Урок-гра з англійської мови на тему "Зовнішність" для 1 класу з серією розвиваючих вправ

Про матеріал

У даній розробці представлені кращі зібрання різноманітних вправ, що сприяють розвитку усім чотирьом видам мовленнєвої діяльності: читання, аудіювання, слухання та говоріння. Урок побудований на плавному переході від одного виду діяльності до іншого, за допомогою логічного ігрового звя'зку. Ігри як фронтальної, так і індивідуальної напрвленості. Дають змогу для диференційованого підходу.

Перегляд файлу

УРОК 52 (1-В)

Тема: Зовнішність друга.

Мета:

Повторити нові лексичні одиниці та закріпити їх уживання в усному мовленні.

— Активізувати вивчений лексико-граматичний матеріал.

— Формувати навички правильної вимови звуків англійської мови, формувати навички письма.

— Розвивати вміння і навички читання, письма, усного мовлення.

— Розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу, спостережливість, удосконалювати артикуляцію звуків, комунікативні вміння.

— Виховувати усвідомлення важливості вивчення англійської мови, зацікавленість у розширенні свої знань, культуру учнів.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: відеопривітання, електронна фізкультхвилинка, презентація, таблиця за темою «Зовнішність».

 

ХІД УРОКУ

 

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙМАННЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

1.Привітання. Поздоровлення з початком нового навчального року.

Т: Hello, boys and girls! Sit down, please! (Жестом пропонує учням сісти.)

2.Повідомлення теми та мети уроку.

Т: Сьогодні на уроці ми вивчемо частини нашого тіла,а саме – обличчя.. Let's start our lesson! Почнемо наш урок!

3.Уведення в іншомовну атмосферу.

1) Фонетична зарядка. Відпрацювання звуків: [ m ]
T: Now we stop at the "Phonetic Station". We can meet Byratino there. Ми зупинились на «Фонетичній станції»
T: Well.Тоді почувши слово із звуком [m] сплесніть в долоні.Аге you ready? Ви готові? 
Ch: Yes, of course. 
T: Hello, family, dog, book, mummy, black, milk, mouse, cat, my, small, frog, fish, grandmother, ten, chimp, swim, horse. 
T: Very good. Now repeat after me words with a sound [m]. Family, mummy, milk, mouse, my, small, grandmother, chimp, swim. 

2) Робота з картками

Т: Look! Давайте повторимо літери англійського алфавіту.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА

1. Фізкультхвилинка.

2. Повторення вивчених ЛО.

Турбуюсь я про тіло … body

Від  плеча до ніг! Все- сам,

Руку називаю … arm.

Допоможе мені завжди friend.

Руку ми ж  назвали …hand

А щоб «не розбити глек»

Ногу ми  назвали …leg.

Правди, друзі, ніде діти

Палець по-англійськи … finger.

В коліні ногу ти  зігни

Коліно по-англійськи … knee.

Від заборонених конфет

Розболілась сильно … head

За погане, що затієм,

Ми отримаєм по … ear

3. Робота зі словниками

- Запис цих слів у словники

4.Розвиток навичок писемного мовлення

 T: we should   describe appearance with the use  have/has got “.  Для цього нам треба використовувати граматичну структуру “have/has got. Отже, давайте пригадаємо, з якими займенниками ми використовуємо have got, а з

 якими has got.

T: «Have got» ми кажемо, коли хочемо сказати, що я щось маю, а якщо ми кажемо, що він, вона або воно щось має, то нам потрібно «have got» замінити на «has got».

Т: Давайте з вами повторимо нове слово «я маю»..

               I have

 

  http://www.clipartkid.com/images/67/body-outline-picture-vBQ5Nv-clipart.jpeg

I________________two eyes            

I________________one nose

I________________ten fingers

I________________ten toes

I________________two ears

I________________two feet, two

I________________one big smile

……..Just for you!

 

5. Тренування навичок аудіювання.

Вч.: Сьогодні до нас на урок завітали деякі іграшкові герої, як хочуть вам розповісти про себе. Давайте ми їх послухаємо і визначимо про кого  йде мова. (діти прослуховуюють опис і обирають якому малюнку він відповідає)

dancing-ballerina-clipart-1ANd9GcRSXk2zlKu2pTe-mP4O7ZM0ud9XFoM17soaHVuPPIABgVTS8LHJ images%5Cproducts%5Cmedium%5C896283

1) Hello! My name is Nina. I am a ballerina. I have got a head, two eyes, two ears, a nose, a mouth, two arms and two legs.

2) Hello! My name is Mike. I am a monster. I have got a head, one eye, a mouth, two arms and two legs. I have not got ears and a nose.

3) Hello! My name is Tom. I am a soldier. I have got a head, two eyes, a nose, a mouth, two arms and two legs. I have not got ears.

6. Розвиток умінь читання

Кожен учень отримує картку із зображенням дівчики та текстом-описом її зовнішності. Задання учнів прочитати текст та розфарбувати малюнок відповідно до опису. Після виконання завдання декілька учнів презентують свої малюнки, зачитуюючи тект.

Новый рисунок (15)

 

ІІІ.ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

1. Рефлексія

Т: Ось і Лаксики завітали до нас. Розкажіть їм що ми вчили сьогодні на уроці. Які слова ви запам’ятали, чи можете ви навчити цим словам Лаксиків?

2. Прощання

- The lesson is over, thank you, good bye! / Урок закінчено, дякую вам, до побачення!

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
6 червня 2018
Переглядів
2500
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку