Проєктна діяльність на уроках в початкових класах

Про матеріал
Проектна діяльність дозволяє розвинути ефективні засоби самостійної навчальної діяльності, поєднати теоретичні та практичні складові діяльності учнів, дозволяє особистості дитини розкрити, розвинути й реалізувати творчий потенціал. Пріоритетними стають форми самостійної роботи учнів, що засновані не тільки на застосуванні отриманих знань і умінь, а й на отриманні на їх основі нових. Метод проектів завжди передбачає вирішення якоїсь проблеми з використанням різноманітних методів та обов’язкового інтегрування знань, умінь з різних галузей науки, техніки, технології, творчих галузей.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Проєктна діяльність на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ»Любченко Оксана Миколаївна вчитель Слободороманівського ліцею2021р.

Номер слайду 2

Сутність проєктної діяльностіУ сучасній школі метод проектів розглядають як систему навчання, за допомогою якої учні набувають знань і вмінь у процесі планування та виконання практичних завдань-проектів, що поступово ускладнюються. Метод проектів належить до педагогічних технологій XXI століття, які передбачають уміння адаптуватися у швидкоплинному світі.

Номер слайду 3

Проект – це 6 «П»

Номер слайду 4

Навчальні проекти мають на меті:✵ підвищити/розвинути таланти та здібності учнів;✵ зміцнити шкільні/сімейні стосунки між людьми;✵ учитися розуміти, що жити краще разом;✵ сформувати зв’язок між школою й майбутнім дорослим життям учнів;✵ допомогти учням реалізувати себе, відкритися для світу;✵ ураховувати індивідуальність, неповторність, унікальність кожного.

Номер слайду 5

Види проєктів. Навчальний. Практико-орієнтований. ДослідницькийІнформаційний. ТворчийІгрові (рольові)Соціальне прєктування. Соціально-педагогічне проєктування

Номер слайду 6

Види проєктів

Номер слайду 7

Види проєктів

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Інтелектуальні вміння методу проєктів

Номер слайду 10

Вимоги до навчального проєкту1. Наявність соціально значущого завдання (проблеми) - дослідницького, інформаційного, практичного - потребує вирішення за допомогою пошуку і застосування знання.2. Виконання проекту починається з планування дій по вирішенню проблеми, іншими словами - з проектування самого проекту, зокрема - з визначення виду продукту і форми презентації. Найбільш важливою частиною плану є покрокова (операційна) розробка проекту, у якій зазначено перелік конкретних дій із зазначенням результатів, термінів і відповідальних.3. Кожний проект обов’язково вимагає дослідницької роботи учнів. Головна ознака проектної діяльності - пошук інформації, яка потім буде оброблена, осмислена і представлена учасникам проектної групи.4. Результатом роботи над проектом має стати продукт.5. Підготовлений продукт повинен бути представлений досить переконливо, як найбільш прийнятний засіб вирішення проблеми. Далі на завершальному етапі проект вимагає презентації свого продукту.

Номер слайду 11

Дидактичні принципи методу Проєктів. Принцип дитиноцентризму. Принцип коопераціїПринцип опори на суб'єктивний досвід учнів. Принцип обліку індивідуальності учнів. Принцип вільного вибору. Принцип зв'язку дослідження з реальним життям Принцип важкої мети. Етапи проектної діяльностіМотиваційний. Планувально-підготовчийІнформаційно-операційний. Рефлексивно-оцінний

Номер слайду 12

Питання організації проектної діяльності

Номер слайду 13

Номер слайду 14

pptx
Додано
1 квітня 2021
Переглядів
4436
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку