрати сім’ї.

 Складати власний бюджет на місяць

Оформити свої дослідження, розв’язуючи задачі на задану тематику працюючи в групах.

Вид проєкту .

За домінантною діяльностю: 

інформаційно-дослідницький

За кількістю учасників:  груповий

Очікуваний результат: 

інформаційні повідомлення, розв’язування задач за тематикою проєкту.  

Етапи роботи над проєктом

Дидактичні завдання етапів

Заходи щодо реалізації

Термін виконання  

І. Постановка проблеми

Вибір теми проєкту, визначення мети, завдань проєкту

Отримання інформації про проєктну діяльність

Створення творчих груп Економісти,

Аналітики,

Математики

 

2 – 3 хв  

ІІ. Планування

Визначення джерел інформації, способів її збору та аналізу. Вибір способу звітування. Розподіл завдань серед членів груп.

Розподіл часу  роботи над проектом

Опрацювання літератури економічного напрямку, відеоматеріалів.

20 хв.

ІІІ. Основна робота за проектом.

Збір інформації. Вирішення проміжних завдань.  

Опрацювання запропонованог о матеріалу, обговорення в

 

Опрацювання літератури

25 хв.

 

складання діаграм, таблиць, розв’язання задач на задану тематику.

групах поставлених  питань.

економічного напрямку, відеоматеріалів.

 

 

ІV.Результати, висновки

Аналіз і синтез інформації, формулювання висновків.

Підготовка звітів.

Обговорення тематичних питань.

Підготовка та проведення обговорення правил складання сімейного

бюджету

 

25 хв.

V.Захист проекту

Захист проекту: усний звіт з демонстрацією матеріалів.

Презентація проекту, участь в обговоренні.

Презентація проекту, представлення  виконаної роботи , звітів, розв’язання задач

10 хв.

VІ.Оцінювання

Взаємодія всіх учасників, обговорення, самооцінка, взаємооцінюван ня.

Обговорення результатів проекту.

Оцінювання проекту (вербальне)

5 хв.

 

 

I   група «ЕКОНОМІСТИ»

Тема  навчальног

о проєкту  

 

Мета проєкту

Час дослідженн

я

Презентаці

я

результатів

( Дата )  

Бюджет

моєї родини і його економія “.

вивчити правила складання бюджету родини, практично

ознайомити

сь зі

шляхами економії витрат в сім’ї

2 уроки  

 

                                                            Учасники групи

 

1.   Власенко Карина 

2.   Петренко Валентина 

3.   Iвлiв Микола 

4.   Лапiн Сергiй 

5.   Душепа Вадим 

6.   Цимбал Руслан 

 

                                                           Завдання учасникам групи.                                I.Дізнатися:

1.      Що таке «сімейний бюджет»? (2 учні)

2.      З чого складаються доходи родини? (2 учні)

3.      Що таке витрати сім’ї? (2 учні)

 

   II.Оформити:

Отриману інформацію розмістити на слайдах в шаблон презентації (схеми, діаграми, коротенький тест, малюнки)

В парі

      учні разом знаходять інформацію;

      один учень виконує презентацію; другий готує коротеньке повідомлення.

 

 

 

II  група «АНАЛІТИКИ»

 

Тема навчальн ого проєкту

Мета проєкту

Час досліджен ня

Презента

ція

результат

ів ( Дата )  

Бюджет

моєї родини і його економія “.

 

вивчити правила складання бюджету родини,  ознайомитись зі шляхами економії витрат в сім’ї

2 уроки

 

                                 Учасники групи

 

1. Кулiк Марiя

               2.Гаврилюк Полiна 

               3.Омельник Дар’я

               4.Недай Елизавета 

                5.Зюзько Елисей

              6.Андрущенко Владислав 

 

                                            Завдання учасникам групи.      

I.Проаналізувати:

4.                  Сімейні доходи (у відсотках до сукупного доходу сім’ї) (2 учні)

5.                  Сімейні витрати  обов’язкові (у відсотках до витрат сім’ї) (2 учні)

6.                  З чого складаються доходи родини? (2 учні) II.Оформити:

Отриману інформацію розмістити на   діаграмах з поясненнями В парі

учні разом знаходять інформацію;

один учень створює діаграму;

другий готує коротеньке повідомлення.

 

 

 

                                    III група МАТЕМАТИКИ»

 

Тема навчальног о проєкту

Мета проєкту

Час дослідженн

я

Презентаці

я результатів

( Дата ) .

Бюджет

моєї родини і його економія “.

вивчити правила складання бюджету родини,  ознайомитис ь зі шляхами економії витрат в сім’ї

3  тижні  

 

                                    Учасники групи

1. Соловей Свiтлана 

              2.Сайко Дар’я

              3.Шинкарьова Алiна 

              4.Греков Станiслав 

              5.Проценко Артем 

              6.Островерхов Олександр

                                                  Завдання учасникам групи.    

 

  I.Розв’зати задачi та  підрахувати доходи і витрати родин.

1.Міні – група 1 Задача № 1. ( 2 учнi )  

Сім’я з трьох чоловік у вересні витратила 280 кВт електроенергії, а в жовтні на 30% менше, бо встановила двозонний лічильник. Скільки кВт електроенергії родина витратила у жовтні?

 

.Міні – група 2 Задача № 2.( 2 учнi )  

Батько Сергійка заробляє 9900 гривень на місяць. А мати заробляє втричі менше батька. Яку суму сім’я Сергійка може відкладати на відпочинок, якщо щомісячні сімейні витрати становлять 11170 гривень.

 

3. Міні – група 3. Задача № 3.( 2 учнi ) 

У будинку 10 дерев’яних вікон. Заміна 1 вікна збереже 2% тепла. За місяць родина платить 3000 гривень за теплопостачання. На скільки скоротиться плата родини в разі заміни всіх вікон?

 

II.Оформити:Представити розв’язки задач ,дати відповіді на питання.Сформулювати висновки. В парах : 

      учні разом складають план розв’язання; письмово оформлюють роботу;

      коментують висновки.

 

 

 

pdf
Пов’язані теми
Математика, Матеріали до уроків
НУШ
Додано
17 листопада 2023
Переглядів
200
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку