У даній розробці представлені кращі зібрання різноманітних вправ, що сприяють розвитку усім чотирьом видам мовленнєвої діяльності: читання, аудіювання, слухання та говоріння. Урок побудований на плавному переході від одного виду діяльності до іншого, за допомогою логічного ігрового звя'зку. Ігри як фронтальної, так і індивідуальної напрвленості. Дають змогу для диференційованого підходу.
УРОК 52 (1-В)
Тема: Зовнішність друга.
Мета:
— Повторити нові лексичні одиниці та закріпити їх уживання в усному мовленні.
— Активізувати вивчений лексико-граматичний матеріал.
— Формувати навички правильної вимови звуків англійської мови, формувати навички письма.
— Розвивати вміння і навички читання, письма, усного мовлення.
— Розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу, спостережливість, удосконалювати артикуляцію звуків, комунікативні вміння.
— Виховувати усвідомлення важливості вивчення англійської мови, зацікавленість у розширенні свої знань, культуру учнів.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: відеопривітання, електронна фізкультхвилинка, презентація, таблиця за темою «Зовнішність».
ХІД УРОКУ
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙМАННЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
1.Привітання. Поздоровлення з початком нового навчального року.
Т: Hello, boys and girls! Sit down, please! (Жестом пропонує учням сісти.)
2.Повідомлення теми та мети уроку.
Т: Сьогодні на уроці ми вивчемо частини нашого тіла,а саме – обличчя.. Let's start our lesson! Почнемо наш урок!
3.Уведення в іншомовну атмосферу.
1) Фонетична зарядка. Відпрацювання звуків: [ m ]
T: Now we stop at the "Phonetic Station". We can meet Byratino there. Ми зупинились на «Фонетичній станції»
T: Well.Тоді почувши слово із звуком [m] сплесніть в долоні.Аге you ready? Ви готові?
Ch: Yes, of course.
T: Hello, family, dog, book, mummy, black, milk, mouse, cat, my, small, frog, fish, grandmother, ten, chimp, swim, horse.
T: Very good. Now repeat after me words with a sound [m]. Family, mummy, milk, mouse, my, small, grandmother, chimp, swim.
2) Робота з картками
Т: Look! Давайте повторимо літери англійського алфавіту.
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА
1. Фізкультхвилинка.
2. Повторення вивчених ЛО.
Турбуюсь я про тіло … body
Від плеча до ніг! Все- сам,
Руку називаю … arm.
Допоможе мені завжди friend.
Руку ми ж назвали …hand
А щоб «не розбити глек»
Ногу ми назвали …leg.
Правди, друзі, ніде діти
Палець по-англійськи … finger.
В коліні ногу ти зігни
Коліно по-англійськи … knee.
Від заборонених конфет
Розболілась сильно … head
За погане, що затієм,
Ми отримаєм по … ear
3. Робота зі словниками
- Запис цих слів у словники
4.Розвиток навичок писемного мовлення
T: we should describe appearance with the use “have/has got “. Для цього нам треба використовувати граматичну структуру “have/has got”. Отже, давайте пригадаємо, з якими займенниками ми використовуємо have got, а з
якими has got.
T: «Have got» ми кажемо, коли хочемо сказати, що я щось маю, а якщо ми кажемо, що він, вона або воно щось має, то нам потрібно «have got» замінити на «has got».
Т: Давайте з вами повторимо нове слово «я маю»..
I have
I________________two eyes
I________________one nose
I________________ten fingers
I________________ten toes
I________________two ears
I________________two feet, two
I________________one big smile
……..Just for you!
5. Тренування навичок аудіювання.
Вч.: Сьогодні до нас на урок завітали деякі іграшкові герої, як хочуть вам розповісти про себе. Давайте ми їх послухаємо і визначимо про кого йде мова. (діти прослуховуюють опис і обирають якому малюнку він відповідає)
1) Hello! My name is Nina. I am a ballerina. I have got a head, two eyes, two ears, a nose, a mouth, two arms and two legs.
2) Hello! My name is Mike. I am a monster. I have got a head, one eye, a mouth, two arms and two legs. I have not got ears and a nose.
3) Hello! My name is Tom. I am a soldier. I have got a head, two eyes, a nose, a mouth, two arms and two legs. I have not got ears.
6. Розвиток умінь читання
Кожен учень отримує картку із зображенням дівчики та текстом-описом її зовнішності. Задання учнів прочитати текст та розфарбувати малюнок відповідно до опису. Після виконання завдання декілька учнів презентують свої малюнки, зачитуюючи тект.
ІІІ.ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
1. Рефлексія
Т: Ось і Лаксики завітали до нас. Розкажіть їм що ми вчили сьогодні на уроці. Які слова ви запам’ятали, чи можете ви навчити цим словам Лаксиків?
2. Прощання
- The lesson is over, thank you, good bye! / Урок закінчено, дякую вам, до побачення!