Програма з фізкультурно-оздоровчої роботи

Про матеріал
Саме цей вид роботи, перебування дитини на свіжому повітрі, дуже позитивно впливає на поліпшення апетиту, тому я це роблю , перед тим, як мої діти підуть до їдальні.
Перегляд файлу

Програма з фізкультурно-оздоровчої роботи

2 клас

    В своїй роботі я використовую:

     Прогулянки на свіжому повітрі.  

     Саме цей вид роботи, перебування дитини на свіжому повітрі, дуже позитивно впливає на поліпшення апетиту, тому я це роблю , перед тим, як мої діти підуть до їдальні.

     Я намагаюся проводити правильно прогулянки, а це допоможе дитині розвинути свою уяву, спостережливість, творчий потенціал, стимулювати природну допитливість і навіть отримати деякі життєво-необхідні навички.

     В наш час у дітей часто трапляється порушений обмін речовин. А ці прогулянки позитивно впливають на обмін речовин та засвоєнню харчових продуктів.

     Забезпечують загартовувальний ефект, що є проблемою серед учнів, які мало часу перебувають на свіжому повітрі та рухаються.

     Прогулянка, як елемент розпорядку режиму навчального дня, є надійним засобом профілактики перевтоми, особливо для діток 1-2 класів.

 

     Рухливі ігри, рухливі вправи, спортивно-розважальні свята.

     Діти грають у відомі ігри, а також я даю їм можливість придумувати власні розвиваючі ігри. Для дітей це дуже захоплююче. Таким чином тренується креативність дітей і я можу прислухатися до кожного з них. Крім користі про здоров’я, я пам’ятаю, що тільки від дорослих залежить те, яким запам’ятають дитинство наші діти. Тому, проводжу роботу з батьками моїх вихованців над поліпшенням взаємозв’язку дітей та батьків під час рухливих ігор.

     Ці види діяльності сприяють гармонійному розвитку форм і функцій організму учнів.

     Формують правильну поставу.

     Підвищують працездатність.

     Загартовують, розвивають  організм вцілому.

     Зміцнюють здоров’я.

     Є засобом виховання характеру, який впливає на всю поведінку дітей.

     Вчителям слід завжди пам’ятати, що для дитини молодшого віку, зміст , вкладений в гру, має особливо велике значення, так як граючись, дитина завжди глибоко переживає ті дії, які вона виконує.

 

     Фізкультурні хвилинки на всіх уроках.

     Ці вправи діти виконують сидячи або стоячи. Амплітуда рухів невелика, щоб учні не заважали один одному. Комплекси фізкультурних хвилин підбираю залежно від змісту навчальної роботи на уроці. Їх тривалість не перевищує 1-3 хвилин. Кожен комплекс фізкультурних хвилин складається із трьох-чотирьох вправ, які повторюються 4-5 разів.

     Цей вид діяльності охоплює великі групи м’язів, які задіяні в підтримання пози сидіння під час уроку.

     Повертає втомленій дитини працездатність, увагу.

     Це вид діяльності під час уроку знімає м’язове і розумове напруження.

     Я обираю фізкультхвилинки , які супроводжуються віршованими текстами. Моїм дітям це дуже подобається. Для того, щоб у дітей не збився ритм дихання, їхні рухи були точними та сильними, при проведенні я промовляю текст, а діти виконують вправи. Під час виконання вправ слідкую за тим, щоб у класі завжди був приплив свіжого повітря. Також фізкультхвилинки музично супроводжую, а це є додатковим фактором відпочинку дітей.

     Діти особливо полюблять ігрові фізкультхвилинки. Адже граючись, виконуючи деякі вправи, діти засвоюють життєво-необхідні рухові навички і вміння, у яких виробляється сміливість, воля, кмітливість. Вони сприяють поліпшенню функціонування мозку, відновлюють тонус м’язів, які підтримують правильну поставу, знімають напругу з органів зору і слуху, розслабляється кисть рук. Саме для мене, це ефективним прийомом для підвищення загальної працездатності учнів.

     Наприклад ті, які використовую я:

     Гра «Допитливі комарики».

     Школярі виходять із-за парт, спочатку звуками імітують дзижчання комара, потім рухами – його політ навколо голови, рук, ніг, ловлять його оплесками. Наприклад: «Комарик над головою». Діти плещуть в долоні над головою. «Комарик біля вуха», «Комарик хоче сісти на ніс»

     Гра «Зимовий зайчик»

     Учні присідають біля своїх парт. На слова вчителя: «Сірий зайчик сів і жде, спритно вушками пряде», діти приклавши кисті до вух, то розгинають, то згинають їх. Потім я пропоную «зайчикам» ніжки погріти:

     Зимно зайчику стояти,

     Треба трошки прстрибати

     Скік-скік, скік-скік, скік-скік.

     Треба трошки пострибати,

     Пострибавши відпочити.

     «Зайчики» займають місця за партами.

     Гра «Осінні хмари»

     Зображення імітаційних дій у супроводі читання віршованих рядків.

     Осінні хмари, сірі, як слони,

     (Діти роблять широкий, важкий крок – «слони»)

     Великі хмари холодом нагусли.

     (Максимально намагаються розводити руки в сторони, кисті опущені)

      Червоне листя падає в гаю

     (Струшування кистями рук із поступовим присіданням)

     Летять у вирій дуже дикі гуси,

     (Біг на місці зі змахуванням руками – політ птаха)

     А я слонам привіт передаю.

     (Стають навшпиньки, витягують руки та шию вгору, змахують кистями)

    

     Комплекс вправ гімнастики для очей.

         Ці вправи знижують втомлюваність очей, зміцнюють очні м’язи, знімають напруження, запбігають виникненню порушень зору.

  1. Швидко покліпати очима, заплющити очі та посидіти спокійно, повільно рахуючи до 5. Повторити 4-5 разів.
  2. Міцно замружити очі. Порахувати до 3, відкрити очі та подивитися вдалечінь. Порахувати до 5. Повторити 4-5 разів.
  3. У середньому темпі проробити 3-4 кругових рухів очима в правий бік, стілки ж само – у лівий. Розслабивши очні м’язи, подивитися вдалечінь – на рахунок 1-6. Повторити 1-2 рази.
  4. Витягнути руки вперед. Подивитися на вказівний палець витягнутої руки на рахунок 1-4. Потім перенести погляд вдалечінь на рахунок 1-6. Повторити 4-5 разів.

    

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Булава Оксана Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
8 листопада
Переглядів
50
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку