Проєктно-дослідницька діяльність

Про матеріал
Важливо створити умови для формування і розвитку дослідницьких вмінь здобувачів освіти. А цьому сприяє проєктно-дослідницька діяльність.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Дослідницька діяльність на уроках у початковій школі Підготувала: вчитель початкових класів Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 15 Запорізької міської ради Запорізької області Курачанська Валентина Леонтіївна.

Номер слайду 2

Дослідницька діяльність. Для формування ключових компетентностей необхідно вибрати таку технологію навчання , при якій учні більшу частину часу працюють самостійно . Вчаться планувати. Організовувати, контролювати та оцінювати свою навчальну діяльність. Уроки - дослідження – це така навчальна форма, в якій домінує дослідницький метод вивчення матеріалу. Важливо створити умови для формування і розвитку дослідницьких вмінь здобувачів освіти. А цьому сприяє проєктно-дослідницька діяльність.

Номер слайду 3

Із досвіду роботи. Хочу поділитися як у ми працюємо на уроках з предмету «Я досліджую світ»

Номер слайду 4

Досліджуємо пори року. Етапи 1. Організаційно-підготовчий.(визначаємо мету і завдання) 2. Конструкторський.(досліджуємо проблему, добір матеріалів)3. Технологічний. (виготовлення лепбуку)4. Заключний. ( проведення презентації, захист проєкту)

Номер слайду 5

Завдання для 6 груп 1. Зміни в живій і неживій природі . Прикмети зими. 2. Життя птахів. 3. Життя тварин. 4. Зміни в життя людей. 5. Які назви у місяців? Чому вони мають такі назви? 6. Приказки, прикмети, прислів’я, загадки. ( Це природа, біологія, зоологія, географія, мова та література)

Номер слайду 6

Презентація лепбука. ОСІНЬ. ЗИМА. Наповнення кишеньок.

Номер слайду 7

Що приносить здобувачам освіти робота над проєктами: 1. Незвичайність. 2. Достатньо велика активність учнів. 3. Створення позитивного емоційного настрою в учнів. 4. Формування інтересу до предмета. 5. Отримання навичок спільної діяльності.

Номер слайду 8

15.10.2024 СьогодніФізкультхвилинка.

Номер слайду 9

Досліджуємо вишиванку1 група. Вишиванка – святиня чи звичайний одяг. Чому її передають з роду в рід, зберігають як реліквію. 2 група. Що символізує вишивка на одязі, рушнику? Які символи вишивали і їх значення.3 група. Чи однакові символи у різних куточках України? Особливості бойківської , гуцульської, полтавської вишивки.1. Об’єкт дослідження: вишиванка.2. Мета: дослідити чи однакові візерунки на вишиванці в різних частинах України . З’ясувати, чому вишиванку та рушник передають у спадок?3. Завдання: показати природу української вишивки, особливості полтавської, бойківської , гуцульської вишивки. Що символізує вишивка на одязі. Чому вишита сорочка та рушник це оберіг?4. Презентація проєкту. Оцінка своєї роботи та роботи інших учасників.5. Навчальні предмети : Я досліджую світ, читання, мистецтво, географія, історія.

Номер слайду 10

Досліджуємо вишиванку. Презентація робіт

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Урок-екскурсія на о. Хортиця. Вчимося спостерігати, досліджувати природу.

Номер слайду 13

План проведення екскурсїїВидатний український педагог В. О. Сухомлинський говорив: « Ведіть дітей у ліс, до річки , на луки. Дуже важливо , щоб мислення учнів грунтувалося на дослідженні, пошуках, аналізу, зіставленню і порівнянню фактів ». 1. Ознайомлення з об’єктами неживої та живої природи. 2. Спостереження за весняними змінами в неживій та живій природі.3. Досліджуємо зв’язок між змінами в живій та неживій природі. Як це впливає на об’єкти живої природи?4. Екскурсія на о. Хортиця5. Оформлення результатів ( малюнки).6. Заключний етап. Презентація робіт.

Номер слайду 14

Презентація робіт

Номер слайду 15

Уроки в природі:1. Формують уявлення про зміни в живій та неживій природі.2. Розвивають вміння проводити спостереження за живою і неживою природою ( це перший крок до пізнання природи).3. Вчать розвивати здатність встановлювати найпростіші зв’язки і залежності в живій і неживій природі. 4. Виховують любов, дбайливе ставлення до природи.5. Розвивають увагу, мислення, творчість (малюнки за своїми спостереженнями, фото)( Взаємозв’язок предметів ЯДС , біологія , зоологія, географія, фізика, мистецтво та дизайн і технології)

Номер слайду 16

Проєктно-дослідницька діяльність-вчить ставити та вирішувати проблеми-розкриває особисті якості-підвищує самооцінку, мотивацію, інтерес до навчання-допомагає почувати себе впевнено у нестандартних ситуаціях-розвиває творчі здібності , критичне мислення, уміння узагальнювати, аналізувати, робити висновки.

Номер слайду 17

Дякую за увагу!

pptx
Додано
15 жовтня
Переглядів
63
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку