Конспект уроку англійської мови для 5 класу: "He is a chef"
Тема: Професії (He is a chef)
Мета уроку:
-
Розширити лексичний запас учнів назвами професій.
-
Закріпити вживання дієслова "to be" у теперішньому часі.
-
Формувати навички усного мовлення та діалогічного спілкування.
-
Розвивати інтерес до вивчення англійської мови.
Обладнання:
-
Підручник
-
Робочий зошит
-
Картки з назвами професій та зображеннями
-
Маркери
-
Інтерактивна дошка (за наявності)
-
Аудіозаписи
Хід уроку:
I. Організаційний момент
-
Привітання, створення позитивної атмосфери.
-
Коротка розминка: "Good morning/afternoon, everyone! How are you today?"
II. Актуалізація опорних знань
-
Повторення: Згадати вивчені раніше професії (teacher, student, doctor). Використати міміку та жести для ілюстрації.
-
Гра "Хто я?": Один учень загадує професію, а інші відгадують, задаючи питання (Are you a doctor? Are you a teacher?).
III. Вивчення нового матеріалу
-
Представлення нової лексики:
-
Показати картки з назвами професій (chef, pilot, nurse, firefighter тощо) та відповідними зображеннями.
-
Пояснити значення кожної професії.
-
Записати на дошці кілька прикладів речень: "He is a chef. She is a nurse."
-
Аудіювання:
-
Прослуховування пісні або діалогу, де згадуються різні професії.
-
Виконання завдань на розуміння змісту (наприклад, знайти в тексті назви 5 професій).
-
Вправи на закріплення:
-
"З'єднай пари": Учні з'єднують картки з професіями та відповідними зображеннями.
-
"Хто що робить?": Вчитель називає професію, а учні хором або по черзі описують, що робить ця людина.
-
"Опиши свою мрію": Учні складають короткі розповіді про свою мрію професії (I want to be a... because...).
IV. Закріплення матеріалу
-
Робота в парах:
-
"Інтерв'ю": Учні по черзі беруть інтерв'ю один в одного, запитуючи про їхню мрію професії.
-
"Знайди відмінності": Кожна пара отримує два зображення людей різних професій. Завдання: знайти відмінності в їхньому одязі, інструментах та розповісти про це.
-
Творче завдання:
-
"День професій": Учні створюють колаж або малюнок, який зображує різні професії.
-
Гра "Аукціон талантів": Учні "продають" свої таланти та називають професію, яка відповідає цим талантам.
V. Підсумок уроку
-
Рефлексія: Що нового дізналися? Що було найцікавішим? Які труднощі виникли?
-
Домашнє завдання: Вивчити нові слова, скласти розповідь про свою улюблену професію.