Проект
Здоров’я – це багатство людини
Для роботи з ліцеїстами 9 класу
Найдорожче в людині – це життя. Воно дається один раз, і прожити його потрібно так, щоб не було нестерпно боляче за безцільно прожиті роки, щоб не палила ганьба, за підленьке і дріб'язкове минуле...
М. Островський
Цільове призначення: вироблення власної стратегії роботи з ліцеїстами навчальної групи.
Керівник проекту: класний керівник
Учасники проекту: ліцеїсти, класний керівник, педагогічні працівники.
Тип проекту: практично орієнтований, колективний, середньотривалий.
Термін реалізації проекту: один навчальний рік.
База реалізації проекту: Комунальний заклад Київської обласної ради «Київський обласний ліцей-інтернат фізичної культури і спорту».
Актуальність проекту
Здоров’я – це запорука чудового настрою, самопочуття, високої працездатності. Це - найдорожчий скарб, яким нагороджує людину природа від народження і на довгі роки життя. Воно є умовою для прогресивного розвитку суспільства в усіх його напрямках. Тому найголовнішим завданням сучасного життя, яке постійно зазнає впливу негативних факторів, є впровадження у свідомість людей ідеї здорового способу життя та її реалізації. Саме тому назва нашого проекту «Здоров’я – це багатство людини».
Випускник ліцею повинен бути перш за все здоровою людиною, особистістю, яка соціально адаптована, професійно орієнтована, здатна до саморозвитку та самореалізації, активної ролі в суспільстві як громадянина, творця кращої долі для себе та своєї держави.
Мета: пропаганда здорового способу життя серед ліцеїстів.
Завдання:
1. Сформувати навички здорового способу життя.
2. Підвищити рівень соціальної активності ліцеїстів.
3. Розвивати уміння ліцеїстів самостійно вести пошуково-дослідницьку роботу.
4. Залучення ліцеїстів до розробки інформаційних матеріалів, спрямованих на формування здорового способу життя.
5. Створення позитивного іміджу колективу групи серед навчальних груп ліцею-інтернату.
Провідна ідея проекту: виховати всебічно розвинену особистість в обличчі кожного вихованця Київського обласного ліцею-інтернату фізичної культури і спорту.
Шляхи реалізації:
Етапи реалізації |
Зміст роботи |
Виконавці |
Термін виконання |
І. Підготовчо-організаційний |
1. Опрацювання науково-педагогічної та психологічної літератури з даної теми. 2. Вироблення єдиних підходів у спортивній, навчальній, виховній діяльності. 3. Вивчення теми й цілей проекту. |
класний керівник, вчителі з видів спорту, вчителі предметник, батьки |
вересень |
ІІ. Діагностико-концептуальний |
1. Організація взаємодії з ліцеїстами навчальної групи та їх батьками. 2. Випуск тематичної газети «Не піддаватися шкідливій звичці!». 3.Анкета для батьків «Виявлення наявності шкідливих звичок у батьків і ліцеїстів та ставлення до цих звичок». 4. Усний журнал: «Зроби свій вибір на користь здоров’я». 5. Залучення ліцеїстів та організація роботи учнівського самоврядування. 6. Проведення соціометрії. |
класний керівник, практичний психолог, батьки, ліцеїсти |
жовтень - листопад |
ІІІ. Основний етап |
Збір інформації, вирішення проміжних завдань: 1. Година спілкування «Українські народні традиції, обряди та здоров’я людини». 2. Тренінгове заняття «Харчування – наскільки це важливо? Основні закони раціонального харчування». 3. Свято чаю. 4. Перегляд відеофільму «Вода – основа життя». 5. Екологічний брейн-ринг «Світ неповторний та чудесний». 6. Вивчення уподобань, талантів ліцеїстів. 7. Залучення ліцеїстів до ліцейського життя: гуртків, загальноліцейських заходів. 8. Анкетування для ліцеїстів «Я і довкілля». 9. Бесіда «Імідж у нашому житті». 10. Тренінгове заняття для батьків «Здоровий спосіб життя сім’ї як запорука успішного формування здорового молодого покоління». |
класний керівник, батьки, ліцеїсти |
грудень – квітень
|
V. Підсумковий |
1. Прес - конференція «Здоров’я – багатство людини». 2. Формування висновків. 3. Випуск стінгазети «Здоров’я – багатство людини» |
класний керівник, ліцеїсти |
ІІІ тиждень квітня
|
Очікувані результати:
1. Формування у ліцеїстів навичок здорового способу життя.
2. Розкриття кожного ліцеїста, як творчої особистості, формування негативного ставлення до шкідливих звичок.
3. Розвиток всебічно розвиненої особистості.