Професійне самовдосконалення викладача суспільних дисциплін

Про матеріал
Під професійним самовдосконаленням викладача слід розуміти самооцінку власної особистості та рівень власної компетентності. Педагог, який самовдосконалюється у створенні власних проектів, підготовці публікацій, творчих робіт, участі у конкурсах, вебінарах тощо, формує авторитет серед здобувачів освіти, батьків, колег. Творчо працюючий педагог сам створює свій особистий імідж. Презентація розпочинається риторичним запитанням: професійне самовдосконалення - це право чи обов'язок? На це запитання отримуємо розгорнуту відповідь.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Професійне самовдосконалення викладача суспільних дисциплін як засіб формування ключових компетентностей здобувачів освіти. Підготувала методист ЛПЛТамара ЛАВРЕНЮК2024 рік

Номер слайду 2

Професійне самовдосконалення викладача це - право чи обов’язок?Це – право. Кожен педагог здатний свою майстерність і донести її до здобувачів освіти. Це – обов’язок, адже без педагогічної майстерності неможливо виховати обдаровану особистість. Це – талант, це – щохвилинна праця, це – постійний творчий пошук, це – бажання стати майстром.

Номер слайду 3

Основні завдання викладача. Постійне вдосконалення професійно значущих якостей особистості: розширення світогляду, збереження і зміцнення професійного здоров'я, підвищення рівня методичної підготовки, формування своєї духовної культури, педагогічного мислення, творчості. Розвиткові цих якостей сприяє професійне самовиховання та самовдосконалення викладача

Номер слайду 4

Професійне самовдосконалення. Професійне самовдосконалення викладача – це свідома діяльність в системі неперервної освіти, яка спрямована на підвищення фахового рівня, професійну самореалізацію, і є феноменом, що відображає якісно нову характеристику функціонування педагогічної системи.складові самовдосконалення: покращення володіння фаховими компетенціями самоосвіта

Номер слайду 5

Самоосвіта педагога. Педагогічні та науково-педагогічні працівники зобов’язані постійно підвищувати професійний рівень, педагогічну майстерність загальну культуру. Закон України “Про освіту”Підготовка педагогічних і науково-педагогічних працівників, їх професійне самовдосконалення – важлива умова модернізації освіти. Національна доктрина розвитку освіти

Номер слайду 6

Професійна самоосвіта педагога свідома діяльність з удосконалення своєї особистості як фахівця: адаптування своїх індивідуально неповторних якостей до вимог педагогічної діяльності,постійне підвищення професійної компетентності та неперервне вдосконалення якостей своєї особистості.

Номер слайду 7

Компоненти готовності до самовдосконалення

Номер слайду 8

Методична активність педагога як траєкторія професійного самовдосконалення

Номер слайду 9

Викладачем суспільних дисциплін є Сікалюк Ріта Володимирівна, спеціаліст другої категорії Педагогічне кредо: «Має значення тільки те знання, яке використовується на практиці.» Гордон Драйден

Номер слайду 10

Самовдосконалення. Науково-теоретична підготовка Закони України«Про освіту» від 23.05.1991р. №1060-ХІІ (зі змінами і доповненнями)«Про професійно-технічну освіту» від 10.02.1998р. №103/98-ВР«Про загальну середню освіту» від 13.05.1999 № 651-XIV (зі змінами) Укази Президента України«Про Національну доктрину розвитку освіти» від 17.04.2002р. №347/2002 Положення. Положення про організацію навчально-виробничого процесу в професійно-технічних навчальних закладах (наказ МОН України від 30.05.2006р. №419, {Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства освіти і науки№  731 від 05.08.2008 № 1019 від 10.11.2008 № 746 від 10.07.2015})Положення про методичну роботу в професійно-технічних навчальних закладах (наказ МОН від 12.12.2000р. №582)Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності, (наказ МОН від 07.11.2000р. №522) Журнал «Профтехосвіта». Педагогічна рада. Вивчення ППД. Психолого – педагогічні семінари.

Номер слайду 11

Самовдосконалення. Дидактико-методична підготовка1. Член обласної методичної секції викладачів суспільних дисциплін.2. Підвищення кваліфікації3. Взаємовідвідування уроків колег.4. Участь у фахових вебінарах, обласних конкурсах.

Номер слайду 12

Участь в обласних конкурсах. Відповідно до наказу Департаменту освіти і науки обласної державної адміністрації від 16.11.2021 Nº 99 «Про організацію і проведення обласного конкурсу на кращий дистанційний курс з професії, навчального предмета» отримала диплом за ІІІ місце («Кращий дистанційний курс з предмета загальноосвітньої підготовки» - історія України). Відповідно до наказу Департаменту освіти і науки обласної державної адміністрації від 27 червня 2022 Nº86 отримала диплом за І місце в обласному конкурсі на кращий дистанційний курс з предмета «Історія України».

Номер слайду 13

Участь в обласних конкурсах. В рамках реалізації заходів обласного проєкту «З Україною в серці», відповідно до наказу Департаменту освіти і науки обласної військової адміністрації від 10.05.2023 №89 «Про організацію і проведення обласного конкурсу на кращу відеопрезентацію «Герої нескореної України» здобувачі освіти на чолі з викладачем історії Рітою Сікалюк створили проєкт «Герої нескореної України: працівники та учні ЛПЛ», за що отримали диплом ІІ ступеня.

Номер слайду 14

Сікалюк Р. В. виступала на Всеукраїнській історико-краєзнавчій конференції за Міжнародною участю «Україна у сучасному геополітичному просторі» за напрямком: Історико-краєзнавча та пошукова робота в закладах професійної (професійно-технічної) освіти, з питанням: "Формування мотивації та навиків історико-краєзнавчої та пошукової роботи здобувачів професійної (професійно-технічної) освіти" та має публікацію з цим досвідом роботи. Була спікером Всеукраїнського вебінару на тему "Формування професійних компетентностей освіти під час вивчення загальноосвітніх дисциплін».

Номер слайду 15

Самоосвіта

Номер слайду 16

Самоосвіта

Номер слайду 17

Самоосвіта

Номер слайду 18

Самоосвіта. Колективна, індивідуальна творчість. Організація та проведення предметних олімпіад Виступи на засіданнях МК ліцею. Друк на всеукраїнському рівні

Номер слайду 19

Орієнтовний план самоосвіти для професійного росту педагога

Номер слайду 20

Ключові компетентностіОсновні (або ключові) компетентності (англ. key competences) — це ті, які необхідні всім громадянам для особистої реалізації та розвитку, активного громадянського життя, соціальної єдності та можливості працевлаштування. Викладання курсу історії – складного, проблемного, нового, цікавого передбачає творчу ініціативу у виборі форм і методів роботи, які забезпечують зацікавлення здобувачів освіти, сприяють формуванню ключових компетентностей.

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Викладачка на уроках історії розвиває такі компетентності: Просторову– передбачає вміння здобувачів освіти орієнтуватися в історичному просторі;  хронологічну– передбачає вміння здобувачів освіти орієнтуватися в історичному часі; логічну – передбачає вміння визначати та застосовувати теоретичні поняття, положення, концепції для аналізу й пояснення історичних фактів, явищ, процесів;мовленнєву – передбачає вміння будувати усні та письмові висловлювання щодо історичних фактів, історичних постатей та історичної теорії;  інформаційну– передбачає вміння працювати з джерелами історичної інформації:; аксіологічну– передбачає вміння формулювати оцінки і версії історичного руху й розвитку.

Номер слайду 23

Робота з обдарованою молоддю. Викладачка з Майгуром Андрієм учнем І курсу, 16 група взяли участь у ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України, відділення Історія, тема роботи: "Зниклі в буревії голоду…" По завершенню конкурсу викладач поділилася досвідом на онлайн-засіданні «Науково-дослідницька діяльність здобувачів освіти закладів професійної (професійно-технічної) освіти», з питанням «Основні вимоги до написання оформлення та представлення учнівських науково-дослідницьких робіт».

Номер слайду 24

Фотоколаж

Номер слайду 25

Робота з обдарованою молоддю. На постійній основі викладачка зі здобувачами освіти бере участь у Всеукраїнському конкурсі учнівської творчості, присвяченому Шевченківським дням. Найкраще розкритий індивідуальний підхід в роботах: «З Україною в серці. Кость Левицький» Вінцевич Олександри, учениці 6 групи; «Aндpeй Шeптицький - дуxoвний будiвничий укpaїнcькoї нaцiї» Цвiгуна Мaкcима, учня 15 групи; « Якщо ми згуртуємося, ми виживемо. Будемо в єдності сильнішими…» Харчишина Даніїла, учня 15 групи.

Номер слайду 26

Висновок . Я так не хочу застарілого стандарту. В своїй роботі із дітьми,Тому стараюсь творчо працювати,Бо діти вже не ті, як ми колись були.

Номер слайду 27

Дякую за увагу

pptx
Додано
10 квітня
Переглядів
30
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку