практичне водіння - категорія с

Про матеріал
практичне водіння - категорія с,практичне водіння - категорія с,практичне водіння - категорія с,практичне водіння - категорія с,практичне водіння - категорія с,практичне водіння - категорія с
Перегляд файлу

ПОГОДЖЕНО

Ст. майстер   _____ Лариса ДУБИНА

 

План уроку 1

 

Загальна тема. Початкові вправи з водіння в умовах маневреного майданчика.

Тема уроку. Посадка на робоче місце. Прийоми керування автомобілем.

Мета уроку:

  •  ознайомити з автомобілем та основними прийомами водіння автомобіля: посадка водія в кабіні, положення рук на за кермом, ніг на педалях;
  •  ознайомити з органами керування, КВП, сигналізації автомобіля та правилами керування ними;
  •  навчитись регулювати сидіння, дзеркал заднього виду, запускати двигун, спостерігати за КВП.

Час проведення уроку: 120 хв.

Метод проведення: практичне заняття.

Тип уроку: закріплення теоретичних знань на практиці.

КМЗ: навчальний автомобіль -  ЗІЛ -130

 

Хід уроку

 

І. Організаційна частина:

ІІ. Первинний інструктаж.

ІІІ. Повідомлення теми, мети, час заняття:

  • інструктаж із техніки безпеки;
  • проведення учнем щоденного технічного обслуговування.
  1. Основна частина. (Пояснюю, показую, треную)

Виконання вправ

  1. Посадка на робоче місце водія, положення рук за кермом, ніг на педалях.
  2. Ознайомлення з органами керування, контрольно-вимірювальними приладами, сигналізації, прийоми дій з ними.
  3. Регулювання сидіння, дзеркал заднього виду.
  4. Запуск двигуна, спостереження за контрольно-вимірювальними приладами.
  5. Прийоми дій та взаємодії з органами керування, сигналізації при імітації початку руху, руху по прямій, направо і наліво, перед зупинкою.
  6. Прийоми керування автомобілем.
  1. Заключна частина.

Відмітити позитивні дії учня і пояснити допущені помилки; Оголосити оцінку, виставити в індивідуальну книжку учня.

Домашнє завдання: повторити правила дорожнього руху.

 

Майстер виробничого навчання ___________ О.Ю. Попов


ПОГОДЖЕНО

Ст. майстер   _____ Лариса ДУБИНА

 

План уроку 2

Загальна тема. Початкові вправи з водіння в умовах маневреного майданчика.

Тема уроку. Рушання автомобіля з місця. Розвиток навичок керування.

Мета уроку:

  •  навчити рушати автомобілем із місця, рухатися по прямій із переключенням передач у висхідному та низхідному порядку, регулювати швидкість руху, виконувати повороти направо, наліво, виконувати гальмування та зупинку;
  • розвивати навички керування: положення рук на рульовому колесі, рулювання направо і наліво двома руками та з «перехватом» із переміною рук;
  • виховувати культуру поведінки водія на дорозі.

Час проведення уроку: 120 хв.

Метод проведення: практичне заняття.

Тип уроку: закріплення теоретичних знань на практиці.

КМЗ: навчальний автомобіль ЗІЛ -130

Хід уроку

 

І. Організаційна частина. ІІ. Вступний інструктаж.

  1. Оголошення теми та мети уроку.
  2. Повторення вивченого матеріалу:

Як правильно виконати посадку на робоче місце водія?

Розкажіть послідовність виконання щоденного технічного обслуговування автомобіля.

Як правильно тримати руки на рульовому колесі та ноги на педалях? Як відрегулювати дзеркала заднього виду?

Яке призначення контрольно-вимірювальних приладів автомобіля?

ІІІ. Основна частина.

Інструктаж з охорони праці

Проведення учнем щоденного технічного обслуговування автомобіля.

 

ІV. Поточний інструктаж. Виконання вправ.

 

  1. Рушання автомобіля з місця, виконання руху по прямій, із переключенням передач у висхідному та низхідному порядку, регулювання швидкості руху автомобіля, виконання поворотів направо, наліво, гальмування та зупинка;
  2. Розвиток навичок керування автомобіля: маневрування автомобіля вліво, вправо з перехватом рук.
  1. Заключний інструктаж:
    • підсумок виконання учнем вправ, аналіз позитивних дій учня та допущених помилок, їх причини і шляхи попередження;
    • ступінь досягнення поставленої мети на уроці;
    • оголошення і мотивація оцінки учня.

Домашнє завдання: повторити правила дорожнього руху для підготовки до наступного заняття по водінню та проаналізувати помилки, допущенні на уроці.

 

 

 

Майстер виробничого навчання ___________  О.Ю. Попов


ПОГОДЖЕНО

Ст. майстер   _____ Лариса ДУБИНА

 

План уроку 3

Загальна тема. Початкові вправи з водіння в умовах маневреного майданчика.

Тема уроку. Відпрацювання первинних навичок під час водіння.

Мета уроку:

розвивати навички взаємодії органами керування перед початком руху, під час водіння на різних передачах з поворотами;

навчити виконувати термінове гальмування та повільне під час зупинки, рух заднім ходом, розвороти в необмеженому та обмеженому проїзді зупинку та стоянку;

виховувати культуру поведінки водія на дорозі.

Час проведення уроку: 60 хв.

Метод проведення: практичне заняття.

Тип уроку: закріплення теоретичних знань на практиці.

КМЗ: навчальний автомобіль ЗІЛ -130

Хід уроку

 

І. Організаційна частина. ІІ. Вступний інструктаж.

  1. Оголошення теми та мети уроку.
  2. Повторення вивченого матеріалу:
  • Як виконати запуск двигуна?
  • Як виконується рушання з місця та переключення передач?
  • Яке правильне положення рук під час маневрування із застосуванням

«перехвату»?

ІІІ. Основна частина.

  • інструктаж з охорони праці;
  • проведення учнем щоденного технічного обслуговування автомобіля.

ІV. Поточний інструктаж. Виконання вправ:

  1. Відпрацювання навиків взаємодій органами керування перед початком руху, під час водіння на різних передачах із поворотами.

 Виконання розворотів, руху заднім ходом, із використанням дзеркал заднього виду.

  1. Виконання розворотів в необмеженому та обмеженому проїзді, зупинки і стоянки.
  1. Заключний інструктаж:
    • підсумок виконання учнем вправ, аналіз позитивних дій учня та допущених помилок, їх причини і шляхи попередження;
    • ступінь досягнення поставленої мети на уроці;
    • оголошення і мотивація оцінки учня.

Домашнє завдання: повторити правила дорожнього руху для підготовки до наступного заняття по водінню та проаналізувати помилки, допущенні на уроці.

 

 

 

Майстер виробничого навчання ____________ О.Ю. Попов


ПОГОДЖЕНО

Ст. майстер   _____ Лариса ДУБИНА

 

План уроку 4

Загальна тема. Водіння на маневреному майданчику.

Тема уроку. Підготовка до виїзду. Рух з невеликою швидкістю.

Мета уроку:

закріпити послідовність виконання дій підготовки автомобіля до виїзду та контрольний огляд;

удосконалити навики запуску двигуна, перевірка показів КВП;

розвивати навики руху автомобілем із місця, по прямій, виконання поворотів, прийомів плавного гальмування;

навчити рухатись із невеликою швидкістю з переключенням передач у висхідному та низхідному порядку, виконання зупинки;

виховувати культуру поведінки водія на дорозі.

Час проведення уроку: 120 хв.

Метод проведення: практичне заняття.

Тип уроку: закріплення теоретичних знань на практиці.

КМЗ: навчальний автомобіль  ЗІЛ-130

Хід уроку

 

І. Організаційна частина. ІІ. Вступний інструктаж.

  1. Оголошення теми та мети уроку.
  2. Повторення вивченого матеріалу:
  • Розкажи послідовність виконання щоденного технічного обслуговування автомобіля.
  • Як виконати запуск двигуна?
  • Як виконується рушання з місця та переключення передач?
  • Як виконується зупинка?

ІІІ. Основна частина.

Інструктаж з охорони праці

Проведення учнем щоденного технічного обслуговування автомобіля.

ІV. Поточний інструктаж. Виконання вправ.

 

  1.    Послідовність виконання дій підготовки автомобіля до виїзду та контрольний огляд.
  2. Запуск двигуна, перевірка показів контрольно-вимірювальних приладів.
  3.   Рух автомобіля із місця, по прямій, виконання поворотів, прийомів плавного гальмування.
  4. Рух з невеликою швидкістю з переключенням передач у висхідному та низхідному порядку, виконання зупинки.
  1. Заключний інструктаж:
    • підсумок виконання учнем вправ, аналіз позитивних дій учня та допущених помилок, їх причини і шляхи попередження;
    • ступінь досягнення поставленої мети на уроці;
    • оголошення і мотивація оцінки учня.

Домашнє завдання: повторити правила дорожнього руху для підготовки до наступного заняття по водінню та проаналізувати помилки, допущенні на уроці.

 

 

Майстер виробничого навчання __________ О.Ю. Попов


ПОГОДЖЕНО

Ст. майстер   _____ Лариса ДУБИНА

План уроку 5

Загальна тема. Водіння на маневреному майданчику. Тема уроку. Рух із різною швидкістю.

Мета уроку:

розвивати навики руху автомобілем по прямій з переключенням передач, виконання розгону, зміна швидкості регулюванням положення дросельної заслінки, переключання передач у висхідному та низхідному порядку, послідовний перехід на нижчу передачу;

навчити виконувати перехід на нижчу передачу без дотримання послідовності виконання різних способів гальмування (повільне, термінове, переривчасте);

виховувати культуру поведінки водія на дорозі.

Час проведення уроку: 120 хв.

Метод проведення: практичне заняття.

Тип уроку: закріплення теоретичних знань на практиці.

КМЗ: навчальний автомобіль ЗІЛ -130

Хід уроку

 

І. Організаційна частина. ІІ. Вступний інструктаж.

  1. Оголошення теми та мети уроку.
  2. Повторення вивченого матеріалу:

Яка послідовність виконання щоденного технічного обслуговування автомобіля?

Як виконується переключення передач? Що таке плавне гальмування?

  • Як виконується плавне гальмування?
  • Як виконується зупинка?

ІІІ. Основна частина.

Інструктаж з охорони праці

Проведення учнем щоденного технічного обслуговування автомобіля.


ІV. Поточний інструктаж. Виконання вправ.

  1.   Виконання руху автомобілем по прямій із переключенням передач, виконання розгону, зміна швидкості регулюванням положення дросельної заслінки, переключання передач у висхідному та низхідному порядку, послідовний перехід на нижчу передачу;
  2. Виконання переходу на нижчу передачу без дотримання послідовності виконання різних способів гальмування (повільне, термінове, переривчасте).
  1. Заключний інструктаж:
    • підсумок виконання учнем вправ, аналіз позитивних дій учня та допущених помилок, їх причини і шляхи попередження;
    • ступінь досягнення поставленої мети на уроці;
    • оголошення і мотивація оцінки учня.

Домашнє завдання: повторити правила дорожнього руху.

 

 

 

Майстер виробничого навчання  ________ О.Ю. Попов


ПОГОДЖЕНО

Ст. майстер   _____ Лариса ДУБИНА

 

План уроку 6

Загальна тема. Водіння на маневреному майданчику. Тема уроку. Рух у різних напрямках.

Мета уроку:

розвивати навики руху автомобілем із різною швидкістю, виконувати повороти праворуч, ліворуч, рух заднім ходом;

навчити виконувати рух заднім ходом по прямій із поворотом, розворот без застосування та із застосуванням задньої передачі, рухатись заднім ходом з використанням різних способів стеження за дорогою, рух заднім ходом подовж стіни, виконання зупинки та від’їзду від стіни;

виховувати культуру поведінки водія на дорозі.

Час проведення уроку: 120 хв.

Метод проведення: практичне заняття.

Тип уроку: закріплення теоретичних знань на практиці.

КМЗ: навчальний автомобіль  ЗІЛ-130

Хід уроку

І. Організаційна частина. (перевірка готовності учня до уроку)

ІІ. Вступний інструктаж.

  1. Оголошення теми та мети уроку.
  2. Повторення вивченого матеріалу:
  • Як виконується плавне гальмування?
  • Як виконується зупинка?
  • Як виконується термінове гальмування?
  • Як виконується переривчасте гальмування?
  • Як виконується рух заднім ходом?

ІІІ. Основна частина.

Інструктаж з охорони праці

Проведення учнем щоденного технічного обслуговування автомобіля.


ІV. Поточний інструктаж. Виконання вправ:

  1. Виконання руху автомобіля із різною швидкістю, повороти праворуч, ліворуч, рух заднім ходом.
  2. Виконання руху заднім ходом по прямій і з поворотом.
  3.   Виконання розвороту без застосування та з застосуванням задньої передачі.
  4.     Виконання руху заднім ходом з використанням різних способів стеження за дорогою(за допомогою дзеркал заднього виду, через заднє та бокове вікна, відриті двері кабіни).
  5. Виконання руху заднім ходом подовж стіни, виконання зупинки та від’їзду від стіни.
  1. Заключний інструктаж:
    • підсумок виконання учнем вправ, аналіз позитивних дій учня та допущених помилок, їх причини і шляхи попередження;
    • ступінь досягнення поставленої мети на уроці;
    • оголошення і мотивація оцінки учня.
    • Домашнє завдання: повторити правила дорожнього руху для підготовки до наступного заняття по водінню та проаналізувати помилки, допущенні на уроці.

 

 

 

Майстер виробничого навчання  __________О.Ю. Попов


ПОГОДЖЕНО

Ст. майстер   _____ Лариса ДУБИНА

 

План уроку 7

Загальна тема. Водіння на маневреному майданчику. Тема уроку. Маневрування в обмежених проїздах.

Мета уроку:

розвивати навики руху автомобілем: в’їзд до габаритного дворика прямо із поворотом, маневрування і виїзд з нього переднім ходом, виконання зупинки. навчити ставити автомобіль в бокс переднім та заднім ходом, прямо із поворотом, виконувати проїзд «змійкою» та «вісімкою» переднім ходом.

Час проведення уроку: 120 хв.

Метод проведення: практичне заняття.

Тип уроку: закріплення теоретичних знань на практиці.

КМЗ: навчальний автомобіль  ЗІЛ -130

Хід уроку

І. Організаційна частина. (перевірка готовності учня до уроку)

ІІ. Вступний інструктаж.

  1. Оголошення теми та мети уроку.
  2.   Повторення вивченого матеріалу: Як виконується рух заднім ходом?

Як виконується запланована зупинка?

Як виконується зупинка біля вибраного орієнтира?

ІІІ. Основна частина.

Інструктаж з охорони праці

Проведення учнем щоденного технічного обслуговування автомобіля.

ІV. Поточний інструктаж. Виконання вправ.

  1.     Виконання автомобілем в’їзду до габаритного дворика прямо із поворотом, маневрування і виїзд з нього переднім ходом, виконання зупинки.
  2. Постановка автомобіля в бокс переднім та заднім ходом, прямо із поворотом.
  3. Виконання проїзду «змійкою» та «вісімкою» переднім ходом.

 

  1. Заключна частина:
    • підсумок виконання учнем вправ, аналіз позитивних дій учня та допущених помилок, їх причини і шляхи попередження;
    • ступінь досягнення поставленої мети на уроці;
    • оголошення і мотивація оцінки учня.

Домашнє завдання: повторити правила дорожнього руху для підготовки до наступного заняття по водінню та проаналізувати помилки, допущенні на уроці.

 

 

 

Майстер виробничого навчання __________ О.Ю. Попов


ПОГОДЖЕНО

Ст. майстер   _____ Лариса ДУБИНА

 

План уроку 8

Загальна тема. Водіння на маневреному майданчику.

Тема уроку. Подолання перешкод переднім та заднім ходом.

Мета уроку:

навчитись долати автомобілем перешкоди переднім і заднім ходом: колії, вибоїни, пагорба із зупинкою у впадині, навперемінно передніми і задніми колесами на спуску, виїзд на «клин» передніми колесами автомобіля із зупинкою на вершині;

виховання культури поведінки на дорогах.

Час проведення уроку: 120 хв.

Метод проведення: практичне заняття.

Тип уроку: закріплення теоретичних знань на практиці.

КМЗ: навчальний автомобіль ЗІЛ-130

Хід уроку

 

І. Організаційна частина. ІІ. Вступний інструктаж.

  1. Оголошення теми та мети уроку.
  2.   Повторення вивченого матеріалу: Як виконується рух заднім ходом?

Як виконується рушання автомобіля з місця на підйом? Як виконується зупинка на спуску?

ІІІ. Основна частина.

Інструктаж з охорони праці

Проведення учнем щоденного технічного обслуговування автомобіля.

ІV. Поточний інструктаж.

 

Виконання вправ.

  1.    Долання автомобілем перешкоди переднім і заднім ходом: колії, вибоїни, пагорба із зупинкою у впадині, навперемінно передніми і задніми колесами на спуску.

 Виїзд на «клин» передніми колесами автомобіля із зупинкою на вершині 2-3 секунди.

  1. Заключна частина:
    • підсумок виконання учнем вправ, аналіз позитивних дій учня та допущених помилок, їх причини і шляхи попередження;
    • ступінь досягнення поставленої мети на уроці;
    • оголошення і мотивація оцінки учня.

Домашнє завдання: повторити правила дорожнього руху для підготовки до наступного заняття по водінню та проаналізувати помилки, допущенні на уроці.

 

 

 

 

Майстер виробничого навчання __________ О.Ю. Попов


ПОГОДЖЕНО

Ст. майстер   _____ Лариса ДУБИНА

 

План уроку 9

Загальна тема. Водіння на маневреному майданчику. Тема уроку. Водіння на небезпечних ділянках.

Мета уроку:

навчити водити автомобіль на ділянках, де створені небезпечні умови: проїзд перехресть, зупинок маршрутних транспортних засобів, раптова поява пішохода, об’їзд перешкоди.

виховання культури поведінки на дорогах.

Час проведення уроку: 120 хв.

Метод проведення: практичне заняття.

Тип уроку: закріплення теоретичних знань на практиці.

КМЗ: навчальний автомобіль  ЗІЛ-130

Хід уроку

 

І. Організаційна частина. ІІ. Вступний інструктаж.

  1. Оголошення теми та мети уроку.
  2. Повторення вивченого матеріалу:

Як проводиться щоденне технічне обслуговування автомобіля? При яких несправностях забороняється виїзд з гаража?

Як виконується раптове гальмування? Як виконується раптове маневрування? ІІІ. Основна частина.

Інструктаж з охорони праці

Проведення учнем щоденного технічного обслуговування автомобіля.

ІV. Поточний інструктаж. Виконання вправи:

Водіння автомобіля на ділянках, де створені небезпечні умови: проїзд перехресть, зупинок маршрутних транспортних засобів, раптова поява пішохода, об’їзд перешкоди.

  1. Заключна частина:
    • підсумок виконання учнем вправ, аналіз позитивних дій учня та допущених помилок, їх причини і шляхи попередження;
    • ступінь досягнення поставленої мети на уроці;
    • оголошення і мотивація оцінки учня.

Домашнє завдання: повторити правила дорожнього руху для підготовки до наступного заняття по водінню та проаналізувати помилки допущенні на уроці.

 

 

 

Майстер виробничого навчання  ________О.Ю. Попов


ПОГОДЖЕНО

Ст. майстер   _____ Лариса ДУБИНА

 

План уроку №10

Загальна тема. Водіння на маневреному майданчику. Тема уроку. Контрольна перевірка

Мета уроку:

преревірити виконання вправ: рушання з місця, розгін, переключення передач з дотримання послідовності, зупинка, рух по прямій, зупинка на заданому місці, маневрування в обмеженому проїзді, повороти, розвороти, зупинка і рушання на підйом, маневрування заднім ходом.

Час проведення уроку: 20 хв.

Тип уроку: перевірка набутих знань.

КМЗ: навчальний автомобіль ЗІЛ-130

Хід уроку

 

І. Організаційна частина.

ІІ. Повідомлення теми, мети час заняття. ІІІ. Основна частина.

- вступний інструктаж з техніки безпеки.

Виконання першої контрольної перевірки за такими завданнями: 1.Рушання              з              місця,              розгін,              переключення              передач              із              дотримання послідовності, зупинка.

  1. Рух по прямій, зупинка на заданому місці, маневрування в обмеженому проїзді.
  2. Повороти, розвороти, зупинка і рушання на підйом, маневрування заднім ходом.

ІV. Заключна частина.

Відмітити позитивні дії учня і повідомити допущені помилки; Оголосити оцінки, зробити записив в індивідуальну книжку учня. Домашнє завдання: підготуватись до наступного заняття по водінню.

 

 

 

Майстер виробничого навчання ________ О.Ю. Попов


ПОГОДЖЕНО

Ст. майстер   _____ Лариса ДУБИНА

 

План уроку 11

Загальна тема. Водіння на дорогах з малою інтенсивністю руху. Тема уроку. Рух по прямій. Проїзд перехресть.

Мета уроку:

розвивати навики руху автомобілем по прямій, зупинку на узбіччі та відновлення руху, проїзд перехресть прямо;

навчити водити автомобіль за транспортом з дотриманням необхідної дистанції та швидкості, проїзд перехресть з поворотом праворуч, ліворуч, рухатись дорогами з обмеженою видимістю;

виховання культури поведінки на дорогах.

Час проведення уроку: 120 хв.

Метод проведення: практичне заняття.

Тип уроку: закріплення теоретичних знань на практиці.

КМЗ: навчальний автомобіль ЗІЛ -130

Хід уроку

 

І. Організаційна частина. ІІ. Вступний інструктаж.

  1. Оголошення теми та мети уроку.
  2. Повторення вивченого матеріалу:

Які знаки встановлюються перед перехрестями? Як відновити рух автомобіля після зупинки?

Як проїхати нерегульоване перехрестя?

Як проїхати перехрестя з обмеженою видимістю?

ІІІ. Основна частина.

Інструктаж з охорони праці

Проведення учнем щоденного технічного обслуговування автомобіля.

ІV. Поточний інструктаж. Виконання вправ.

  1. Водіння автомобіля по прямій, зупинку на узбіччі та відновлення руху, проїзд перехресть прямо, направо, наліво.
  2.     Водіння за транспортом із дотриманням необхідної дистанції та швидкості, рухатись дорогами з обмеженою видимістю.
  1. Заключна частина.

Підсумок виконання учнем вправ, аналіз позитивних дій учня та допущених помилок, їх причини і шляхи попередження;

ступінь досягнення поставленої мети на уроці; оголошення і мотивація оцінки учня.

Домашнє завдання: повторити правила дорожнього руху для підготовки до наступного заняття по водінню та проаналізувати помилки, допущенні на уроці.

 

 

 

Майстер виробничого навчання ________ О.Ю. Попов


ПОГОДЖЕНО

Ст. майстер   _____ Лариса ДУБИНА

 

План уроку 12

Загальна тема. Водіння на дорогах з малою інтенсивністю руху. Тема уроку. Рух по мостах, шляхопроводах та дорогах.

Мета уроку:

розвивати навики руху автомобілем під час зустрічного роз’їзду, обгону та об’їзду;

навчити навикам водіння автомобіля на дорогах з мостами, шляхопроводами та під ними, прийоми маневрування на АЗС;

виховання культури поведінки на дорогах.

Час проведення уроку: 120 хв.

Метод проведення: практичне заняття.

Тип уроку: закріплення теоретичних знань на практиці.

КМЗ: навчальний автомобіль ЗІЛ-130

Хід уроку

 

І. Організаційна частина. ІІ. Вступний інструктаж.

  1. Оголошення теми та мети уроку.
  2.   Повторення вивченого матеріалу: Дайте визначення шляхопроводу?

Як виконати обгін транспортного засобу? Чим відрізняється обгін від об’їзду?

Як проїхати перехрестя з обмеженою видимістю?

ІІІ. Основна частина.

Інструктаж з охорони праці

Проведення учнем щоденного технічного обслуговування автомобіля.

ІV. Поточний інструктаж. Виконання вправ

  1. Водіння автомобіля під час зустрічного роз’їзду, обгону та об’їзду.
  2.   Водіння автомобіля на дорогах із мостами, шляхопроводами та під ними, прийоми маневрування на АЗС.

 Заключна частина:

  • підсумок виконання учнем вправ, аналіз позитивних дій учня та допущених помилок, їх причини і шляхи попередження;
  • ступінь досягнення поставленої мети на уроці;
  • оголошення і мотивація оцінки учня.

Домашнє завдання: повторити правила дорожнього руху для підготовки до наступного заняття по водінню та проаналізувати помилки, допущенні на уроці.

 

 

 

Майстер виробничого навчання __________ О.Ю. Попов


ПОГОДЖЕНО

Ст. майстер   _____ Лариса ДУБИНА

 

План уроку 13

Загальна тема. Водіння на дорогах з малою інтенсивністю руху. Тема уроку. Рух у транспортному потоці. Перестроювання в рядах. Мета уроку:

  • розвивати навики руху автомобілем у транспортному потоці;
  • навчити водити автомобіль у транспортному потоці з перестроюванням у рядах під час руху вулицями з багаторядним рухом;
  • виховання культури поведінки на дорогах.

Час проведення уроку: 120 хв.

Метод проведення: практичне заняття.

Тип уроку: закріплення теоретичних знань на практиці.

КМЗ: навчальний автомобіль ЗІЛ -130

Хід уроку

 

І. Організаційна частина. ІІ. Вступний інструктаж.

  1. Оголошення теми та мети уроку.
  2. Повторення вивченого матеріалу:

Яка швидкість руху автомобіля дозволена у населених пунктах? Як виконати обгін транспортного засобу?

Чим відрізняється обгін від об’їзду?

За скільки метрів до початку маневру включати поворот у населеному пункті?

За скільки метрів до початку маневру включати поворот поза населеним пунктом?

ІІІ. Основна частина.

Інструктаж з охорони праці

Проведення учнем щоденного технічного обслуговування автомобіля.

ІV. Поточний інструктаж. Виконання вправи

Водіння автомобіля у транспортному потоці з перестроюванням у рядах під час руху вулицями з багаторядним рухом.

Заключна частина:

  • підсумок виконання учнем вправ, аналіз позитивних дій учня та допущених помилок, їх причини і шляхи попередження;
  • ступінь досягнення поставленої мети на уроці;
  • оголошення і мотивація оцінки учня.

Домашнє завдання: повторити правила дорожнього руху для підготовки до наступного заняття по водінню та проаналізувати помилки, допущенні на уроці.

 

 

 

Майстер виробничого навчання __________ О.Ю. Попов


ПОГОДЖЕНО

Ст. майстер   _____ Лариса ДУБИНА

 

План уроку 14

Загальна тема. Водіння на дорогах з малою інтенсивністю руху. Тема уроку. Обгін і об’їзд. Проїзд зупинок, переходів.

Мета уроку:

розвивати навики руху автомобілем під час обгону, об’їзду, зупинки та початком руху;

навчити водити автомобіль з дотриманням безпечних інтервалів і дистанцій, проїзд зупинок маршрутних транспортних засобів, пішохідних переходів, виїзд з другорядної дороги;

виховання культури поведінки на дорогах.

Час проведення уроку: 120 хв.

Метод проведення: практичне заняття.

Тип уроку: закріплення теоретичних знань на практиці.

КМЗ: навчальний автомобіль  ЗІЛ-130

Хід уроку

 

І. Організаційна частина. ІІ. Вступний інструктаж.

  1. Оголошення теми та мети уроку.
  2.   Повторення вивченого матеріалу: У яких місцях забороняється обгін?

Як виконати обгін транспортного засобу?

Який безпечний інтервал між транспортними засобами?

Як вибрати безпечну дистанцію між транспортними засобами?

ІІІ. Основна частина.

Інструктаж з охорони праці

Проведення учнем щоденного технічного обслуговування автомобіля.

ІV. Поточний інструктаж. Виконання вправ

  1. Водіння автомобіля під час обгону, об’їзду, зупинки та початком руху.
  2. Водіння автомобіля з дотриманням безпечних інтервалів і дистанцій, проїзд зупинок маршрутних транспортних засобів, пішохідних переходів, виїзд із другорядної дороги.
  1. Заключна частина.
    • підсумок виконання учнем вправ, аналіз позитивних дій учня та допущених помилок, їх причини і шляхи попередження;
    • ступінь досягнення поставленої мети на уроці;
    • оголошення і мотивація оцінки учня.

Домашнє завдання: повторити правила дорожнього руху для підготовки до наступного заняття по водінню та проаналізувати помилки, допущенні на уроці.

 

 

 

Майстер виробничого навчання _________О.Ю. Попов


ПОГОДЖЕНО

Ст. майстер   _____ Лариса ДУБИНА

 

План уроку 15

Загальна тема. Водіння на дорогах з малою інтенсивністю руху. Тема уроку. Рух вузькими вулицями. Проїзд перехресть.

Мета уроку:

розвивати навики руху автомобілем під час роз’їзду із зустрічним транспортом, проїзду перехресть;

навчити водити автомобіль вузькими вулицями, під час зустрічного роз’їзду, проїзд T-, V-, X- подібних перехресть прямо, із поворотами праворуч, ліворуч;

виховання культури поведінки на дорогах.

Час проведення уроку: 120 хв.

Метод проведення: практичне заняття.

Тип уроку: закріплення теоретичних знань на практиці.

КМЗ: навчальний автомобіль  ЗІЛ-130

Хід уроку

 

І. Організаційна частина. ІІ. Вступний інструктаж.

  1. Оголошення теми та мети уроку.
  2. Повторення вивченого матеріалу:

Як визначити безпечний роз’їзд із зустрічними автомобілями?

Які фактори потрібно враховувати під час руху автомобіля вузькими вулицями?

Яке правильне положення рук на рульовому колесі під час маневрування на перехресті?

Яка першочерговість проїзду перешкоди на вузькій дорозі?

 

 

ІІІ. Основна частина.

Інструктаж з охорони праці;

Проведення учнем щоденного технічного обслуговування автомобіля.

ІV. Поточний інструктаж.

 

 Виконання вправ

  1. Водіння автомобіля під час роз’їзду із зустрічним транспортом, проїзду перехресть.
  2. Водіння автомобіля вузькими вулицями, під час зустрічного роз’їзду, проїзд T-, V-, X- подібних перехресть прямо, із поворотами праворуч, ліворуч.
  1. Заключна частина:
    • підсумок виконання учнем вправ, аналіз позитивних дій учня та допущених помилок, їх причини і шляхи попередження;
    • ступінь досягнення поставленої мети на уроці;
    • оголошення і мотивація оцінки учня.

Домашнє завдання: повторити правила дорожнього руху для підготовки до наступного заняття по водінню та проаналізувати помилки, допущенні на уроці.

 

 

 

Майстер виробничого навчання  __________ О.Ю. Попов


ПОГОДЖЕНО

Ст. майстер   _____ Лариса ДУБИНА

 

План уроку 16

Загальна тема. Водіння на дорогах з великою інтенсивністю руху. Тема уроку. Рух у транспортному потоці.

Мета уроку:

розвивати навики руху автомобілем під час роз’їзду із зустрічним транспортом, проїзду перехресть;

навчити водити автомобіль у транспортному потоці, виконувати з’їзд на другорядну дорогу, виїзд із другорядної дороги на головну, рух по естакадах, на заокруглених ділянках доріг, віражах на підйомах та спусках;

виховання культури поведінки на дорогах.

Час проведення уроку: 120 хв.

Метод проведення: практичне заняття.

Тип уроку: закріплення теоретичних знань на практиці.

КМЗ: навчальний автомобіль  ЗІЛ -130

Хід уроку

 

І. Організаційна частина. ІІ. Вступний інструктаж.

  1. Оголошення теми та мети уроку.
  2. Повторення вивченого матеріалу:

Як виконати з’їзд із головної дороги на другорядну?

Як виконати виїзд із другорядної дороги на головну?

Як виконати зустрічний роз’їзд на заокруглених ділянках доріг?

ІІІ. Основна частина.

Інструктаж з охорони праці

Проведення учнем щоденного технічного обслуговування автомобіля.

ІV. Поточний інструктаж. Виконання вправ

  1. Водіння автомобіля під час роз’їзду із зустрічним транспортом, проїзду перехресть.
  2.     Водіння автомобіля у транспортному потоці, виконання з’їзд на другорядну дорогу і виїзду з другорядної дороги на головну.
  3.    Водіння автомобіля по естакадах, на заокруглених ділянках доріг, віражах на підйомах та спусках.
  1. Заключна частина:
    • підсумок виконання учнем вправ, аналіз позитивних дій учня та допущених помилок, їх причини і шляхи попередження;
    • ступінь досягнення поставленої мети на уроці;
    • оголошення і мотивація оцінки учня.

Домашнє завдання: повторити правила дорожнього руху для підготовки до наступного заняття по водінню та проаналізувати помилки, допущенні на уроці.

 

 

 

Майстер виробничого __________ О.Ю. Попов


ПОГОДЖЕНО

Ст. майстер   _____ Лариса ДУБИНА

 

План уроку 17

Загальна тема. Водіння на дорогах з великою інтенсивністю руху.

Тема уроку. Обгін, зустрічний роз’їзд у місцях звуження дороги, поворотах.

Мета уроку:

розвивати навики руху автомобілем в транспортному потоці, проїзд перехресть, рух під час обгону та зустрічного роз’їзду;

навчити виконувати обгін, зустрічний роз’їзд у місцях звуження дороги та зустрічний роз’їзд на поворотах.

виховання культури поведінки на дорогах.

Час проведення уроку: 120 хв.

Метод проведення: практичне заняття.

Тип уроку: закріплення теоретичних знань на практиці.

КМЗ: навчальний автомобіль ЗІЛ-130

Хід уроку

 

І. Організаційна частина. ІІ. Вступний інструктаж.

  1. Оголошення теми та мети уроку.
  2. Повторення вивченого матеріалу:

Як виконати термінову зупинку автомобіля? Як виконати роз’їзд на звуженій ділянці шляху?

Які фактори потрібно враховувати під час руху автомобіля вузькими вулицями?

У яких місцях забороняється обгін?

ІІІ. Основна частина.

Інструктаж з охорони праці

Проведення учнем щоденного технічного обслуговування автомобіля.

ІV. Поточний інструктаж. Виконання вправ

  1. Водіння автомобіля в транспортному потоці, проїзд перехресть, рух під час обгону та зустрічного роз’їзду.

 Водіння автомобіля під час обгону, зустрічного роз’їзду в місцях звуження дороги та зустрічний роз’їзд на поворотах.

  1. Заключна частина:
    • підсумок виконання учнем вправ, аналіз позитивних дій учня та допущених помилок, їх причини і шляхи попередження;
    • ступінь досягнення поставленої мети на уроці;
    • оголошення і мотивація оцінки учня.

Домашнє завдання: повторити правила дорожнього руху для підготовки до наступного заняття по водінню та проаналізувати помилки, допущенні на уроці.

 

 

 

Майстер виробничого навчання __________  О.Ю. Попов


ПОГОДЖЕНО

Ст. майстер   _____ Лариса ДУБИНА

 

План уроку 18

Загальна тема. Водіння на дорогах з великою інтенсивністю руху. Тема уроку. Водіння на дорогах у населених пунктах.

Мета уроку:

розвивати навики руху автомобілем зустрічного роз’їзду вузькими вулицями, проїзд перехресть, зупинка на узбіччі та біля тротуару;

навчити рухатись у транспортному потоці, де є кілька рядів в одному напрямку, виконувати перестроювання в рядах, проїзд перехресть.

виховання культури поведінки на дорогах.

Час проведення уроку: 120 хв.

Метод проведення: практичне заняття.

Тип уроку: закріплення теоретичних знань на практиці.

КМЗ: навчальний автомобіль ЗІЛ -130

Хід уроку

 

І. Організаційна частина. ІІ. Вступний інструктаж.

  1. Оголошення теми та мети уроку.
  2. Повторення вивченого матеріалу:
  • Яка допустима швидкість руху автомобіля в населених пунктах?
  • Як вибрати швидкість автомобіля у транспортному потоці?
  • Які основні вимоги до водія під час перестроювання?
  • З якого ряду дозволяється поворот ліворуч?

ІІІ. Основна частина.

Інструктаж з охорони праці

Проведення учнем щоденного технічного обслуговування автомобіля.

ІV. Поточний інструктаж. Виконання вправ

  1. Водіння автомобіля під час зустрічного роз’їзду вузькими вулицями, проїзд перехресть, зупинка на узбіччі та біля тротуару.

 Водіння автомобіля у транспортному потоці, де є кілька рядів в одному напрямку, виконання перестроювання в рядах, проїзд перехресть.

  1. Заключна частина:
    • підсумок виконання учнем вправ, аналіз позитивних дій учня та допущених помилок, їх причини і шляхи попередження;
    • ступінь досягнення поставленої мети на уроці;
    • оголошення і мотивація оцінки учня.

Домашнє завдання: повторити правила дорожнього руху для підготовки до наступного заняття по водінню та проаналізувати помилки, допущенні на уроці.

 

 

 

Майстер виробничого навчання __________  О.Ю. Попов


ПОГОДЖЕНО

Ст. майстер   _____ Лариса ДУБИНА

 

План уроку 19

Загальна тема. Водіння на дорогах з великою інтенсивністю руху. Тема уроку. Виїзд на дорогу, зупинка. Рух у транспортному потоці. Мета уроку:

розвивати навики руху автомобілем у транспортному потоці, зупинку та початок руху;

навчити виїзду на дорогу із великою інтенсивністю руху, зупинки біля тротуару і початок руху.

виховання культури поведінки на дорогах.

Час проведення уроку: 120 хв.

Метод проведення: практичне заняття.

Тип уроку: закріплення теоретичних знань на практиці.

КМЗ: навчальний автомобіль ЗІЛ-130

Хід уроку

 

І. Організаційна частина. ІІ. Вступний інструктаж.

  1. Оголошення теми та мети уроку.
  2. Повторення вивченого матеріалу:

Як виконати виїзд на дорогу з прилеглої територією?

Що відбувається під час різкого гальмування автомобілем?

Що відбувається під час різкого рушання із різким відкриттям дросельної заслінки?

Які фактори потрібно враховувати під час різкого гальмування?

ІІІ. Основна частина.

Інструктаж з охорони праці

Проведення учнем щоденного технічного обслуговування автомобіля.

ІV. Поточний інструктаж. Виконання вправ

  1.    Водіння автомобіля на дорогах у населених пунктах із великою інтенсивністю руху.

 Виїзд автомобіля на дорогу із великою інтенсивністю руху, зупинка біля тротуару та початок руху при інтенсивному потоці механічних транспортних засобів.

  1. Заключна частина:
    • підсумок виконання учнем вправ, аналіз позитивних дій учня та допущених помилок, їх причини і шляхи попередження;
    • ступінь досягнення поставленої мети на уроці;
    • оголошення і мотивація оцінки учня.

Домашнє завдання: повторити правила дорожнього руху для підготовки до наступного заняття по водінню та проаналізувати помилки, допущенні на уроці.

 

 

 

Майстер виробничого навчання ___________ О.Ю. Попов


ПОГОДЖЕНО

Ст. майстер   _____ Лариса ДУБИНА

 

План уроку 20

Загальна тема. Водіння на дорогах з великою інтенсивністю руху.

Тема уроку. Рух дорогами з одностороннім рухом. Перестроювання у рядах, обгін.

Мета уроку:

розвивати навики водіння на дорогах у населених пунктах із великою інтенсивністю руху;

навчити рухатись автомобілем дорогами із одностороннім рухом, виконувати перестроювання у рядах, виконувати обгін у населених пунктах із великою інтенсивністю руху;

виховання культури поведінки на дорогах.

Час проведення уроку: 120 хв.

Метод проведення: практичне заняття.

Тип уроку: закріплення теоретичних знань на практиці.

КМЗ: навчальний автомобіль ЗІЛ -130

Хід уроку

 

І. Організаційна частина. ІІ. Вступний інструктаж.

  1. Оголошення теми та мети уроку.
  2. Повторення вивченого матеріалу:

Дайте визначення поняттю «обгін»?

Чи дозволяється зупинка на дорозі із одностороннім рухом? Де забороняється стоянка?

За скільки метрів до пішохідного переходу дозволяється зупинка?

ІІІ. Основна частина.

Інструктаж з охорони праці

Проведення учнем щоденного технічного обслуговування автомобіля.

ІV. Поточний інструктаж.

Виконання вправ

  1. Водіння автомобіля по бездоріжжю.

 Виконувати виїзд на ґрунтову дорогу і рух по ґрунтовій дорозі

Виконання вправ:

  1.    Водіння автомобіля по дорогах із двостороннім та одностороннім рухом.
  2.        Проїзд автомобілем пішохідних переходів, перехресть, обгін транспортних засобів.
  1. Заключна частина:
    • підсумок виконання учнем вправ, аналіз позитивних дій учня та допущених помилок, їх причини і шляхи попередження;
    • ступінь досягнення поставленої мети на уроці;
    • оголошення і мотивація оцінки учня.

Домашнє завдання: повторити правила дорожнього руху для підготовки до наступного заняття по водінню та проаналізувати помилки, допущенні на уроці.

 

 

 

Майстер виробничого навчання ________ О.Ю. Попов


ПОГОДЖЕНО

Ст. майстер   _____ Лариса ДУБИНА

 

План уроку 21

Загальна тема. Водіння на дорогах з великою інтенсивністю руху.

Тема уроку. Розвороти на дорогах. Проїзд складних регульованих перехресть.

Мета уроку:

розвивати навики водіння автомобіля дорогами із одностороннім та двостороннім рухом, перестроювання в рядах, виконання зупинки, рушання автомобіля;

навчити виконувати проїзд складних регульованих перехресть та правильно виконувати розвороти на дорогах;

виховання культури поведінки на дорогах.

Час проведення уроку: 120 хв.

Метод проведення: практичне заняття.

Тип уроку: закріплення теоретичних знань на практиці.

КМЗ: навчальний автомобіль  ЗІЛ-130

Хід уроку

 

І. Організаційна частина. ІІ. Вступний інструктаж.

  1. Оголошення теми та мети уроку.
  2.   Повторення вивченого матеріалу: Дайте визначення поняттю «розворот»? Чи дозволяється зупинка на перехресті? Де забороняється стоянка?

Як правильно вибрати швидкість автомобіля при інтенсивному русі? Якої шкоди завдає автомобілю різке гальмування?

ІІІ. Основна частина.

Інструктаж з охорони праці

Проведення учнем щоденного технічного обслуговування автомобіля.

ІV. Поточний інструктаж. Виконання вправ

  1. Проїзд автомобілем складних регульованих перехресть.

 Водіння автомобіля із виконанням розвороту на перехрестях та поза ними.

  1. Заключна частина:
    • підсумок виконання учнем вправ, аналіз позитивних дій учня та допущених помилок, їх причини і шляхи попередження;
    • ступінь досягнення поставленої мети на уроці;
    • оголошення і мотивація оцінки учня.

Домашнє завдання: повторити правила дорожнього руху для підготовки до наступного заняття по водінню та проаналізувати помилки, допущенні на уроці.

 

 

 

Майстер виробничого навчання  _________О.Ю. Попов


ПОГОДЖЕНО

Ст. майстер   _____ Лариса ДУБИНА

 

План уроку 22

Загальна тема. Водіння на дорогах з великою інтенсивністю руху. Тема уроку. Проїзд складних нерегульованих перехресть.

Мета уроку:

розвивати навики водіння автомобіля дорогами із складними регульованими перехрестями, виконання розворотів на дорогах, руху автомобіля через мости, шляхопроводи;

навчити виконувати проїзд складних нерегульованих перехресть та правильно виконувати повороти і розвороти на перехресті;

виховання культури поведінки на дорогах.

Час проведення уроку: 120 хв.

Метод проведення: практичне заняття.

Тип уроку: закріплення теоретичних знань на практиці.

КМЗ: навчальний автомобіль ЗІЛ-130

Хід уроку

 

І. Організаційна частина. ІІ. Вступний інструктаж.

  1. Оголошення теми та мети уроку.
  2.   Повторення вивченого матеріалу: Дайте визначення поняттю «зупинка»?

Яка допустима максимальна швидкість при навчальній їзді? Як швидко зупинити автомобіль на слизькій дорозі?

Як правильно вибрати дистанцію між транспортними засобами при інтенсивному русі?

Якої шкоди завдає автомобілю різке відпускання щеплення?

ІІІ. Основна частина.

Інструктаж з охорони праці

Проведення учнем щоденного технічного обслуговування автомобіля.


ІV. Поточний інструктаж. Виконання вправ

  1.      Водіння автомобіля на дорогах зі складними нерегульованими перехрестями.
  2. Водіння автомобіля з виконанням повороту та розвороту на перехрестях і поза ними.
  1. Заключна частина:
    • підсумок виконання учнем вправ, аналіз позитивних дій учня та допущених помилок, їх причини і шляхи попередження;
    • ступінь досягнення поставленої мети на уроці;
    • оголошення і мотивація оцінки учня.

Домашнє завдання: повторити правила дорожнього руху для підготовки до наступного заняття по водінню та проаналізувати помилки, допущенні на уроці.

 

 

 

Майстер виробничого навчання __________ О.Ю. Попов


ПОГОДЖЕНО

Ст. майстер   _____ Лариса ДУБИНА

 

План уроку № 23

Загальна тема. Водіння на дорогах з малою та великою інтенсивністю руху.

Тема уроку: Друга контрольна перевірка

Мета уроку:

Перевірити виконання вправ: рушання від тротуару (узбіччя);

розгін до найвищої передачі і перехід до найнижчої передачі; рух із різною швидкістю, зупинка; керування у транспортному потоці з малою та великою інтенсивністю руху; об’їзд, обгін, зустрічний роз’їзд; маневрування в обмеженому проїзді зупинка і рушання з місця на підйомах; проїзд перехресть, залізничних переїздів.

Час проведення уроку: 15 хв.

Тип уроку: перевірка набутих навиків.

КМЗ: навчальний автомобіль  ЗІЛ-130

Хід уроку

 

І. Організаційна частина.

ІІ. Повідомлення теми, мети час заняття. ІІІ. Основна частина.

Вступний інструктаж із техніки безпеки.

Виконання першої контрольної перевірки за такими завданнями:

  1. Рушання від тротуару (узбіччя).
  2. Розгін до найвищої передачі і перехід до найнижчої передач.
  3. Рух з різною швидкістю, зупинка.
  4. Керування у транспортному потоці з малою та великою інтенсивністю руху.
  5. Об’їзд, обгін, зустрічний роз’їзд.
  6. Маневрування в обмеженому проїзді.
  7. Зупинка і рушання з місця на підйомах.
  8. Проїзд перехресть, залізничних переїздів.

ІV. Заключна частина.

  • Відмітити позитивні дії учня і розібрати допущені помилки;
  • Оголосити оцінку, виставити в індивідуальну книжку учня.

Домашнє завдання підготуватись до наступного заняття по водінню.

 

Майстер виробничого навчання  __________О.Ю. Попов


ПОГОДЖЕНО

Ст. майстер   _____ Лариса ДУБИНА

 

План уроку № 24 Загальна тема. Водіння за особливих умов.

Тема уроку. Водіння по бездоріжжю.

Мета уроку:

навчити виконувати рух автомобіля по бездоріжжю, виїзд на ґрунтову дорогу і рух по ґрунтовій дорозі

виховання культури поведінки на дорогах.

Час проведення уроку: 120 хв.

Метод проведення: практичне заняття.

Тип уроку: закріплення теоретичних знань на практиці.

КМЗ: навчальний автомобіль ЗІЛ-130

Хід уроку

 

І. Організаційна частина. ІІ. Вступний інструктаж.

  1. Оголошення теми та мети уроку.
  2. Повторення вивченого матеріалу:

Обґрунтуйте відмінність між поняттями «ґрунтова дорога» та «дорога з покриттям».

Як виконати проїзд перехрестя двох доріг із покриттям та без покриття? Як швидко зупинити автомобіль на слизькій дорозі?

Яку дистанцію потрібно витримувати між транспортними засобами на запиленій ґрунтовій дорозі?

З якою безпечною швидкістю потрібно рухатись по ґрунтові дорозі після дощу?

ІІІ. Основна частина.

Інструктаж з охорони праці

Проведення учнем щоденного технічного обслуговування автомобіля.


ІV. Поточний інструктаж. Виконання вправ

  1. Водіння автомобіля по бездоріжжю.
  2. Виконувати виїзд на ґрунтову дорогу і рух по ґрунтовій дорозі
  1. Заключна частина:
    • підсумок виконання учнем вправ, аналіз позитивних дій учня та допущених помилок, їх причини і шляхи попередження;
    • ступінь досягнення поставленої мети на уроці;
    • оголошення і мотивація оцінки учня.

Домашнє завдання: повторити правила дорожнього руху для підготовки до наступного заняття по водінню та проаналізувати помилки, допущенні на уроці.

 

 

 

 

Майстер виробничого навчання  __________О.Ю. Попов


ПОГОДЖЕНО

Ст. майстер   _____ Лариса ДУБИНА

 

План уроку № 25 Загальна тема. Водіння за особливих умов.

Тема уроку. Рух по об’їзних шляхах.

Мета уроку:

навчити виконувати рух по об’їзних шляхах, зустрічний роз’їзд, рух на крутих поворотах, підйомах і спусках;

розвивати навики водіння автомобіля по бездоріжжю, виконувати виїзд на ґрунтову дорогу і рух по ґрунтовій дорозі;

виховання культури поведінки на дорогах.

Час проведення уроку: 120 хв.

Метод проведення: практичне заняття.

Тип уроку: закріплення теоретичних знань на практиці.

КМЗ: навчальний автомобіль ЗІЛ-130

Хід уроку

 

І. Організаційна частина. ІІ. Вступний інструктаж.

  1. Оголошення теми та мети уроку.
  2. Повторення вивченого матеріалу:

Дайте визначення поняттю «ґрунтова дорога».

Як виконати роз’їзд із зустрічним автомобілем на бездоріжжі?

Як правильно виконати зупинку автомобіля на ґрунтовій дорозі?

ІІІ. Основна частина.

Інструктаж з охорони праці

Проведення учнем щоденного технічного обслуговування автомобіля.

ІV. Поточний інструктаж. Виконання вправ

  1. Рух автомобілем по об’їзних шляхах.
  2. Виконання зустрічного роз’їзду.
  3. Рух автомобілем на крутих поворотах, підйомах і спусках.

 

  1. Заключна частина:
    • підсумок виконання учнем вправ, аналіз позитивних дій учня та допущених помилок, їх причини і шляхи попередження;
    • ступінь досягнення поставленої мети на уроці;
    • оголошення і мотивація оцінки учня.

Домашнє завдання: повторити правила дорожнього руху для підготовки до наступного заняття по водінню та проаналізувати помилки, допущенні на уроці.

 

 

 

 

Майстер виробничого навчання __________ О.Ю. Попов


ПОГОДЖЕНО

Ст. майстер   _____ Лариса ДУБИНА

 

План уроку № 26 Загальна тема. Водіння за особливих умов.

Тема уроку. Проїзд лісних, колійних доріг.

Мета уроку:

навчити виконувати проїзд автомобілем по лісних та колійних дорогах; розвивати навики водіння автомобіля по об’їзних шляхах, зустрічний роз’їзд, рух на крутих поворотах, підйомах і спусках;

виховання культури поведінки на дорогах.

Час проведення уроку: 120 хв.

Метод проведення: практичне заняття.

Тип уроку: закріплення теоретичних знань на практиці.

КМЗ: навчальний автомобіль ЗІЛ-130

Хід уроку

 

І. Організаційна частина. ІІ. Вступний інструктаж.

  1. Оголошення теми та мети уроку.
  2. Повторення вивченого матеріалу:

Як виконати роз’їзд із зустрічним автомобілем на колійній дорозі? Як виконати проїзд через перехрестя на ґрунтовій дорозі?

Що повинен виконати водій при вимушеній зупинці автомобіля? Чи дозволяється водієві тримати рульову колесо однією рукою?

ІІІ. Основна частина.

Інструктаж з охорони праці

Проведення учнем щоденного технічного обслуговування автомобіля.

ІV. Поточний інструктаж. Виконання вправ

  1. Проїзд автомобілем по лісній дорозі.
  2. Проїзд автомобілем по колійній дорозі.

 

 Заключна частина:

  • підсумок виконання учнем вправ, аналіз позитивних дій учня та допущених помилок, їх причини і шляхи попередження;
  • ступінь досягнення поставленої мети на уроці;
  • оголошення і мотивація оцінки учня.

Домашнє завдання: повторити правила дорожнього руху для підготовки до наступного заняття по водінню та проаналізувати помилки, допущенні на уроці.

 

 

 

 

Майстер виробничого навчання _________ О.Ю. Попов

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Розробки уроків
Додано
20 грудня 2022
Переглядів
879
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку