Професії (He is a chef)

Про матеріал
Мета уроку: • Розширити лексичний запас учнів назвами професій. • Закріпити вживання дієслова "to be" у теперішньому часі. • Формувати навички усного мовлення та діалогічного спілкування. • Розвивати інтерес до вивчення англійської мови. Обладнання: • Підручник • Робочий зошит • Картки з назвами професій та зображеннями • Маркери • Інтерактивна дошка (за наявності) • Аудіозаписи
Перегляд файлу

Конспект уроку англійської мови для 5 класу: "He is a chef"

Тема: Професії (He is a chef)

Мета уроку:

  • Розширити лексичний запас учнів назвами професій.
  • Закріпити вживання дієслова "to be" у теперішньому часі.
  • Формувати навички усного мовлення та діалогічного спілкування.
  • Розвивати інтерес до вивчення англійської мови.

Обладнання:

  • Підручник
  • Робочий зошит
  • Картки з назвами професій та зображеннями
  • Маркери
  • Інтерактивна дошка (за наявності)
  • Аудіозаписи

Хід уроку:

I. Організаційний момент

  • Привітання, створення позитивної атмосфери.
  • Коротка розминка: "Good morning/afternoon, everyone! How are you today?"

II. Актуалізація опорних знань

  • Повторення: Згадати вивчені раніше професії (teacher, student, doctor). Використати міміку та жести для ілюстрації.
  • Гра "Хто я?": Один учень загадує професію, а інші відгадують, задаючи питання (Are you a doctor? Are you a teacher?).

III. Вивчення нового матеріалу

  • Представлення нової лексики:
    • Показати картки з назвами професій (chef, pilot, nurse, firefighter тощо) та відповідними зображеннями.
    • Пояснити значення кожної професії.
    • Записати на дошці кілька прикладів речень: "He is a chef. She is a nurse."
  • Аудіювання:
    • Прослуховування пісні або діалогу, де згадуються різні професії.
    • Виконання завдань на розуміння змісту (наприклад, знайти в тексті назви 5 професій).
  • Вправи на закріплення:
    • "З'єднай пари": Учні з'єднують картки з професіями та відповідними зображеннями.
    • "Хто що робить?": Вчитель називає професію, а учні хором або по черзі описують, що робить ця людина.
    • "Опиши свою мрію": Учні складають короткі розповіді про свою мрію професії (I want to be a... because...).

IV. Закріплення матеріалу

  • Робота в парах:
    • "Інтерв'ю": Учні по черзі беруть інтерв'ю один в одного, запитуючи про їхню мрію професії.
    • "Знайди відмінності": Кожна пара отримує два зображення людей різних професій. Завдання: знайти відмінності в їхньому одязі, інструментах та розповісти про це.
  • Творче завдання:
    • "День професій": Учні створюють колаж або малюнок, який зображує різні професії.
  • Гра "Аукціон талантів": Учні "продають" свої таланти та називають професію, яка відповідає цим талантам.

V. Підсумок уроку

  • Рефлексія: Що нового дізналися? Що було найцікавішим? Які труднощі виникли?
  • Домашнє завдання: Вивчити нові слова, скласти розповідь про свою улюблену професію.