Професійний розвиток викладача в системі методичної роботи закладу ФПОМетодична робота вчителя – це постійний, невтомний пошук свого найкращого уроку, постійний біг за синім птахом своєї професії. О. Дорошенко. Матвієнко В. М., методист ВСП «Технолого-економічний фаховий коледж Білоцерківського НАУ»
Система методичної роботи у ВСП «Технолого-економічний фаховий коледж Білоцерківського НАУ»Цікаво, що ніхто не знає, де межі й у чому полягає зміст методичної роботи: сюди відносять і внутрішньошкільний контроль і фронтальні перевірки і організацію навчального процесу. Витрати зусиль і часу на організацію методичної роботи значно вищі від отриманого результату, що з погляду управлінської наук є нонсенсом. В. Лізинський
ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ МЕТОДИЧНОЇРОБОТИ Здійснення постійного моніторингу показників роботи навчального закладу, окремих педагогічних працівників для прийняття рішень щодо створення оптимальних умов діяльності та забезпечення якості освіти. Організація творчої, пошукової, наукової роботи в навчальному закладіВивчення, апробація та впровадження в практику ефективногопедагогічного досвіду,кращих педагогічних практик, наукових ідей, інноваційних освітніх технологій. Оптимальний вибір моделі науково-методичної роботиз педагогічними кадрами. Модернізація змісту, форм розвитку професійної компетентності та культури викладача. Забезпечення підвищення кваліфікації та професійного зростання педагогічних працівників
Зміст методичної роботи: Методологічна підготовка викладача – осмислення концептуальних положень нормативних підходів, соціальних очікувань в освіті; соціально-гуманітарних, економічних та безпекових викликів ; Роль викладача в освітньому процесі, формування потреби в освіті впродовж життя;Підготовка викладача за окремими методиками (поглиблене вивчення окремих дисциплін, оволодіння інноваційними освітніми технологіями, цифрова грамотність);Психолого-педагогічна підготовка;Розвиток світогляду, ціннісних орієнтирів, що відповідає завданням оновлення змісту освіти (установка на демократизацію, гуманізацію, оптимальні результати діяльності, розвиток емоційно-вольової саморегуляції);Загальнокультурна підготовка (формування іміджу сучасного педагога, загальної та педагогічної культури і педагогічної техніки);Загальнотехнічна підготовка (оволодіння інформаційно-комунікаційними технологіями, методами екранного мистецтва, анімації, роботи на освітніх електронних платформах, соціальних мережах, месенджерах).
Структура методичної служби ВСП ТЕФК БНАУМетодичний кабінет. Центр інформаційно-бібліографічного обслуговування викладачів та студентів. Лабораторія теле-, відео-, комп’ютерного забезпечення освітнього процесу. Професійні об'єднання викладачів. Циклові комісії:гуманітарних дисциплінприродничо-математичних дисциплінсоціальних дисциплінекономічних дисциплінспецтехнологічних дисциплінспецтехнічних дисциплінфізичного виховання. Творчі об'єднання викладачів. Методичне об'єднання викладачів. Методичне об'єднання кураторів«Лабораторія професійного зростання»Проблемний семінар «Використання технологій дистанційного та змішаного навчання на платформі G Suite Enterprise for Education»Семінар-практикум «Цифрова освіта: сучасні технологгії освітнього процесу» Психолого-педагогічний семінар «Психологічний комфорт та шляхи подолання стресу учасниками освітнього процесу» Творчий діалог «Класики педагогіки крізь призму сучасних освітніх практик: досвід і перспективи» Психологічний тренінг «Релакс. Відчуй себе»Педагогічна рада. Методичнарада. Творчі лабораторіїМайстер-класи. Проблемні групи. Творчі групи. Проєктні групи. Онлайн-тренінгиветеринарних дисциплін. Онлайн семінар-практикум «Удосконалюємо професійне і ділове мовлення»НаставництвоІнструктивно-методичний тренінг «Безпека в освітньому процесі»
МасовіГруповіІндивідуальніІнноваційніТеоретичні, науково-практичні конференціїПсихолого-педагогічний семінар. Педагогічні читання. Методичні тижні, декади«Лабораторія професійного зростання»Семінар-практикуми. Проблемний семінар. КонсультаціїСтажування. Наставництво. Огляди-конкурси навчальних кабінетів, методичних матеріалів, експонатів технічної творчостіКонкурси педагогічної і фахової майстерності “Викладач року”, “Куратор року”, «Педагогічний Оскар»Вивчення стану викладання дисципліни. Узагальнення досвіду роботи викладача. Творчі звіти викладачів. Психолого-педагогічні тренінги. Брейнстормінг «Мозковий штурм»Презентаційні заходи Круглі столи. Майстер-класиІнструктивно-методичні наради. Продуктивна дискусія. Методичний фестиваль. Атестація викладачів. Панорама методичних знахідок. Психолого-педагогічний консиліум. Проблемний стіл. Ярмарок педагогічних ідей. Методичний вернісаж. Циклові комісії комісіїГрупові консультаціїДекади педагогічної майстерностіДекади ініціативи і творчості молодих викладачів. ПрезентаціїВивчення системи роботи викладача. Самоосвіта. Відкриті заходи. Акмеологічний семінар «Мовний ренесанс»Тренінги Психолого-педагогічний консиліум. Творчі, прєктні, проблемні групи. Форми методичної роботи в ВСП ТЕК БНАУ Творчий діалог з класиками педагогіки Творчі лабораторіїОнлайн-тренінги. Марафон. Путівник абеткою директора
Директор коледжу Л. П. Лендрик. Відокремлений структурний підрозділ Технолого-економічний фаховий коледж Білоцерківського НАУ Н А К А З 01.09.2022 р. № 223 м. Біла Церква Про роботу школи наставництва НАКАЗУЮ: Продовжити і активізувати роботу «Лабораторії професійного зростання» та призначити на 2022/2023 навчальний рік наставників: № п/п. Прізвище, ім’я по батькові викладача. Прізвище ім’я по батькові наставника. Назва дисципліни, посада1. Гудим Ю. Л.,Чала І. ТВикладач спецтехнологічних дисциплін 2. Дерев’янко Н. МЄрохіна О. М. Викладач навчальної дисципліни «Ветсанекспертиза з основами переробки продуктів тваринництва» 3. Корнієнко В. В. Москаленко Л. Б. Викладач навчальної дисципліни «Фізика та астрономія» 4. Кривий В. В. Биковська Т. О. Викладач навчальних дисципліни «Фізична культура» та «Фізичне виховання»
Орієнтовні теми: Цифрова освіта: сучасні технології освітнього процесу. Google Classroom - онлайн клас для ефективного навчання. Онлайн інструменти для групової взаємодії здобувачів освітиІнноваційні напрямки STEM: технології впровадження та використання. Використання QR-коду у навчальному процесіЗмішане навчання. Очікування, можливості та досвід. Сучасний урок: міжнародний досвід, стандарти та вимогиІнклюзія та дистанційне навчання. Розбудова внутрішньої системи забезпечення якості освіти. Академічна доброчесності і підготовка навчально-методичних матеріалів. Освітннє середовище навчального закладу: безпека і комфорт. Психологічна самопідтримка викладача в умовах воєнного стану. Куратор групи як ключовий суб’єкт формування особистості молодого фахівця. Формування особистості: виклики часу і нові контексти розвитку. Мотивація до навчання – проблеми сучасної освіти та шляхи їх вирішення
Компетентність Мобільність. Освіта впродовж життя. Забезпечення індивідуального підходу. Надання освітніх послуг в умовах воєнного стану, використання технологій дистанційного та змішаного навчання. Вміння обирати ефективні освітні технологіїСтресостійкість Педагог виховує нову людину, людину майбутнього; тому необхідно, щоб він сам уособлював у собі найвищі риси нової людини, сам являв людину з майбутнього. Ш. Амонашвілі Державні підходи та соціальні очікування від педагога
Модель професійного портрета викладача. РОЛІ ВИКЛАДАЧАРеформатор. Психолог. Агент змін, аналітик, дослідник. Наставник, тьютор, тренер, коуч, спікер. Менеджер. Як результат – сформованість компетентностей. Все в нашій педагогічний справі в кінцевому рахунку вирішує майстерність, але яким і важким, і довгим для викладача буває шлях до майстерностіЮ. Азаров. Фасилітатор. Презентатор. Розробник професійних програм
Структура і зміст професійної компетентності викладача. Учитель приречений бути компетентним. Юнг. КОМПОНЕНТИ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІКогнітивно-технологічна. Полікультурна. Аутопсихологічна. Соціальна. Персональна. Етико-культурологічна. Комунікативна. Самоосвітня1234567812345678
10 ключових компетентностей: Спілкування державною мовою. Спілкування іноземними мовами. Математична компетентність. Компетентність у природничих науках і технологіяхІнформаційно-цифрова компетентність. Уміння навчатись упродовж життя. Соціальні і громадянські компетентностіПідприємливість. Загальнокультурна грамотність. Екологічна грамотність і здорове життя10123456789 Формування життєспроможної особистості (компетентності студентів)
Психолого-педагогічний супровід та методична підтримка формування цифрових компетентностей викладача. Головною метою методичної роботи є не тільки надання допомоги педагогічним кадрам у реалізації актуальних завдань розвитку, удосконалення й реформування освіти, підвищення їхньої професійної майстерності, але й активізація їхнього творчого потенціалу, формування здатності до швидкої адаптації в умовах, які постійно змінюються. Рекомендації щодо організації та проведення методичної роботи з педагогічними кадрами
Ціль. Позиція методичної служби. Тактика. Змістмаксимально розкрити творчий потенціал кожного педагогавизначається на основі результатів певного рівня професійної компетентності роботи викладачаспівробітництво, основане на вірі у творчий потенціал кожного педагога, на повазі до його індивідуальностіуміння зрозуміти творчу індивідуальність, забезпечити умови для професійного розвитку, сприймати нове від тих, хто навчається. Алгоритм роботи по формуванню викладача-професіонала
Інноваційні освітні технологіїОсобистісно зорієнтовані Різнорівневе навчання (диференційоване)Проблемне навчанняІнтерактивні Мобільне навчанняІгрові (гейміфікація навчання)Розвивальні Проектні Діалогові Предметно зорієнтовані (продуктивні)Цифрові/Е-навчання. Змішане (гібридне) навчання. Дистанційне навчання Синхронне/асинхронне навчання Off-line/on-line. Змішане (гібридне) навчання. Адаптивне навчанняІнклюзивне навчання МООС (міжнародне відкрите освітнє середовище)Технології ніколи не замінять вчителя. Але учитель, який ефективно застосовує технології для розвитку своїх учнів, замінить того, хто ними не володіє. Р. Кліфорд
Розвивати медіаграмотність і критичне мислення Завдяки йому ви навчитеся застосовувати стратегії критичного мислення під час роботи з інформацією в медіапросторі, зможете легко розпізнавати фейки та спростовувати їх, дізнаєтеся, як навчити студентів розуміти, аналізувати, оцінювати зміст медіатекстів. Медіаграмотність та критичне мислення: від теорії до практики (автор курсу – Інна Іванова). Впроваджувати проєктне навчання Як обирати цікаві теми та ефективно використовувати різні типи проєктів, як мотивувати студентів та які інтерактивні інструменти використати. Проєктний метод навчання (автор курсу – Віктор Немченко)Розвивати креативне мислення Це не лише про творчість, а й про вміння відходити від шаблонів, помічати цікаве та незвичне в буденних речах, а також поєднувати непоєднуване. Storytelling: пізнавально, цікаво, захопливо (автор курсу – Алла Баєва)10 освітніх трендів, які варто спробувати вчителю в сучасних умовах
Впроваджувати компетентнісне навчання Спрямоване на розвиток в студентів компетентностей, умінь і навичок, які в майбутньому обов’язково допоможуть їм досягти успіху. Водночас основна увага зосереджується саме на результатах навчання, одним із яких є здатність діяти в різноманітних проблемних ситуаціях. Комунікативна компетентність учасників освітнього процесу: практичний підхід до формування навички ХХІ століття (автор курсу – Людмила Ющенко)Налагоджувати ефективну взаємодію з учнями Викладач не має бути просто джерелом знань, такою собі живою енциклопедією, ні. Насамперед учитель – це людина, яка активно спілкується з іншими учасниками освітнього процесу. Ненасильницький підхід у навчанні та вихованні (автори курсу – Вікторія Преображенська та Юлія Колесник). НУШ: впроваджувати та розвивати Система освіти змінюється кардинально: тепер необхідно не лише дати студентам знання, а й навчити застосовувати їх у повсякденному житті. Учительство нової формації: початкова та середня освіта в системі НУШ (автор курсу – Артем Горобець).
Використовувати ігрові та інтерактивні методи роботи Вони мотивують студентів до самостійної роботи, надихають та допомагають зрозуміти, як навчання пов’язане із реальним життям. Ігрові уроки контролю та узагальнення знань (на прикладі уроків географії) (автор курсу – Дар'я Демчук-Маригіна). Використовувати сучасні освітні інструменти Сучасний освітній процес та виховання особистості майбутнього вимагають сучасних рішень. І навіть ті методи, які знайомі нам давно, постійно оновлюються з урахуванням нових обставин. Інтегроване навчання: від уроку до курсу (автор курсу – Катерина Суховєєнко). Застосовувати онлайн-технології Особливого значення онлайн-технології набули в останні роки, коли ми вимушено перейшли на дистанційне навчання. Word. Excel. Power Point: швидкий старт для новачків (автор курсу – Наталія Кривко). Онлайн-тестування у школі (автор курсу – Любов Цукор). Впроваджувати методи інклюзивного навчання Це постійний пошук нових методів та способів реагування на подолання бар’єрів і забезпечення рівного доступу до освіти. Інклюзивна освіта: коротко про найважливіше (автору курсу – Сергій Зайцев).
Сторителлінг, як метод навчання (про складне просто, за допомогою прикладів, захоплюючих історій, відео, презентацій, орієнтованих на життєвий досвід)В німецькому ІКЕА є такі «парковки» для собак, щоб господарі не залишали їх в машині. Боги маркетингу! Ця приставка стоїть в магазині з жіночим одягом.
Зміст «Індивідуального плану роботи викладача»Проведення та відвідування демонстраційних занять, виховних заходів;Навчально-методичні посібники, підручники, робочі зошити, електронні посібники;Навчальні, краєзнавчі відеофільми, відеоролики;Розробка навчальних програм;Рецензування;Участь у конкурсі «Педагогічний Оскар»;Публікації у періодичних і фахових виданнях Міністерства освіти і науки України;Створення та наповнення сайту навчальної дисципліни віртуального кабінету, творчої лабораторії, онлайн-консультацій;Створення і підтримка в актуальному режимі навчального контенту в електронній бібліотеці коледжу;Оволодіння технологіями дистанційної форми навчання;Участь у засіданні навчально-методичних комісій, науково-практичних та інтернет-конференціях, семінарах, семінарах-аукціонах, тренінгах, конкурсах, виставках та інше;Підвищення кваліфікації;Підготовка студентів до участі в МАН; конкурсах; олімпіадах; науково-практичних та інтернет-конференцій, семінарах, які проводяться в закладах вищої освіти; спортивних змаганнях;Інше
Портфоліо викладача{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C} Бондар Наталія Петрівна, викладач української мови та літератури, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист, голова циклової комісі Освіта: вища, Київський державний університет ім. Т. Шевченка, 1988, спеціальність: українська мова та література; кваліфікація: філолог, викладач української мови та літератури ПІДВИЩЕННЯ ФАХОВОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ Сертифікаційний навчально – методичний захід з підвищення кваліфікації з теми «Формування соціокультурної і цифрової компетентностей учнів у процесі вивчення української мови і літератури» для учителів української мови і літератури. Комунальний навчальний заклад Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів». Сертифікат ЗПК №02139618/1288-22 від 10.10.2022р (30 год)Онлайн – курс «Про дистанційний та змішаний формат навчання для педагогів та керівників шкіл» - ТОВ «Едюкейшнал Ера». Сертифікат від 01.02.2021 (50 год). Затверджено на засіданні педради ВСП ТЕФК БНАУ від 24.03.2021р. Навчальний модуль «Дистанційне та змішане навчання дітей з особливими освітніми потребами» Сертифікат DN20-e. Yv. GX8 TIBJ від 02.02.2021 (10 год)Курс навчальних вебінарів щодо знайомства з можливостями хмарних сервісів для організації дистанційного навчання «Початок та практика роботи у Microsoft Teams» - тривалість 18 год. –16.06.2020 Участь у сертифікаційному навчально-методичному заході з підвищення кваліфікації за освітньою програмою обласного майстер класу Зеленової Л. В., Бондаренко Н. В., з теми «Інноваційні технології формування ключових компетентностей на уроках української мови» для вчителів української мови і літератури – КНЗ КОР «КОІПОПК» - тривалість 30 год. – 1 кредит ЄКТС – 13.05.2020 НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬРецензії на підручник з англійської мови за професійним спрямуванням викладачів Лендрик Н. М., Щелкунової А. О., 2016на досвід роботи викладача Святецької Л.І., 2014 Навчальні посібники, підручники, робочі зошити, наочні навчальні посібники (кодограми, діаграми, стенди, схеми тощо) 1. Публікація авторського матеріалу на сайті «На урок» сертифікат від 24.11.2020, № ДБ - 20112056642. Ювілейний альманах до річниці ВСП «Технолого-економічного фахового коледжу БНАУ» 2009, 2014, 2019 (у співавторстві)3. Віртуальний кабінет української мови та літератури, 2018 (у співавторстві з В. М. Бойко, В. М. Лесь)4. Електронний граматичний посібник з української мови для студентів ВНЗ І-ІІ р.а., 2015 (у співавторстві з В. М. Лесь)5. Методичний посібник з виховної роботи до 200-річчя з дня народження Тараса Шевченка «Творець свободи і надії», 20146. Зошит-практикум з української мови для студентів І-ІІ курсів вищих навчальних закладів І-ІІ р.а., 20137. Методичний альманах предметної комісії гуманітарних дисциплін, 20138. Навчальний посібник «Інноваційні підходи у системі оцінювання навчальних досягнень студентів», 20129. Методичний посібник з виховної роботи «Традиційні свята українців. Обрядові композиції», 2012
{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}ДОПОВІДІ, ПОВІДОМЛЕННЯ, ВИСТУПИВиступ на педагогічній раді «Основні аспекти мовленнєво-методичної компетентності сучасника», 02.06.2022 Виступ на педагогічній раді «Реалізація патріотичного виховання на заняттях гуманітарного циклу» (за Концепцією патріотичного виховання), 21.10.2020 Активізація пізнавальної діяльності студентів – 11. 04. 2019 «Школа професійної адаптації»ДПА. Обмін досвідом – Обласне методоб’єднання голів предметної комісії – грудень, 2018 ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТА КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕСТест-контроль з української мови та літератури. ВідеопрезентаціїВідеофільми про письменників, за творами, що вивчаються за програмою. Створення онлайн-тестування для тематичних та підсумкових контрольних робіт з української мови та літератури за допомогою інструмента гугл форм. ВИВЧЕННЯ І ВПРОВАДЖЕННЯ ПЕРЕДОВОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУучителів-словесників М.Є Ільїна, Б. І. Степанишина. ПУБЛІКАЦІЇ У ПЕРІОДИЧНИХ ВИДАННЯХ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ ТА НАУКИ УКРАЇНИ, МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ, МІСЦЕВІЙ ПРЕСІАвторський матеріал: сценарій літературно – музичної композиції «Твою красу я переллю в пісні…» - На Урок https://naurok.ua/student/tests. Сертифікат №ДБ -2011205664 від 24.11.2020р.«ПЕДАГОГІКА ПАРТНЕРСТВА ЯК ШЛЯХ ІНТЕНСИФІКАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ, ФОРМУВАННЯ САМОСТІЙНОСТІ СУДЖЕНЬ НА ЗАНЯТТЯХ ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ» стаття у збірнику матеріалів Всеукраїнської наради-тренінгу голів обласних методичних об’єднань викладачів української філології ВНЗ I-II р.а. та провідних фахівців галузі «Педагогіка партнерства і компетентнісний підхід у процесі викладання дисциплін української філології як основа для успішної самореалізації майбутнього фахівця-інноватора», 2017 Стаття «ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНИХ СМАКІВ ТА УПОДОБАНЬ НА ЗАНЯТТЯХ З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ», Інтернет-конференція, 2021 ПРОВЕДЕННЯ ПОЗААУДИТОРНИХ ЗАХОДІВ, КОНКУРСІВ Відеокомпозиція до Дня вишиванки – травень 2021р. Відеокомпозиція до Всеукраїнського Шевченківського марафону – березень 2021р. Відеокомпозиція до Дня рідної мови – лютий 2021р. Відеоролик, присвячений 150-річчю з дня народження Лесі Українки – композиція, створена студентами ВСП ТЕФК БНАУ – лютий 2021р. Олімпіада з української мови, щороку Тиждень української писемності, щороку Шевченківський марафон «Бог послав нам Кобзаря», щороку Участь студентів у Всеукраїнському конкурсі «Соняшник», щороку. Цю жінку я люблю. Виховна година, 2015 РОБОТА З ТВОРЧО ОБДАРОВАНОЮ МОЛОДДЮ2022р. Диплом І ступеня Всеукраїнського рівня Х І гра «Соняшник» - 10 студентів, диплома ІІ ступеня Всеукраїнського рівня - 3 студенти, диплом ІІІ ступеня Всеукраїнського рівня - 1 студент.2021р. Диплом І ступеня Всеукраїнського рівня Х гра «Соняшник» - Андрій Корбут, Маноха Анастасія, Хоменко Анна, Поляков Тарас, Мельник Вікторія, Маковський Ростислав, Литовченко Анна, Ковальчук Андрій. НАГОРОДИГрамота департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації за багаторічну сумлінну працю, ініціативу та наполегливість, досягнуті успіхи у справі навчання і виховання студентської молоді, заслуги в реалізації державної політики у галузі освіти та з нагоди 75-річчя коледжу, 2019 Диплом Міністерства освіти і науки України, науково-методичного центру інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності вищих навчальних закладів «Агроосвіта» за І місце у конкурсі «Педагогічні інновації» у номінації «Освітній вебсайт викладача», 2018 Грамота управління освіти і науки Білоцерківської міської ради за високий професіоналізм, сумлінну діяльність, спрямовану на реалізацію завдань сучасної освіти та з нагоди Дня працівника освіти, 17.09.2018
Нормативно-правова база щодо підвищення кваліфікаціїЗакон України «Про освіту» (розділ VII, стаття 59) 2017 р. Закон України «Про фахову передвищу освіту» 2019 р. Закон України «Про повну загальну середню освіту» 16.01.2020 р. Постанови КМУ від 21 серпня 2019 р. № 800 «Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників» (Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМУ)Постанова КМУ № 1133 від 27.12.19 «Про внесення змін до Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників»Лист МОН від 04.11.2019 № 1-9-683 «Щодо підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників»Лист МОНу від 04.03.20 № 1/9-141 «Щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти»Лист МОН №1/9-576 від 12.10.20 року «Щодо тимчасового переходу на дистанційне навчання»
Підвищення кваліфікації педагогічних кадрів ВСП «Технолого-економічний фаховий коледж Білоцерківського НАУ»Курсовий період. ВНЗ ІІІ-ІV рівнів акредитаціїБілоцерківський НАУНаціональний університет біоресурсів і природокористування України. Одеська державна академія холоду. Національний Університет харчових технологій. Переяслав-Хмельницький державний пед. університет ім. Г. Сковороди. Полтавський університет економіки і торгівліУніверситет менеджменту освіти НАПНУМО АПН України. Міжкурсовий період. Отримання якісно нової освіти. Самоосвіта. Вдосконалення науково-методичної роботи під керівництвом методичного кабінету. Участь у методичних семінарах, педчитаннях, педрадах. Участь у конференціях різного рівня. Участь у методичних об’єднаннях. Участь у роботі викладача і у школі професійної адаптаціїПублікації у збірниках конференцій. Зв’язок з кафедрами ВНЗ III-IV рівнів акредитаціїПідготовка студентів до науково-дослідницької роботи, до участі у конференціях, олімпіадах, конкурсах, виступів по телебаенню. Розробка методичних комплексів у друкованому та електронному варіантах, електронному варіантах, навчальних посібників, електронних посібників. Зв’язок з виробництвом. Участь у роботі державної інспекції, експертних комісіях по ліцензуванню та вкредитаціїАтестація. Оволодіння комп’ютерними технологіями. Участь у реалізації міжгалузевих освітніх проектів (написання освітніх програм)Вивчення професійної літератури. Підвищення загального рівня культури, ерудиції, інтелекту. Еволюція технологічного потенціалу викладача. Публікації у фахових журналах. Магістратура. Пошукування, навчання у аспірантуріЗдобуття другої вищої освіти
{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}Інститут післядипломного навчання Білоцерківського НАУhttps://btsau.edu.ua/uk/content/pislyadyplomna-osvita. Комунальний навчальний заклад київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів»https://kristti.com.ua/Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна»https://vsei.vn.ua/index.php/features/pidvyshchennya-kvalifikatsiyi/novini-rozdilu-pidvishchennya-kvalifikatsiji. Київський Університет імені Бориса Грінченкаhttps://ippo.kubg.edu.ua/Національний університет біоресурсів і природокористування Україниhttps://nubip.edu.ua/node/7502 Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освітиhttp://loippo.lviv.ua/ДЗВО "Університет менеджменту освіти" НАПН Україниhttp://umo.edu.ua/institutes/cippoІнститут післядипломного навчання Білоцерківського НАУhttps://btsau.edu.ua/uk/content/pislyadyplomna-osvita. Комунальний навчальний заклад київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів»https://kristti.com.ua/Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна»https://vsei.vn.ua/index.php/features/pidvyshchennya-kvalifikatsiyi/novini-rozdilu-pidvishchennya-kvalifikatsiji. Київський Університет імені Бориса Грінченкаhttps://ippo.kubg.edu.ua/Електронні адреси закладів підвищення кваліфікації
{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освітиhttps://nmc-vfpo.com/pidvyshhennya-kvalifikacziyi-2021/Академія цифрового розвиткуhttps://www.digitalacademy.in.ua/Prometheushttps://prometheus.org.ua/На Урокhttps://naurok.com.ua/Educational Erahttps://www.ed-era.com/Всеосвітаhttps://vseosvita.ua/Освітній хаб міста Київhttps://eduhub.in.ua/courses. ПЕДРАДАhttps://pedrada.ippo.com.ua/Рух освітаhttps://ruh.com.ua/Atoms. Hubhttps://hub.atoms.com.ua/Піфагорhttps://pifa.com.ua/Національна платформа педагогічних установhttps://conf.nppu.org/Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освітиhttps://nmc-vfpo.com/pidvyshhennya-kvalifikacziyi-2021/Академія цифрового розвиткуhttps://www.digitalacademy.in.ua/Prometheushttps://prometheus.org.ua/
Створення інформаційно-освітнього простору з рівноправним доступом всіх педагогів до інформаційно-освітніх ресурсів. Сайт коледжу tec.in.ua;Сайт викладача http://jsanter.wix.com/isit; Освітня платформа «Google G Suite Enterprise for Education»Skype;Електронна пошта Matvienko. VM@ukr.net;Хмарний ресурс https://drive.google.com;Електронний інформаційний ресурс;ЕНМКД;Дистанційні платформи для вивчення дисциплін https://sites.google.com/site/elcommerceakup;Блог методичного кабінету
Рубрики блогу методичного кабінету. Підсумки тижня в освітіОСВІТА. UAІнноваційні освітні технології Цікавий досвідІнтерв’ю. На замітку. Освіта в умовах карантину. Підготовка до ЗНОПрофесійне зростання викладача. Підвищення кваліфікаціїСамоосвіта. Говоримо і пишемо українською мовою. Пізнай себе. Релакс
Сайти викладачів Сторінка директора. Бібліотечний інформаційний центр. Онлайн-центр приймальної комісіїОнлайн-центр Служби охорони праціБлог методичного кабінету. Віртуальний кабінет української мови та літератури. Віртуальний кабінет фізичного виховання. Віртуальний кабінет викладача математики Н. М. Рой. Сайти викладачів. Сторінка психолога(30)
Ви нічого не можете вдіяти з тривалістю вашого життя, але ви можете щось зробити з його шириною й глибиною. Т. Шира. Реалізація творчого потенціалу та педагогічної ініціативи викладача. Участь викладачів у конкурсах викладачів. Всеукраїнський конкурс «ВИКЛАДАЧ РОКУ»Всеукраїнський конкурс «КУРАТОР РОКУ»Всеукраїнський конкурс «ПЕДАГОГІЧНИЙ ОСКАР»Всеукраїнський конкурс «ЕЛЕКТРОННІ ОСВІТНІ РЕСУРСИ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА»Обласний конкурс «КРАЩИЙ ВИКЛАДАЧ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ»Конкурс «ФЕСТИВАЛЬ ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ МІСТА БІЛА ЦЕРКВА» та іншіВсеукраїнський конкурс «УЧИТЕЛЬ РОКУ» за версією науково-популярного природничого журналу «Колосок»Конкурс на КРАЩИЙ ВЕБСАЙТ СЕРЕД ЗАКЛАДІВ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ «EDUKATION WEBSITE»Участь у виставках. Міжнародна агропромислова виставка «Агро»Міжнародна виставка «Інноватика в освіті »Міжнародна виставка «Сучасні заклади освіти»Міжнародна спеціалізована виставка «Освіта та кар’єра – День студента» Виставка педагогічної творчості міста Біла Церква та інші
ЕФЕКТИВНІСТЬ НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ, ПОШУКОВОЇРОБОТИНавчальні посібники викладачів коледжу Робочі зошити з навчальних дисциплін Інформаційно-методичні збірники МАНРоботи студентів І курсу. БНАУ Міжнародні науково-практичні конференціїІнтернет- конференціїНавчальні, краєзнавчі відеофільми Статті
Напрями самоосвіти: Професійний ( предмет викладання). Удосконалення науково-теоритичної підготовки з фаху. Підвищення методичної майстерності. Психолого-педагогічний (орієнтоване на студентів та батьків)Психологічний ( імідж, спілкування, мистецтво впливу, лідерські якості та ін). Поглиблення знань з теорії та практики. Методичний ( педагогічні технології, форми, методи і прийоми навчання)Інтелектуальний (орієнтовано на поповнення загальноосвітніх знань). Загальнокультурний розвиток.Інформаційно-комп’ютерні технології (ознайомлення і придбання навичок роботи з новими технологіями). Духовний (мистецтво театральне, образотворче, вокальне, танцювальне, фотографування, відео зйомка). Охорона здоров`я і спорт (розвиток фізичної форми)Педагоги не можуть успішно когось учити, якщо водночас ретельно не вчаться самі. А. Апшероні