Проект «Здоров’я – це багатство людини».

Про матеріал
Здоров’я – це запорука чудового настрою, самопочуття, високої працездатності. Це - найдорожчий скарб, яким нагороджує людину природа від народження і на довгі роки життя. Воно є умовою для прогресивного розвитку суспільства в усіх його напрямках. Тому найголовнішим завданням сучасного життя, яке постійно зазнає впливу негативних факторів, є впровадження у свідомість людей ідеї здорового способу життя та її реалізації. Саме тому назва нашого проекту «Здоров’я – це багатство людини».
Перегляд файлу

Проект

Здоров’я – це багатство людини

Для роботи з ліцеїстами 9 класу

 

Найдорожче в людині – це життя. Воно дається один раз, і прожити його потрібно так, щоб не було нестерпно боляче за безціль­но прожиті роки, щоб не палила ганьба, за підленьке і дріб'язкове минуле...

      М. Островський

Цільове призначення: вироблення власної стратегії роботи з ліцеїстами навчальної групи.

Керівник проекту: класний керівник

Учасники проекту: ліцеїсти, класний керівник, педагогічні працівники.

Тип проекту: практично орієнтований, колективний, середньотривалий.

Термін реалізації проекту: один навчальний рік.

База реалізації проекту: Комунальний заклад Київської обласної ради «Київський  обласний ліцей-інтернат фізичної культури і спорту».

Актуальність проекту

Здоров’я – це запорука чудового настрою, самопочуття, високої працездатності. Це - найдорожчий скарб, яким нагороджує людину природа від народження і на довгі роки життя. Воно є умовою для прогресивного розвитку суспільства в усіх його напрямках. Тому найголовнішим завданням сучасного життя, яке постійно зазнає впливу негативних факторів, є впровадження у свідомість людей ідеї здорового способу життя та її реалізації. Саме тому назва нашого проекту «Здоров’я – це багатство людини».

Випускник ліцею повинен бути перш за все здоровою людиною, особистістю, яка соціально адаптована, професійно орієнтована, здатна до саморозвитку та самореалізації, активної ролі в суспільстві як громадянина, творця кращої долі для себе та своєї держави.

Мета: пропаганда здорового способу життя серед ліцеїстів.

Завдання:

1. Сформувати навички здорового способу життя.

2. Підвищити рівень соціальної активності ліцеїстів.

3. Розвивати уміння ліцеїстів самостійно вести пошуково-дослідницьку роботу.

4. Залучення ліцеїстів до розробки інформаційних матеріалів, спрямованих на формування здорового способу життя.

5. Створення позитивного іміджу колективу групи серед навчальних груп ліцею-інтернату.

Провідна ідея проекту: виховати всебічно розвинену особистість в обличчі кожного вихованця Київського обласного ліцею-інтернату фізичної культури і спорту.

Шляхи реалізації:

Етапи реалізації

Зміст роботи

Виконавці

Термін виконання

І. Підготовчо-організаційний

1. Опрацювання науково-педагогічної та психологічної літератури з даної теми.

2. Вироблення єдиних підходів у спортивній, навчальній, виховній діяльності.

3. Вивчення теми й цілей проекту.

класний керівник, вчителі з видів спорту, вчителі предметник, батьки

вересень

ІІ. Діагностико-концептуальний

1. Організація взаємодії з ліцеїстами навчальної групи та їх батьками.

2. Випуск тематичної газети «Не піддаватися шкідливій звичці!».

3.Анкета для батьків «Виявлення наявності шкідливих звичок у батьків і ліцеїстів та ставлення до цих звичок».

4. Усний журнал: «Зроби свій вибір на користь здоров’я».

5. Залучення ліцеїстів та організація роботи учнівського самоврядування.

6. Проведення соціометрії.

класний керівник, практичний психолог,

батьки,

ліцеїсти

жовтень -

листопад

ІІІ. Основний етап

Збір інформації, вирішення проміжних завдань:

1. Година спілкування «Українські народні традиції, обряди та здоров’я людини».

2. Тренінгове заняття «Харчування – наскільки це важливо? Основні закони раціонального харчування».

3. Свято чаю.

4. Перегляд відеофільму «Вода – основа життя».

5. Екологічний брейн-ринг «Світ неповторний та чудесний».

6. Вивчення уподобань, талантів ліцеїстів.

7. Залучення ліцеїстів до ліцейського життя: гуртків, загальноліцейських заходів.

8. Анкетування для ліцеїстів «Я і довкілля».

9. Бесіда «Імідж у нашому житті».

10. Тренінгове заняття для батьків «Здоровий спосіб життя сім’ї як запорука успішного формування здорового молодого покоління».             

класний керівник, батьки,

ліцеїсти

грудень – квітень

 

 

V. Підсумковий  

1. Прес - конференція «Здоров’я – багатство людини».

2. Формування висновків.

3. Випуск стінгазети «Здоров’я – багатство людини»

класний керівник,

ліцеїсти

ІІІ тиждень

квітня

 

 

Очікувані результати:

1. Формування у ліцеїстів навичок здорового способу життя.

2. Розкриття кожного ліцеїста, як творчої особистості, формування негативного ставлення до шкідливих звичок.

3. Розвиток всебічно розвиненої особистості.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
21 квітня 2021
Переглядів
208
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку