Програма "Розвиток когнітивної сфери молодших школярів"

Про матеріал
Ігри та завдання для розвитку пам'яті, уваги, уяви, логічного мислення для учнів 1-4 класів.
Перегляд файлу

СПЕЩАЛВОВАНА ШКОЛА l-III СТУПЕШВ З ПОГЛИБЛЕНИМ

ВИВЧЕННЯМ Англйськот мови 165

ПРОГРАМА «РОЗВИТОК КОГНиТИВНО\ СФЕРИ

imageМОЛОДШИХ ШКОЛЯРIВ»

ШДГОТУВАЛА ПРАКТИЧНИЙ ПСИХОЛОГ ЗАЗИМКО ТРИНА ВАСИЛВНА

китв 2023

                    Завдання сучасноТ школи- дати знання та              здоров'я

imageimageimageimageмайбутнього imageспираючись на       та розвитку кожноТ дитини. Сучасних    та 6aTbkiB не

знання про CBiT, ознайомлення з основами

                  наук.                                навчити         мислити, а особливо

розвивати продуктивне мислення, жому надають великого значення в усьому CBiTi. Саме продуктивне мислення розвиваеться

imageколи дитина намагаеться imageосвоюватиimage

imageCBiT, вчиться розв'язувати     завдання. Формування творчо opieHT0BaH0i     з нестандартними imageдо розв'язання проблем та суджень вимагае

imageскладовоТ мислення, так я

                 творчоТ, яка базуеться саме на             як наimage

imageimage як i BCi imageлюблять грати. Гра допомагае легко та швидко засвоТти не          учбовий      вона вчить бути уважним,       мислити,     доводити, фантазувати, запам'ятовувати.

Завдання,    opieHT0BaHi на розвиток основних розумовоТ i мають на MeTi стимулювати

                  мислення та                          навчають основним                  та

прийомам, закладають основу мислення, розвивають пам'ять та увагу. M0BHi завдання, 0kPiM того збагачувати активний словниковий

запас, розвивати M0BHi         час занять навички мислительноТ    допомагатимуть учням у

                                   засвоення                                програми.

                   Завдання                                        ускладненням imageякий

imageimageдае змогу навички та розвивати yci види мислення завдання також будуть стимулювати imageдо пошуку нестадартних у p060Ti, виховуватимуть imageта взаемодопомогу, imageпозитивного результату, розвиватимуть iHTepec до мисленневоТ Мета програми: викликати iHTepec         1-4     до незвичайних занять, викликати       задоволення розумовоТ власних      та перемог,          до      бажання допомогти при          складних завдань. Дати впевнитися у своТх силах та позитивних результатах власного розвитку.

Програма розрахована на 16 можуть займати imageурок ( за бажанням або його частину. завдання можна використовувати на початку чи в уроку («Розумна п'ятихвилинка», «Розвивальна хвилинка», «Вчуся мислити»).

Можна залучати до пошуку розвиваючих завдань та один урок на тиждень присвячувати саме p060Ti.

Завдання у блоками для imageнавантаження та розвиток сфери дитини:

image                 -розвиток зоровоТ           та сприймання;

-розвиток уваги( завдання на imageпереклочення, imageта iH.);

-розвиток imageмислення(аналогй, узагальнення,

3ak0H0MipHocTi)•,

-розвиток мовленневих навичок;

-розвиток уяви та творчих imageпочатковоТ школи.

Доступна та проста imageдорослого запропонованих вправ, дае змогу будь-якого BikY Тх виконувати. imageмати комплект завдань для кожного учня, що дасть змогу працювати imageта неimage

З проведення тако? роботи можу зазначити, що Taki «Уроки розвивають yci вище надихають дорослих до нашихimage

imageпоради.

На початку уроку чи занятгя     поступово   учням в       про BCi   процеси, Тх значення для розвитку людини та починати саме з таких завдань на знань. В          iHTepeciB   можливо давати   з якого саме завдання буде розпочата та яким        робота.

imageimageв    заняття використовувати        (же завдання було          яке складне, а яке легко розв'язувалося), що допоможе        свот   та досягнення, буде мотивувати    до наступних

Завдання що у додатку,   бути в чотири рази, малюнки для запам'ятовування та         -на cTopiHkax аркушу.

imageimageimageдо завдань.

Гра 1. Для запам'ятовування першого малюнка- час хв.

Перегорнути cTopiHkY та image«Що (kBiTka на imageкепка, дзеркало, пташка, палиця у

                           imageЧим              малюнки?

А-2,4 (форма BikHa):

Б-1,3 ( image на даху):

В- 2 (1 imageна даху, 4- форма даху):

Г- 4 ( З- форма BikHa, 1- парканчик):

Д- З ( 2- парканчик, 1- форма даху, 4- imageна даху);

                    Е- 2 ( 1- парканчик, 4- форма BikHa,          на даху).

Знайди цифру. Завдання imageцифри 1-19.

                     Завдання 2-                 букви А-С ( image Е,е, Й).

imageЗавдання З- imageназивати букву- цифру.

imageЗавдання у конвертах в p03pi3aH0MYimage

Хто швидше складе малюнок глобуса?

Яких частинок не вистачае? ( 2, 6, 11).

ГРА 2. Для запам'ятовування малонка- час 50 сек.

imageсебе: Якот форми роги у корови? (2)

Яке взуття було у image (З)

                    С1бльки води у           (2)

Яка сукня? (1)

                     Склади                Частинки 4,6,9.

4

imageмалюнки. 1-4, 2-3, 3-2.

imageimageimageА image не ( З); Б- (4); В- 2 (1, 4); Г-З (1,2); Д-2, 4; Е- 1,3.

ГРА З. Час — 20-30 сек.Чи буде лук image( немае мотузки) ГРА 4. Час -30 сек. Яка imageщо впадуть на

( Окуляри, книга, чашка, чайник, лампа, ваза). Склади карету i3 додаткових частинок (5)

imageЗнайди малюнок.

ГРА 5.        предмети imageправоруч ( чашка, будинок), центр (книга, клоун).

Пазли. 1-В, 2-Б, 3-А, 4-В, 5- Б, 6-А, 7-Б.

Зайвий малюнок. 1-3:2-2.

Завдвння: склади свое завдання.

Аналогй.

Сир, мука, сир, рот, HiPka, ворота.

Комора, комар, корова, дме, голос,image

Шпак, какао, воля, ciMka, порох, кома.

Гра 6. Що image

imageЗнайди цифру, якот не вистачае. 1-40.

Що image2- АВТ, 3-4.

Гра 7. Час 15 сек. Запам'ятай:

мотузка, дзеркало, цегляна CTiHa, кран, кахель,image

Порахуй imageТрикутники- 6; квадрати- 7; круги- 8.

imageЗнайди цифри. Знайти цифри image1-50 та навпаки. Хто швидше? imageпращоють в парах. 3ak0H0MipHocTi. Завдання на imageтаimage

Гра 8. Час 45 сек. Запам'ятай.

                  imageпредмети на           51ki предмети в поличках? Що наimage

Порахуй.

книга- З, окуляри-З, телефони-2, image i тп.

Збитошний BiTep.

Урок, учитель, портфель,image

Учень, дошка, крейда, книжка.

Щоденник, ручка, зошит, указка.

imageперерва, дзвоник, пенал...

Аналогй' в малюнках.

imageГра 9. Час 30 сек. Запам'ятай малюнок та цифру.

                  Знайди цифри 1-90. Pi3Hi               завдань.

Що бачиш? Розвиток сприймання. Дозволено повертати малюнки.

Знайди тваринку. Запропонувати     завдання на imageimageв парах.

3ak0H0MipHocTi. Побачити pi3HY форму волосся, носикавч, рот,image

Гра 10. Час 30 сек. Запам'ятай одяг та взутгя.

Чимimage

                   2,3,5-           1,2,6-чотирикутники, 1,2,4- три елементи.

imageнаimage

image                   1-Г,2- И, 3-Й, 4-д, 5-3, image1 о—в, 1 -ж,              14-Е.

Пазли.         прямокутник. А- АЖИ, Б3М, ВДК, ГЕЛ.

Б- АЖМ, БЗИ, ВЕЛ, ГДК.

Гра 11. Час 30 сек. Запам'ятай та imageimageпредмет. Робота в парах наimage

Вставimage

1-М, 2-0, З-Ж, 4-НИ, 5-РЕ, 6-Ю, 7-ГО-, 8-КОС, 9- РИС.

Зайваimage

1-3, 2-4,image

ГРА 12. Час 30 сек. Запам'ятай парами.

Зайваimage

image

Вставimage

imageimage10-НО, 11-image

Головоломка.

9+8+7+6+5+4+3+2+1=45 image+2+3+4+5+6+7+8+9=45

image8+6+4+ +9+7+5+3 +2=45

ГРА 13. Час 30 сек. Запам'ятай парами.

Що зайве?

image16- М, 17-Ю, 18-СО,image

                  Що         ? Завдання в малюнках.

Знайди цифру. Шука€мо цифри на image 1-30.

Игри 14-16 за imageгри 13, з ускладненням завдань.

ГРА ЗАПАМ'ЯТАЙ

image

image

ЗНАЙДИ ЦИФРУ

image                   ВЩШУКАЙ                            image

imageimage        image               вщповщшсть

ГРА2 ПЕРЕМР СЕБЕ

image

imageimageimageавд

ПОСЛДОВШ МАЛЮНКИ

image

ГРА З ЩО ЗМШИЛОСЬ ГРА 4

image

image

ГРА 5 ЗАПАМ'ЯТАЙ

image

ЗАЙВИЙ МАЛЮНОКimage

image

 

(ВГ)НЬ —е ВОГОНЬ

(вр)та

 

ciH0          ciM

ДИНЯ

 

ло —ь орел

ом

imageПАЗЛИ image      АНАЛОГЙ

image

ГРА 6 ПОРШНЯЙ

image

image


ЗНАЙДИ ЦИФРУ

image

imageimageimage                           що П1дходитю

ДОМАЛЮЙ

image

image

image

 

 

 

09

 

 

 

 

 

image

         rPA 7               3AIIOBHV1 KBAÅP/

image

image

               ГРА 8                                 ЗБИТОШНИЙ BITE

image

image

imageimageimageimageГРА 9

image

image
image

imageЩО БАЧИШ?

оеее

imageimage                                       ЗНАЙДИ ТВАРИНК

image

imageimageimageimageLIMM 110ÅIbHI?

ⅡA3 Ⅱ

ГРА 11

image

image


ВЩШУКАЙ ПРЕДМЕТ

image

imageimageЗАЙВА ФIГУРА

image о о п о о

image

image

imageimageВСТАВ ЛТЕРИ

image                                        5

УК

(Э <орозоре     ( • ) (кунько      ( • ) Чаба

зеро                                                       ито imageлЛл Лimage

                                 бус              image    но

( • КваimageЭ— MiHbimage

           тка                                         нець

9

ре

imageЭх арimage

              CTi                            мосimage


image

ГРА

image

image

головоломки

image45.

image 45-45=045

image

Починаючн одшищј, у л{вому верхньому »•тку trpoBeaiTb ламжу лјнао до дев•ятки у правому юскнъому кутку таблит так, щоб сума чисел. перекреслених лиманою, [00. РухатисА числа до «нета можна TiJIbk)I праворуч або вню.

1

1

1 :11 1

1

1

1

1

2

2

2

2- 2

2 2

з

з

З 1 3 з

з

З

З

З

4

4

4 4 4

4

4

4

4

S

5

5      5

5

5

5

5

6

6

6 6 6

б

6

 

 

7

7

7 7

7

7

7

7

7

8

8

8 8

8

8 8

8

8

9

9

9

9 9

 

imageimageЗ. З'еднай кола з однаковими цифрами, але зроби це так, щоб не

перетинались.

image

imageimageimageimageimageimageЗАЙВА ФЈГУРА

image

image

image

imageэоооо

1 о ВЩМШНОСТЕЙ

image

image

ВСТАВ ЛТЕРИ

image

10                              11                         12*

imageimageра та це

га     image • • —то мер жик

13                             14                           15

imageimageimageimageimageля

/ нце

рка image рка скаimageЭ

слоimageма

image

image

ГРА

ЗНАЙДИ ЦИФРУ

1 2

17 9

 

7

26

5

21

18

з

16

29

2

10

20

28

14

6

25

 

 

22

 

 

 

27

4

24

зо

23

15

ЩО ЗАЙВЕ?

image

imageimageimageimageimageimageimageimage ддааи

ЩО ДАЛ?

                      У кожному рядку                   знайти зайве.

16)  О, У, М, А, Е;

17)  А, Ю, Е, О, 1;

18)  0А, УА, ОИ, Ш, СО;

19)  АК, 05, КИ, УК, ЕЕ;

20)  МО, МА, МЕ, ум, ы;

image21) ТРУ, ЗОК, ВА, ФЕГ, дро;

22) МОК, КЕС, ЗАМ, вул, ЖД;

,23) рпо, ВЛВ, -нфУ, H10, КМА;

24)   ОАН, дНО, НАО, НОА, КНА;

25)   СУУМ, МАГА, КОРО, ЗУЛУ, ПЕДЕ;

.26) МАОС, СМАО, АОМС, ОСМА, СОАГ•, 27) СТОП, СЛЮК, КРАН, СТЕП, КРШ;

image

Спробуй знайти у кожному рядку зайве число.

28)  5, з, 14, 1V, 17;

29)  7, 6, 9, 2, 15;

30)  43, 14, 16, 19, 12;

31)  41, 46, 34, 49. 42;

32)  40, 52, 70, 10, 80;

33)  33, 77, 88, 44, 56;

34)  imageimage34, 62, 123, 97, 85;

35*) 345, 643, 453, 354, 564;

36) 121, 454, 898, 565, 773; 37) 306, 243, 804, 709, 902;

39*) 8, 17, 12, 2, 26.


imageГРА                                   ЩО ДАЛ? ДОМАЛЮЙ

imageimageimage3                  image

image

imageЛОПЧЖ ЗАВДАННЯ

Розеташтхеimage

У квадрапшому зал спробуйте розставити вздовж cmiH

image                          image                        АНАГРАМИ

*       imageimageС±ъхш

Умора в 6a6yci був День народ-

женнл. Бабуся каже, що кожного року цей день. Учора вона святкувала його вп'ятнаДцяте.

*       Якого числа та якого мЈсяця imageця розмова i скЈльки

00kiB 6a6vc.i9

Двома прямилш ЛШЕЯ-

ми               цю           на чотири частини так, аби з них можна було сюшсти квадрат.

imageimageimageimageimageimageimage                  ГРА                                      image

imageШифр до шифрограми-загадки можна imageimageHacTynHi слова:

ИМА                        ЕРЕГ              @озок           КМ ОЖА imageРЦimage                   а огА              шдя р е ки    РЕЧКА          imageяЛЬКА      п 6 ЛЕЦЬ

*нот

imageЩО ДАЛЕ ДОМАЛЮЙ

ЛАБIРИНТИ

ГРА

АНАГРАМИ

 

 

Ф

iiiiiii iiiiiii iiiiiii

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

imageimageimageimageimage                     ДОМАЛЮИ                     image

imageЗНАЙДИ ЧИСЛО

54 33 11 о

                                                                                                                                              65? 532 4876 17 2523        15

76

28 72 495

                                                                                                                                                                                                                                        9                               13

                                                                                                                                                                                                                                     64                                       38 8 , 58 59

                                                                                                                                                 8950 74   84 77 8235 $ 45 71 7519 9044

                                                                                                           61      83 57

12 ВЩМШНОСТЕЙ

pdf
Додано
14 червня 2023
Переглядів
290
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку