Програма гуртка “Exam excellence” для учнів 10-11 класів.

Про матеріал

Дана програма створена на основі компонента державного стандарту загальної середньої освіти з іноземних мов, з урахуванням компетентісного підходу, міжпредметних зв'язків, вікових особливостей та професійної орієнтації учнів.

Календарно-тематичне планування гуртка “Exam excellence” розроблено на основі навчального посібника Oxford Exam Excellence, Ela Rudniak, Huw Egginton, Dorota Holowiak, Sally Cooke, Julietr Evance. – Oxford University Press, 2006. Він представляє собою тренувальний курс для підготовки учнів до випускних екзаменів з англійської мови. Посібник містить в собі завдання різних рівнів, які спрямовані на розвиток та вдосконалення навичок читання, аудіювання, усного й писемного мовлення.

Програма передбачає 1 рік навчання (70 годин на рік, 2 години на тиждень).

Перегляд файлу

 

 

Анкетні дані автора

 

П.І.Б.   Борцова Олена Юріївна

Місце та досвід роботи:   Білозерська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 14, 5 років 6 місяців

Контактні дані:  м. Білозерське, вул. Будівельна, 14/47, Донецька область , 85013

Моб. телефон: 0500170784

Email: eborcova739@gmail.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Анотація

Мовна освіта є важливим засобом формування свідомості особистості, її здатності бути соціально адаптованою, всебічно розвиненою. Саме вивчення іноземної мови сприяє веденню діалогу культур у світі, що глобалізується навколо розв’язання різноманітних проблем.

Сьогодення вимагає від випускників усвідомлення необхідності самоосвітньої діяльності та готовності  самостійно опановувати нові знання, у тому числі вивчати іноземні мови.

На жаль, через недостатність спілкування з носіями мови у реальному  мовному середовищі ускладнюється  забезпечення вільного володіння розмовною англійською  мовою як для учнів, так і для вчителів. Тому для поглибленого вивчення англійської мови в школі було розроблено програму гуртка “Exam excellence” для учнів 10-11 класів.

Дана програма створена на основі компонента державного стандарту загальної середньої освіти з іноземних мов, з урахуванням компетентісного підходу, міжпредметних зв’язків, вікових особливостей та професійної орієнтації  учнів.

Календарно-тематичне планування гуртка   Exam excellence” розроблено на основі навчального посібника  Oxford Exam Excellence, Ela Rudniak, Huw Egginton, Dorota Holowiak, Sally Cooke, Julietr Evance. – Oxford University Press, 2006. Він представляє собою тренувальний курс для підготовки учнів до випускних екзаменів з англійської мови. Посібник містить в собі завдання різних рівнів, які спрямовані на розвиток та вдосконалення навичок читання, аудіювання, усного й писемного мовлення.

Програма передбачає 1 рік навчання (70 годин на рік, 2 години на тиждень).

 

Добропільський  міський відділ освіти

Білозерська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 14

 

 

                                                                                       ЗАТВЕРДЖЕНО:

                                                                                       Директор школи

                                                                                        Н.С. Ковальська

                                                                    «      »                            2016 р.       

_

 

 

 

 

Автрорська програма гуртка

з вивчення англійської мови

«Exam excellence»

 

 

 

 

Класи:  10,11

Кількість годин на рік: 70 год.;

годин на тиждень:

2 год.

 

 

 

 Керівник гуртка:

Вчитель

англійської мови

Борцова О.Ю.

 

 

 

2016-2017 н.р.

 

 

Зміст

 

  1. Пояснювальна записка…………………………………………….5
  2. Тематичний план  роботи гуртка ………………………………. 11
  3. Висновки…………………………………………………………..15
  4. Використана література:…………………………………………17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пояснювальна записка

 

 

   Глобалізація суспільства, потреба особистості в швидкій адаптації до умов

полікультурного світу, який весь час змінюється, посилює інтерес до мовної

освіти як важливого інструменту життєдіяльності людини в полікультурній і

мультилінгвальній спільноті людей. Мовна освіта є важливим засобом, котрий формує свідомість особистості та її здатність бути соціально мобільною в суспільстві, сприяє веденню діалогу культур у світі, що глобалізується навколо розв’язання різноманітних проблем. Нові освітні реалії передбачають формування філософії сучасного європейця — «навчання упродовж життя», яка дає усвідомлення необхідності самоосвітньої діяльності особистості та  готовності опановувати нові знання, в тому числі вивчати нові мови.

Мовна політика Ради Європи спрямована на збереження й розвиток

європейської культурної та мовної спадщини, стимулювання європейців до

вивчення мов, розширення повсякденних і ділових контактів різного рівня,

що повинно сприяти утвердженню таких принципів мирного співіснування,

як взаєморозуміння, терпимість, пошана, і, як наслідок, привести до

стабільності та покращення соціального клімату в Європі й у всьому світі.

Виходячи з цього, головною метою навчання як першої, так і другої

іноземної мови в середній школі стає розвиток в учнів здатності та готовності

до міжкультурного спілкування. Якість і глибина міжкультурного

спілкування залежать від ступеня сформованості іншомовної комунікативної

компетентності та всіх її складових (лінгвістичної, соціолінгвістичної та

прагматичної).

Основним орієнтиром і критерієм у цьому питанні служить

загальноєвропейська система рівнів володіння іноземною мовою (від

елементарного до вільного), що містить докладний опис комунікативних

умінь у всіх видах мовної діяльності для кожного етапу.

Забезпечення вільного володіння розмовною мовою особливо

ускладнюється через недостатність спілкування з носіями мови та

неможливість удосконалення мовленнєвих навичок у реальному мовному

середовищі як для вчителів, так і для учнів.

Щоб створити умови для розвитку доступної та якісної системи

вивчення та популяризації англійської мови, забезпечити розширення сфери

освітніх можливостей для учнів та вчителів у вивченні та викладанні

англійської мови, підвищити мотивацію до навчання та ступінь відкритості

до Європи пропонується така модель вивчення англійської мови у закладах

освіти: зміст предмету реалізовуватиметься як пріоритетний з інваріативної

та варіативної складових змісту загальної середньої освіти, запровадження

широкої мережі гуртків/клубів у дошкільних, позашкільних та

загальноосвітніх навчальних закладах.

   Дана програма створена на основі компонента державного стандарту середньої загальної освіти з іноземних мов; в рамках навчального процесу,    з урахуванням міжпредметних зв'язків, вікових особливостей та професійної орієнтації  учнів.

Заняття гуртка проводяться у взаємозв'язку з такими навчальними предметами, як англійська мова, література, історія, географія. Програма покликана забезпечувати всебічний і творчий розвиток дітей, поглиблення мовних і соціокультурних  знань з англійської мови.

Робоча програма побудована з урахуванням наступних компонентів:

- соціокультурний компонент;

- національно-краєзнавчий компонент;

- міжкультурний компонент;

-комунікативно-мовленнєві знання і вміння оперувати цими знаннями.

Групова позакласна робота дозволяє залучити учнів до неформального вивчення іноземної мови, коли максимально враховуються їхні особисті потреби, оскільки вони самі обирають той чи інший гурток, або беруть участь у тому чи іншому позакласному заході.

Цілі роботи гуртка:

розвиток мовленнєвих умінь учнів англійською мовою;
розвиток здібностей використовувати англійську мову як інструмент спілкування в діалозі культур;
розширення культурологічних  знань  учнів та сприяння формуванню міжкультурної компетенції учнів;
ознайомлення з культурним різноманіттям країн досліджуваного мови, їх внеском у світову культуру.

Завдання роботи гуртка.

  • формування міжкультурної компетенції учнів за допомогою реалізації соціокультурного компонента в позакласній діяльності з англійської мови;
  •  збагачення філологічного кругозору учнів засобами англійської мови, та їх соціокультурний розвиток;
  • розвиток в учнів мовної культури, описи реалій життя країн досліджуваного мови;
  • розвиток навичок індивідуальної, парної та групової роботи при виконанні пізнавально-пошукової роботи.

Ведуча форма роботи - групова.

Вимоги до реалізації програми:

  • дотримання принципу єдності,виховання та розвитку дитини;
  • використання сучасних виховних та навчальних технологій;
  • надати переваги загальному розвитку дитини, а неконкретним знанням,

умінням та навичкам;

  • турбота про здоров’я дитини та психологічний комфорт.

Предметний зміст мовлення

Мовні вміння

Говоріння. Оволодіння діалогічною мовою в ситуаціях офіційного та неофіційного спілкування, участь у діалогах етикетного характеру (з використанням необхідних мовленнєвих кліше), діалогах-розпитах (вміти здійснювати запит інформації/самому ділитися відомою інформацією, брати інтерв'ю), діалогах-спонукання до дії, діалогах-обмін інформацією (вміти звертатися за роз'ясненнями/давати власні роз'яснення, висловлювати своє ставлення до висловлювання партнера), а також в діалогах змішаного типу. Обсяг діалогів до шести-семи реплік з боку кожного учасника діалогу.

Виступати з повідомленнями у зв'язку з побаченим, почутим, прочитаним, а також за результатами проектної роботи – робити презентації по виконаному проекту, коротко передавати зміст отриманої інформації, розповідати про себе, своє оточення, свої плани, обґрунтовуючи свої наміри, міркувати про події, наводячи приклади, аргументи, роблячи висновки, описувати особливості життя та культури своєї країни та країн, що говорять англійською мовою. Обсяг монологічного висловлювання – дванадцять-п'ятнадцять фраз.

Слухання (аудіювання). Школярі продовжують вчитися розуміти на слух з різним ступенем повноти і точності висловлювання співрозмовників у процесі спілкування, а також автентичних аудіотекстів різних жанрів. При цьому розвиваються вміння спиратися на мовну і контекстуальну здогадку при сприйнятті тексту, домагатися повного розуміння співрозмовника шляхом перепитування, відокремлювати головну інформацію від другорядної, виявляти найбільш значущі факти, витягати з автентичного аудіотексту необхідну інформацію, визначати своє ставлення до почутого.

Читання. Читання автентичних текстів різних жанрів і стилів: публіцистичних, науково-популярних, художніх, прагматичних, а також ознайомлювальне, вивчаюче, просмотровое читання. При цьому розвиваються вміння прогнозувати можливі події, відновлювати цілісність тексту шляхом додавання випущених фрагментів, здогадуватися про значення окремих слів з опорою на мовну і контекстуальну здогадку, виділяти основні факти, відокремлювати головну інформацію від другорядної, встановлювати логічну послідовність основних фактів тексту, розуміти аргументацію автора, отримувати необхідну інформацію, визначати своє ставлення до прочитаного, користуватися виносками, довідником, словником.

Письмо. Вміння робити виписки при читанні/прослуховуванні тексту, складати план повідомлення, заповнювати бланки, анкети, резюме, писати невелику розповідь/есе, писати неформальний і формальний лист.

 

Мовні знання і навички (практичне засвоєння)

 

Мовленнєва сторона мови. Орфографія. Застосування правил читання і правопису засвоєного раніше і нового лексичного матеріалу, дотримання словесного і фразової наголоси, дотримання інтонації різних типів речень.

Лексична сторона мовлення. Продуктивний лексичний мінімум становить 1400 ЛО. Розширюється потенційний словник за рахунок оволодіння інтернаціональною лексикою і новими значеннями відомих слів, утворених на основі продуктивних способів словотвору. Здійснюється систематизація лексичних одиниць; систематизуються способи словотворення: словосложения, аффіксації, конверсії. Розвиваються навички розпізнавання і вживання в мові лексичних одиниць, що обслуговують мовленнєві ситуації в рамках тематики основної та старшої школи, найбільш поширених стійких словосполучень, реплік-кліше мовного етикету, характерних для культури країн досліджуваного мови; навичок використання лінгво-країнознавчого довідника підручника і різних словників.

Граматична сторона мовлення. Означений, неозначений та нульовий артиклі з назвами країн і мов. Прийменники у фразах виражають напрямок, час, місце дії. Підрядні речення причини (so/such + that). Способи вираження дозволу, припущення. Непряма мова. Вживання в мовленні дієслів в найуживаніших часових формах:

Present/Future/Past Simple, Present/Future/Past Continuous, Present/Past Perfect, Present Perfect Continuous/ Past Perfect Continuous; глаголы в Present Simple Passive, Future Perfect Passive.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тематичний план гуртка

  «Exam excellence»

№ заняття

Тема. Підтема

Кількість годин

Теор.

Практ.

Всього

                    Тема 1.  «School » («Школа»)   (6 год.)

  1.  

Вступне заняття

1 г.

 

1 г.

  1.  

«Welcome to the Wonderful  World of English»

0.5 г.

0.5 г.

1 г.

  1.  

Корисні поради в навчанні.

 Освіта в англомовних країнах.

1 г.

1 г.

2 г.

  1.  
  1.  

Вдосконалення навичок письма.  Словотвір.

1 г.

1 г.

2 г.

  1.  

                    Тема 2. «Work » («Робота») (6 год.)

  1.  

Світ професій сьогодні

1 г.

1 г.

2 г.

  1.  
  1.  

Ким стати, яку професію обрати?

1 г.

1 г.

2 г.

  1.  
  1.  

Хочу працювати!  Написання резюме.

1 г.

1 г.

2 г.

  1.  

Тема3. «Family life»(«Родинне життя») (4 год.)

  1.  

Родинне коло.  

0.5 г.

0.5 г.

1 г.

  1.  

Вдосконалення діалогічного мовлення

 

1 г.

1 г.

  1.  

Сімейне життя. Одруження. Дебати.

 

1 г.

1 г.

  1.  

Написання есе

«The most important person in my life»

0.5 г.

0.5 г.

1 г.

Тема 4. «Home»(«Помешкання») (6 год.)

  1.  

East or westhome is best.В гостях добре, а вдома – краще. Використання прислів їв та приказок в мовленнєвій діяльності учнів.

1 г.

1 г.

2 г.

  1.  
  1.  

Мій дім – моя фортеця.  Вдосконалення граматичних навичок

1 г.

1 г.

2 г.

  1.  

№ заняття

Тема. Підтема

Кількість годин

Теор.

Практ.

Всього

  1.  

Дискусійний клуб “Men’ & women’ housework”

 

1 г.

1 г.

  1.  

Тема 5. “Health and food” («Здоровя та їжа») (6 год.)  

  1.  

Як бути здоровим? Вдосконалення навичок аудіювання

1 г.

1 г.

2 г.

  1.  
  1.  

Здорове харчування.  Їжа у Великобританії.

1 г.

 

2 г.

  1.  
  1.  

Лист до газети “How to be healthy at school?”

1 г.

1 г.

2 г.

  1.  

Тема 6. «Shops and services » («Магазини та обслуговування») (6 год.)  

  1.  

Зроби правильний вибір! Кафе. Обслуговування.

1 г.

1 г.

2 г.

  1.  
  1.  

Практичне заняття.  Ситуативне спілкування.

 

2 г.

2 г.

  1.  
  1.  

Написання есе “Post offices should close. In the age of the Internet, they are no longer necessary.”

1 г.

1 г.

2 г.

  1.  

Тема 7. «Nature» («Природа») (6 год.)

  1.  

Жива природа. Вдосконалення навичок читання, аудіювання.

1 г.

1 г.

2 г.

  1.  
  1.  

Проектна робота “Save our planet”

 

2 г.

2 г.

  1.  
  1.  

Дискусійний клуб.  Корисні поради в написанні есе.

 

1 г.

1 г.

2 г.

  1.  

Тема8. “Science and technology” («Наука і технологія») (6 год.)  

№ заняття

Тема. Підтема

Кількість годин

Теор.

Практ.

Всього

  1.  

Люди і технології. Яке наше майбутнє?

 

 

1 г.

1 г.

2 г.

  1.  
  1.  

Написання статті “People and technology”

1 г.

1 г.

2 г.

  1.  
  1.  

Ситуативне спілкування. Розширення філологічного кругозору учнів.

1 г.

1 г.

2 г.

  1.  

Тема 9. “Free time and culture(«Вільний час і культура»)(6 год.)  

  1.  

Ходімо в кіно! Вдосконалення навичок читання, аудіювання. Розширення лексичного запасу учнів.

1 г.

1 г.

2 г.

  1.  
  1.  

Ситуативне спілкування “The best place for the rest”

1 г.

1 г.

2 г.

  1.  
  1.  

Читання – це цікаво.

 

1 г.

1 г.

  1.  

Написання літературного есе.

 

1 г.

1 г.

Тема 10. Sport(«Спорт»)(6  год.)  

  1.  

Видатні спортсмени. Інтервю. Ситуативне спілкування

1 г.

2 г.

3 г.

  1.  
  1.  
  1.  

Спілкування в Інтернеті.

Граматичний довідник. Порядок слів в реченні.

1 г.

2 г.

3 г.

  1.  
  1.  

Тема 11.  “Travel” («Подорож») (6 год.)  

  1.  

Подорожуємо разом! Збагачення словникового запасу учнів. Лексичні завдання, ігри.

1 г.

2 г.

3 г.

  1.  
  1.  
  1.  

Написання есе “The way of travelling”.

Ситуативне спілкування на задану тематику.

1 г.

2 г.

3г.

  1.  
  1.  

Тема 12. “People and society” («Люди та суспільство») (6 год.)  

№ заняття

Тема. Підтема

Кількість годин

Теор.

Практ.

Всього

  1.  

Етика та естетика. 

1 г.

 

1 г.

  1.  

Ситуативне спілкування.

 

1 г.

1 г.

  1.  

Дебати.

 

1 г.

1 г.

  1.  

Написання особистого листа. 

 

1 г.

1 г.

  1.  

Фінальне тестування

 

1 г.

1 г.

  1.  

Підведення підсумків за рік.

1 г.

 

1 г.

Всього за рік

27.5 г.

42.5 г.

70 г.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Висновки

В результаті вивчення англійської мови учень повинен:

знати/розуміти:

• значення нових лексичних одиниць, пов'язаних з тематикою даного етапу навчання і відповідними ситуаціями спілкування, в тому числі оцінної лексики, реплік-кліше мовного етикету, що відбивають особливості культури країн досліджуваної мови;

• значення вивчених граматичних явищ в розширеному обсязі (видочасові, неособисті і невизначено-особисті форми дієслова, форми умовного способу, непряма мова, узгодження часів);

• країнознавчу інформацію з автентичних джерел, збагатить соціальний досвід школярів: відомості про країни досліджуваного мови, науку і культуру, історичні і сучасні реалії, громадських діячів, місце в світовому співтоваристві і світовій культурі, взаєминах з нашою країною, мовні засоби і правила мовної і немовної поведінки у відповідності зі сферою спілкування і соціальним статусом партнера.

вміти:

з говоріння:

• вести діалог, використовуючи оціночні судження, в ситуації офіційного та неофіційного спілкування (в межах вивченої тематики); розмовляти про себе, свої плани; брати участь в обговоренні проблем у зв'язку з прочитаним / прослуханих іншомовним текстом, дотримуючись правил мовленнєвого етикету;

• розповідати про своє оточення, міркувати у межах вивченої тематики і проблематики; представляти соціокультурний портрет своєї країни і країн досліджуваної мови;

з аудіювання:

• відносно повно і точно розуміти висловлювання співрозмовника в розповсюджених стандартних ситуаціях повсякденного спілкування, розуміти основний зміст та отримувати необхідну інформацію з різних аудіотекстів; прагматичних (оголошення, прогноз погоди), публіцистичних (інтерв'ю, репортаж), відповідних тематиці даної ступені навчання;

 з читання:

• читати автентичні тексти різних стилів і жанрів; публіцистичні, художні, науково-популярні, прагматичні – використовуючи основні види читання (ознайомлювальне, вивчаюче, пошукове /оглядове) в залежності від комунікативної задачі;

з  писемної мови:

• писати особистий лист, заповнювати анкету, письмово викладати відомості про себе у формі, прийнятій в країнах мови, що вивчається, робити виписки з тексту англійською мовою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Використана література:

  1. «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов, 10-11 класи», Київ, 2010;
  2. Oxford Exam Excellence, Ela Rudniak, Huw Egginton, Dorota Holowiak, Sally Cooke, Juliet Evance. – Oxford University Press, 2006.
  3. Добра О.Й. Роль позакласної роботи у здійсненні комунікативних цілей оволодіння англійською мовою / О.Й. Добра // Іноземні мови. – 2008. – №2. – С.12 – 13.
  4. Єрмоленко Л.П. Комунікативна компетенція засобами позакласної роботи з англійської мови / Л.П. Єрмоленко. – Х. : Вид. група «Основа», 2011. — 80 c.
  5. Мекенченко Т. М. Использование новых информационных технологий в обучении иностранным языкам / Т. М. Мекенченко // Англійська мова та література. – 2010. – № 19-21. – С. 12–15.

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Проценко Олена Павлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
До підручника
Англійська мова (10-й рік навчання, рівень стандарту) 11 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
26 березня 2018
Переглядів
3942
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку