Програма індивідуальної роботи з обдарованими дітьми

Про матеріал
Програма індивідуальної роботи з обдарованими дітьми вчителя англійської мови загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.
Перегляд файлу

Програма індивідуальної роботи

з обдарованими дітьми вчителя англійської мови Праведної А. В.

Консультація з дітьми проводиться по четвергам з 15:00 до 16:00

 

Робота з учнями 3-х класів

Мета – розвиток творчого письма, непідготовленого усного мовлення.

3-Б клас: Татар Катерина, Татар Олексій, Чуб Максим.

3-В клас: Киржа Дмитро, Кващевічус Дарина, Костенко Максим.

3-Г клас: Шкредова Валерія.

 

  • Користування відеотекою ресурсних центрів.
  • Дистанційне виконання додаткових граматичних вправ з довідників та посібників.
  • Практика непідготовленого усного мовлення.
  • Виконання вдома діагностичних тестів.
  • Підготовка до участі в конкурсі «PUZZLE»

 

Робота з учнями 5-х класів

Мета – підвищення мотивації до вивчення англійської мови, збільшення словникового запасу.

5-Б клас: Плісенко Максим, Шаня Злата-Марія.

5-В клас: Бойко Анна, Забігайло Марія.

5-Г клас: Одольський Мішель, Солом’яна Анжеліка.

 

  • Виконання завдань творчого характеру.
  • Перегляд відеороликів, мільтфільімів.
  • Виконання додаткових лексичних та граматичних вправ.
  • Підготовка до участі в конкурсі «PUZZLE»

 

 

Робота з учнями 6-х класів

Мета - підвищення мотивації до вивчення англійської мови, збільшення словникового запасу, удосконалення вмінь та навичок, набутих у попередній рік навчання.

6-Б клас: Квачевська Яна, Ейсмонт Оля.

6-В клас: Рибалка Марія, Пацеля-Ткаченко Софія.

 

  • Виконання завдань творчого характеру.
  • Перегляд відеороликів, мільтфільімів.
  • Виконання додаткових лексичних та граматичних вправ.
  • Підготовка до участі в конкурсі «PUZZLE»

 

 

Робота з учнями 7-х класів

Мета - підвищення мотивації до вивчення англійської мови, збільшення словникового запасу, розвиток творчого письма, підготовка до участі в олімпіадах.

 

7-Б клас: Ломтадзе Давид, Кузмінський Владислав.

 

  • Виконання завдань творчого характеру.
  • Перегляд відеороликів, мільтфільімів.
  • Виконання додаткових лексичних та граматичних вправ.
  • Робота з прислів’ями та фразеологізмами.
  • Виконання діагностичних тестів.
  • Підготовка до участі в конкурсах.

 

 

 

 

 

docx
Додано
30 квітня 2020
Переглядів
470
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку