Проєктна презентація на тему "Дитяча народна пісня" (учнівська презентація)

Про матеріал
Проєкт розраховано для учнів 5– х класів, з метою виявлення і закріплення знаннь з теми: «Дитяча народна пісня». Учні поглиблюють і удосконалюють : взаємозв`язокдитячого пісенного фольклору з сучасниси дитячими піснями; значення дитячих пісень для виховання творчої особистості; Визначають : Класифікацію дитячих пісень за жанрами; основні характеристики засобів музичної виразності; Вчаться: Розпізнавативідтворювати дитячі пісні зелементами танцювальних рухів; доводять значення цих пісень для дитини. Формувати: навички самостійно працювати за додатковим матеріалом, порівнювати інформацію з різних джерел, проводити аналіз, робити висновки, та презентувати його на уроках музичного мистецтва ; Виховувати: почуття патріотизму та любові до дитячої музики. Результати роботи представляють у вигляді груповоих плейкастів, творчих концертних звітів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ДИТЯЧА НАРОДНА ПІСНЯ

Номер слайду 2

Стислий опис та мета проекту. Проект розраховано для учнів 5– х класів, з метою виявлення і закріплення знаннь з теми: «Дитяча народна пісня». Учні поглиблюють і удосконалюють : взаємозв`язокдитячого пісенного фольклору з сучасниси дитячими піснями; значення дитячих пісень для виховання творчої особистості;Визначають : Класифікацію дитячих пісень за жанрами;основні характеристики засобів музичної виразності; Вчаться: Розпізнавативідтворювати дитячі пісні зелементами танцювальних рухів; доводять значення цих пісень для дитини. Формувати: навички самостійно працювати за додатковим матеріалом, порівнювати інформацію з різних джерел, проводити аналіз, робити висновки, та презентувати його на уроках музичного мистецтва ; Виховувати: почуття патріотизму та любові до дитячої музики. Результати роботи представляють у вигляді груповоих плейкастів, творчих концертних звітів.

Номер слайду 3

АКТУАЛЬНІСТЬ ПРОЕКТУДитячий фольклор – багатожанрова система, що складається із прозових, речитативних, пісенних та ігрових творів. До дитячого фольклору зараховують як творчість самих дітей, так і твори, що виконуються для дітей дорослими. Пізнати його особливий світ можна, осягнувши єдність, взаємозв'язок образів, мотивів, сюжетів, тобто всіх частин цієї цілісної системи. Сьогодні ми відкриємо світ дитячої пісні.

Номер слайду 4

ПРОБЛЕМНЕ ПИТАННЯМУЗИКА – НАЙКРАЩА ВТІХА ДЛЯ ДИТИНИ

Номер слайду 5

Тематичні питання. Що означає музика для дитини?Чи може музика впливати на розвиток творчої особистості дитини?Ключові питання. Поміркуй, де можна почути дитячу пісню?На які жанри поділяється дитяча пісня?Чи взаємопов’ язан український дитячий фольклор з сучасними дитячими піснями?

Номер слайду 6

Вхідне опитування для обговорення всім класом{00 A15 C55-8517-42 AA-B614-E9 B94910 E393}Що я знаю про дитячу пісню. Що я хочу дізнатися з цього проекту. Як я про це можу дізнатися. Про що я дізнався. Яке місце займають дитячі пісні в житті дитини?Як музика може впливати на емоційний стан дитини?Подивитись в інтернеті; поспілкуватися з вчителями; батьками;запитити в інших учнів. Де можна почути дитячі пісні?На які жанри поділяються дитячі пісні,їх особливості?

Номер слайду 7

Очікувальні результати. Забезпечення розуміння у школярів значення дитячої пісні в вихованні дитини та її призначення в сучасному житті. Сподівання проекту. Сформулювати цілісні уявлення про значення дитячої пісні для розвитку творчої особистості дитини. Учасники проектної діяльності оволодіють вмінням успішної взаємодії з вчителями, батьками, представниками творчих професій;Діти отримують можливість на практиці відчути неповторність, душевність дитячоїмузики. Залучання до колективної діяльності(роботі в парі);

pptx
Додано
21 жовтня 2022
Переглядів
355
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку